Mua nyppii nyt niin pahasti et piti tulla tänne avautumaan oikein toden teolla!!
1. Olen v-loppuyötöissä ja pyysin oikein vapaaksi viime yön, että pääsen tänään päivällä peliin, syynä lähinnä se että tiedossa oli tiukka matsi jossa pääsis kunnolla oikein pelaan (siis lajina lentis). Mutta mutta, heräsin ainakin puoltoista tuntia ennen junan lähtöä JA MYÖHÄSTYIN SIITÄ SILTI!!!! V****U :wall: :wall:
2. Saamattomuus. Kouluhommat ja reenaus. Jos oikeesti lihakset kasvais samaa vauhtia mitä mä luen tätä ja muitakin keskusteluja niin jumalauta minkä kokonen mä olisin! Tietoo löytyy mut en näköjään pysty sitä toteuttamaan käytännössä
3. Mies, ei oma.. Tai on mut ei kuitenkaan! Eli seurustellaan mut ei seurustella.. Yhteistä historiaa jo reilu vuosi! Miks ei voida vaan sopia et joo seurustellaan, jos kerran vietetään aikaa koko ajan yhdes... Viime viikolla oltiin joka yö yhdes mitä oltiin samalla paikkakunnalla (--> 4yötä siis)! Sit jos nään jotain toista miestä niin sit hirvee kohtaus mut jos se näkee jotain muijaa niin se on tietysti ok! Tiedän, kenkää vaan
lle mut se vaan ei oo niin yksinkertaista ku
Voisin jatkaa tästä aiheesta vaikka oman threadin mut säästän teidät siltä
4. Sit vielä huolettaa pikkuveli (17v.) kun sillä todettin tossa vuosi sitten sydämessä läppävika, jonka ei pitäny olla kovin vakava. Nyt kuitenkin siltä kiellettiin "huippu-urheilu", eli jonkin verran saa liikkua mutta oma laji pitää lopettaa!! Vittuttaa sen puolesta niin paljon kun tietää kuinka tosissaan se reenas sitä.. Ja sit ku ei se pääse inttiin ja jossain vaiheessa joutuu sydänleikkaukseen, varmaan aika nopeastikin... :itku:
Että tällasta täällä.. Kyllä niitä positiivisiakin asioita tällä hetkellä on: sain työtä, opiskelen, pääsen EHKÄ muuttamaan toiseen halvempaan kämppään etc.. Mutta ei kai sitä koskaan menis niin ettei jokin ottais päähän!
Tulipa tilitys... :kippis1:
ja tiger girlille et tosiaan, sinne yliopistoon pääsee ilman lukion todistusta! Jos vaan oot käynyt jonkun toisen asteen koulun! Itekin pääsin viime kevään kokeissa pelkän kokeen perusteella.. Tää paikka missä nyt oon on kyl saatu sit yhteispisteissä!