SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmimiitti?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Punttimimmeille tiedoksi että juttelin eilen Akin kanssa ja voitaisiin vetää SEKÄ mave ETTÄ selkätreeniopastus. Ihan sen vuoksi että ilmoittautujia on niin paljon että pitää jokatapauksessa hankkia toinen vetäjä. Aki lupasi kysyä erästä "Parta-Mikaa", joka opetti mulle aikoinaan tekniikan (ja sen jälkeen mavetinkin 130kg). Mika osaa myös opettaa ns. Fitness-maven ja voisi tarjota mimmeille molempia oppeja riippuen kuka on mistäkin kiinnostunut. Fitnessmave kun on mitä mainion rasvanpoltto-, takareisi- ja pepunkiinteystysharjoite :)

Tämän hetken ilmoittautujalista (vahvistaisitteko vielä tulonne kertomalla esim. olisiko mave + selkätreenikombo ok?):

-aiccu- ?
Bravil
Casandra (treeni + dinner)
eowyn ?
Ironbutt (treeni. Ei Dinneriä)
Johku_81 (treeni + dinner)
Ksiina (treeni +dinner)
LadyLuck (treeni + dinner)
mimi (treeni + dinner)
peonia
PikkuPatleetti (treeni + dinner) Toiveena: Selkä
S1ru (treeni + dinner)
vaniljarahka (treeni + dinner) Toiveena: Mave
XairaX (treeni + dinner)
Zoe EHKÄ (treeni + dinner)
Chantal (treeni + dinner) Toiveena: Selkä
sk. (treeni) Toiveena: kaikki käy
zolana EHKÄ (treeni) Toiveena: Selkä

Ei pääse:
Grand Battement (treeni + dinner)

Mave + selkä (nyt täytyy vaan olla sormet ristissä että pysyis vielä terveenä jne).

Just sain eilen tiedon, että meille tulee pohjoisesta vieraita pe-la. Joten mä pääsen mukaan vasta dinneriin. Onko ok, jos tulen vaan siihen?

Miitti 16.3.

Moikka mimmit, vieläkö ehtii ilmottautua mukaan miittiin, jos joo ni kändeli tulis myös ja mave kiinnostais kovasti...

Jahas, eilen tuli sähköpostia että 16.3 on rekry tilaisuus hakemaani työpaikkaan ja aikaa pitää varata klo 12-17. Ruokailuun siis kerkeisin todennäkösesti, mutta PASKA ku oisin halunnu selkävaivasena osallistua selkätreeni osuuteen VARSINKI :itku:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Onko joku menossa autolla Treelta päin? Kovasti haluttais lähteä, mutta junaliput on niin pirun kalliit, plus sunnuntaina on treenimenoa Turun suunnalla. Mihin mennessä pitää ilmoittautua?

Mua ois kiinnostanut kovasti, kun ei ole töitäkään. Mut en pääse,kun lupasin hakea kaverin sairaalasta ja auttaa sitä vähän. Pitäkää hauskaa!! Toivottavasti pääsen joku toinen kerta.

Ilmoittautua voi mun puolesta ihan tohon tapahtumaan saakka. Dinnervarauksia varten olis kuitenkin hyvä tietää joku nuppiluku jo vähän aiemmin, että osataan varata sopivankokoinen pöytä. Monesti rafloissa on niin täyttä, että extratila adhockina ei järjesty eli pitäs pystyy buukkaamaan etukäteen oikealle henkilömäärälle. Tai sitten vedetään tarkoituksella "yli" kun se parin peruutus ei yleensä haittaa ravintolaväkeä.

Perhana mä tartten sihteerin, joka pitäis mun kalenterin ajantasalla enkä bookkais itteeni samaan aikaan moneen eri paikkaan. Eli treeniin en pääsekkään näillänäkymin (sukujuhlat >_< ), mutta iltamiin yritän karata!

Suositut

Back
Ylös Bottom