Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
:urjo: :urjo:

Perjantaista alkaen tauotonta oksentamista. Ruoka pysyy sisällä hetken ja sitten paluupostina. Hajut oksettaa. Ajatus hajuista oksettaa, ajattelin hyasinttia ja vessaan halaamaan pönttöä. Haluaisin pitää asian vielä salassa, mutta hitot, kaveri tuli kylään ja kun oksensin kolme kertaa ekan puolen tunnin aikana, oli se aika selvää. Onneksi hyvä ystävä ja lupasi auttaa huomenna kuopuksen synttäreillä, etteivät muut huomaa. Kahvinkeitto -> :urjo: Lasten syöttäminen -> :urjo: kaikki -> :urjo:

Päätä särkee, nälkä koskee mahaa, janottaa. Yritän korjata tilannetta -> :urjo:

Ah, tätä ihastuttavaa raskautettua tilaa.

Lienee turha mainita, että minkäänlaista treeniä ei voi edes harkita. Tärisen, vapisen, palelen ja olen ylimaallisen väsynyt, ja oksennan aina vaan. Ei edes jaksa kaivata treeniä kuin ajoittain, saa nähdä miten pitkä pakkotauko tulee. Hitsi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et kyllä anna Estel kauhean houkuttelevaa kuvaa raskaudesta. Onneksi tilasi tuntuu nyt kuitenkin tasoittuneen ja raskaus varmistuneen pysyväksi - vaikkakin vähän ikävään suuntaan. Kyl se siitä. Tosin sinä tiedät senkin paljon mua paremmin. :)

Esni, ei tämä kovin houkuttelevaa tässä vaiheessa olekaan. Taas meni iltapäivä :urjo: . Kuopus on matkasängyssä kuin leikkikehässä ja tylsistyy, esikoinen katsoo videoita. Ulkoilemaan eivät ole päässeet koko päivänä. Mä vaan voin pahoin ja nukun.

Toisaalta toisilla ei koskaan ole raskauspahoinvointia tms. (kade olen). Mulle vaan on tällainen taipumus sattunut, joka raskaudessa menee oksennellen ja heikkona viikkokausia, tuonne jonnekin 14-15 viikoille asti pahimmillaan.

Että :urjo:

Estel sanoi:
Esni, ei tämä kovin houkuttelevaa tässä vaiheessa olekaan. Taas meni iltapäivä :urjo: . Kuopus on matkasängyssä kuin leikkikehässä ja tylsistyy, esikoinen katsoo videoita. Ulkoilemaan eivät ole päässeet koko päivänä. Mä vaan voin pahoin ja nukun.

Toisaalta toisilla ei koskaan ole raskauspahoinvointia tms. (kade olen). Mulle vaan on tällainen taipumus sattunut, joka raskaudessa menee oksennellen ja heikkona viikkokausia, tuonne jonnekin 14-15 viikoille asti pahimmillaan.

Että :urjo:

No voi sua parkaa! Koita ny vaan kestää, onnitteluni joka tapauksessa! Mä oon jo loppusuoralla (35. vko) Pian alkaa yövalvomiset.. :)

Nyt vähän toistan itseäni tuolta mies-nais-ystävyys -threadilta, mut tämä asia on nyt vaivannut mua eilisestä illasta asti. Menetin ystävän eilen, tai en voi oikeestaan sanoa et menetin, koska eihän se ihminen sitten mun ystäväni oikeasti ollutkaan... Eli tää kaveri, kenen kans olen käyny nyrkkeilemässä, pyysi mua poikkeemaan synttäreillään, jonne oli kuulemma tulossa paljon muitakin. No, ajattelin et käyn nopeasti onnittelemassa, juhlikoon muiden kavereidensa kanssa. Ja voi vitun, vitun, vittu, arvatkaas vaan oliko tämä kaveri sitten suunnitellut jotain ihan muuta ilmeisesti mielessään, sillä kun saavuin paikan päälle, olinkin sitten ainoa vieras... Ja tyyppi sit pokkana laittaa jotain vitun slovarimusaa ja pöytä on katettu kahdelle.. :jahas: Eka ajatus oli et ":eek: mitä vittua.." Poistuessani sitten mahdollisimman nopeasti kiireeseen vedoten se tyyppi alko lähentelemään..Ei prkl.. :curs:

Olenko mä vittu näin sokea, sinisilmäinen ja tyhmä, että kuvittelin voivani olla kaveri tällaisen luopion kanssa..:wall:
Vituttaa kuinka se tyyppi oikein luovi tiensä harrastuksen kautta mun elämään vaan pettääkseen mun luottamuksen näin verisesti. Just kun mä aloin luottaa siihen ystävänä edes hiukan, niin heti vedetään matto alta.. Ja kun mä olen tehnyt sille jo aikaa sitten harvinaisen selväksi, ettei meidän välillä ole eikä koskaan tule olemaankaan mitään muuta fyysistä kontaktia nyrkillä päähän-kontaktin lisäksi. :curs: :curs: ja :itku:

Tänään ei pysty keskittymään oikein mihinkään duunissa ja on henkisesti tosi paha olla...oikein :urjo: se tyyppi. :curs:

Tiger Girl sanoi:
Nyt vähän toistan itseäni tuolta mies-nais-ystävyys -threadilta, mut tämä asia on nyt vaivannut mua eilisestä illasta asti. Menetin ystävän eilen, tai en voi oikeestaan sanoa et menetin, koska eihän se ihminen sitten mun ystäväni oikeasti ollutkaan...
Harmi homma, nuo naisen ja miehen väliset pelkät ystävyyssuhteet voi olla joskus mutkikkaita, mutta kyllä ne voivat ihan oikeastikin toimia.
Ennenkuin nyt karkoitat mielessäsi tän kyseisen pojan jonnekin Timbuktuun, niin mieti, olisko nyt vaan voinut yksinkertaisesti käydä niin, että koko teidän ystävävyys alkoi myös hänen puoleltaa ihan oikeasti ystävyyspohjalta, ja hän (tässä tapauksessa) onneton sitten teidän paremmin tutustuessa otti ja rakastui. Eli kyseessä ei ehkä välttämättä kuitenkaan ollut mikään elämää suurempi salaliitto hänen puoleltaan?

Tiger Girl, miksi suutuit moisesta niin paljon? Ymmärrän, että tuntuu varmaan turhauttavalta, että kuvittelit häntä oikeasti ystäväksi, mutta hän halusikin enemmän. Mutta eihän sille oikeasti mitään voi, jos poika vaan ihastui sinuun. Ehkä hän valitsi väärän tavan kertoa siitä sulle, mutta ei se ole mielestäni syy unohtaa teidän ystävyys. Ehkä asiasta voi vielä puhua? Hirveän tiiviisti yhteyksissä ei varmaankaan pysty heti olemaan, mutta jos oikeasti olitte ystäviä, niin ei sitä kannata tolleen vaan unohtaa/heittää elämästäsi. Tämä on siis vain mun mielipide:).

En usko.. :curs:

Ei vaan, kyllä mä varmaan sitten jonkin ajan kuluttua pystyn tänkin asian käsittelemään ihan objektiivisesti, nyt on vaan niin tunteet pinnassa (lue: pettynyt ja sekava olo) ja oli ihan pakottava tarve avautua äsken. Joten ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti. Enkä kiellä ollenkaan sitä, etteikö mies-nais-ystävyys voisi toimia, itsellänikin on paljon ihania veljellisen rakkaita miehiä ystävinä. Ja niille iiiiso :haart: Eipä ole aiemmin tällaista ongelmaa kenenkään noiden kanssa ollut, ne kohtelee mua kuin olisin pikkusisko. :)

Vituttaa miehet kun ne on niin aargh!!!!käsittämätöntä nää miesten ja naisten erot...ku ei mee millää jakeluun vaikka rautalangalla vääntäs, duunikin vituttaa...
Onpa helpottavaa avautua:)

:hyper: Kello jotain yli yksi yöllä eikä väsytä tippaakaan!!! Aamulla tentti!!! Käyn vähän kierroksilla!!! Kova treeni oli illalla, kai se siitä vielä johtuu.... :zzzz: Tule tule uni silmään...

J-nnu sanoi:
:hyper: Kello jotain yli yksi yöllä eikä väsytä tippaakaan!!! Aamulla tentti!!! Käyn vähän kierroksilla!!! Kova treeni oli illalla, kai se siitä vielä johtuu.... :zzzz: Tule tule uni silmään...

Samaa vaivaa oli mullakin. Toivottavasti sait sitten nukuttua.

En tiedä, mistä mulla johtu - tai osittain varmaan tästä taudista. Aina kun olin nukahtamaisillani alkoi kurkussa kutittaa ja yskittää. Otin lopulta nukahtamislääkkeen, joita on varastossa melkein paketillinen taannoisten nukkumisvaikeuksieni takia.

Suosittelen sinulle ensinnäkin jotain rentoutuskurssia tai edes omatoimista harjoittelua ja noista lääkkeistä voi olla ajoittaista apua. Mutta niitä ei kannata kyllä ruveta leipänä syömään. Itse olen kärsinyt univaikeuksista yläasteelta lähtien aina silloin tällöin - eli todella monta vuotta :wanha: . Lääkkeitä hain huolestuneen työkaverin kehotuksesta pari vuotta sitten. Ensimmäinen paketillinen meni nopeasti, mutta tilanne tasaantui toisen myötä, joka siis on lähes käyttämätön edelleen. Tieto siitä, että niistä löytyy apu, jollei muu auta ja seuraavana päivänä on jotain tärkeää edessä, se kuule kummasti auttaa nukkumaan.

En ole mikään pilleritäti - suostu edes antibiootteja syömään, mutta siis ei kannata sitten ruveta tuommoisesta vaivasta kärsimään loppuikäänsä. Rentoutusharjoitusta ja tabuja kannattaa kokeilla, jos alkaa useampi yö peräkkäin kulua valveilla.

Tiger Girl sanoi:
En usko.. :curs:

Ei vaan, kyllä mä varmaan sitten jonkin ajan kuluttua pystyn tänkin asian käsittelemään ihan objektiivisesti, nyt on vaan niin tunteet pinnassa (lue: pettynyt ja sekava olo) ja oli ihan pakottava tarve avautua äsken. Joten ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti. Enkä kiellä ollenkaan sitä, etteikö mies-nais-ystävyys voisi toimia, itsellänikin on paljon ihania veljellisen rakkaita miehiä ystävinä. Ja niille iiiiso :haart: Eipä ole aiemmin tällaista ongelmaa kenenkään noiden kanssa ollut, ne kohtelee mua kuin olisin pikkusisko. :)

Miehet on outoja...itse selitin yhdelle tyypille varmaan 623 miljoonaa kertaa, että olemme ystäviä, ei muuta. Minkä jälkeen kaveri kuitenkin sai päähänsä, että on ihastunut minuun. Minäkin kuulemma olin häneen, vaikka en muka suostunut sitä myöntämään. Ja kun sain taottua sen idiootin paksuun kalloon, että otan mieluummin rotanmyrkkyä kuin seurustelen hänen kanssaan, kaveri selittää, että tein väärin, kun annoin ymmärtää enkä selvästi sanonut, että haluan olla vain kaveri! :wall: Jutusta on pari kuukautta ja vieläkin ottaa päähän. Kai mun olisi pitänyt vetää joku cheerleader-esitys ja heiluttaa vilkkuvaa kylttiä, jossa lukee: "Kavereita, ääliö!"

En epäile, etteikö joskus kaveruudesta voisi tulla muutakin, mutta yleisesti ottaen, ellei tunne alkuun miestä kohtaan pienintäkään seksuaalista vetoa, ei sitä kyllä myöhemminkään hevillä synny. Valtaosa miehistä taas tuntuu tuntevan vetoa ketä tahansa kohtaan, jolla on naisen anatomia.

Siekkari sanoi:
Samaa vaivaa oli mullakin. Toivottavasti sait sitten nukuttua.

:zzzz: Just heräsin päiväunilta, että kyllä se uni aina sitten joskus tulee! Se oli vika tentti ennen joulua, nyt alkaa rentoutuminen. Välillä sitä vaan stressaa kaikesta. Ja kovan treenin jälkeen tuntuu olevan silloin tällöin se mahis että uni ei tulekaan... Mutta kai se pääsyy on siinä, että rakkaasta joutuu olee erossa vielä yhden yön :itku: Koitetaan kaikki saada hyviä unia ja lepoa päälle ja lihaksille!

J-nnu sanoi:
... Mutta kai se pääsyy on siinä, että rakkaasta joutuu olee erossa vielä yhden yön :itku:

Mä joudun olemaan vielä viikon (ja puolitoista viikkoa jo takana) :itku: :itku: :itku:

Mun "rakas" vois taas jäädä tulematta tänään.. Vituttaa niin helvetisti, se sotkee aina kaikki asiat!!!!! Vittu että olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni.. NOT!!!!! :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Taaskaan ei varsinaisesti pahasanatuta, mutta ärsyttää oma saamattomuuteni. Maanantaina olisi muuttokuorma lähdössä ja en ole saanut vielä ensimmäistäkään laatikkoa pakatuksi. Toivon, että tavarat lentelee niihin itsestään.
Lauantai ja sunnuntai pakkaamista niska limassa ja sitten ansaitusti joululomalle!

Sinttu sanoi:
Mun "rakas" vois taas jäädä tulematta tänään.. Vituttaa niin helvetisti, se sotkee aina kaikki asiat!!!!! Vittu että olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni.. NOT!!!!! :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Sama täällä, 3päivän päästä pitäisi lähteä 2viikoksi thaimaaseen...
vitun hyvä ajankohta ja paikka lähteä selvittämään parisuhdetta :curs:

Hyvin menneen treenin jälkeen korkkasin uuden palkkariyhdistelmäni eli maltoa ja fastin whey3:sta (mansikka)... ja saman tein rupesi vituttaa... oli nimittäin sen verran p****n makuista settia että :urjo:

Nyt tuota on sitten säkillinen tuossa pöydällä ja vituttaa jo pussin näkeminenkin... pienestä se on ihmisen hyväntuulisuus kiinni...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom