Röllömahat kuriin!

Selittäkää nyt mikä ihme siinä on niin hienoa kantaa sitä teini-iästä periytynyttä vauvaihraa siinä napapaidan ja lantiofarkkujen välissä niin, että maha röllöttää esillä kuvottavasti. :curs:

Just kun luulin, että kesä oli jo ohi ja näistä lantio edessä taapertavista pyörylöistä oli päässyt eroon, niin eiköhän niitä ilmesty tänne työpaikan nurkille läjäpäin kun yliopistot vihdoin aloittivat lukukautensa.

Ei se voi olla edes kovin terveellistä roikottaa maha pystyssä vuodesta toiseen. Luulisi, että on täysin normaalia pitää vatsaa edes jotenkin jännitettynä, etenkin jos sitä on hieman kertynyt, mutta ei, siinä se pömpylä röllöttää koko kansan ihailtavana. Kiitos vaan tästäkin taas. :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Researcher sanoi:
Selittäkää nyt mikä ihme siinä on niin hienoa kantaa sitä teini-iästä periytynyttä vauvaihraa siinä napapaidan ja lantiofarkkujen välissä niin, että maha röllöttää esillä kuvottavasti. :curs:

Just kun luulin, että kesä oli jo ohi ja näistä lantio edessä taapertavista pyörylöistä oli päässyt eroon, niin eiköhän niitä ilmesty tänne työpaikan nurkille läjäpäin kun yliopistot vihdoin aloittivat lukukautensa.

Ei se voi olla edes kovin terveellistä roikottaa maha pystyssä vuodesta toiseen. Luulisi, että on täysin normaalia pitää vatsaa edes jotenkin jännitettynä, etenkin jos sitä on hieman kertynyt, mutta ei, siinä se pömpylä röllöttää koko kansan ihailtavana. Kiitos vaan tästäkin taas. :wall:

Lol :lol2: :lol2: :lol2:

Researcher sanoi:

Anna toisille mahdollisuus hyväksyä itsensä. Ei kaikki ole niin pirun hyvässä kunnossa kun pitäis ja mun mielestä se on jotenkin arvostettavaa että toiset "ei niin täydelliset" ihmiset kuitenkin hyväksyvat itsensä ainakin jollain asteella. BTW En itsekään pidä niistä mutta oli pakko kirjoittaa jotain asiaa kuuluvaa... ;)

samichan79 sanoi:
Kuten myös

Sama juttu on nämä lökäperseet joilla pöksyt roikkuu niin että vako näkyy. Joskus oon mennyt ihan kaverina ehdottelemaan kotipihalla skeittareille, että ootteko miettiny, että on paljon helpompaa nostaa housuja kun laskea persettä. Sitten kun ne kattoo hölmönä niin olen näyttänyt niille että kattokaas näin, ottanut yhden skeittarin housuista kiinni ja nostanut sen housuja ja samalla laskenut omat housut niin että persvako näkyy.

Taisivat vähän säikähtää Heikkiä, vaikka tarkotus oli heittää huumoria. Nyt kun näkevät, että tulen pihapiiriin niin alkavat vedellä housujaan ylemmäs.

Lepo vaan pojat, sanon niille.

H

Heikki722 sanoi:
Sama juttu on nämä lökäperseet joilla pöksyt roikkuu niin että vako näkyy. Joskus oon mennyt ihan kaverina ehdottelemaan kotipihalla skeittareille, että ootteko miettiny, että on paljon helpompaa nostaa housuja kun laskea persettä. Sitten kun ne kattoo hölmönä niin olen näyttänyt niille että kattokaas näin, ottanut yhden skeittarin housuista kiinni ja nostanut sen housuja ja samalla laskenut omat housut niin että persvako näkyy.
Taisivat vähän säikähtää Heikkiä, vaikka tarkotus oli heittää huumoria. Nyt kun näkevät, että tulen pihapiiriin niin alkavat vedellä housujaan ylemmäs.

H

Joo ja sama juttu on nää pillifarkut joilla housut on niin ylhäälle vedetty ettei meinaa lompakko mahtua takataskuun (vaikkakin se sinne ahdetaan) ja pallit on noussu kurkkuun. Joskus oon ihan kaverina menny ehdottaan tonne torin parkkiin, että on paljon helpompaa löysätä vyötä ja laskee housuja ku nostaa ne kivekset sinne karhun lippikseen asti. Sitten ku ne on kattonu korollasta että WTF niin mä oon ottanu yhden sankarin ulos sieltä ja laskenu sen housuja samalla ku oon ite vetäny omat housut yli olkapäiden. Taisivat vähän säikähtää Kokkia kun nykyään housut laskee heti kun ne näkee mut...

ironchef sanoi:
Joo ja sama juttu on nää pillifarkut joilla housut on niin ylhäälle vedetty ettei meinaa lompakko mahtua takataskuun (vaikkakin se sinne ahdetaan) ja pallit on noussu kurkkuun. Joskus oon ihan kaverina menny ehdottaan tonne torin parkkiin, että on paljon helpompaa löysätä vyötä ja laskee housuja ku nostaa ne kivekset sinne karhun lippikseen asti. Sitten ku ne on kattonu korollasta että WTF niin mä oon ottanu yhden sankarin ulos sieltä ja laskenu sen housuja samalla ku oon ite vetäny omat housut yli olkapäiden. Taisivat vähän säikähtää Kokkia kun nykyään housut laskee heti kun ne näkee mut...

Hohoo! :lol2: Välimuoto on paras.

Ihmetyttää nämä 16-25v. neitokaiset joilla on sellainen napapaita ja matalalinjaiset farkut ja niiden väliin jää sellainen röllykkä joka roikkuu melkein siinä farkkujen päällä että eikö heillä ole mitään "tajua"/itsekritiikkiä" että miltä se näyttää. Sitten ollaan olevinaan niin seksikkäitä että... :wall:

Tanan Mäkkäri, Hesburgeri ja Kotipizza!!

Kiitos kun teitte ruisleivästä ja kaurapuurosta vanhojen ihmisten epätrendikästä ruokaa.
Tuloksen näemme röllövatsoina.

Nyt pitää ihan miettiä omia ylä-aste vuosia 80-luvulta.
Yleensä joka luokassa oli vain yksi lihava tyttö, jota pilkattiin. Ja tämä oli silloin kun koulukiusaamista ei ollut vielä keksitty.

Heikki722 sanoi:

H

Niin. Täysi-ikäinen mies uhoaa teineille koska heidän housujen korkeus ei mielytä. Kyllä ymmärrän että saat tyydytystä siitä että säikyttelet poikia niin että paskovat lökäpöksyihinsä. Huumoria joo. Ainainen kiusaajien ynnämuiden ääliöiden selitys. Sellaisten jotka eivät tajua että jos se on heidän mielestään hauskaa että sen joka joutuu pilkan kohteeksi ei pidä sitä hauskana. Jos tosissaan olet noin tehnyt niinkuin uhoat en voi muuta sanoa kuin huh huh.
Ja varmasti perääsi nauretaan jotain tyyliin kyllä ne hormonit pistää ihmisen agressiiviseksi ja tuo on varmasti muutenki hullu.

Kontrastin vuoksi hyvä Researcher, kontrastin vuoksi.

Jos ei näitä röllyköitä-pylleröitä olisi, niin ei olisi vastakohtia ihailtavaksi. Onhan se pakko olla jotain mihin treenaavia verrataan.
Ja tervetuloa K18 baariin duuniin. Siellä noita näkee ihan liiaksi asti. Hyvin harvoin 18-24 vuotias tyttönen on treenaavan näköinen. Näyttää siltä että mieluummin syödään sitä mäkkipaskaa ja löhötään kotona. Sitten viikonloppuisin baariin siideriä lipittämään... kyllä sillä vaalea liha kasvaa. Hyihyihyiiii!

Mutta kyllä jotain rotia pitäisi olla, ettei niitä löysiä koko kansalle tarvitsisi esitellä. Napapaidat sellaisille jotka oikeasti niitä voivat pitää... (tästä voi nyt sitten joku minulle kuitata, että olenpa pinnallinen... Niin olen. Tällaisessa asiassa.)

yyh.. tuli tuosta mieleen se varmaan satakiloinen möllykkä yläasteelta. Muija piti aina kireitä housuja ja napapaitaa niin, että kauheat läskimassa roikkuivat joka puolelta:urjo:
En viitti kuvaa laittaa vaikka se netistä löytyisikin.:)

Spidey sanoi:
Niin. Täysi-ikäinen mies uhoaa teineille koska heidän housujen korkeus ei mielytä. Kyllä ymmärrän että saat tyydytystä siitä että säikyttelet poikia niin että paskovat lökäpöksyihinsä.
...

Ja varmasti perääsi nauretaan jotain tyyliin kyllä ne hormonit pistää ihmisen agressiiviseksi ja tuo on varmasti muutenki hullu.

Kyllä minä annan Heikille :5:
Jo pihapiirin poikien oman turvallisuuden vuoksi on hyvä, ettei housunlahkeet lepata maata pitkin heidän tehdessä skeittilaudallaan flip-flop-backspinejä yms. muita tenppuja.
:)

Researcher sanoi:

Oot vaan tottunu liian hyvälle :david: Kyllä mulla ainaki seisoo vaikka vähä makkarat lepattaakin..

Pecman sanoi:
Kyllä minä annan Heikille :5:
Jo pihapiirin poikien oman turvallisuuden vuoksi on hyvä, ettei housunlahkeet lepata maata pitkin heidän tehdessä skeittilaudallaan flip-flop-backspinejä yms. muita tenppuja.
:)
No en minäkään näitä skeittari poikia ymmärrä että miksi niiden housujen pitää roikkua polvissa, MUTTA ei se oikeuta mennä repimään niitä housuja ylemmäs tai muutenkaan koskea keneenkään. Mutta tässä todistetaan vaan teidän tyhmyytenne. :david:

tarkemo sanoi:
Tanan Mäkkäri, Hesburgeri ja Kotipizza!!

Kiitos kun teitte ruisleivästä ja kaurapuurosta vanhojen ihmisten epätrendikästä ruokaa.
Tuloksen näemme röllövatsoina.

Listaan vielä yksi ja varmaan suurin kurapakin aiheuttaja: MAKEA SIIDERI!!!
Sen juoman keksijällä olis yksi saunan takunen tiedossa. Sokeria enemmän kun sokerissa ja enemmän kaloreita kuin ABB:n XXL protskujuomassa.

Ne teini neitokaiset kun juovat sitä litra tolkulla ja ihmettelevät sitte kun "pikkasen" on tullu liikaa.

Mut onneks Demistä löytyvällä kaalisoppa tai Vichy dietillä saa sen kaiken pois 6 viikossa keväällä...
Tai sitten ei.

Spidey sanoi:
No en minäkään näitä skeittari poikia ymmärrä että miksi niiden housujen pitää roikkua polvissa, MUTTA ei se oikeuta mennä repimään niitä housuja ylemmäs tai muutenkaan koskea keneenkään. Mutta tässä todistetaan vaan teidän tyhmyytenne. :david:

No, no. Se on ihan löpö joka Heikistä suuttuu..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom