Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mikäs siinä mutta kun ukko sattuu olemaan ex-kilpahiihtäjä ja ex-rajamies (jos se mitenkään vaikuttaa mihinkään) ja urheiluhullu. Tyyliin hiihtää tai pyöräilee päivässä 50-60km päivässä.

Täytyy myöntää, että teki mieli nostaa keskisormi pystyyn, kun ukko laukoi "totuuksiaan".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tampio sanoi:
Mikäs siinä mutta kun ukko sattuu olemaan ex-kilpahiihtäjä ja ex-rajamies (jos se mitenkään vaikuttaa mihinkään) ja urheiluhullu. Tyyliin hiihtää tai pyöräilee päivässä 50-60km päivässä.

No siinä tapauksessa voit todeta coolisti, että "Vuoden päästä minä olen tullut vahvaksi ja hyväkuntoiseksi, mutta sinä olet edelleen epäkohtelias idiootti." :D

Gillyanne sanoi:
No siinä tapauksessa voit todeta coolisti, että "Vuoden päästä minä olen tullut vahvaksi ja hyväkuntoiseksi, mutta sinä olet edelleen epäkohtelias idiootti." :D
Joo, Tampio, älä välitä tollaisista idiooteista! Pistää kyllä NIIN vihaksi tollaiset puheet! :curs: Ja niin kun Gilly sanoo, mikä ihme saa juuri keski-ikäiset miehet luulemaan että heillä on oikeus arvostella nuoria naisia? Tai naisia ylipäätään?! Näytä keskisormea ja odota vaan että tulee kesä ja voit vähentää vähän vaatetta. Taitaapa ukon suu loksahtaa auki kun näkee sut topissa! :worship:

Tää asia ei kyllä varsinaisesti vituta tänään mutta tuli tuosta Tampion kokemuksesta mieleen että keski-ikäiset miehet todellakin katsoo oikeudekseen arvostella nuoria naisia. Opiskelin yliopistossa ERITTÄIN miesvaltaista alaa ja olin sitten ensimmäisessä alan kesätyössä. Ei siinä mitään, läheisimmät työkaverit suhtautu muhun ihan hyvin mutta muilta sainkin sitten kuulla tytöttelyä ja "mitä tuokaan luulee mistään tietävänsä" -katseita. No, eräs mukava herrasmies esitti aina yksinkertaisimmatkin asiat mahdollisimman vaikeasti jotta joutuisin sanomaan että anteeks, nyt en ymmärrä. En oikeen kiusallanikaan sanonut vaan kysyin aina jälkeenpäin joltain muulta että mistähän mahtaa olla kyse :hyper: Ei sillä, mulla ei oo mitään ongelmaa yleensä myöntää tietämättömyyttäni mutta toi mies sai oikeen karvat pystyyn. Myöhemmin kun menin valmistumisen jälkeen töihin samaan paikkaan niin ongelmia ei varsinaisesti enää ollu, tyyppi huomas että osaan kyllä hommani vaikka oon nuori, pieni, blondi ja kaiken lisäks nainen!! :D

Lisätään nyt vielä kun aloin tähän threadiin kirjoittamaan että olin tänään työhaastattelussa enkä tainnut ihan vastata niin kuin haastattelija olisi halunnut kuulla. Mutta oon kyllä ottanu sen periaatteen noissa haastatteluissa että puhun totta joka sanan enkä rupee mielistelemään ketään. Sen kyllä löytää sitten edestään jos liikoja lupailee. Tais mennä työpaikka (ja melkoisen hyväpalkkainen sellainen..) sivu suun mutta tuleehan noita uusia ja on mulla nykyistä soppariakin nyt vielä puoli vuotta jäljellä...

Täyty nyt tänne tulla viä kertoon loppukaneetti tolle mun polvien kipuilun aiheuttamalle vitutukselle:
Kävin tänään ortopedilla ja herra hetti rankan tuomion: "Ei sulla kyllä pahemmin näytä olevan lihaksia jaloissa ja sen takia ei polvet kestä..."
:nolo: Kyllä nyt nolottaa ja vituttaa oma lösöys, mutta toisaalta täältä on vaan suunta ylös. Ja lääkärisetä sano, että kipu ei haittaa, eli saa reenata, vaikka polvet huutais armoo, jos vaan kestää sitä kipua. Sen pitäis sitten helpottaa, kun saa lihakset kuntoon, eli nyt sitten vaan :whip:

Eipä juurikaan vituta muu kuin tämä kylmän viiman ja kirkkaan auringonpaisteen yhdistelmä, joka saa silmät valumaan vettä niin ettei eteensä näe. Ja toi yks tossa vieressä, joka mässyttää purkkaansa niin että räkä lentää. Lehmä!

Pieniä siis vaihteeksi murheeni.

Äääh. Väsyttää koko ajan ihan kamalasti. Nukkumaan menin eilen joskus klo 10, heräsin sitten aamulla klo 7 (ja oli vaikeaa). Kotiuduin duunista joskus klo 16 ja väsytti silloinkin. Tein ruokaa, söin ja simahdin. Nyt olen ollut vähän aikaa valveilla ja väsyttää silti. Mikähän mua vaivaa. Tällaista on ollut jo jonkin aikaa... Onkohan tää jotain ylikuntoo vai mitä. Tai sit mulla on joku kamala tauti. Noh.

Tikkari sanoi:
Mulla armeija ois edessä 2006, ja kohteena luultavasti sodis.
Tuli vain mieleen, et onko muille armeijaan aikoville (sen käyneille) mies puoliset henkilöt huomautelleet asiasta tyyliin "ei saatana, mitä sinäki siellä teet? onko toi nyt joku tasa-arvo juttu, ku väkisin sinne pitää päästä kärsiin?" ? :jahas: Itte oon saanu kuulla tota kommenntia aika paljoki. :curs:
Mulle armeijaan meno on jotenki ollu ihan simppeli päätös nii kauan ku laki "naiset saa tulla armeijaan" on ollu voimassa :D
Ja minä ainakin tykkään kokeilla omia rajojani :whip:

Tää on sitte :offtopic: mutta kommentoinpa kuitenkin.

Olin intissä varusmiehenä vuoden ja töissä ylikessuna puoli vuotta. Kyllä siellä kuulee kaikenmoista. Nyt reservissä vänskänä.

Naiset intissä:

a) Ovat silmätikkuja. Kaikki mitä teet tai varsinkin jos jätät tekemättä HUOMATAAN.

b) "Miks sä tulit tänne? Mä en ainakaa olis ollu sinuna niin hullu!" +muuta samanlaista löpinää kulee paljon.

c) Koska naiset ovat tulleet miesten kouluun vapaaehtoisesti, heillä ei ole oikeutta valittaa, eikä sairastaa. Naisen on mentävä täysillä, koska muuten näyttäisi löysältä laiskurilta.

d) Nainen ei saa väsyä. (väite perustuu samaan kuin kohdassa c mainittu perustelu väitteelle.)

e) Nainen ei voi kieltäytyä paskimmastakaan nakista, koska mehän tykätään tästä touhusta! Ja muutenhan olisi sluiba.

Jos jotain näistä merkeistä esiintyy, saa osakseen sääliviä katseita ja sitten kysellään taas sitä miks tulit....

Mutta ei kannata välittää. Muutkin naiset siellä käyvät saman läpi. Ja kyllä sieltä sitten löytyy niitä reilujakin jätkiä! Ja kun sen on sitten kunnialla läpi vetänyt, niin voi olla itseensä tyytyväinen.

Nämä nyt tuli negatiivisina sanomisina mieleeni. Positiivisia juttuja onkin sitten niin paljon, että en jaksaisi niitä edes kirjoittaa. Lisää aiheesta omassa tredissään. Tsemppiä! :thumbs:

Trööt, tuntuu etten kehity yhtään mihinkään suuntaan. Treenipainot kyllä kasvaa ja läskejäkin on jonkin verran jotenkin mystisesti kadonnut, mutta huhuu, lihakset, missä te ootte? Tuossa räpsin itsestäni naurettavia posekuvia ja voi hyvänen aika minkälainen rimpula siellä kuvissa näkyi! Ei kyllä uskois että painoa on noin törkeän (?...) paljon... AARGH!!!!!!!

Vatsa kuudes dieettipäivä ja flunssaa meinaa pukata! :curs:
Nenä vuotaa ku seula ja muutenkin vähä tavallista vetämättömämpi olo. Illalla ois etureisitreeni... saas nähdä. Pitää ainakin vetää aika kevyesti. Vituttaa kyllä. Mikähän mulla on kun tuntuu tuo tauti tarttuvan niin tehokkaasti tänä talvena. Ennen mun tammikuista flunssaa (joka sillon katkaisi mun hyvin alkaneen dieetin) olin ollut yli puolitoista vuotta täysin terveenä. Viime kevään dieettikin meni ilman flunssaa. Nyt joku haluaa vastustaa ja pahasti!!! :itku:

Oletko kenties kokeillut c-vitamiinia? Mullekin meinasi pukata flussaa tässä viikolla, mutta kun otin c-vitamiinia, niin ei sitten tarttunutkaan flunssaa. Onneksi, sillä ajattelin aloittaa dieetin maanantaina. *koputtaa puuta*

Ostin eilen mp3 soittimen ja se on ihana. MUTTA. Joku insinööri on suunnitellut koneeni portit niin, että soitin ei sitten mahdu sinne piuhojen väliin. Huomenna uusi yritys. Ilmeisesti pitää poistaa sekä hiiri, että verkkopiuha, että verkkovirtapiuha ennenkuin soitin menee kiinni. Kikkaile siinä sitten. Jos ei tuu mitään, niin menen Anttilaan itkee, että saisin vaihtaa soittimen. ;(

Soppaluu sanoi:
Ostin eilen mp3 soittimen ja se on ihana. MUTTA. Joku insinööri on suunnitellut koneeni portit niin, että soitin ei sitten mahdu sinne piuhojen väliin. Huomenna uusi yritys. Ilmeisesti pitää poistaa sekä hiiri, että verkkopiuha, että verkkovirtapiuha ennenkuin soitin menee kiinni. Kikkaile siinä sitten. Jos ei tuu mitään, niin menen Anttilaan itkee, että saisin vaihtaa soittimen. ;(

Käy ostamassa USB jatkokaapeli tietokoneen ja mp3-soittimen väliin, hinta 2-5e pituudesta riippuen :) .

Mä en mahdu enää mihinkään mun vaatteisiin ...... Paidat kiristää, ja töissä ei voi koneella tehdä mitään jakku päällä kun ahdistaa, mistäköhän helvetistä löytäis edes yhden kauluspaidan joka olisi sopiva, ottaa päähän kun saa aina kulkea trikoo paidoissa, ja mustissa suorissa housuissa, kun farkkuja ( istuvia sellaisia ) ei löydy mistään!
Jumankauta että ottaa aivoon !!!!!!!!!!!

Trinity sanoi:
Vatsa kuudes dieettipäivä ja flunssaa meinaa pukata! :curs:
Nenä vuotaa ku seula ja muutenkin vähä tavallista vetämättömämpi olo. Illalla ois etureisitreeni... saas nähdä. Pitää ainakin vetää aika kevyesti. Vituttaa kyllä. Mikähän mulla on kun tuntuu tuo tauti tarttuvan niin tehokkaasti tänä talvena. Ennen mun tammikuista flunssaa (joka sillon katkaisi mun hyvin alkaneen dieetin) olin ollut yli puolitoista vuotta täysin terveenä. Viime kevään dieettikin meni ilman flunssaa. Nyt joku haluaa vastustaa ja pahasti!!! :itku:

Ota C-vitamiinia ja sen kanssa reiluja annoksia glutamiinia (pari ruokalusikallista, kallista, mutta toimii!) niin saatat jopa saada torjuttua tuon flunssan. Jos tulet kipeäksi, jatka dieettiä mutta älä urheile. Puhtaalla ruokavaliolla saat se pöpönkin nujerrettua :) Sairastin pari flunssaa dieetin alussa, mutta ne meni tuolla ohi kohtuullisen nopeasti. Kunnolla lepoa vaan.

Vituttaa oma laiskuus. Kiloja pitäisi saada tippumaan, lihaksistakaan ei haittaa olisi, mutta mitä mä teen. Syön pullaa!!! AArrrrGhg! että sitä on heikko ihminen.
Lisäksik vaaka on hajalla ja näyttää pari kiloa liian vähän, saisi näyttää 10kg liikaa niin saisin potkaistua itseäni persuuksiin. Polviakin särkee...
Mistä löytyisi motivaatiota? Ei tässä enää rantakuntoon kesäksi ehdi, olisi ollut mahiksia jos olisin aloittanut kunnolla silloin kun meinasin. Mutta olen niin laiska paska. Tai siltä tuntuu.

Viivi sanoi:
...ottaa päähän kun saa aina kulkea trikoo paidoissa, ja mustissa suorissa housuissa, kun farkkuja ( istuvia sellaisia ) ei löydy mistään!
Jumankauta että ottaa aivoon !!!!!!!!!!!
Jos et ole vielä kokeillut Espritin strechfarkkuja, niin käy ihmeessä kokeilemassa. Mulla on kyseisen merkkiset pökät, ja ihan taatusti ostan toiset samanlaiset, kun näistä nykyisistä aika jättää. Tässä mallissa on olemassa kahta tai jopa kolmea eri pituutta, joten sullekin varmasti löytyisi just passelit pöksyt.

Menenpä oitis kokeilemaan kyseisiä pöksyjä, saisin minäkin farkut, jotka ihan oikeesti istuu.

Kiitis !

Alaselkä niin perkeleen jumissa ettei voi tehä mitään... ei pääse treenaan, prkl! :curs: :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom