Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääasia ettei pahemmin käyny. Ite meinasin ajaa viikonloppuna autolla mankeloijan päälle, tyyppi lähti alamäessä ohittamaan kahta muuta porukan fillaroitsijaa kattomatta yhtään taaksensa josta tulin autolla 80km/h vauhdilla. Vaikka olin jo lähteny ohittamaan ja otin reilusti tilaa eli ajoin ihan tien toiseen reunaan asti niin tää päätti vetästä keskiviivan kohdalle ohittaessaan muita ja ois osunu suoraan oikeenpuoleiseen sivupeiliin jos en ois painanu jarruja pohjaan. Peruutuspeilit pitäs perkele asentaa moisille sinne tangon vasempaan reunaanTaas muistutus kypärän tärkeydestä.olin sunnuntaina mukana lenkillä missä pannutettiin oikeen huolella alamäessä+40 vauhdissa.Kypärä säästi varmalta kallovammalta,parin päivän sairaalakeikka tuli kaatujalle.Huomaamaton monttu alamäessä asfaltilla ja vauhti ei vahinko muuta vaadi.
Aijai, kateeks käy! Kansa vaatii kuvia jeffsystä hyppyreissä/dropeissa! Laita muutenkin rapsaa minkälaiset ajomestat sielläpäin on jos jaksat. Onko uusi kohde itselle?
Väijyinkö oikein toiselta forumilta, onko elasto lähdössä syöte mtbeehen? Itse olen kaverin kanssa menossa. Pitkähkö matka täältä etelästä mutta mukava tapahtuma luvassa. Pitäisi alkaa majoituksia metsästämään. Ps. Pari lenkkiä nomadilla paloheinässä hypitty ja liekö uutuuden viehätystä mutta ompahan lysti kapistus!
Minä vetäisin työmatkapyöräillessä komean kolarin viime kuun alussa. Törmäysvauhti oli maltillinen karvan alle 20km/h, kun vastaantuleva pyöräilijä päättikin kääntyä, ja sen kunniaksi veti fillarinsa poikittain siihen pyöräkaistalle. Ehdin tajuta, että nyt osuu ja sitten jo mentiin suoraan päin takapyörää, ja siitä volttiyritystä niin, että päädyin naama edellä asvalttiin. Kypärä halkesi otsalta, aurinkolasit on komeilla naarmuilla, mutta omat vammani alkavat vasta nenän päästä. Siihen ja leukaan tuli komea asvaltti-ihottuma, etuhammas lohkesi mukavasti ja huuliin+nenän alle jouduttiin laittamaan yhteensä kymmenen tikkiä. Muuten löin ilmeisesti lähinnä vasemman kämmenen, joka oli reunasta hieman arka ja parilla ruvella, polven seutuville tuli pari pientä mustelmaa ja vasempaan sääreen myös. Käytännössä siis onnistuin koko törmäysvoiman ottamaan päälläni vastaan...
Pyörästäkään ei hajonnut mitään täysin. Takavanne on vähän viutilo, mutta korjausliikkeen mukaan se on pinnojen suoristuksella ok. Jonkun verran tavarapuolta meni muutenkin rikki, joten oman vakuutusyhtiöni kanssa saan asioida myös. Mun hoitokulut menee työnantajan vakuutuksesta.
Hoidin kaatumiskammoani kesälomalla pyöräilemällä Ylläksellä maastossa, ja parin suosukelluksen jälkeen se etutangon yli pyöriminen ei enää ole niin kammottavaa :D:D Törkeä maasturikuume sen sijaan on tosiasia...
En mä kauheasti mitään hyppyjä/droppeja harrasta. Viikonloppuna tuli Sappeella jotain pientä hypittyä. Toista kertaa tuli jo käytyä tuolla Sierra Nevadan ympäristössä ajelemassa ja onhan ne maastot vähän erilaista, kun meillä täällä Suomessa. En ole menossa Syötteelle.