SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmimiitti?

Mää oon messissä vaan jos saan järkättyä halvat lennot. Rollosta vähän nihkeä junailla vaan viikonlopuksi. Ja jakautuminen kuulostaisi hyvältä, mulla ei henkilökohtaisesti ole mitään tarvetta posetreeneille, mutta treenivinkit on aina jees.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Löytyiskös tuolle illan ravintolaosuudelle joku toinen "vetäjä", mulla kun on toiset iltabileet tiedossa ja olen estynyt osallistumasta klo 18:00 eteenpäin?
Mä voin järkkää sitä treeni/pose-komboa.

16.3 sopii mullekin. Treenipuoli kiinnostaa enemmän kuin posehommat. Tosin olisihan sekin kokemus kokeilla sitä poseeraamistakin.. Ruokakin maistuu!

Kalenteri näyttää tällä hetkellä siltä että 16.3 sopii :) ..reeni & ruoka kuulostaa hyvältä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
oisko mahdollista reenipuolelle jotain tekniikkaopastusta isoihin liikkeisiin: työntöä, tempausta ym

Jee, tää kuulostaa kivalta! 16.3. pitäs näil näkymin olla miulla vapaa:)
Miullakin on salitreeniä takana useempi vuosi, mut aina voi oppia uutta! Harvinaisempia liikkeitä/ tehovinkkejä, joilla tuttuihin perusliikkeisiin saa uutta tuntumaa ois sellanen, mikä ainakin minuu kiinnostais treenipuolella.
Ja hyvä ruokahan maistuu aina, varsinkii treenin päälle:P

Kuulostaa hyvältä! Ihan varmasti en voi sanoa, mutta jos työvuoroihin sopii niin mukana ollaan.

Treenivinkit ois tervetulleita, ja ainahan mulle ruoka kelpaa :D

oisko mahdollista reenipuolelle jotain tekniikkaopastusta isoihin liikkeisiin: työntöä, tempausta ym

Jos oisin tullut niin oisin kyllä voinut sulle niitä neuvoa, mutta ehkä toiste :)

Tosiaan tuo päivä ei vaan millään sovi kun olen pohjoisessa just tuon viikon... Laskeskelin pennosiani ja ei ne vaan riitä sitten millään :( Toivottavasti ens kerralla messissä, mut hauskaa miittiä mimmeille kumminkin :)

VOI VIETÄVÄ MIKÄ HARMITUS! En pääse paikalle..

Ei olisi jäljelle jäävistä jotka ei pääse tuolloin osallistumaan niin kokoontua huhti- toukokuussa???

Lasketaanpas vähän osallistujia. Päivä on 16.3. tarkemmasta vielä tietoa :)

XairaX
LadyLuck
Ksiina
PikkuPatleetti
Bravil
peonia
Ironbutt
Grand Battement ?
Johku_81
Casandra
-aiccu- ?
vaniljarahka
eowyn ?
mimi
Zoe ?
S1ru

16?

Noniin, nyt on saatu ohjelmaa sovittua!

Punttimimmien treenit alkaisi la 16.3 klo 14:00 Mayor's Gymillä. Vetäjänä superguru Aki Mähönen, joka osaa opettaa liikkeestä kuin liikkeestä jotain uutta niin aloitteleville kuin vuosia salilla tahkonneille. Aki osaa myös opettaa poseeraukset, niin että menevät varmasti perille.

Agendalla olisi ensin (klo 14.00) tekniikkaopastusta ja sen jälkeen voitaisiin siirtyä Akin johdolla yläkertaan harjoittelemaan poseerauksia. Ne joita posettaminen ei kiinnosta voivat jatkaa treenejään tai seurata vierestä. Poseharkkojen jälkeen meillä on vielä hyvin aikaa treenata, ennen illan muita rientoja (dinnervarausta kaavaillaan klo 18:00 tienoille).

Nyt sitten tärkeä kysymys:
Missä liikkeessä tai lihasryhmissä haluaisit eniten opastusta?

Itse suosittelisin mimmeille selkätreenitekniikkaa ja erityisesti alatalja & ylätalja komboa (+ muita keskeisiä selkäliikkeitä). Niistä saa tosi paljon irti.
Omat silmät avautuivat aikoinaan kun Aki opasti oikean tekniikan. Sitten lähtivätkin latsit kasvuun.

Muita hyviä liikkeitä, joihin voitaisiin keskittyä ovat kyykky tai mave. Mutta kaikkia näitä ei siis ehditä eli olisi hyvä valita yksi selkeä juttu mihin keskitytään. Mikäli porukkaa ilmoittautuu tosi paljon niin voidaan toki hommata toinen vetäjä (jolloin jaetaan porukka ryhmiin) ja kierretään pari eri pistettä, joissa siis eri opastus.

Alustava ilmoittautujalista ja info päivitetty tämän threadin ekaan viestiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom