Röllömahat kuriin!

Niin. Eihän nuo nuoret mitään ihmisiä ole tai muutenkaan ajattelevia olentoja niin mitä niistä välittää. Mutta tässä te kaivatte omaa hautaanne jo. Skeittarit antaa sitte ko kasvaa isoiksi niin vanhalle ja rappeutuneelle heikille vielä kuonoon :haart: :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama juttu on nämä lökäperseet joilla pöksyt roikkuu niin että vako näkyy. Joskus oon mennyt ihan kaverina ehdottelemaan kotipihalla skeittareille, että ootteko miettiny, että on paljon helpompaa nostaa housuja kun laskea persettä. Sitten kun ne kattoo hölmönä niin olen näyttänyt niille että kattokaas näin, ottanut yhden skeittarin housuista kiinni ja nostanut sen housuja ja samalla laskenut omat housut niin että persvako näkyy.
jotenki tästä jää sellainen vaikutelma hieman kärjistettynä :)

Heikki722 sanoi:
Sama juttu on nämä lökäperseet joilla pöksyt roikkuu niin että vako näkyy. Joskus oon mennyt ihan kaverina ehdottelemaan kotipihalla skeittareille, että ootteko miettiny, että on paljon helpompaa nostaa housuja kun laskea persettä. Sitten kun ne kattoo hölmönä niin olen näyttänyt niille että kattokaas näin, ottanut yhden skeittarin housuista kiinni ja nostanut sen housuja ja samalla laskenut omat housut niin että persvako näkyy.

Taisivat vähän säikähtää Heikkiä, vaikka tarkotus oli heittää huumoria. Nyt kun näkevät, että tulen pihapiiriin niin alkavat vedellä housujaan ylemmäs.

Lepo vaan pojat, sanon niille.

H
hyvä heikki :rock:

Hyi stana, muistan varmaan loppuelämäni yhden todellisen extremetapauksen tällaisesta. Muijan kalpeat ja vellovat vatsamakkarat puskivat "viettelevästi" esille kireiden housujen ja napapaidan välistä. Raavaampikin uros järkyttyy moisesta.

Mielestäni poliisien pitäisikin alkaa sakottaa tällaisesta säädyttömästä käytöksestä ja pukeutumisesta. Rasvamittarit varustevyöhön niin voivat kadulla tehdä ratsioita.

Mua on muuten huvittanut se että monesti tälläisellä röllömahalla saattaa sitten olla sellainen 180cm/55kg äijä ehdokas. Meillä käy vakio asiakkaana pari nuorta pariskuntaa joissa on juuri tälläinen edellä mainittu yhdistelmä(napapaita,lantiohousut 160cm/70kg neitokainen ja äijä lökäpöksy pipopää 180cm/55kg) Aika huvittavia pariskuntia, ei tarvii miettiä että kuka vie...

Kivahan se ois sanoa, että antaa röllöjen röllöttää, mutta mutta...

Jos ennen (silloin kun minä olin nuori..) oli luokalla yksi pullukka, tuntuu nykyään vähintään puolet teini-ikäisistä, varsinkin tytöistä, olevan näitä pullukoita. Tällä menolla puolet suomalaisista on diabeetikoita ja metabolista oireyhtymää sairastavia keskikehonrakentajia ja meikäläistenkin kukkarosta sitten maksetaan näiden kullannuppujen lukuisat lääkkeet ja sairaalahoitojaksot. :curs: Yhyy... On se niin väärin.

Heikki722 sanoi:
Sama juttu on nämä lökäperseet....
Taisivat vähän säikähtää Heikkiä, vaikka tarkotus oli heittää huumoria. Nyt kun näkevät, että tulen pihapiiriin niin alkavat vedellä housujaan ylemmäs.

Lepo vaan pojat, sanon niille.

H
Heikki..kotipihan kappari.. :lol2:
Eikun..itsellä "sieppasi" kanssa viime keväänä vanhassa varusmiespalveluspaikassa, Sodankylässä piipahdettuani,
kun varusmiehet hortoilivat kylillä lomille päästyään,
melkein kaikilla roikkui neljä numeroa liian isot housut puolessa perseessä, kun herrat taistelijat lönnivät raitilla...
Meinasin soittaa JPr:n Esikuntaan ja käskeä vaatettamaan sotilaansa niinkuin miehet.
AASENTOOO!!! :evil:

Ja mikäs juttu se on, että sen röllömahan alla on yleensä ihan vitun kapea lattana perse ja sellaiset tikkujalat. Meneekö karkki-limu-mäkki-siideri enemmän jenkkoihin kuin muualle? Mun mielestä 80-luvulla ämmät liho silleen "joka paikasta"...

Silloin, ja vielä 90-luvun alussakin persettään isona pitävät mimmit peittivät sen jättiteepaidalla ja löysillä housuilla. Nyt on sitten menty siihen, että mitä tursottavammat jenkat, niin sitä varmemmin on ne kusirajabyysat jalassa. Emmä tajuu...

Mä en tajua sitä feministien läppää siitä, että "on se juu hienoa, että ei nöyristellä miehiä ja ollaan itsestä ylpeitä". Jos 15 vuotiaalla on napapaita ja housut, joista tursottaisi pillukarvat, jos niitä ei olisi sheivattu, on vaarallinen itselleen. Mä meinaan olen sitä mieltä, että ne ei ihan oikeasti tajua, että kropassa on esteettistä feelua. Eikä ne myöskään tajua, että se röllö on läskiä. Ne vaan jotenkin on ja möllöttää, vetää karkkia ja sidukkaa ja lukee demiä.

Se, että on harhainen suhde omaan kroppaan on pitkällä tähtäimellä todella vaarallista. Mulla on sellainen epäilys, että nää mimmit näkee itsensä "väärin" peilistä...

Mun mielestä jätkillä se on jotenkin paljon terveempää. Läskit jätkät kyllä tietää olevansa läskejä. Tai jos miettii tätä pakkista; mun mielestä jätkillä on todella selkeä käsitys, että onko ne ennemmin isoja, massavia ja vähän löysiä, tai sitten tällasia kireitä kääpiöitä niinkuin minä.

Napapaidat :thumbs:, teiniskeittareiden lökäpöksyt :down:

Kyllä ne naiset oli ennenkin samanlaisia, mutta ulospäin ei näkynyt kuten nykyvaatteissa. Minua ei ainakaan haittaa pieni pyöreys. Hyvä vain, että saman muodin innoittamina näkyy todella näyttäviäkin ilmestyksiä.

Helga sanoi:
Kivahan se ois sanoa, että antaa röllöjen röllöttää, mutta mutta...

Jos ennen (silloin kun minä olin nuori..) oli luokalla yksi pullukka, tuntuu nykyään vähintään puolet teini-ikäisistä, varsinkin tytöistä, olevan näitä pullukoita... :curs: Yhyy... On se niin väärin.

Ihan samaa mietin kun istuin kahvilla arnold´s donutsissa ja tarkkailin jengiä joka kävi paikassa asioimassa. Noin 90% oli alle 18 vuotiaita, joista tyttöjä noin 80% joista aika moni oli jo reilusti isoja. Ei se ole ihme että mahat roikkuu ja perse kasvaa. Eipä tytöt ole koskaan harrastaneet liikuntaa kovin paljoa verrattuna poikin, mutta nykyään matalien farkkujen ja napapaitojen aikana ja ruokavalion mentyä vituilleen tuo ero jotenkin pomppaa silmille ja tulee olo että miltä noi tytöt näyttää sitten kun ne on 30 ja miltä näyttää koko suomen katukuva?

Pecman sanoi:
Jo pihapiirin poikien oman turvallisuuden vuoksi on hyvä, ettei housunlahkeet lepata maata pitkin heidän tehdessä skeittilaudallaan flip-flop-backspinejä yms. muita tenppuja.

Mun mielestä pitäis antaa Vaatetus Lupinus-tulppaanin kasvaa niin kuin se itse parhaaks näkee. Jokanen pukeutuu omalla tyylillään ja mulla ei ainakaan oo sitä vastaan mitään.

No nykyään teini tyttöjen muotia on polttaa tupakkaa ku korsteeni, räkiä ja kiroilla joka henkosen päätteeksi. Vetää päät sekasin herkku sidukasta joka perjantai ja lauantai ja jakaa persettä mieluiten kolmelle eri jätkälle väriin, eläinkuntaan, kokoon tai muotoon katsomatta. Ja varmasti haistatetaan vitut kaiken maailman urheilulle...Vähä siistiä!!! Oh all the opportunities!
Mut oikeesti aika karseita nämä kaikki edellä mainitut muotiryhmät.
Ja Heikki teki pojille vain palveluksen avustaessaan heitä ymmärtämään vyön tarkoitusta!

Pehvanssi sanoi:
No nykyään teini tyttöjen muotia on polttaa tupakkaa ku korsteeni, räkiä ja kiroilla joka henkosen päätteeksi. Vetää päät sekasin herkku sidukasta joka perjantai ja lauantai ja jakaa persettä mieluiten kolmelle eri jätkälle väriin, eläinkuntaan, kokoon tai muotoon katsomatta. Ja varmasti haistatetaan vitut kaiken maailman urheilulle...Vähä siistiä!!!

Tilanne saattaa näyttää tältä, mutta ei todellisuudessa puhutaan kuitenkin näkyvästä vähemmistöstä. Ne fiksut ja urheilevat tytöt saattaa istua kotona takkatulen lämmössä syöden Veikko-vaarin toffeekaramelleja ja sen takia et näe niitä. Sen sijaan nämä Miss kuuskyt-teinit ovat torin laidalla odottamassa seuraavaa panoa ja muutenkin ulkona suurimman osan ajastaan, joten ovat aika näkyvästi esillä.

Pehvanssi sanoi:
No nykyään teini tyttöjen muotia on polttaa tupakkaa ku korsteeni, räkiä ja kiroilla joka henkosen päätteeksi. Vetää päät sekasin herkku sidukasta joka perjantai ja lauantai ja jakaa persettä mieluiten kolmelle eri jätkälle väriin, eläinkuntaan, kokoon tai muotoon katsomatta. Ja varmasti haistatetaan vitut kaiken maailman urheilulle...Vähä siistiä!!! Oh all the opportunities!
Ja Heikki teki pojille vain palveluksen avustaessaan heitä ymmärtämään vyön tarkoitusta!

Tuo sinun ikä vähän hämää. Mutta vissiin on hampaankolossa näitä ihmisiä kohtaan. Oletko ollut itse se hiljainen nysvääjä jota ei otettu mukaan illan rientoihin vai mistä moiset mielipiteet kumpuavat? :lol2:

Olen kieltänyt vaimolta napapaidat ja matalavyötäröiset farkut. Ne ei sovi JUURI kellekkään. Pitäisi olla äärimmäisen hyvä kroppa, ja siltikin perseestä tulee sellainen pötkylä - ei siis minkään mallinen + kaupanpäälle 100 metriä näkyvät kahvat, vaikka pimu painaisi 35 kg. Perinteiset Levikset kunniaan (pl. 80 - 90 lukujen siniset tai MUSTAT pillifarkut - aaarrrggghhh!!!!!)

Mikä sika siis olekaan (muutenkin, kuin ulkonäöllisesti) - eipä kuitenkaan avioliitto ole kaatunut vielä tähän "yksilön oman elämän tukahduttamiseen" meillä.

:offtopic: Tota on mun vaikea tajuta kun ihmisiä tuntuu niin jumalattomasti häiritsevän muiden ihmisten pukeutuminen. Se nyt vaan on makuasia. Jotkut roikuttaa housuja, toiset pitää trumpeteista ja joku voi pitää salihousuja ja vyölaukkua tyylikkäänä. Mitä siihen on kukaan mitään sanomaan saati sitten toisten housuja nostelemaan.

Se nyt on vaan tyhmää laittaa jalkaan housut, jotka tekee perseestä rumemman kun onkaan...

Jätkät.

[Quote:
Originally Posted by Pehvanssi

Tuo sinun ikä vähän hämää. Mutta vissiin on hampaankolossa näitä ihmisiä kohtaan. Oletko ollut itse se hiljainen nysvääjä jota ei otettu mukaan illan rientoihin vai mistä moiset mielipiteet kumpuavat? ]

Jos iästä ruvetaan puhumaan, niin voin sanoa, että minähän ikäni puolesta voin varsin hyvin huomata mitä kuudessa vuodessa nuorisolle tapahtuu (selvennykseksi, siis kun oli itse 15v) ja miten nuorten käytös muuttuu. Koska alettiin yleistämään, että kaikki TP:t olisivat mainitsemani kaltaisia, niin ei kai keskustelun aloittajakaan tarkoittanut, että kaikilla nuorilla tyttölapsilla olisi napapaita, jenkkakahvat ja vyötäröhousut.
Myöskin voi olla, että itseni kohdalle on sattunut useita negatiivisia yhteenottoja lökäpöksy teinien kanssa. Eiköhän tuo selventänyt syytä mielipiteelleni.
Mutta en ollut se nysvääjä joka jätettiin kotio syömään pitsaa ja kattoon Bumtsibumia. Olin rokkikukkona tunkiolla ja hunningolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom