SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmimiitti?

Punttimimmimiittejä voidaan järkätä enemmänkin tässä keväällä ja eka voitaisiin pitää jo viikon päästä lauantaina 26.1. Sain nimittäin tänään tietää, että silloin on Kauppakeskus Ruoholahdessa naisten sporttipäivä klo 11-17 ja kaikkea hubaa ohjelmaa, superhyviä tarjouksia sun muuta. Ruiskurusketuksia, inbodyä, juoksuklinikkaa, namuja miehiä promoamassa ties mitä... I'm in!

Kävisikö päivä mimmeille? Voitaisiin tavata vaikka siinä 12 aikaan (vai jo aiemmin?) treenin merkeissä ja sitten viettää ip tsekaten kauppakeskuksen muuta tarjontaa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pitääpä kysäistä mieheltä josko tuo haluaisi viettää päivän jälkikasvunsa kanssa :D

Muakin kiinnostaa. Toi 26.1 on hieman epävarmaa mutta vois melkein onnistua. Rapakunnossa ollaan joten kunnon treeni toimisi hyvin potkuna takapuoleen :D Jos en nyt 26.1 pääse niin olen kyllä myöhemmin mukana!

Yövuoro viikonloppu eli en ole sosiaalisessa kuosissa tohon aikaan päivästä (eli olen untuvatäkin alla vetämässä unta kuulaan).

Minullekin on Juuri tuolle päivälle ja tuohon aikaan siunaantunut sosiaalista elämää.

Tosi kiva idea! Valitettavasti itelläkin on tuona lauantaina työvuoro 12-19 niin ei onnistu :( mutta jatkossa olisin erittäin kiinnostunut osallistumaan jos eivät työt taas pilaa kaikkea :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Pitäisikö sopia jo valmiiksi touko/kesäkuulle toinen miitti-päivä... olisi kalenterimerkintä sitten valmiina ja voidaan vetää vaikka puistojumpat pihalla :)

Harmi kun ketään ei oikein näytä pääsevän lauantaina paikalle :-/ Itse olisin kerrankin päässyt tulemaan, mutta ehkä tämä tuli suurimmalle osalle liian lyhyellä varoitusajalla. Kiva kuitenkin oli kuulla tuosta liikuntatapahtumasta, olisi ihan mielenkiintoista pyörähtää siellä silti :)

Punttimimmimiitti ei näyttänyt saavan hurjaa osanottoporukkaa tälle päivälle MUTTA tottahan kaikki ne jotka pääsevät voivat tavata! Eli tule Ruoholahteen Mayor's Gymille tänään klo 12.00! Ilmaiset treenit punttimimmeille. Ei tarvitse ilmoittautua eli jos bongasit tämän threadin/kirjoituksen vasta tänään niin tervetuloa silti!

Katos, tämän olen missannut! Messissä ollaan, tänään ei olisi käynyt kun ollaan oltu reissussa mutta seuraavalla kerralla oon messissä.

Mää voisin kanssa uskaltautua paikalle seuraavaan miittiin, jos vaan sen päivämäärä passaa aikatauluihin. :)

Mää voisin kanssa uskaltautua paikalle seuraavaan miittiin, jos vaan sen päivämäärä passaa aikatauluihin. :)

Sama täällä, vaikka asunkin kaukana periferiassa niin voisin tulla mukaan jos seuraavan miitin aikataulu sopii...melko usein ja epäsäännöllisen säännöllisesti tulee käytyä pk-seudulla joka tapauksessa :)

Höh, menipäs sitten ihan ohitse tuo Ironbuttin eilisaamuinen postaus :-/ Käväisin kyllä aamupäivällä Intersportissa Inbodyssä, ja olisihan siinä samalla kyllä ollut kiva treenitkin vetäistä!

Muakin kiinnostais käydä Mayorsilla treenaamassa joku kerta, jos vaan sopiva päivä sattuu. En lauantaina käynyt aamulla koneella, joten missasin tän kerran nyt.

Olen uusi tulokas (rekisteröityneenä) täällä. Mutta siis palstaa jo jonkin aikaa seuraillut ja punttimimmimiitistä erittäin kiinnostunut. Mullakaan ei juuri sosiaalista elämää ole treenien ja työn lisäksi ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom