Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Marsu sanoi:Oon ollut nyt viikon flunssassa mikä piti alunperin olla kevyt treeni viikko. Mielessä on koko ajan että lihakset on surkastuneet ja kaikki vaiva on mennyt hukkaan. Sinänsä typerää koska minulla piti muutenkin olla treeni tauko tai siis kevyempi viikko. Kovasti oon yrittäny syödä ja psyykata itseäni että sitten kun tervehtyy niin suuremmalla innolla salille mutta ei auta. Kummallinen tuo mieli.
Angelica-82 sanoi:Tentti- eli lomaviikko meneillään ja piti kirjotella seminaarityötä ja selkkareita ja harkkatöitä valmiiks tai ees eteenpäin mut mitä on tullut tehtyä...Argh. Että voi olla saamaton olo! Tosin sen verran selittelen, et jostain syystä nukkumiset on menny vituralleen täs muutamien päivien ajan.
Ja tänään sit äiti-kulta tulee illaks mun luo. Kivaa kyllä nähdä mut tietää et sillonkaan ei sit voi mitään koulujuttuja tehdä. Prkl.
Tampio sanoi:Tänään meinasin ensimmäistä kertaa vetäistä turpiin tädin miestä, tämän puheiden takia. En nyt muista ihan sanasta sanaan miten se virsi meni. Jotenkin tähän tyyliin:
"On se tuo Tampio vähän laiskistunut mitä se oli vuosi sitten. Vuosi sittenhän sinäkin kävit salilla ja lenkkeilemässä. Olit niin sutjakkaassa kunnossa että. Oikein kunnon missin vartalo. Mutta nyt kun et ole tehnyt mitään, niin olet päässyt pehmenemään. Nykyään oot ihan tavallisen likan vartaloinen, mitä näkee tuolla kaduilla (lue läski.)"
Siinä se sanoma oli tiivistettynä. Vaikka tiedän, että ukko on melkonen suunsoittaja, niin silti teki mieli käydä lättäsemässä. Isäntä yritti vielä puolustella, että "käyhän Tampio nyt joka päivä salilla ja rauta nousee." Tädin mies vaan, että "höpö höpö. En kyllä usko. Ei se kyllä näy missään." Isäntä vaan, että "näkisit kuule tampion hauiksen. Voittaisi kyllä sut kädenväännössä." Ukko kommentoi, että "Ei kyllä Tampio noilla narukäsillä minnuu voita. Kukaan nainen ei jumalauta minua kädenväännössä voita!" Juup, en sattunut olemaan samassa huoneessa.