SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmimiitti?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tulisin kyllä mielelläni moikkaamaan pitkästä aikaa muita punttimimmejä. Ehkä tuo kyykky enemmän kiinnostaisi...

No jos sovitaan että se ois Kyykky ja jos maksettais vetäjälle/vetäjille tällä kertaa. Oisko kybä per naama ok? Käviskö klo 12:00 aloitusajaksi?

Eli la 25.5 klo 12:00 Punttimimmien Kyykkykoulu. Vetäjänä Aki ja mahdollisesti joku toinen riippuen monta meitä tulee. Hinta 10€.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kuullostaa oikein hyvältä! Vaan kuinkas on, uskaltaako sinne joukkoon lähteä vaikka oma malli on kaukana "punttimimmistä" vielä, enempi "pehmomimmi"... ;)

Voieiiii.....! No seuraavaa odotellessa, tuonne en mitenkään pääse :(((

Mä oon 'uusi', enkä ole käynyt tapaamisissa tai tunne ketään. Tuo kyykkykoulu kyllä kiinnostaisi ja tutustua muutenkin. Mitä se pitää sisällään? Joku opettaa ryhmänä, yksin, kuunnellaan, tehdään, yksitellen vai miten? Että jos muut kyykkää tonnin levyillä ja ite pelkällä tangolla, ni kehtaako tulla mukaan? ;)

Vanhasta kokemuksesta voin sanoa, että kaikki kehtaa tulla mukaan. Treenikamat mukaan ja älkää hätäilkö!

Voi harmi, olisin mielelläni tullut, mutta mulla on tuolloin töitä. Saisinkohan vuoron nakitettua jollekulle muulle?

En taida päästä tällä kertaa, no ei se ihan poissuljettua vielä ole :), katsellaan. Kiva kun näitä järkkäillään, tulen taas kyllä kun pääsen!

Kuullostaa oikein hyvältä! Vaan kuinkas on, uskaltaako sinne joukkoon lähteä vaikka oma malli on kaukana "punttimimmistä" vielä, enempi "pehmomimmi"... ;)

Tottakai uskaltaa! Ollaan järkätty näitä miittejä kohta 10 vuotta ja porukkaa on aina hyvin vaihtelevalla taustalla/treenikokemuksella. Joku on vasta aloittanut treenaamisen, toinen on tahkonnut vuosia jne. Kyykky on myö liikkeenä monille niin "pelottava" että sitä ei välttämättä ole ikinä tehty vaikka salilla olisi vietetty paljonkin aikaa.

Olisin tosi mielelläni mukana vaikka en kovin aktiivinen fooruilija olekaan, mutta nyt ei tällä kertaa toi päivä mitenkään sovi :/ Piti kuitenkin jättää merkki tähän ketjuun, että huomaan jatkossa tänne tulevat uudet viestit...

Suositut

Back
Ylös Bottom