Mä ainakin hoitaisin nuo kaikki tarvitsemasi mittaukset Sports Trackerilla. Itse olen sitä käyttänyt vuosia Nokialaisilla ja Iphoneilla. ST:lla on omia sykevöitäkin myynnissä.
Mulla on ollut strava käytössä, mutta se näyttää ainakin kalorikulutuksen ihan miten sattuu (Ihan liikaa). Mutta siihenkin saisi jotenkin sykemittauksen integroitua, jolloin varmaan toi kalorilaskentakin olisi huomattavasti tarkempaa. Millaisia kokemuksia sulla on ST:stä? Jotain olen lueskellut, että olisi huomattavasti raskaampi softa pyörittää kuin strava, joten päädyin stravaan, ainakaan akkua ei stravan sovellus paljoa käytä, vaikka mittaisi GPS-signaalia.
Sellanen jäi kysymättä että voiko pitää paikkansa kun mittari näytti et 980kcal olis menny tolla 50 km lenkillä.? tuntuu aika hurjalta, kun vauhtia ei kuinten paljoa ollu ja pulssi aika maltillinen.:wtf:
Tosin selittäs kyl miks tuntuu palautuvan aika hitaasti, ruokaa liian vähän.:wall:
Hyvinkin mahdollista, mulle sykemittari näytti 56.5km lenkille 998kcal. Ja mä oon pienikokoinen ihminen. Eikä ollut lenkillä keskari kuin 23km/h. Ajoin 50/50 suhteessa päällystettyä tietä ja kovapohjaista hiekkatietä. Ajelin tosin fiksillä ja 45 leveillä kumeilla, mutta tuskin sekään niin hirveästi tuohon kulutukseen vaikuttaa? Fiksi ehkä hieman, kun ei pääse lepuuttaan jalkoja missään vaiheessa. Mutta tästä nyt en osaa sanoa kuin mutua, että luulisi fiksillä ajamisen olevan hieman raskaampaa vrt. vapaarattaalliseen, mutta kuinka iso ero sitten todellisuudessa on, en osaa sanoa.
Joo, ja loppupäätökseni, on hyvinkin mahdollista toi 980kcal. Pyöräily kuluttaa...