SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmimiitti?

Sahaamisen mestarinna taas hei, pistän itseni kysymysmerkiksi illallisen suhteen. Soittelin eilen omalla isoäidille lanssikyytiä sairaalaan, joten voi olla että vapaa-aika kuluu tämän viikon osalta sitten sairaalan vierastunneilla (plus että ko. sairaalassa on vatsatautiepidemia kaiken kivan lisäksi niin voi jopa olla parempi etten tule levittämään pöpöjä..)
Vatsatauti rantautui talouteemme. Odotan omaa vuoroani eli en tule huomenna levittämään norjan kielen ilosanomaa teille muille,

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Okei, huomisesta. Tarkistan vielä...Nähdäänkö siinä aulassa vai missä? Monelta kannattaa olla paikalla? Yritän kovasti päästä paikalle:)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Nähdään Mayor's Gymin aulassa klo 14:00 kimpsut ja kampsut niskassa (ns. treenivalmiina). Näin vetäjien ei tarvitse odotella meitä. Jos haluat pukea, lämmitellä jne. niin kannattaa tietysti tulla sen verran aikaisemmin että ehdit (jotkut on hitaampia, toiset nopeampia). Olen itse paikalla varmaan jo 12.00 lähtien eli voitte kysyä respasta Minnaa tai vaan sanoa että Punttimimmimiittiin tulossa - pääsette ilmaiseksi sisään.

Mayor's Gymille on muuten tullut myyntiin huippulaadukkaita Naffta-merkkisiä naisten urheiluvaatteita (www.naffta.com) just tällä vkolla ja Punttimimmit saavat spessualennuksen huomisen miittipäivän aikana. Törkeen hyvän näköisiä - kannattaa tsekata!

Kiitos Ironbutt, kiitos Mayor's, kiitos Aki. Oli kyllä kiva miitti ja tuli paitsi pari uutta liikettä reeniohjelmaan niin myös ylläreitä omasta kropasta. Enpähän ois arvannut, että vammaolkapää on vaikuttanu selkäänkin. Kiva kolmetuntinen :)

P.S. Buttis, laitaksää niitä kuvia/videoita jonnehi?

Oli ihan mahtava miitti ja sai kullan arvoisia ohjeita, kyllä se selkä lähtee nyt kasvamaan vaikka väkisin :rock: p.s. Mä paistan sit nyt niitä pullia, että kiva jee...

Suurkiitokset Minnalle miitingin järkkäämisestä! Mielellään tuun toistekin jos järjestetään. Jalkaliikkeissä vois tehdä terää ottaa samanlainen kolmetuntinen. Eikä haittaa, vaikka koutsille kerättäis pientä kolehtia vaivan palkaksi:)

Ihan huippumiitti! Huippua kaikki: mesta, opastus, keskustelu, ruoka ja tietty seura, kiitos! Paljon ajatuksia sai kuupan täyteen. Millonseuraavamillonseuraavamillonseuraava..?

Ens kerralla miittiä tännekin suunnalle, vaikka Turkuun! Kateellisena oon lukenut tätä ketjua, kun tietää ettei pääse mukaan matkakustannusten vuoksi. Te senkin... :D

Kiitos myös Rahkatädiltä :) ...oli huippua! Piti käydä tänään Länsiväylän Elixiassa muistelemassa maastavedon tekniikkaa ja vetämässä leukoja ennen kotimatkaa :)

Selässä kyllä tuntuu eiliset treenit ihan huolella, että oikeeseen osotteeseen meni :)

Kiitos Ironbuttille ja Ksiinalle järkkäilyistä!

Kiitoksia koko porukalle täältäkin, oli kyllä tosi mukavat päivä ja ilta! Mä kävin kans jo tänään vetäisemässä selkätreenin, ja kaipa se selkä tästä pikkuhiljaa lähtee kasvamaan toivotulla tavalla :)

Nyt sitten vaan seuraavaa miittiä odotelemaan - oiskohan sitten vuorossa vaikka se jo paljon puhuttu kyykkytreeni? ;)

Missä treenaatte posetuksia pk-alueella? Olen menossa ekoihin kisoihin syksyllä, ja oon käynyt treenaan Tampereella, mutta sinne on turhan pitkä matka.

Just istuttiin tänään Akin kanssa alas ja plänättiin vähän tulevaisuutta. Mayor's Gymillä pidetään jos jonkinmoista tapahtumaa.

Yks mikä aateltiin järkätä ihan vaan Pakkiksen Punttimimmeille olis treeniopastus la 25.5 klo 12:00. Aiheena vois olla vaikka Kyykkyykoulu tai Tyttöjen penkkitreeni. Kumpi hotsittais enemmän?

Suositut

Back
Ylös Bottom