Pehvanssi sanoi:[Quote:
Originally Posted by Pehvanssi
Mutta en ollut se nysvääjä joka jätettiin kotio syömään pitsaa ja kattoon Bumtsibumia. Olin rokkikukkona tunkiolla ja hunningolla.
Rock on Pehvanssi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pehvanssi sanoi:[Quote:
Originally Posted by Pehvanssi
Mutta en ollut se nysvääjä joka jätettiin kotio syömään pitsaa ja kattoon Bumtsibumia. Olin rokkikukkona tunkiolla ja hunningolla.
Ertsa sanoi:joku voi pitää salihousuja ja vyölaukkua tyylikkäänä.
Hahahaha, nyt menee jo hassuksi. Oot vielä tosissasi? Kyllä niitten juntti-Leviksien ja vesirajafarkkujen välilläkin löytyy housuja, jotka sopii vielä ei-niin-mallivartaloisille tytsyille. Henk. koht. olen aina pitänyt sellaisesta suloisesta naapurintyttö-lookista, eikä pieni pehmeys haittaa. En vaadi tytöltä mitään fitness-lookkia. Kuitenkin tursuavat ihraperseet onkin sitten eri asia, ja kyllä - leveäperseisten lossien ei tule käyttää liian kireitä farkkuja. On se nyt jumalauta, että puetaan baariin päälle jotkut 8 g-voiman voimalla puristavat vakuumihousut, jotka pois ottaessa paljastavat sen 20-180 ylimääräistä ihrakiloa. It's a tarp. :itku: Jokinorsut voisivat suosiolla pukea päälleen sen muu-muun tai puolijoukkueteltan. :jahas:Tape sanoi:Perinteiset Levikset kunniaan
Korjattu. :jahas:N.O.Kummonen sanoi:Se pyöreäpyllyinen tyttö, jota te 90-luvun alkupuolella kasiluokalla kyttäsitte, näyttää lähes poikkeuksetta 5 vuoden päästä jokinorsuttimelta, vaikka olikin joskus kuuma misu.
ringside sanoi:Ja mikäs juttu se on, että sen röllömahan alla on yleensä ihan vitun kapea lattana perse ja sellaiset tikkujalat. Meneekö karkki-limu-mäkki-siideri enemmän jenkkoihin kuin muualle? Mun mielestä 80-luvulla ämmät liho silleen "joka paikasta"...
Mun teoria tästä on se, että suurin osa noista tytöistä on vielä niin nuoria, ettei naiselliset muodot vielä ole alkaneet kehittyä.reinhardt sanoi:Sitä ihmettelen erityisesti, miten näillä tyttösillä se läski kerääntyy nimenomaan vyötärölle, ja kuten ringside sanoi, takapuoli on onnettoman pieni lauta ja reidet tikut. Pylly ja reidet tietty selittyy sillä, että lihasta ei ole nimeksikään kun ei liikuta, mutta kun yleensähän naisilla tuo läski kerääntyy reisiin ja takapuoleen ja miehillä enemmän vatsaan.
Parisilla oli todella nolot lantiofarkut, ja siinä kuvassa oli sumennettu sen perseen kohta, koska epäilemättä vakoa oli näkyvissä ainakin vaaksan verran Typeriä vaatekappaleita, oli kroppa millainen tahansa. Kyllä housujen sen verran pitää peittää että voi istua suht huoletta selkänojattomallakin tuolilla.
Kynis sanoi:Samoilla linjoilla muidenkin kirjoittajien kanssa. Mäkkärii, sidukkaa jne.
Kynis sanoi:Eilen meinasi suututtaa kaupasas kun katselin jonkun Menaiset tai Anna tai Punahilkka lehden kantta jossa Lola Odusoga esitteli 75cm reisiään ja latasi oikein huutomerkin kanssa, että ei enää ikinä mallinmittoihin. Tästä sitten mallia nuorille naisille.
ringside sanoi:Ja mikäs juttu se on, että sen röllömahan alla on yleensä ihan vitun kapea lattana perse ja sellaiset tikkujalat. Meneekö karkki-limu-mäkki-siideri enemmän jenkkoihin kuin muualle? Mun mielestä 80-luvulla ämmät liho silleen "joka paikasta"...
reinhardt sanoi:Sitä ihmettelen erityisesti, miten näillä tyttösillä se läski kerääntyy nimenomaan vyötärölle, ja kuten ringside sanoi, takapuoli on onnettoman pieni lauta ja reidet tikut. Pylly ja reidet tietty selittyy sillä, että lihasta ei ole nimeksikään kun ei liikuta, mutta kun yleensähän naisilla tuo läski kerääntyy reisiin ja takapuoleen ja miehillä enemmän vatsaan. Olen tullut siihen tulokseen, että vastoin kaikkia fysiikan lakeja alkoholin kalorit ovat tietoisia ja kerääntyvät läskiksi mahaan.
Kynis sanoi:Ps. Kerran nappasin ravintelista mukaan naisen. Perkele, sillä oli ylikireiden farkkujen alla pyöräilyshortsit pitämässä perseen kohdillaan ja teipit rintojen alla.
Zener sanoi:No eihän tässä itsekkään mikään Jumalan lahja naisille ole, mutta ei näin
japa sanoi:Meillä käy vakio asiakkaana pari nuorta pariskuntaa joissa on juuri tälläinen edellä mainittu yhdistelmä(napapaita,lantiohousut 160cm/70kg neitokainen ja äijä lökäpöksy pipopää 180cm/55kg) Aika huvittavia pariskuntia, ei tarvii miettiä että kuka vie...
Kynis sanoi:Ps. Kerran nappasin ravintelista mukaan naisen. Perkele, sillä oli ylikireiden farkkujen alla pyöräilyshortsit pitämässä perseen kohdillaan ja teipit rintojen alla.