SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmimiitti?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Turha viesti, mutta itken täällä pienet silmät päästäni kun Helsinki on kovin kaukana lähteä täältä itäsuomesta päivän miittiin. :( Tuo selkätreeni ois ollu vielä ihan kullan arvonen.

Multa peruuntui la 16.3 iltameno eli pääsen osallistumaan Punttimimmimiitin dinner-osuuteen myös!

Noni eiköhän sieltä työvuoro mätkähtäny tohon lauantaille, eli mukaan en pääse :( Treenailkaas (ja syökää) sitte munki puolesta.

nälkä ainakin tuli listaa lukiessa (ja just söin)..tosin luen kokoajan tuhkamunamousse kun oikeasti lukee tuhkaJUUSTOmousse...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Turha viesti, mutta itken täällä pienet silmät päästäni kun Helsinki on kovin kaukana lähteä täältä itäsuomesta päivän miittiin. :( Tuo selkätreeni ois ollu vielä ihan kullan arvonen.

Onhan miittejä järkkäilty muuallakin - järkkää toinen lähimmässä kaupungissa!

Hei vitsi mä haluun mukaan treenaamaan. Mutta sanokaa, että voiko/kehtaako oikeesti ihan melkein-vieläkin-aloittelija tulla mukaan?

Mä joudun perumaan tuloni lauantaina. Surutyö on sen verran kesken itsellä ettei jaksa innostua vielä mistään. Ensi kerralla sitten.

Sahaamisen mestarinna taas hei, pistän itseni kysymysmerkiksi illallisen suhteen. Soittelin eilen omalla isoäidille lanssikyytiä sairaalaan, joten voi olla että vapaa-aika kuluu tämän viikon osalta sitten sairaalan vierastunneilla (plus että ko. sairaalassa on vatsatautiepidemia kaiken kivan lisäksi niin voi jopa olla parempi etten tule levittämään pöpöjä..)

Mulle tuli duunipaikan rekrytilaisuudesta viestiä et alotetaan ohjelma sittekki vasta klo 13 (piti olla klo 12-17). Sen tarkempaa tietoa siinä ei ollut että kestääkö myös tunnin pitempään vai pääseekö sieltä kuitenki klo 17 pois. Hmm. Se on myös Espoossa joten hetki sieltä kestää Helsinkiin tulo. Varmaan joudun siis siirtää seuraavalle kerralle miitin, ois ollu siistiä osallistua (t. helsingissä puoli vuotta asunut ja neljään ihmiseen tutustunut)

Joudun perumaan illalisen. Mun pohjoisesta tulevat vieraat on sittenkin sunnuntaihin asti. Eli tää miitti ää kokonaan multa väliin, mut seuraavan sit mukaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom