Väitän että mäkin tässä hyvin kausiluontoisena treenaajana olen löytänyt itseni erinäisten leikkauksien ja sairasteluiden jälkeen uudelleen salille ja toivon totisesti ettei tätä innostusta enää tällä kertaa pilaa YHTÄÄN mikään. Olisi siistiä jos vahingossa (tai tarkoituksella) tapaisi saman henkisiä tyyppejä
joo vois olla kyl ihan kivaa. riippuu vaan vähän, että missä päin ja millon että onko rahaa (köyhä työtön :jahas: ). mitä näissä miiteissä on yleensä tehty?
Ihanaa että löytyy kiinnostuneita! Minuu ainakin kiinnostaa yhä tuo toteutumaton kyykky&mavekoulu, mutta muutakin vois puuhailla..
Oisko jotain aktiviteettiä mitä vois mennä isommallakin porukalla tekemään, esim salin ulkopuolelle, kellään mielessä? Jotain mitä ois halunnu kokeilla muttei oo vielä viittiny/ehtiny?
Kiinnostaa kovasti tavata punttimimmit ... vasta alotin pitkän tauon jälkeen puntilla käynnin ja en halua menettää täl kertaa motivaatiota ... kovat on tavoitteet ... saas nährä miten onnistun saavuttamaan ne ... mul ei tullu muuta mieleen ku karting :D
Ittee kanssa kiinnostas hei miitti. Jos joku vaan alkas järhestämään. Itelle sopis paremmin tyyliin Tampere tai Jyväskylä kuin Helsinki. (asun etään perällä) Mutta sekin olisi ehkä järjestelykysymys jos vaan innokas ja ihana järjestäjä löytys.
Olisi mahtavaa tutustua muihin punttaaja-mimmeihin ihan kunnolla tapaamisen muodossa! Salilla on saanut samanhenkisiä tuttuja, mutta keskustelut jää monesti tosi pintapuolisiks ja omat kaveritkaan eivät aina ihan ymmärrä 100% tätä mun punttiharrastusta - vaikka ihanasti tukevatkin. Itse asun Helsingissä, mutta toki junat, autot ja bussit kulkee.
Mites mentäskö kimpassa vaikka Go -messuille ja siellä jätkättävään fitness helsinki -kisaa katsomaan? Ja sitten dinnerille. Ne tule messuille/katsomaan kisaa, jotka haluaa ja kaikki sitten vähintään dinnerille? Go-messut Helsingin messukeskuksessa 7.-9.3. Lauantai vois olla hyvä miittipäivä, kauempaakin ehtis paikalle.
Miittiin osallistuminen kiinnostaa, mutten pääse tuona ajankohtana paikalle. Tietenkin seuraavana viikonloppuna olisin siellä suunnalla :jahas:. Noh seuraavaa kertaa odotellessa!