punttisali<>Hiihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ngen
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli tässä pohdin tuota hommelia,kun pienempänä nassikkana tykkäsin hiihtää kilpaa ja hiihdin Välillä PK isoissa kilpailuissakin.Nyt tässä about 2-3v salilla käyny,hiihtänyt olen edelleen mutta hiihto alkaa tökkimään siinä että ei enää riitä paikoissa puhtia työnnellä suurentunutta ja massavampaa ruumista..harmittaa,mutta tuo hiihto varmaankin jää itseltäni nytten pois,ainakin kilpailuosalta..Harmia vaan,noon hyvä harrastus se on mutta uudet tuulet puhaltaa.
Kuinka moni saman homman kokenu/tehny?
Hiihdätkö myöskään ite?

Eli tässä pohdin tuota hommelia,kun pienempänä nassikkana tykkäsin hiihtää kilpaa ja hiihdin Välillä PK isoissa kilpailuissakin.Nyt tässä about 2-3v salilla käyny,hiihtänyt olen edelleen mutta hiihto alkaa tökkimään siinä että ei enää riitä paikoissa puhtia työnnellä suurentunutta ja massavampaa ruumista..harmittaa,mutta tuo hiihto varmaankin jää itseltäni nytten pois,ainakin kilpailuosalta..Harmia vaan,noon hyvä harrastus se on mutta uudet tuulet puhaltaa.
Kuinka moni saman homman kokenu/tehny?
Hiihdätkö myöskään ite?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=42889

Itellä sama homma tuli hiihdeltyä nuorempana kilpaa, hopeosompakisoissa sun muissa ja lopetin sit tossa 18-pojissa. Itekkin oon nyt tota salihommaa harrastellu 2-3v ja talvella yritän 1-3 kertaa viikkoon käydä vähän hikeä ottamassa. Näin ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa että ei tee ollenkaan pahaa jos käy 1-2 kertaa viikossa vähän hikeä ottamassa, lähtee kuona aineet mukavasti liikkeelle..vaikka se suksi ei ihan entiseen malliin luistakkaan ainakaan ylämäissä:)

Tuossa ylhäällä olikin jo linkki vanhaan topicciin..empäs huomannu

jep,jep.. täällä kans yks hiihtoharrastelija, tosiaan sitä tuli pieni ikä hiihdettyä kilpaa mutta sitten vei puntti sydämen :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom