Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Yläkerrassa asuva ukko alkaa huudattaa tv:tä niin että koko rapun asunnoissa raikaa, jos erehdyt vetään vessan sen hiljaisuuden aikana. Tätä sitten kestää helposti kahteentoista, alkaa sitten jälleen yht'äkkiä esimerkiksi yhdeltä yöllä noin 10-20min. Viimeyönä viideltä huusi töllötin jälleen. :curs: Se nyt alkaa olla jo ihan kohtuullista, että tuo meteli alkaa seitsemältä tai muutoin ihmisten hereillä oloaikana, mutta volyymitaso kun päivällä on sellainen, ettet tahdo kuulla omia uutisia. :jahas:

Sen kerran kun täällä ovat koirat haukkuneet, niin heti on eräs toinen vanhempi henkilö tullut meille valittamaan, vaikka on ollut päivä. Kävi rimputtamassa ovikelloakin kun emme olleet paikalla, kun se kuulemma hiljensi koirat. :( Tuli taannoin puhuttua erään naapurin kanssa jonka asunnon ja tämän yläpuolellamme olevan (häiriintyneen?) välissä on yksi kerros, että kyllä se meteli heilekin kuuluu...

Tarkastin taloyhtiön säännöistä, siellä ei ollut vessan vetämistä kielletty, :evil: suihkussa käyntiä tuona aikana kehotettiin välttämään.

Tästä nyt pitäsi sitten tehdä valitus, ensin käydä sanomassa tuolle ukolle, sitten kirjallisena tms. tehdä tästä virallinen. Arvatkaa vaan että huvittaako, jotenkin tuntuu, ettei juuri kannata. Yksi syy vain lisää haluta pois täältä.:wall:

Selkä tai paremminki lonkka :curs: Vaivaa on ollu jo pitkään, mut nyt alkaa mennä hermot! Maanantaina liukastelin koiran kanssa siihen malliin et selkä kipeyty ihan kunnolla. Tai no en tarkkaan osaa sanoo vaivaako alaselkä vai lonkka, mut kipeetä tekee kuitenki.
Eilen vielä toinen pakara rupes vihottelee. *prkl* :wall:
Terveyskeskukselle kun menee ne määrää vaan buranaa ja sanoo et tuu viikon päästä uudelleen. Pah!

Vakuutusyhtiöltä tuli kielteinen maksupäätös

sairaalan virheen takia. 3300 euron laskusta kyse. Mut olikin leikattu ilman maksusitoumusta. Itse olin vielä leikkaukseen mennessä varmistanut että sitoumukset on tehty ja myönteinen päätös saatu, mutta sain sairaalasta väärää tietoa ja paperit eivät olleetkaan kunnossa. Varmistin siis asian väärältä taholta. Oli pitänyt varmistaa vakuutusyhtiöltä, että sairaala on toimittanut paperit niinkuin sovittiin. Vakuutusyhtiöstä sanottiin ettei maksu kuuluisi minulle, koska virhe ei ole minun tekemäni, että lain mukaan hoitolaitos on velvollinen tarkistamaan maksusitoumuksen voimassaolon. En oikein usko että sairaala tulee vastaan, ja paniikissa koitan miettiä mistä saisin rääpittyä rahat kasaan.:( Opiskelijabudjetilla eläessä summa on valtava.

Sain tänään mailin koirieni pennun omistajalta, pennun (kohta 10kk) molemmat polvet joudutaan leikkaamaan rakennevian vuoksi:itku: , toinen vaihtoehto olisi ollut lopettaa. Pidin pienokaisista hyvää huolta, mutta koska pentue ei ollut suunniteltu, :wall: vanhempia ei ole virallisesti kuvattu/silmiä tutkittu, (ei pevisa rotu edes) tämä on omaa syytäni. Nyt haluan ehdottomasti tutkia, näkyykö tämä vanhemmissa, tai näissä kahdessa muussa sisaruksessa. Vaikka emä ja isä olisivat terveet polviltaan, ei se paljoa auta, kun en olisi niitä silti... Itkun aihe on se, että tämä koira ja omistaja joutuvat kärsimään. Onneksi näitä ei ole muilla.:(

Treeni ei menny ihan odotusten mukaan.. Ja maanantain pääsykoe pyörii mielessä kokoajan. Tuntuu et vastailin niin typeriä, et ei oo mitään saumaa päästä sisään :(

:curs: Mitä mä teen? Jonkun mielestä mua voi v*****aa hyvinkin pieni asia, MUTTA tällä hetkellä se ei mun pienessä päässä ole mikään pieni.. Mä en oo ikinä kärsiny minkäänlaisista näppyläongelmista, mutta pari kuukautta sitten tommoset pienet (ei finnit) paholaiset valtasi mun otsan. No ei siinä mitään, päättelin sen johtuvan lisääntyneestä proteiinin nauttimisesta ja hyväksyin ne osana mua. Aattelin vielä sillon, että protskujauhoista saatava hyöty on suurempi kun nää mun muutamat otsanäppylät...
Kunnes varmaan muutama viikko sitte ihan puskan takaa mun yläselkään on muuttanut tommonen näppyläarmeija. Niitä ei paljaalla silmällä peilin kautta edes näy, mutta kädellä tuntuu. Mun ennen niin sileä iho on muuttunu näppylähanskaksi! Ne tuntuu ihan joltain hikinäppylöiltä, mutta miten niistä pääsee eroon? Suihkuun mennään aina heti treenin jälkeen. Mistä nää yhtäkkiä tuli?!

Kärsiikö kukaan muu tämmösestä? Onko ainut keino päästä niistä eroon unohtaa noi proteiinijauhot? Johtuuko tämä edes siitä? Merkeissä eroja? Murrosikä on kuitenkin ollu 10 vuotta sitte eikä sillonkaan mua kiusannu tämmöset jutut.:wall:

Sama ongelma mullakin yläselässä!Mulla selkä alkoi kukkimaan kreatiinin käytön myötä..mutta en kyllä todellakaan aio lopettaa, sillä oon kokenut että on siitä "pulverista" hyötyäkin ollut. Onneksi on talvi ja ei tarvitse käyttää mitään pikkutoppeja!

Sama ongelma mullakin yläselässä!Mulla selkä alkoi kukkimaan kreatiinin käytön myötä..mutta en kyllä todellakaan aio lopettaa, sillä oon kokenut että on siitä "pulverista" hyötyäkin ollut. Onneksi on talvi ja ei tarvitse käyttää mitään pikkutoppeja!

Joo, luojan kiitos tästä talvesta ja peittävämmistä vaatteista! Jotain hyvää siis tässäkin vuodenajassa... Musta kyllä tuntuu, että keväämmällä kun toppikelit alkaa lähetyä kokeilen jättää jauhot kokonaan pois ja katsoa mitä tapahtuu... Jospa mulle ei vaan ne sovi ja täytyy ottaa proteiinit ihan luonnollisessa muodossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Olen töissä ja täällä on tapahtunut yhtäaikaa ne kaikki karseat jutut joita voi ikinä sattua. Hyvä että on välissä ehtinyt jotain suuhunsa laittaa, ja homma jatkuu aamuun asti. Kyllä on kiva lukea tenttiin sitten huomenna :curs: Mutta ehkä mä jo parin viikon päästä muistan tätä huumorilla... siihen asti mielettömän vitutuksen voimin sinnitellen...

Identiteettikriisi!! Opetusharjoittelu käynnissä ja tää päivä oli taas aivan helvetillinen. Sitä suunnittelee ja suunnittelee oikein hienot tunnit, mutta kaikki aika menee kuitenkin oppilaiden ojentamiseen. Ohjaajakin vaan sanoo, että "tosi hyvät tunnit suunnittelit, harmi vaan, että ei nämä kauheasti siitä saa irti!" GRRRRR!!! Haluan toimistohommiin.

Haluan toimistohommiin.

No et halua
mad0222.gif

:)

Voi että, kun on kamalia kipuja. Välillä miettii ihan oikeasti, miltä tuntuis olla kuollut. Enkelinä olis niin pop. Istus pilven reunalla ja heiluttelis jalkoja, välillä kävis Elviksen kanssa lauleskelemassa love me tenderiä, ottais Ayrton Sennan kanssa formulastartteja ja väittelis Aristoteleen kanssa, miten ne jutut oikein menevätkään. Vois joka yö sukeltaa vaan jonkun ihanan uroon peiton alle, ja roikkua kyrvässä kiinni, eikä kukaan edes huomais ketään. Vois tehdä salaa kaikkia pikku jippoja kurjille ihmisille ja jeesata niitä hyviä ja hellusia ihmisiä. Tosi paha mieli ja olo. Kaikista pahinta tässä on se, että on ihan yksin. :itku: Onneks pääsen pian kotiin äitin ja isin luokse, sitten kyllä rakastan ne ihan puhki.

Voi että, kun on kamalia kipuja. Välillä miettii ihan oikeasti, miltä tuntuis olla kuollut. Enkelinä olis niin pop. Istus pilven reunalla ja heiluttelis jalkoja, välillä kävis Elviksen kanssa lauleskelemassa love me tenderiä, ottais Ayrton Sennan kanssa formulastartteja ja väittelis Aristoteleen kanssa, miten ne jutut oikein menevätkään. Vois joka yö sukeltaa vaan jonkun ihanan uroon peiton alle, ja roikkua kyrvässä kiinni, eikä kukaan edes huomais ketään. Vois tehdä salaa kaikkia pikku jippoja kurjille ihmisille ja jeesata niitä hyviä ja hellusia ihmisiä. Tosi paha mieli ja olo. Kaikista pahinta tässä on se, että on ihan yksin. :itku: Onneks pääsen pian kotiin äitin ja isin luokse, sitten kyllä rakastan ne ihan puhki.

voi pälli, Annielle 15 isoa halausta nyt heti!! :love:

Ei hätä ole tämän näköinen, äitin isin huolenpito leipoo susta hetkessä tavallisen aurinkoAnnien!! :haart:

Siinä olis kyllä ideaa..LAitoin tänään moneen paikkaan työhakemuksia..Mä haluan vaihtaa duunipaikkaa..Tää nimittäin vie järjen..siis ne viimesetki rippeet mitä siitä on jäljellä..
Voisin mielelälni osallistua duunit vaihtoon ohjelmaan..
Mä taas haluan toimistohommista ruumiilliseen työhön!!

Alan olemaan todella kyllästynyt tähän ainaiseen ja jo kauan jatkuneeseen väsymykseen ja yleiseen uupumukseen. :( Koko ajan on niin järkyttävä kiire ja koulun jälkeen kun viimein työt on tehty on aivan turha lähteä salille, väsymys on aivan liian suuri että jaksaisi raahautua minnekkään, saati että treeni olisi jonkin laatuinen. En keksi enää mitä tehdä: nukun normaalipituisia öitä, syön terveellisesti ja säännöllisesti. Mitään kehitystä ei ole aikoihin tapahtunut, sillä en jaksa enää keskittyä salilla tai muissa treeneissä. Terveydenhoitaja ei ole löytänyt mitään vikaa minusta: veriarvot ym. ovat kaikki ok. Puhti on ollut kadoksissa jo kauan. Ja juuri nyt kun erityisesti pitäisi jaksaa. :itku: Alkaa olla vitsit vähissä.

Työt... tai tarkemmin työkaveri. Sil oli tänään toisiks viiminen työpäivä ennen muuttoo toiseen kaupunkiin. Kuinka ollakkaan työpaikalla ravas kokoajan sen kavereita tai sit se rallatti vaan puhelimeen. :curs: Ymmärtäähän sen et motivaatio on lopussa, mut vois ees ajatella sitä toistaki työntekijää. Mulla ei ollu yhtään varsinaista taukoo, kun neiti ravas tupakalla joka hemmetin välissä :wall:

Alan olemaan todella kyllästynyt tähän ainaiseen ja jo kauan jatkuneeseen väsymykseen ja yleiseen uupumukseen. :( Koko ajan on niin järkyttävä kiire ja koulun jälkeen kun viimein työt on tehty on aivan turha lähteä salille, väsymys on aivan liian suuri että jaksaisi raahautua minnekkään, saati että treeni olisi jonkin laatuinen. En keksi enää mitä tehdä: nukun normaalipituisia öitä, syön terveellisesti ja säännöllisesti. Mitään kehitystä ei ole aikoihin tapahtunut, sillä en jaksa enää keskittyä salilla tai muissa treeneissä. Terveydenhoitaja ei ole löytänyt mitään vikaa minusta: veriarvot ym. ovat kaikki ok. Puhti on ollut kadoksissa jo kauan. Ja juuri nyt kun erityisesti pitäisi jaksaa. :itku: Alkaa olla vitsit vähissä.

kohtalontoveri. ei vaan jaksa. en tajua. sikäli mä en ole edes buukannu mun kalenteria ihan täyteen, mut väsymys painaa. ihan mielettömän ärsyttävää, kun energia ei vaan riitä kaikkeen siihen, mihin pitäs.

Suositut

Back
Ylös Bottom