Röllömahat kuriin!

Pehvanssi sanoi:
[Quote:
Originally Posted by Pehvanssi
Mutta en ollut se nysvääjä joka jätettiin kotio syömään pitsaa ja kattoon Bumtsibumia. Olin rokkikukkona tunkiolla ja hunningolla.

Rock on Pehvanssi!
:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä kuulun kai tähän vähemmistöön, kuka ottaa morsiammeksi mielummin sellasen normaalivartaloisen(eli kantokahvat löytyy), kun tiukan kukkakepin. Lisäksi noi lannefarkut ja napapaita on ihan söpöjä;)

Itseäni ei ihmisten pukeutumisessa ei häiritse kun korkeintaan likaisuus ja rikkinäiset vaatteet. Nuo menee yleensä puliukko kategorian sisälle.

Pisteet Ertsalle hyvästä kiteytyksestä. Toivon mukaan kukaan edellä lannefarkkuja kritisoinut ei sitten liiku julkisissa paikoissa salihousuissa. Se on vähän sama kun Jani Sievinen kulkisi treeneistä kotia uimahousuissa.

Niin, kaipa sitä saa pitää mitä vaatteita haluaa, mutta joku säädyllisyyden raja pitäisi kuitenkin olla. Jos nyt kuvittelisi sellaista tilannetta, että äijät alkaisivat pitämään vastaavaa vaatetusta, niin taatusti siitä lukisi Me Naisissa Lenita Airiston hyihyi-palstalla.

Mikäli jumalattomalla kaljapakilla varustettu äijä näyttää karseelta, niin miten olisi jos kaikki jätkät teineistä aikuisiin pullistelisivat erikokoisten vatsojensa kanssa eteenpäin. Ei sitä pystyisi katsomaan lainkaan. Ei se nyt vaan ole normaalia oikein korostaa sitä vatsamakkaraa ja yrittää työntää lantiota eteen jotta se olematonkin pömpylä näkyisi. Ei vaan ymmärrä. Pitäkää röllönne!

Tape sanoi:
Perinteiset Levikset kunniaan
Hahahaha, nyt menee jo hassuksi. Oot vielä tosissasi? Kyllä niitten juntti-Leviksien ja vesirajafarkkujen välilläkin löytyy housuja, jotka sopii vielä ei-niin-mallivartaloisille tytsyille. Henk. koht. olen aina pitänyt sellaisesta suloisesta naapurintyttö-lookista, eikä pieni pehmeys haittaa. En vaadi tytöltä mitään fitness-lookkia. Kuitenkin tursuavat ihraperseet onkin sitten eri asia, ja kyllä - leveäperseisten lossien ei tule käyttää liian kireitä farkkuja. On se nyt jumalauta, että puetaan baariin päälle jotkut 8 g-voiman voimalla puristavat vakuumihousut, jotka pois ottaessa paljastavat sen 20-180 ylimääräistä ihrakiloa. It's a tarp. :itku: Jokinorsut voisivat suosiolla pukea päälleen sen muu-muun tai puolijoukkueteltan. :jahas:

Onhan se jo todettu ja tutkittu, että suomalaisista tulee kokoajan lihavampia ja lihavampia. Kuitenkin tilanne tuskin on niin vakava, miltä se katukuvassa näyttää; Koulussa näkisitte lähes kaikki nuoret ja kaduilla ja kaupungilla näette suurimman osan niistä, joilla elämäntavat ovat vähän niin ja näin. Hengaamassa, ette näe niin paljon heitä, joilla on liikunnallisia harrastuksia. (Jos taas alatte sellaisia etsimään ja kyttäilemään liikuntahalleista ja kentiltä, joku soittaa poliisit hakemaan teidät :D )

Paljastavampi muoti tekee myös tepposet. Se pyöreä pyllyinen tyttö, jota te 90-luvun alkupuolella kasiluokalla kyttäsitte, näyttäisi tiukoissa lantiohousuissa samanlaiselta siideripöhöiseltä pissikseltä.

Mitä tulee skeittaajien roikkuviin lökäpöksyihin, niin se on ihan sama millaiset housut ne ovat. Jos ei ole persettä pysäyttämässä, niin alas ne tulevat. Vyön joutuu laittamaan niin kireälle, että siitä seuraa jo verenkiertohäiriöitä jalkoihin. Olen aina sanonut, että miehellä pitää olla perse ja vähän mahaa, munat tulee vasta kolmantena. :whip:

Monen "hyvävartaloisen" teinin erottaa anorektikosta vain rasvan määrä. Lihakset saattavat olla samaa kokoa. :(

Toisaalta noi ovat suurimmaksi osaksi vain ulkonäköasioita. Jos minulla olisi sixpäkki ja sitten alkaisin arvostelemaan muiden ulkonäköä, niin sitten mä olen mielummin muut hyväksyvä pöhöttynyt yxpäkin omistaja. Itsekritiikki on jännä juttu. Se kääntyy niin nopeasti muiden kritisoinniksi. Mielummin hyväksyy muilta vähän enemmän. :thumbs:

N.O.Kummonen sanoi:
Se pyöreäpyllyinen tyttö, jota te 90-luvun alkupuolella kasiluokalla kyttäsitte, näyttää lähes poikkeuksetta 5 vuoden päästä jokinorsuttimelta, vaikka olikin joskus kuuma misu.
Korjattu. :jahas:

Siitä ei pääse mihinkään, että nuorten naisten ruumirakenne (ja varmaan miestenkin) on muuttunut löysempään suuntaan. Aiheesta on tullut juteltua tyttökavereiden kanssa -ja kauhisteltua. Hamassa nuoruudessamme huomattava osa tytöistä harrasti jotain liikuntaa, ja jotenkin tuntuu, että me olimme lapsia vähän pidempään, mikä mielestäni oli pelkästään hyvä asia.

Sitä ihmettelen erityisesti, miten näillä tyttösillä se läski kerääntyy nimenomaan vyötärölle, ja kuten ringside sanoi, takapuoli on onnettoman pieni lauta ja reidet tikut. Pylly ja reidet tietty selittyy sillä, että lihasta ei ole nimeksikään kun ei liikuta, mutta kun yleensähän naisilla tuo läski kerääntyy reisiin ja takapuoleen ja miehillä enemmän vatsaan. Olen tullut siihen tulokseen, että vastoin kaikkia fysiikan lakeja alkoholin kalorit ovat tietoisia ja kerääntyvät läskiksi mahaan.

Ja vaikka kiltit urheilulliset tytöt olisivat siellä kotona eivätkä siksi näkyisi katukuvassa, niin mutu- tuntumalla sanoisin, että näitä notkujia on enemmän kuin 10 vuotta sitten.

Minusta maailmassa on jotain vikaa silloin, kun ala-asteikäiset tytöt puhuvat laihduttamisesta ja 13-vuotiaat yrittävät vaikuttaa kovaksikeitetyiltä ja liikaa elämää nähneiltä - ja monessa tapauksessa ovatkin sitä.

Peräänkuulutan arvokeskustelua. :wanha:

ringside sanoi:
Ja mikäs juttu se on, että sen röllömahan alla on yleensä ihan vitun kapea lattana perse ja sellaiset tikkujalat. Meneekö karkki-limu-mäkki-siideri enemmän jenkkoihin kuin muualle? Mun mielestä 80-luvulla ämmät liho silleen "joka paikasta"...

Mites luulet sen takapuolen leveyden kasvavan kun on ne joustamattomat tikkufarkut jalassa jo kahdeksanvuotiaasta? Sama homma kun Kiinassa typistetään naisten jalkoja, pissisten lantio typistyy aivan vahingossa. Sitten kun ne housut otetaan pois, on takapuolen korkeudella rasvaa luultavasti normaali määrä, noiden housujen kanssa ne pakaramakkarat vaan sijaitsevat alaselän paikkeilla.

reinhardt sanoi:
Sitä ihmettelen erityisesti, miten näillä tyttösillä se läski kerääntyy nimenomaan vyötärölle, ja kuten ringside sanoi, takapuoli on onnettoman pieni lauta ja reidet tikut. Pylly ja reidet tietty selittyy sillä, että lihasta ei ole nimeksikään kun ei liikuta, mutta kun yleensähän naisilla tuo läski kerääntyy reisiin ja takapuoleen ja miehillä enemmän vatsaan.
Mun teoria tästä on se, että suurin osa noista tytöistä on vielä niin nuoria, ettei naiselliset muodot vielä ole alkaneet kehittyä.

LOL satuin näkemään tv:stä ohjelman, jossa Paris Hilton ja joku muu julkkispissis vietiin kuukaudeksi maatilalle elämään niinkuin normaalit maanviljelijäihmiset elävät. Parisilla oli todella nolot lantiofarkut, ja siinä kuvassa oli sumennettu sen perseen kohta, koska epäilemättä vakoa oli näkyvissä ainakin vaaksan verran :urjo: Typeriä vaatekappaleita, oli kroppa millainen tahansa. Kyllä housujen sen verran pitää peittää että voi istua suht huoletta selkänojattomallakin tuolilla.

Parisilla oli todella nolot lantiofarkut, ja siinä kuvassa oli sumennettu sen perseen kohta, koska epäilemättä vakoa oli näkyvissä ainakin vaaksan verran Typeriä vaatekappaleita, oli kroppa millainen tahansa. Kyllä housujen sen verran pitää peittää että voi istua suht huoletta selkänojattomallakin tuolilla.

Kyllä paljas persvako on sellainen turn-off, jos se vilahtaa julkisella paikalla. Lähes saman vaikutuksen aiheuttaa pikkuhousut. Naurattaa ja hieman hävettää heidän puolestaan samaan aikaan. Tuskinpa tarkoituksellisesti kukaan niillä mua yrittääkään vietellä, mutta silti.

Kuitenkin niitä on pakko katsoa uudelleen :nolo:

edit.

Ilmiö on sama kuin se, kun hidastaa onnettomuuspaikalla ja yrittää nähdä vaikkei tahtoisikaan.

Samoilla linjoilla muidenkin kirjoittajien kanssa. Mäkkärii, sidukkaa jne.

Lisäksi ei tajuta, että vittu hei, mähän oon bläski. Uskotellaan, että kasvavassa iässä tarvitaan paljon ruokaa, että kasvaa. Toki tarvitaan, mutta minkälaista. Nämä mahamakkarat on vaan siitä kun mä istun lytyssä. Ja etupaneeli voi jopa näyttääkkin ihan hyvältä, mutta takakuva kropasta paljastaa harmauden tuolla alaselässä. Lisäksi tämä anorektikko/bulimania keskustelu lataa lisää bulkkipainetta nuorille tytöille.

Ajatellaan varmaan, että jos urheilee ja kroppa näyttää hyvältä, on samantien langanlaiha anorektikko. Lihaksia kammoksutaan. Ei muskeleita. Nua ihannepainotaulukot muuten heittää nykyään häränpyllyä, ei tajuta sitä, että nykyään ihmisissä on kymmeniä prosentteja vähemmän lihasta kuin ennen. Tämä korvataan läskillä.

Eilen meinasi suututtaa kaupasas kun katselin jonkun Menaiset tai Anna tai Punahilkka lehden kantta jossa Lola Odusoga esitteli 75cm reisiään ja latasi oikein huutomerkin kanssa, että ei enää ikinä mallinmittoihin. Tästä sitten mallia nuorille naisille.

Käykääpä joskus katsomassa uimahallisas ala-asteen uimatunteja. Melkoisia isäntiä ja emäntiä on altaassa.

Terv. Pervo

Ps. Kerran nappasin ravintelista mukaan naisen. Perkele, sillä oli ylikireiden farkkujen alla pyöräilyshortsit pitämässä perseen kohdillaan ja teipit rintojen alla.

Kynis sanoi:
Samoilla linjoilla muidenkin kirjoittajien kanssa. Mäkkärii, sidukkaa jne.

Ihme ruokavalio teillä, tää on sentään kehoiluvoorumi. :lol2:

Kynis sanoi:
Eilen meinasi suututtaa kaupasas kun katselin jonkun Menaiset tai Anna tai Punahilkka lehden kantta jossa Lola Odusoga esitteli 75cm reisiään ja latasi oikein huutomerkin kanssa, että ei enää ikinä mallinmittoihin. Tästä sitten mallia nuorille naisille.

Ja minä kun luulin, että minulla on paksut reidet...Siis oliko siinä oikeasti mainittu tuo senttimäärä? :offtopic:

Tuosta naisellisten muotojen kehittymättömyydestä; muistaakseni silloin, kun itsellä ei näitä naisellisia muotoja vielä ollut (nythän niissä onkin hurraamista, hehhee) ei mulla mitään vararengastakaan ollut. Okei, harrastin silloin aktiivisesti tanssia, mutta mielestäni silti jossain mättää, jos kasvuiässä olevalla on kovasti läskiä, kun luulisi kaiken energian menevän pituuskasvuun.

Siitäkin sopii tietysti olla huolissaan, missä kunnossa on tyttöjen luusto, kun maitoa ei tietenkään juoda ja ruokailu on tosiaan mäkkärilinjaa.

ringside sanoi:
Ja mikäs juttu se on, että sen röllömahan alla on yleensä ihan vitun kapea lattana perse ja sellaiset tikkujalat. Meneekö karkki-limu-mäkki-siideri enemmän jenkkoihin kuin muualle? Mun mielestä 80-luvulla ämmät liho silleen "joka paikasta"...

Veikkaisin, että kyse alkaa näillä 13-vee-röllömahatytsyillä olla jo insuliiniresistenssistä, kakkostyypin diabeteksesta sun muista aineenvaihduntahäiriöstä -> keskivartalolihavuus/omenavartalo. Sokeri & tyydyttyneet rasvat -kombo kerää rasvat masun ja sisäkalujen ympärille. 80-luvulla taisi tosiaankin olla päärynävartalo enempi in.

Joku aloitti threadin jonka aloittamista olen itse vastustanut jo useita vuosia. :rock:

reinhardt sanoi:
Sitä ihmettelen erityisesti, miten näillä tyttösillä se läski kerääntyy nimenomaan vyötärölle, ja kuten ringside sanoi, takapuoli on onnettoman pieni lauta ja reidet tikut. Pylly ja reidet tietty selittyy sillä, että lihasta ei ole nimeksikään kun ei liikuta, mutta kun yleensähän naisilla tuo läski kerääntyy reisiin ja takapuoleen ja miehillä enemmän vatsaan. Olen tullut siihen tulokseen, että vastoin kaikkia fysiikan lakeja alkoholin kalorit ovat tietoisia ja kerääntyvät läskiksi mahaan.

Mä olen miettinyt tätä myös, ja kysellytkin ravitsemushemmoilta että johtuuko se mahdollisesti sokerinkulutuksen kasvusta varsinkin nuorison keskuudessa. Mitään varmaa vastausta en ole vielä saanut, mutta ensimmäisenä maallikolle tulee mieleen sama kuin Hannibalilla - eli kun metabolisen oireyhtymän yksi merkki on keskikehon lihavuus ja insuresistenssi niin voiko sokerin puputtaminen jo nuorelta iältä näkyä siinä että rasva kerääntyy sisäelimiin ja vatsaan?

Onhan siinä varmasti sekin että osalla ei vielä ole murkkuikä edes siinä vaiheessa että perä alkaisi levitä muuten, mutta kun sama juttu jatkuu 16-vuotiaissa ja vanhemmissa jolloin se naisellinen pehmeys menisi hanuriin jos olisi mennäkseen (mutta ei mene...).

Osa tapauksista on jo oikeasti sitä luokkaa että ei erota onko raskaana vai ei, kun reidet ja perse on tikkuja, mutta etureppu on kuin eri ihmiseltä otettu.

Kynis sanoi:
Ps. Kerran nappasin ravintelista mukaan naisen. Perkele, sillä oli ylikireiden farkkujen alla pyöräilyshortsit pitämässä perseen kohdillaan ja teipit rintojen alla.

Onhan noita juu. Baarissa näyttää vielä ihan hyvältä. Pukeudutaan mustaan, ja kun kuoritaan kämpillä, niin vedetty kireät sukkahousut kainaloon asti pitämään röllömahan piilossa. Miettii siinä sitten, että onkohan tyttö raskaana vai mitä?

Osaa ne naisetkin prkl olla aika ovelia, huijaa meitä. :D

No eihän tässä itsekkään mikään Jumalan lahja naisille ole, mutta ei näin :)

japa sanoi:
Meillä käy vakio asiakkaana pari nuorta pariskuntaa joissa on juuri tälläinen edellä mainittu yhdistelmä(napapaita,lantiohousut 160cm/70kg neitokainen ja äijä lökäpöksy pipopää 180cm/55kg) Aika huvittavia pariskuntia, ei tarvii miettiä että kuka vie...

Tästähän saa nykyajan Hullunkuriset perheet-kortit. Herra Lökäpöksy ja Ruova Pissis.

Kynis sanoi:

TV-shopista oli vähän aikaa sitten tiukat kiristushousut, joilla muotoillaan perse ja maha tiukaksi. Tyyliin: "We all know how boring exercise can be.. Diet? No way.."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom