Sotketteko te tuon raejuuston sinne puuron sekaan? Hmm. Kuulostaa kyllä aika ällöltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missukka sanoi:Sotketteko te tuon raejuuston sinne puuron sekaan? Hmm. Kuulostaa kyllä aika ällöltä.
tenu sanoi:maistuisko missukalle tony halmeen tuna+omenahillo+kaurahiutale kombo?
ei niiden aterioiden tarvi aina hyvältä maistua,eikä niistä aina kerkeee tekemään hyvän makusia.
Missukka sanoi:Sotketteko te tuon raejuuston sinne puuron sekaan? Hmm. Kuulostaa kyllä aika ällöltä.
Missukka sanoi:Olen täysin eri mieltä. Ruoan tulee maistua hyvälle aina. Siitä pitää pystyä nauttimaan. Elämän pieniä iloja. Miksi syödä pahaa ruokaa, kun voi tehdä hyvääkin? Itselläni kyllä aina sen verran aikaa riittää, että voin maukkaan sapuskan sutaista kokoon. Mikäli ei ole, sitä tehdään.
Elovena Plussahan on törkiä rahastustuote, joten halvemmaksi tulee sotkea ite. Lisäksi kauraleseessä on lähes samat ravintoarvot, kuin hiutaleissa, joten en ite kauralesettä enää viitti ostaa. Vehnäleseessä olisi parhaimmat ravintoarvot, mutta kun se peijakas maistuu sahajauholta. Ruislesettä siis tästä lähin käytän. :thumbs:Helga sanoi:Onko joku muuten laskenut tuleeko halvemmaksi ostaa kaurahiutaleet ja -leseet erikseen kuin ostaa tuota Elovena Plussaa, jossa ne siis on jo valmiiksi sekaisin?
VilleO sanoi:Hyi hitto, tuota mehukeitto + puuro + raejuusto komboa olen kerran koittanut ja se syöminen jäi kyllä kahteen lusikalliseen. Raejuusto ja raaka tuna ylipäätään ovat mulle ihan kauheeta myrkkyä. :urjo: