Tikkari sanoi:
Mulla armeija ois edessä 2006, ja kohteena luultavasti sodis.
Tuli vain mieleen, et onko muille armeijaan aikoville (sen käyneille) mies puoliset henkilöt huomautelleet asiasta tyyliin "ei saatana, mitä sinäki siellä teet? onko toi nyt joku tasa-arvo juttu, ku väkisin sinne pitää päästä kärsiin?" ? :jahas: Itte oon saanu kuulla tota kommenntia aika paljoki. :curs:
Mulle armeijaan meno on jotenki ollu ihan simppeli päätös nii kauan ku laki "naiset saa tulla armeijaan" on ollu voimassa :D
Ja minä ainakin tykkään kokeilla omia rajojani :whip:
Tää on sitte
mutta kommentoinpa kuitenkin.
Olin intissä varusmiehenä vuoden ja töissä ylikessuna puoli vuotta. Kyllä siellä kuulee kaikenmoista. Nyt reservissä vänskänä.
Naiset intissä:
a) Ovat silmätikkuja. Kaikki mitä teet tai varsinkin jos jätät tekemättä HUOMATAAN.
b) "Miks sä tulit tänne? Mä en ainakaa olis ollu sinuna niin hullu!" +muuta samanlaista löpinää kulee paljon.
c) Koska naiset ovat tulleet miesten kouluun vapaaehtoisesti, heillä ei ole oikeutta valittaa, eikä sairastaa. Naisen on mentävä täysillä, koska muuten näyttäisi löysältä laiskurilta.
d) Nainen ei saa väsyä. (väite perustuu samaan kuin kohdassa c mainittu perustelu väitteelle.)
e) Nainen ei voi kieltäytyä paskimmastakaan nakista, koska mehän tykätään tästä touhusta! Ja muutenhan olisi sluiba.
Jos jotain näistä merkeistä esiintyy, saa osakseen sääliviä katseita ja sitten kysellään taas sitä miks tulit....
Mutta ei kannata välittää. Muutkin naiset siellä käyvät saman läpi. Ja kyllä sieltä sitten löytyy niitä reilujakin jätkiä! Ja kun sen on sitten kunnialla läpi vetänyt, niin voi olla itseensä tyytyväinen.
Nämä nyt tuli negatiivisina sanomisina mieleeni. Positiivisia juttuja onkin sitten niin paljon, että en jaksaisi niitä edes kirjoittaa. Lisää aiheesta omassa tredissään. Tsemppiä! :thumbs: