Ja mikäs juttu se on, että sen röllömahan alla on yleensä ihan vitun kapea lattana perse ja sellaiset tikkujalat. Meneekö karkki-limu-mäkki-siideri enemmän jenkkoihin kuin muualle? Mun mielestä 80-luvulla ämmät liho silleen "joka paikasta"...
Silloin, ja vielä 90-luvun alussakin persettään isona pitävät mimmit peittivät sen jättiteepaidalla ja löysillä housuilla. Nyt on sitten menty siihen, että mitä tursottavammat jenkat, niin sitä varmemmin on ne kusirajabyysat jalassa. Emmä tajuu...
Mä en tajua sitä feministien läppää siitä, että "on se juu hienoa, että ei nöyristellä miehiä ja ollaan itsestä ylpeitä". Jos 15 vuotiaalla on napapaita ja housut, joista tursottaisi pillukarvat, jos niitä ei olisi sheivattu, on vaarallinen itselleen. Mä meinaan olen sitä mieltä, että ne ei ihan oikeasti tajua, että kropassa on esteettistä feelua. Eikä ne myöskään tajua, että se röllö on läskiä. Ne vaan jotenkin on ja möllöttää, vetää karkkia ja sidukkaa ja lukee demiä.
Se, että on harhainen suhde omaan kroppaan on pitkällä tähtäimellä todella vaarallista. Mulla on sellainen epäilys, että nää mimmit näkee itsensä "väärin" peilistä...
Mun mielestä jätkillä se on jotenkin paljon terveempää. Läskit jätkät kyllä tietää olevansa läskejä. Tai jos miettii tätä pakkista; mun mielestä jätkillä on todella selkeä käsitys, että onko ne ennemmin isoja, massavia ja vähän löysiä, tai sitten tällasia kireitä kääpiöitä niinkuin minä.