Röllömahat kuriin!

Tooomiiiiii !!!! Tiedät kyllä, että juuri noita välimallisia kelpuutan, mutta edelleenkin pysyn vakavissaankin kannassani, että lantiokorkuiset housut + napapaita ei sovi useimmillekkaan. Niitä "junttileviksiäkin" on niin monen mallisia, toki myös muita merkkejä on olemassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
reinhardt sanoi:
Ja minä kun luulin, että minulla on paksut reidet...Siis oliko siinä oikeasti mainittu tuo senttimäärä? :offtopic:

Tuskin oli mainittu, ja vaikka olisikin, ei se olisi 75 cm. Eli menee sarjaan "tunnistaisitko liioittelun jos..." :D (tosin en ole Odusogasta nähnyt vähään aikaan uusia kuvia joten voihan se olla ollut sikabulkilla :D )

Mutta tosiaan, kyllä tuntuu että lähes jokainen nuori nainen joka stadin keskustassa vastaan kävelee on enemmän tai vähemmän pullea, ja ihra on kerääntynyt juuri tuohon keskivartaloon, perse on muodoton ja niin edelleen. Ja samat tädit kansoittavat karkkikauppoja ja mäkkäreitä jonoksi asti ja ostavat kaupasta pullaa ja limpparia vaikka vararavintoa on monesti jo kymmenen kiloa yli tarpeellisen määrän.

Kyllä sitä ihraa on itse kullakin, myös naisilla aina ollut. mutta varmimmin se näkyy, jos paita loppuu napaan ja housut puristaa juuri siitä ihrojen kohdalta :down:

Helga sanoi:
Kivahan se ois sanoa, että antaa röllöjen röllöttää, mutta mutta...

Jos ennen (silloin kun minä olin nuori..) oli luokalla yksi pullukka, tuntuu nykyään vähintään puolet teini-ikäisistä, varsinkin tytöistä, olevan näitä pullukoita. Tällä menolla puolet suomalaisista on diabeetikoita ja metabolista oireyhtymää sairastavia keskikehonrakentajia ja meikäläistenkin kukkarosta sitten maksetaan näiden kullannuppujen lukuisat lääkkeet ja sairaalahoitojaksot. :curs: Yhyy... On se niin väärin.

Yhdyn Helgan sanoihin ja suht samaan aikaan ollaan oltu teini-iässä ja ihan samat havainnot on minullakin. En sitten tiedä paljonko on osuutta tällä nykymuodilla ja paljon yleisellä läskin määrän kasvulla, mutta varmasti molemmat asiaan vaikuttavat.

Ja mulla aiheuttaa kyllä :urjo: efektin noi tursuavat makkarat, olin sitten pinnallinen tai en kuten Poserkin jo totesi. Miksei sitä muutenkin voi pukeutua myös ulkonäkönsä mukaan? Ei se minihamekaan kaikille sovi...

Nykyään tosiaan tuntuu, että jos joku entinen missi tai malli tai joku muu ihan ihmisen näköinen sattuu sortumaan ruoan syöntiin, todellista syytä ei viitsitä sanoa. Ehkä aikaisemmin oli itsekuria ja piti näyttää hyvältä, että pärjäsi bisneksessä. Sitten, kun naama näkyy jokaisen seiskan kannessa, on ihan sama, jos vaikka vähän päästäisi itsensä lihomaan. Palkkaakin on tullut sen verran, että pitää leikkiä seurapiirineitiä ja vetää kännit joka ilta ja pyöriä ravintoloissa. Sitten kun on kunnollinen viinaturvotus ja ulkonäkö on on kuin seitsemänkymppisellä maalaisemännällä, annetaan lehdille mahtava haastattelu: "Nyt olen tyytyväinen itseeni. Olen löytänyt oman naiseuteni."

Kumma muuten, miten nämä rehevät, täyteläiset naiset ovat aina sinut naisellisuutensa kanssa (ja miehethän pitää siitä, että naisessa on, mistä ottaa kiinni ;) ) kun taas urheilullisilla naisilla on aina itsetunto-ongelmia tai vähintääkin narsistinen persoonallisuushäiriö. Niin ja syömishäiriöitä, kun ei tajuta, että kun liikkuu ja syö pääsääntöisesti kunnolla, sitä saa aika tavalla herkutellakin eikä se näy missään. Okei, :offtopic:

Ja kun vähän tarkemmin mietin niitä 75 cm reisiä, niin vähän epäuskottavalta se ehkä tuntuu...

Nykyään tosiaan tuntuu, että jos joku entinen missi tai malli tai joku muu ihan ihmisen näköinen sattuu sortumaan ruoan syöntiin, todellista syytä ei viitsitä sanoa.

Aika useat missit ja mallit ovat juuri niitä, jotka eroavat anorektikosta tasan sen rasvaprosentin verran. Tietty määrä rasvaa on terveellistä olla ja se rasva saa sen missin/mallin näyttämään paremmalta kuin sen anorektikon, eikä ne lihakset, mitä sillä missillä muka on. Missivartalohan on mitoiltaan 175 cm ja 53 kg ja silti perse roikkuu. Tuon ei pitäisi olla mahdollista.

On kyllä eri asia olla sinut hieman naisellisesti pyöreän vartalon kanssa, verrattuna että 13 vuotiaana ihrat pursuaa aivan ällöttävästi joka paikasta ja silti on lantiomalliset minihameet (alta vilkkuvat ihraan uppoavat stringit jotka lantiomallin hameen yltä näkyy 10 cm matkalta) ja niukat topit joiden alta tunkee järjettömät määrät läskiä ulos. Lähden arkisin töihin usein 14-15 välillä ja samalle pysäkille tulee viereisen koulun oppilaita isot liudat kotimatkalleen ja näitä läskejä teinejä tuntuvat olevan merkittävä osuus ikäluokastaan. Tosin vain reilu puolet pitävät näitä "minihorovaatteita" (miksi niitä pitäisi kutsua kun samanlaisia näkee muualla ainoastaan jenkkileffojen crackhuorien vaatetuksena?) ja toiset puolet pukeutuvat ihme goottipunkkarivaatteisiin jotka onneksi sentään peittävät enempi. Ja miksi ihmeessä ne harvat seassa liikkuvat hoikat yksilöt eivät pidä paljastavia vaatteita, vaan ainoastaan nämä läskit?

Mitä nyt tuli kesällä kotimaisilla jokinorsusafareilla käytyä, niin pitäisin erittäin toivottavana, ettei tämä syövän lailla leviävä ”sinut oman kroppansa kanssa”-ajattelu enää tämän laajemmin suomineidon keskuudessa tekisi tuhoaan.

Hannibal sanoi:
pitäisin erittäin toivottavana, ettei tämä syövän lailla leviävä ”sinut oman kroppansa kanssa”-ajattelu enää tämän laajemmin suomineidon keskuudessa tekisi tuhoaan.

Totta, tätäkin pahentaa mediasta tulvivat roolimallit esim. Kelly Osbourne tukeva poppari joka saa kaikki miehet, koska on niin absolutely fabilous.

Huh huh, tässähän saa tosissaan alkaa miettimään mitä sitä pukee päälleen Fitness Expo-viikonloppuna.
Toivottavasti ette järjestä Lepolassa meikäläiselle mielenosoitusta huudellen läskeihin liittyviä iskulauseita.Täytynee pukeutua mustaan roskasäkkiin ettei vaan kevyt rasvakerrokseni häiritse kenenkään silmiä.
Pitää suojautua varmuuen vuoksi vielä panssarikilvellä mätiä kananmunia vastaan ;)

Itse asiaan, olen kyllä huolestunut nuorison nykytilasta juuri tuon kasvavan lihavuuden osilta. Osasyy lienee ettei kodeissakaan enää tehdä tavallista ja terveellistä kotiruokaa vaan näykitään sitä mitä sattuu käteen osua.
Ja mikäs sen helpompaa kun käväistä nappaamassa roskaruokaa pikaisesti naamariin jos siihen on jo lapsesta asti opetettu.
Tästä aiheesta on keskusteltu ennenkin ja ihan ekaksi kouluista saisi poistaa kaikki karkki- ja limuautomaatit. Täyttäisivät nekin automaatit vaikka kinkkusämpylöillä joita voisi huitaista naamariin jos alkaa huikoa.

Kusimato sanoi:
Totta, tätäkin pahentaa mediasta tulvivat roolimallit esim. Kelly Osbourne tukeva poppari joka saa kaikki miehet, koska on niin absolutely fabilous.

No Kellyn suurin ongelma ei ole se lihavuus...

Kyllä meikäläisen kouluaikoina oli emännät kohtuullisen tukevassa kunnossa lähes järjestään, eikä hyppyripakaroitakaan näkynyt. Tosin napapaitoja ei oltu keksittykään, joten vatsamakkarat jäi todistamatta.

Toisaalta oli kyllä muutamia sellaisia eukkoja joita olisi oikein mielellään katsellut lantiohousuissa pitkin koulupäivää :kuola:

Tästä röllömaha ilmiöstä ollaan vanhemman työkaverini kanssa keskusteltu... Hän on sitä mieltä että nämä lantiohousut tuppaavat kasvattamaan sen mahan siihen päälle. Teinistä asti niitä kun pidetään eikä anneta lantion ja vötärön muotoutua luonnollisesti...
KUn taas ennen vanhaan pidettiin housuja/hameita jotka olivat vyötärölle asti. Näin ollen varmasti tuli vatsaa vedettyä sisään(syvät vatsalihakset!! :) )... Ennen vanhaan kun törmäsi ihan normaali painoisissakin ihmisissä(160 cm, 55 kg) 55 cm:in vyötäröön...
Nykyään sellaista vyötärömittaa on turha etsiä kuin paparazzin sivuilta...

Pakko laittaa hieman omia mielipiteitä:

Suurella osalla pissiksistä on älyttömän kapeat reidet, ainakin niiden miss sixtyjen läpi reidet näyttävät niin ohkaisilta että tulee mieleen että pystyykö tommosilla edes kävelemään. Mutta sitten perseestä löytyy kokoa ja ne mielettömän isot jenkkakahvat siinä sivuilla :urjo: ja sitten taas hartioita ei ole yhtään eikä monella käsivarsissakaan ole edes läskiä. Jotenkin onnistutaan keräämään käsittämättömän suuri määrä näitä röllömakkaroita lantion seudulle ja kylkiin, josta ne iloisesti näkyvät koko kansan "iloksi" :urjo: oikein selvästi. Tätä vielä korostetaan puoleen selkään saakka vedetyillä stringeillä.

Ja ravinto koostuu pääasiassa nopeista hiilareista, syödään todella paljon mäkin ruokaa ja limsaa, vaaleaa leipää sekä karkkia. Koulussa kun mennään ruokalaan otetaan yksi peruna ja pieni kasa rehuja, oikeastaan minkäänlaista proteiinin lähdettä ei ole. Koska semmoinenhan lihottaa :jahas: Välitunneilla vedetään karkkia ja limsaa ja liikuntaa ei harrasteta oikeastaan lainkaan ja sitten ihmetellään kun on hieman taas kertynyt läskiä. Noh, kun on läskiä aloitetaan "dietti", eli syödään sitä kunnon ruokaa entistä vähemmän ja limsaa ja karkkia enemmän kuin ennen. Ja röllöt höllyvät vyötäröllä. :urjo:

Tietysti on myös porukkaa jotka syövät kunnolla ja harrastavat liikuntaa ja kroppa on kunnossa. Mutta nämä viettävät vapaa-aikansa harrastuksissaan. Pissikset ovat vapaa-ajallaan kaupungilla amisten kyyditeltävänä...

Koulun pitäisi lisätä terveyskasvatuksen määrä (minkä se kyllä taisikin tehdä ?) sillä suomen suureksi kansataudiksi on nousemassa aikuisiän diabetes ja ylipaino.

Mielestäni pitäisi hieman kattoa että mitä päällensä laittaa eikä kulkea niin että ne makkarat näkyvät. En tiedä miten asiat oli 80-luvulla kun silloin tuli suurimmilta osin vain taputettua paskaa lattiaan... Mutta jotain järkeä silti hommaan, näytää niin kamalalta kun 12 vuotias tyttö kävelee tiukissa lannefarkuissa ja napapaidassa ja orastavien rintojen kohdalla jokin älykästeksti tyyliin "Bitch !". Mitä liikkuu tälläisten lasten vanhempien päässä ? Sitten 15 vuotiaana istutaan siellä corollan takapenkillä ja litkitään siideriä ja röllöt kasvavat ja voivat hyvin.

Noh, omapa on loppupeleissä asiansa Mutta tuleepa vaan mieleen että ketä maksaa tämän kaiken kun tulee sitä aikuisiän diabetestä ja ylipainosta sekä liikunnan puutteesta johtuvia sairauksia. Jotain järkeä tähänkin hommaan ! :wall:

Johtuskohan tuo ilmiö ettei kauniit naiset pidä niitä horo vaatteita siitä, että niiden ei tarvii todistella kellekkään/valehdella itselleen et mä näytän näissä ihan hyvältä..
Ja sit kavereilta kysellään voinko mä pitää näitä ja kaverit kehuu että tottakai eikä kehtaa kertoa totuutta. Sit sitä ollaan taas niin sinut itsensä kanssa ja ylpeitä "muodoistaan"

Just eilen ircissä haaveiltiin röllömahaisesta tytöstä. Ei pidä olla liian arvosteleva, ei kaikkien tarvii olla yber tiukkoja posket lommoilla. Mä tykkään enempi naapurin tyttö lookista kuin salilla täydessä meikissä olevasta prinsessasta joka tietää ja haluaa joka ukon kyttäävän. Sanonta parinhakuun: Jos ottaa liika kauniin toiset vie jos ottaa liian ruman lapset pelkää. Mua ei ällötä jos stringit vilahtaa päinvastoin. Meidän isäkin kävi kuumana kun näki matalat farkut ja stringit…

She Devil sanoi:
Huh huh, tässähän saa tosissaan alkaa miettimään mitä sitä pukee päälleen Fitness Expo-viikonloppuna.
Toivottavasti ette järjestä Lepolassa meikäläiselle mielenosoitusta huudellen läskeihin liittyviä iskulauseita.Täytynee pukeutua mustaan roskasäkkiin ettei vaan kevyt rasvakerrokseni häiritse kenenkään silmiä.
Pitää suojautua varmuuen vuoksi vielä panssarikilvellä mätiä kananmunia vastaan ;)

Haha, mä lupaan pukeutua Lepolassa nilkkoihin asti ulottuvaan pakkispaitaan, ettei kenenkään tarvi järkyttyä mun " kevyestä rasvakerroksesta " :D Ja dieetillehän ei voi ruveta, ehei :jahas:

Tänään vaatekaupassa tuli oikeesti niitä Leviksen viisnollaykkösiä ikävä. Lantiomalliset farkut näyttävät mun päällä ihan kamalilta.. No, en löytänyt haluamaani, tossa kaupassa ei ollut yksiäkään farkkuja, jotka olisivat ylettyneet edes lantioluiden kohdalle.

Eilen huomasin, että melko armottomia nuo lantiofarkut ovat. Olin parturissa ja yhdellä työntekijällä, jonka kropassa ei ollut mitään kerrassaan vikaa, oli tuollaiset päällä. Ne muodostivat tytölle pömppömahan ja tutinaa kylkiin. Edestä ne kun loppuvat reilusti vatsan alle eikä sen lakipisteeseen.

Lantiofarkut tulisi kieltää lailla!

Siis onko rumempaa vaatekappaletta keksitty? (hän kysyy) EI! (hän vastaa itselleen) Ne saavat hyvänkin perseen näyttämään aivan kauhealta ja vatsamakkarat suorastaan vyörymään vyön yli. Ja nämä lantiofarkkujen kanssa käytettävät kangasvyöt omat muuten kanssa helevetin rumia. Nii. Jotta tiedätte. :jahas:

N.O.Kummonen sanoi:
Edestä ne kun loppuvat reilusti vatsan alle eikä sen lakipisteeseen.

Odotan innolla, koska korkean malliset farkut jotka saa vetää kainaloihin tulee taas muotiin. NOT!

Matalat farkut + napapaita = :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom