Serpent: kokeile vaihtaa hammastahnaa? Erään epävirallisen tiedon mukaan niitä aiheuttaisi hammastahnassa oleva sodiumlaurylsulfaatti..ja sit voi kokeilla kurlata suolavadellä, se tuntuu auttavan melkein kaikkeen (vaikken itse olekaan kokeillut:D ). Kokeneemmat kertoneet..
Ja mua v******aa ihan sikana, kun kaikki tehtävät kaatuu niskaan samaan aikaan, ja ne kaikki pitää tehdä, koska jos lykkää, niin stressi sen kun kasvaa, ja sitä hankalampi on tarttua mihinkään:itku: Aina sama: Jos muistais ja ehtis ni ei jaksa, jos jaksais ja muistais ni ei ehdi, jos ehtis ja jaksais ni ei muista.. Ja soppa on valmis tarjoiltavaksi. Jos mä nyt tänä iltana vaikka treenaan ihan huoleti ja unohdan muut hommat, kun siitäkin tulee ahistus jos tulee liian monen päivän tauko, vaikka kuinka ois kaikkee muuta fyysistä tehnytkin. Voi kun vois nukahtaa nyt ja herätä jouluaattona ja joku ois eläny ahkerasti sun puolesta ja kaikki ois ajan tasalla.. Tai kun ees viikonloppuna ei satais lisää lunta, heitän pian lapiot ja kolat mettään ja kaivan vaan räpylöillä sellasia tunneleita ympäri pihaa niin kun myyrät ja hiiret, tai edes autolle asti.. Tai kun ees sais nukuttua niin ettei nostele puntteja ja väännä kättä ja kiiruhda joka paikkaan unissaan.. Huoh. sainpas purettua:D
Niin joo, ja läski olo. Tai siis oikeesti on tullu pari kiloo, en ees uskalla vaa'alle. Englannissa on paska ruoka. Ne ei oikeesti edes tiedä mitä rahka on!