Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Perkele!! :curs:
Lekuri pisti mut sairaslomalle punttisalilta!
EI MITÄÄN stressiä saa olla elämässä!
Ei edes fyysistä.

Kuinkahan nopeasti tässä alkaa lihojen suhteen laskusuhdanne?

Nyt mää otan ressiä siitä sitten... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asiakas töissä. Haistatti vittua kännipäissään yms. ja oli muutenkin tosi pässi. Ja se, että provosoiduin tästä vähän. Mutta nyt ei olla enää töissä, niin eipä vituta enää.

Oon ollut nyt viikon flunssassa mikä piti alunperin olla kevyt treeni viikko. Mielessä on koko ajan että lihakset on surkastuneet ja kaikki vaiva on mennyt hukkaan. Sinänsä typerää koska minulla piti muutenkin olla treeni tauko tai siis kevyempi viikko. Kovasti oon yrittäny syödä ja psyykata itseäni että sitten kun tervehtyy niin suuremmalla innolla salille mutta ei auta. Kummallinen tuo mieli.

Marsu sanoi:
Oon ollut nyt viikon flunssassa mikä piti alunperin olla kevyt treeni viikko. Mielessä on koko ajan että lihakset on surkastuneet ja kaikki vaiva on mennyt hukkaan. Sinänsä typerää koska minulla piti muutenkin olla treeni tauko tai siis kevyempi viikko. Kovasti oon yrittäny syödä ja psyykata itseäni että sitten kun tervehtyy niin suuremmalla innolla salille mutta ei auta. Kummallinen tuo mieli.

Joo samaa vikaa, vaikka ei tää nyt ihan viikkoa ole vielä jatkunut. Pari päivää tuli sairaslomaa töistä, mutta tiedän, että treenistä ei kannata haaveilla ainakaan viikkoon, oli sitten kyseessä juoksu, punttari tai jooga.

Tää nyt vaan ottaa jo päähän, kun joulukuu meni melkein kokonaan edellisen flunssan kourissa. Yritän ajatella silti, että kyllä se terve päiväkin sieltä vielä tulee :itku: ja mitä paremmin lepää ja heittelen c-vitamiinaja kitaani sen nopeammin. Voi olla, ettei sillä ole mitään vaikutusta.

Voi pärkele!!!
Kaaduin torstaina työpaikalta lähtiessäni ja otin vasemmalla kädellä vastaan ja siitäkö se peukku tykkäsi... Ei murtumaa, mutta nivelsiteet repesi!!
Olen töissä ravintola-alalla ja paketti kädessä on vähän paha hosua, joten sain 10 päivää sairaslomaa.
Tänään pomo muistutti tekstiviestillä, että salitreenaaminen ja jumppaaminen KIELLETTYÄ! :curs: No, en TIETENKÄÄN ala mitään yläkroppatreenejä tässä vetämään, mutta kyllä sitä jalkoja voi treenata!!??? Ja jumppahimoinen kun olen, niin voin mielestäni lattiatunneilla käydä, sillä meilläpäin sitä pompitaan jaloilla eikä kävellä käsillä!
Helppo se on urheilemattomien sanoa, että ÄLÄ URHEILE!!! :wall:

Vihdoin ja viimein tuli oikein aihetta osallistua vitutus- threadiin, KOSKA...

Miksi ihmisen pitää sairastella JATKUSVASTI???? Minä olen todellakin jokin kävelevä epäterveyden mallikappale. Olen tähdännyt kevään kisoihin ja nyt olen JO kolmatta kertaa kuumeessa tämän kevään aikana. Dieetti on sujunut hyvin, vaikka sairastelun vuoksi on jäänyt aerobiset sekä treenit väliin useasti. Lisäksi on nuo pahoinvoinnit proteiinidrinksujen yhteydessä ja muutenkin jatkuvat heikotukset, joita nyt sitten tutkitaankin SOKERITAUTINA!!!!

Kotona ei jaksa valitella, kun avokki omassa avuttomuudessaan kitisee, et kisat pitäis jättää kokonaan välii. Tosin siltä alkaa todellakin pikkuhiljaa näyttämään... TÄMÄ on siis lääkärin toivomus.

Sairastelu vei viimeksi sairaalaan vuodeosastolle, joten vakavastihan tämä PITÄISI ottaa.

No, niin. Joku on joskus sanonut ( osuvasti ), ettei urheilija tervettä päivää näe, mut miksi MINÄ olen AINA sairaana?

Nyt meni hermot...ja sen kyllä huomaa...jne.

Tää on just niitä aamuja kun OIS pitäny/voinu jäädä nukkumaan! :hyper:
Ensinnäkin kun heräsin tyttäreni kanssa aamulla, oli yksi kolmesta niin rakkaasta koirasta sitten päättänyt että lannotetaan vähä laminaattia... Noh, tästä selvittyäni aloin laittamaan muksuille aamumaitoja, kuinka ollakkaan pullot levis lattialle, kun en malttanut yksi kerrallaan niitä mikroon nostaa, ai prkle, sanon minä.
Sitten ajattelin ottaa kupposen teetä ja kuinka ollakkaan kaadoin liian nopeaan ja kuuma vettä tuli kädelleni.
Lapset tässä vaiheessa ois varmaan jo lähtenyt omille teilleen jos oisivat jo käveleviä tyyppejä ;)
Siinä sain sit tunnin kulumaan ihan hyvin ei kummempia häslinkejä.
Laittelin muskuille päälle ja vaunuun ja pihalle nukkumaan. Naks. Ulko-ovi meni kiinni ja yllätys sinänsä LUKKOON! :wall:
Siinä vaiheessa mietin, kun seisoin rappusilla teepaita, housut päällä ja villasukat jalassa,kaikki kolme koiraa ihmetteli vierelläni että mitäs se emäntä nyt touhuaa?
Eipä siinä sit auttanut ku jolkutella naapuriin soittamaan isäntä töistä kotia ja arvaatte varmaan kuinka iloinen hän oli :(

Loppu päivän istun aloillani sen minkä pystyn, en koske mihinkään, mene minnekkään, tee mitään....
Suoraan sanottuna vitutuskäyrä on käynyt aikasta korkealla tänään useammin kuin kerran!

Sitä tekee aamusta iltaan töitä ja käy koulua ja silti ei ole rahaa eikä aikaa tehdä mitään muuta. Ja tässä stressissä pitäis vielä kestää monta muuta inhottavaa juttua... Ei taas toimi mikään niinkun pitäisi.

duunikamu

Hermot menee kun työkaveri kitisee mulle kaikesta ja tiuskii pitkin päivää. Sen pitäis opettaa mulle vähän duunejaan ennen hiihtolomaansa ja nyt se kuspää vaan tiuskii ohjeet pikaisesti eikä varmaan ehdi tekeen mitään muistiinpanoja. Aivan helvetin ihana asenne sillä...Mä olen täällä muutenkin äippäloman sijaisena ja se nyt sit on tän toimiston kingi omasta mielestään ja saa sit purkaa vitutustaan muihin ihan miten haluaa. :curs: :curs: :curs: Enää en kauaa jaksa tota katella, pakko varmaan ottaa asia kohta puheeksi. Tuntuu vaan, ettei jaksais alkaa haastaan sotaa ton pääsinpään kans. Ei millään pahalla, mutta tällaisia ongelmia mulla on ainoastaan ilmaantunut naispuolisten duunikamujen kans. Tosin kaveri on raksalla duunissa ja sanoo, että äijät on vähintään yhtä :david: kun sille päälle sattuvat. Onneksi tästä pääsen reilun tunnin päästä salille vähän purkaan :worship: Tosi jees tää thread :thumbs:
Ja sit mulla kyllä tekis mieli kans_> :zzzz:

Jaa, että mikä tänään vituttaa... No se vituttaa, että vaikka koulutusta, taitoa ja motivaatiota on, niin silti kesätyöpaikka on pirun monien kivien alla. :wall: Tuntuu, että mikään edellä mainituista taidoista/piirteistä ei auta, jos toisena hakijana on johtajan kaukainen sukulainen jne. Valmistuminen häämöttää parin kuukauden sisällä, mutta hymyssä suin en koulusta valmistu. Työttömyys ja epävarmuus mua odottaa ja opintolainan takaisinmaksu. :jahas: Tämä tämmöinen ottaa pannuun!! Noh, tänään taisin vain nousta väärällä jalalla sängystä, ehkä huomenna on jo iloisempi ja positiivisempi asenne tulevaisuutta ajatellessani.

Saatanan operaattori oli lähettäny puh.laskut väärään osotteeseen, vaikka oon tehny ko. operaattorille muuttoilmotuksen jo kolmekuukautta sitte :curs: Seurauksena se, et ne perkeleet siellä sulki liittymän! No to sen saa jo auki, mutta uskomatonta toimintaa silti! :wall:

Mulla on talviloma, eilen podin jalkaani, joka ärtyi toistaiseksi tuntemattomasta asiasta ja tänään viilsin etusormeni parin tikin arvoisesti. Tällä viikolla olisi pitänyt tehdä kaataa puita polttopuita varten, mutta en varmasti lähde mukaan koska kumminkin jään puun alle. Kerpele!

Mulla armeija ois edessä 2006, ja kohteena luultavasti sodis.
Tuli vain mieleen, et onko muille armeijaan aikoville (sen käyneille) mies puoliset henkilöt huomautelleet asiasta tyyliin "ei saatana, mitä sinäki siellä teet? onko toi nyt joku tasa-arvo juttu, ku väkisin sinne pitää päästä kärsiin?" ? :jahas: Itte oon saanu kuulla tota kommenntia aika paljoki. :curs:
Mulle armeijaan meno on jotenki ollu ihan simppeli päätös nii kauan ku laki "naiset saa tulla armeijaan" on ollu voimassa :D
Ja minä ainakin tykkään kokeilla omia rajojani :whip:

Tentti- eli lomaviikko meneillään ja piti kirjotella seminaarityötä ja selkkareita ja harkkatöitä valmiiks tai ees eteenpäin mut mitä on tullut tehtyä...Argh. Että voi olla saamaton olo! Tosin sen verran selittelen, et jostain syystä nukkumiset on menny vituralleen täs muutamien päivien ajan.
Ja tänään sit äiti-kulta tulee illaks mun luo. Kivaa kyllä nähdä mut tietää et sillonkaan ei sit voi mitään koulujuttuja tehdä. Prkl.

Angelica-82 sanoi:
Tentti- eli lomaviikko meneillään ja piti kirjotella seminaarityötä ja selkkareita ja harkkatöitä valmiiks tai ees eteenpäin mut mitä on tullut tehtyä...Argh. Että voi olla saamaton olo! Tosin sen verran selittelen, et jostain syystä nukkumiset on menny vituralleen täs muutamien päivien ajan.
Ja tänään sit äiti-kulta tulee illaks mun luo. Kivaa kyllä nähdä mut tietää et sillonkaan ei sit voi mitään koulujuttuja tehdä. Prkl.

Tiedän tunteen täydellisesti, huomenna ois ensimmäinen tentti ja valmistautuminen on ollut lähinnä pakkotoiston lueskelua. Ei ehkä ihan optimaanlinen preppaus tehoelektroniikan tenttiin. Vittu ja yötkin tulee nukuttua ihan liian huonosti huonosti.

Lisäksi vituttaa se, että kun tentti/lomakausi on pituudeltaan puolitoista kuukautta miksi vitussa mun kaikki tentit on ripoteltu tasaisesti koko ajalle ja ei ole mitään mahdollisuutta pitää kunnollista lomaa. Nyt pitää vaan omaa lomaa huonolla omallatunnolla ja silloin ei oikein voi edes relata kun tietää, että tekemättömät työt painaa päälle. Ja samalla monella kaverilla on viimeiset tentit työn alla.

Onneksi huomenna voi mennä tentin jälkeen salille, ellei tänään ole jo illalla niin tökkö olo että on pakko päästä rankaisemaan itseään.

Netti ei sitten "yllättäen" lähtenytkään toimimaan uudessa asunnossa (meikäläisen omalta koneelta siis). Jotain verkkokortin ajureita pyytää, ja sitten kun sille niitä tarjoaa, niin eipäs kelpaakaan :curs: PRKL! Mistä mä nyt sille ne fakin ajurit tähän hätään repäisen? Noh, onneksi on tulossa oikeasti asioista paljon tietävä ihminen apuun, toivottavasti tulee mahdollisimman pian...!

Kun nyt alkuun pääsin, niin taidanpa saman tien purkaa kiukkuani Mikkisoftaa kohtaan muutenkin. Mikä H**VETTI siinä on, että kaikki pitää tehdä niin vaikeaksi? Pitää olla aina prikulleen oikeat versiot ja systeemit ja pelit ja pensselit, tai muuten mikään ei toimi. Ajureista ja tiessunmistä säädöistä nyt puhumattakaan. Ja tietenkin Mikkisoftaa kaikki tyynni, yhteensopivuudesta ei tietoakaan. Luulisi, että nykytekniikalla ja -tietämyksellä olisi jo mahdollista rakentaa sellainen käyttöjärjestelmä ja systeemi muutenkin, että siellä olisi jo kaikki valmiina, ettei loppukäyttäjän tarvitsisi myötäänsä asentaa kaikenmaailman päivityksiä/ajureita/tiessunmitä härpäkkeitä... :evil:

No, ei mitään maata kaatavaa, mutta huomasin sitten tuossa että shampoo pullo oli räjähtänyt treenikassiin. Onneksi oli oikein ekstra kokoinen ja just ostettu. Luikastaa päivää kummasti kun on puoli litraa saippuaa kassin pohjalla. Onneksi treenikengistä vaan kärjet meni siihen töhnään. No, kerran mulla kävi sama, mutta pullo oli rinkassa päälimmäisenä, että siihen nähden ihanhyvä tuuri...
Piti siivota tänään, mutta tuo pisti sen verran vituttamaan että jäi sekin homma sitten sikseen...

Tällä hetkellä vituttavat perhe ja sukulaiset. Emäntä kommentoi lähes päivittäin, että minä olen vankistunut. Kauheata varoittelua isännältä, että älä vaan anna yhtään painon nousta ja äläkä anna vatsan kasvaa. Sisko on kaikkein pahin. Kokoajan tulee kommenttia, että vatsa pömpöttää ja mikä on vatsanympärys, jne. Raivostuttavaa :curs: . Arvatkaa, että mikä koko jutussa on kaikkein hauskinta? Se, että minä olen koko talon pienikokoisin kropaltaan. Mulla on (ehkä) kaikkein terveellisimmät ruokailutavat koko talossa.

Siskon kommentoiti saattaa ja varmaan johtuukin kateudesta. Sisko ei ole ikinä harrastanut mitään ja syö päivittäin karkkia ja pikkuleipiä. Nyt vasta lähipäivinä on joutunut harrastamaan liikuntaa, kun ei paikat kestä; selkä ja polvet reistailevat. Ikää vasta 21.

Tänään meinasin ensimmäistä kertaa vetäistä turpiin tädin miestä, tämän puheiden takia. En nyt muista ihan sanasta sanaan miten se virsi meni. Jotenkin tähän tyyliin:

"On se tuo Tampio vähän laiskistunut mitä se oli vuosi sitten. Vuosi sittenhän sinäkin kävit salilla ja lenkkeilemässä. Olit niin sutjakkaassa kunnossa että. Oikein kunnon missin vartalo. Mutta nyt kun et ole tehnyt mitään, niin olet päässyt pehmenemään. Nykyään oot ihan tavallisen likan vartaloinen, mitä näkee tuolla kaduilla (lue läski.)"

Siinä se sanoma oli tiivistettynä. Vaikka tiedän, että ukko on melkonen suunsoittaja, niin silti teki mieli käydä lättäsemässä. Isäntä yritti vielä puolustella, että "käyhän Tampio nyt joka päivä salilla ja rauta nousee." Tädin mies vaan, että "höpö höpö. En kyllä usko. Ei se kyllä näy missään." Isäntä vaan, että "näkisit kuule tampion hauiksen. Voittaisi kyllä sut kädenväännössä." Ukko kommentoi, että "Ei kyllä Tampio noilla narukäsillä minnuu voita. Kukaan nainen ei jumalauta minua kädenväännössä voita!" Juup, en sattunut olemaan samassa huoneessa.

Btw, mä en käy joka päivä salilla, vaan mulla on/oli 5-jakoinen ohjelma.

Tädin miehen puheet eivät todellakaan tehneet mun itsetunnolle hyvää, vaikka tiedän että ko. ukko on melkoinen suunsoittaja. Nimittäin tänään puntari näytti 69kg... Oon meidän talon toiseksi raskain. Isäntä on vaan raskain. Jipii... :rolleyes:

:curs: :itku: :wall:

Tampio sanoi:
Tänään meinasin ensimmäistä kertaa vetäistä turpiin tädin miestä, tämän puheiden takia. En nyt muista ihan sanasta sanaan miten se virsi meni. Jotenkin tähän tyyliin:

"On se tuo Tampio vähän laiskistunut mitä se oli vuosi sitten. Vuosi sittenhän sinäkin kävit salilla ja lenkkeilemässä. Olit niin sutjakkaassa kunnossa että. Oikein kunnon missin vartalo. Mutta nyt kun et ole tehnyt mitään, niin olet päässyt pehmenemään. Nykyään oot ihan tavallisen likan vartaloinen, mitä näkee tuolla kaduilla (lue läski.)"

Siinä se sanoma oli tiivistettynä. Vaikka tiedän, että ukko on melkonen suunsoittaja, niin silti teki mieli käydä lättäsemässä. Isäntä yritti vielä puolustella, että "käyhän Tampio nyt joka päivä salilla ja rauta nousee." Tädin mies vaan, että "höpö höpö. En kyllä usko. Ei se kyllä näy missään." Isäntä vaan, että "näkisit kuule tampion hauiksen. Voittaisi kyllä sut kädenväännössä." Ukko kommentoi, että "Ei kyllä Tampio noilla narukäsillä minnuu voita. Kukaan nainen ei jumalauta minua kädenväännössä voita!" Juup, en sattunut olemaan samassa huoneessa.

JUMALEISSÖN! :curs: Vanhempien ja sisarusten puheista nyt ei niin kannata välittää, jos nyt eivät ihan överiksi mene (varsinkin, kun ovat kuitenkin teillä aika lieviä nuo heidän juttunsa), mutta tuon quottaamani kaltaista mollaamista ei kyllä tosiaankaan tarvitse sietää kenenkään. :curs: Suunsoittaja tahi ei, kyllä olisi todentotta paras oppia pitämään suuta vähän soukemmalla. On se prkle kumma, että jotkut (varsinkin vanhemmat äijät) pitävät oikeutenaan laukoa nuorille naisille tasan tarkkaan mitä sylki suuhun tuo... Suosittelen vakaasti, että ensi kerralla kommentoit värikkäin sanankääntein äijän mahareppua/narukäsiä/tikkujalkoja/pullataikinamaista kroppaa/lysähtänyttä ryhtiä (valitse sopiva), ja jos ei mene vieläkään jakeluun, niin ilmoitat kylmän viileästi leipovasi heppua kuonoon, jos se ei suosiolla sitä ennen sulkeudu. :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom