Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Vähän vedän takasin tota eilisen vitutuskohtausta..:rolleyes: Kun nyt näyttää siltä et mulla kuitenkin ois joku flunssapöpö. Yleensä oon tyyppiä "ei-ikinä-kipeä", ja sit jos joku tauti yrittää pukata läpi, kroppa sinnittelee vastaan niin et ikänä ei oo kuumetta, vaan tällasia pitkään kestäviä melkeinkipeyksiä aivasteluineen ja aristavine silmineen ja väsymyksineen. Se vaan et tänään ois pikkujoulut tiedossa, eikä tosiaan mikään biletysfiilis päällä. Mut pakko mennä, kun en oo nähny niitä tyyppeja kunnolla ainakaan puoleen vuoteen. Ja huomenna varmaan sit:urjo:

Voi jumaaaaa!! Mikähän tässä elämässä mättää! Muistan sellaisia aikoja, kun mulla oli flunssa kerran viidessä vuodessa ja kesti aina 4 päivää maksimissaan. Nykyään sitten jatkuvasti nenä vuotaa ja tällä kertaa yli viikon jälkeenkään ei mitään parannusta asiaan näkyvissä. Tän viikon oon sitten vetänyt kevyttä treeniä, käynyt salilla vaan kolmesti. Eilenkin salilla ollessa tuntui, että kaikki tiehyet keuhkoissa oikein avautuivat ja henki kulki niin loistavasti. Mutta tänään aamulla ei mitään parannusta eiliseen nähden, mutta ei kyllä onneksi huononnustakaan. Ja töissä oleminen ei nyt yhtään innostaisi, joten kirjottelenkin täällä sitten sepustuksiani :D . Varsinkaan kun eräs keski-ikäinen, omasta mielestään erittäin viehättävä yksilö, käy "jututtamassa" mua koko ajan. Mee pois kauhea mies! :urjo:

Tää voi olla hieman :offtopic: , mutta adrenaliinia ja vitutusta sisältävä tarina siitä, miten saa menemään 2h yhden puun hengiltä saamiseen.

Suunnitelma a): Haen vajasta moottorisahan, teroitan teräketjun, lisään bensaa ja teräketjuöljyä, kiskaisen sahan käyntiin ja hurautan haavan poikki ja paloiksi.

Suunnitelma b): Kuten edellä, mutta kiskon sahaa käyntiin n. 100 kertaa ilman tulosta (vrt, kulmasoutu yhdellä kädellä, nopeustreeni). Haen ohjekirjan. Haa! Kone on saanut joko liikaa bensaa tai pitää vaihtaa sytytystulppa. Ei ollut kait saanut liikaa bensaa, koska ei edelleenkään kiskominen auta ohjeiden mukaisesti. Haen vajasta vanhan moottorisahan, josta otan sytytystulpan ja vaihdan tähän uuteen muuten ehjään sahaan.

Suunnitelma c): Kuten edellä, mutta en ota sytytystulppaa vanhasta sahasta, koska kaikkien avaimenetsimisten tuloksena joudun toteamaan, että se ainoa oikea jakoavain on vantaalla tyttöystäväni luona tai muuten vaan hukassa. Haen vajasta kirveen, jonka teroitan, ja hartiavoimat kehiin. Hittolainen! Näinhän se ennekin on tehty, kirves oli jo ennen ensimmäistäkään sahaa ihmiskunnan historiassa:rock: (Tällä välin moottorisaha on toipumassa eteisessä, jos se sittenkin oli vaan kylmä ja kostea ja saanut liikaa bensaa..)

Tämä toimii! Puun halkaisija vajaa 40cm, sai siinä jonkin verran huitoa (forkut pumpissa jo tässä vaiheessa).. ja se narisee.. ja ..ja.. KAATUUUUUU!!! ...Tai ainakin melkein. En, kappas vaan, tullut huomanneeksi, että tämä puu onkin kaksilatvaista mallia, siis kunnon haara siel' korkealla jossain. Tämä haara siis ottaa ja osuu viereiseen puuhun kuin hevoinen aisoihin. Ei ei ei, tämä ei käy. Haen eteisestä moottorisahan. Saan sen käyntiin:thumbs: Teräketju vaan ei inahdakaan:eek: :eek: Tovin pähkäiltyäni tajuan, että eihän se ketjulukon kahva toimikaan siihen suuntaan kun jostain syystä muistelin. Eli ketjulukko pois päältä ja puun luo. Paloittelin sitä sitten pätkä kerrallaan aina silmän korkeudelta poikki, kunnes puu oli lyhentynyt niin että sain sen kammettua poies sen toisen puun kyljestä ja maihin. Seuraavaksi tarkoituksella isoiksi jätetyt rungonpätkät kantaen (huom! Ei raahaten!) liiterin viereen. Matkaa n. 30m yhteen suuntaan. Painavimmat ehkä n. 60kg..

Että jos joku vielä kysyy multa, et miten mä viihdyn täällä maalla, et eiks mulla oo tylsää tai jotain, ni tervetuloo kattoo:hyper: Tällasten värkkäilyjen rinnalla kun tekee punttitreeniä 3 kertaa viikossa, ni kyllä riittää meikäläiselle. Ja nyt on takkaan puita, rahaa säästyy sähkölaskujen muodossa! Nyt vaan vituttaa se, kun ei taida tulla lopputyön kirjottamisesta tänään enää mitään. :curs:

Mut illalla:kippis1:

Tää voi olla hieman :offtopic: , mutta adrenaliinia ja vitutusta sisältävä tarina siitä, miten saa menemään 2h yhden puun hengiltä saamiseen.

Suunnitelma a): Haen vajasta moottorisahan, teroitan teräketjun, lisään bensaa ja teräketjuöljyä, kiskaisen sahan käyntiin ja hurautan haavan poikki ja paloiksi.

Suunnitelma b): Kuten edellä, mutta kiskon sahaa käyntiin n. 100 kertaa ilman tulosta (vrt, kulmasoutu yhdellä kädellä, nopeustreeni). Haen ohjekirjan. Haa! Kone on saanut joko liikaa bensaa tai pitää vaihtaa sytytystulppa. Ei ollut kait saanut liikaa bensaa, koska ei edelleenkään kiskominen auta ohjeiden mukaisesti. Haen vajasta vanhan moottorisahan, josta otan sytytystulpan ja vaihdan tähän uuteen muuten ehjään sahaan.

Suunnitelma c): Kuten edellä, mutta en ota sytytystulppaa vanhasta sahasta, koska kaikkien avaimenetsimisten tuloksena joudun toteamaan, että se ainoa oikea jakoavain on vantaalla tyttöystäväni luona tai muuten vaan hukassa. Haen vajasta kirveen, jonka teroitan, ja hartiavoimat kehiin. Hittolainen! Näinhän se ennekin on tehty, kirves oli jo ennen ensimmäistäkään sahaa ihmiskunnan historiassa:rock: (Tällä välin moottorisaha on toipumassa eteisessä, jos se sittenkin oli vaan kylmä ja kostea ja saanut liikaa bensaa..)

Tämä toimii! Puun halkaisija vajaa 40cm, sai siinä jonkin verran huitoa (forkut pumpissa jo tässä vaiheessa).. ja se narisee.. ja ..ja.. KAATUUUUUU!!! ...Tai ainakin melkein. En, kappas vaan, tullut huomanneeksi, että tämä puu onkin kaksilatvaista mallia, siis kunnon haara siel' korkealla jossain. Tämä haara siis ottaa ja osuu viereiseen puuhun kuin hevoinen aisoihin. Ei ei ei, tämä ei käy. Haen eteisestä moottorisahan. Saan sen käyntiin:thumbs: Teräketju vaan ei inahdakaan:eek: :eek: Tovin pähkäiltyäni tajuan, että eihän se ketjulukon kahva toimikaan siihen suuntaan kun jostain syystä muistelin. Eli ketjulukko pois päältä ja puun luo. Paloittelin sitä sitten pätkä kerrallaan aina silmän korkeudelta poikki, kunnes puu oli lyhentynyt niin että sain sen kammettua poies sen toisen puun kyljestä ja maihin. Seuraavaksi tarkoituksella isoiksi jätetyt rungonpätkät kantaen (huom! Ei raahaten!) liiterin viereen. Matkaa n. 30m yhteen suuntaan. Painavimmat ehkä n. 60kg..

Että jos joku vielä kysyy multa, et miten mä viihdyn täällä maalla, et eiks mulla oo tylsää tai jotain, ni tervetuloo kattoo:hyper: Tällasten värkkäilyjen rinnalla kun tekee punttitreeniä 3 kertaa viikossa, ni kyllä riittää meikäläiselle. Ja nyt on takkaan puita, rahaa säästyy sähkölaskujen muodossa! Nyt vaan vituttaa se, kun ei taida tulla lopputyön kirjottamisesta tänään enää mitään. :curs:

Mut illalla:kippis1:

Iso Kiitos, Uwish:)
Olipas kiva lukee tarinaa työpäivän päätteeks! Kyllä nauratti:lol2:

Iso Kiitos, Uwish:)

Jep, tutulta kuulosti ja muistoja nosti. Lisäjännitystä saa jos puu on keskeltä murtunut ja vinossa just siihen suuntaan mihin se ei saa kaatua ja pakko saada nurin sateisena arkipäivänä kun lapset on hoidossa.

Endo rassaa, taas tekee kaikki liikkuminen kipua ajankohdasta riippumatta. Suostuisivat nyt leikkamaan ennen kun taas on ihan rähmällään koko arki :curs: .

Minua taas riepoo miten joku tonto voikin sekoittaa sanat tyttöystävä ja kihlattu.... :curs: Etenkin kun tietää nopeasti tämä KIHLATTU ottaa ylimääräisiä kierroksia moisesta huolimattomuudesta :D

Minua taas riepoo miten joku tonto voikin sekoittaa sanat tyttöystävä ja kihlattu.... :curs: Etenkin kun tietää nopeasti tämä KIHLATTU ottaa ylimääräisiä kierroksia moisesta huolimattomuudesta :D

:nolo: :nolo: Anteeksi, kulta... Mutta eikös ole hyvä tapa pitää sut kuumana?;)

Yks urpo ehdottaa valmiiks suunniteltuja juttuja ja olettaa et suostun niihin. Tälläkertaa ehdotti laskettelumatkaa, vaikka tietää et inhoon laskettelua. Ja oli päättäny jo päivätkin jne kaiken tosi tarkkaa. EN TODELLAKAAN LÄHDE ku seurakin ois mitä karseinta. V**** urpo ku ei tajuu. Sit ku kieltäytyy niin se ei ymmärrä miks. Ja nyt on keksiny et oon rikas (en tod. oo) ja et multa löytyy rahaa 800 ekee tommoseen reissuun tosta vaan. Lyhyesti: ÄRSYTTÄÄ TOMMOSET TYHMÄT IHMISET JOTKA SUUNITTELEE ASIAT VALMIIKS EIKÄ KYSY TOISTEN MIELIPITEITÄ. Menköön iteksiään matkalle. Ja kaikenkukkuraks ärsyttää se et tykkään yhestä ihmisestä tosi paljon mut se ei vaan voi tehdä päätöksiä. Juteltiin puhelimessa kaks tuntii ja se ois niin mulle sopiva. Mut tuskin koskaan sitä saan. Ainoat ketkä on kiinnostuneet musta on tollaset ekamainitut urpot jotka vois painua jonneki tosi syvälle.

Ärsyttää olla takasin tampereella, ja takasin töissä.Viikonloppu kullan kanssa oli kyllä mahtava, mutta yllättäen loppu taas viikonloppu kesken..
Nyt joutuu taas odottamaan puolisentoista viikkoa enneku näkee seuraavaksi.
Tänään pitäisi ilmottaa kämppikselle lähdenkö vai jäänkö. Ärsyttää kun ihmiset suunnittelee selän takana kaikkea, eikä sitten välttämättä muista infota asiasta asianomaisia..Ja nyt sitten meikläisen päätösen johdosta joku voi jäädä asunnottomaksi..ja huonolla säkää se olen minä..=)Onneksi voin viedä kamat äijän asuntoon..Ehkä niin olis parempikin..Vaikeaa!!

Ärsyttää olla takasin tampereella, ja takasin töissä.Viikonloppu kullan kanssa oli kyllä mahtava, mutta yllättäen loppu taas viikonloppu kesken..
Nyt joutuu taas odottamaan puolisentoista viikkoa enneku näkee seuraavaksi.

Älä valita! :curs: Meillä menny jo kuus ja puoli viikkoo täs.. :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Peruskauraa :wall: koulutehtävä...niin:zzzz: . Voi olla että kun tässä tarpeeksi lämpenee:curs: voisin saada tänään viel tehtyä ton:kakka: tehtävän.Kunhan en kohtele näppämistöä kaltoin.

Voi voi !!
Ei oo helppoo sinulla, mut kuka on sanonut et tunteiden ilmaiseminen olis. Mut usko pois rehellisyys ja avoimuus toista kohtaan on hyvä alku :rolleyes:
Jos olet sanaton ihastuksesi nähdessäsi, etkö voisi lähettää tekstarii tai kuten itselleni on käynyt, että auton tuulilasiin on ilmestynyt kirje.
Tai mikäli tiedät ihastuksesi osoitteen niin vanhanaikainen rakkauskirje postiljoonin viemänä on ihan jees.
Tapoja on monia. Älä epäröi vaan toimi.
Totta on, et jos mitään ei uskalla ei mitään voi saadakkaan.

Mä nyt jatkan valittamista täst mun ongelmast..
Nii, elikkä: Mä en tiiä edes minkä ikänen tää henkilö on. Ite oon vast 18v. Jotenki tän tyypin ikää on niin vaikee arvioida, se vois olla mitä tahansa 25-35v. välillä, eli paljo mua vanhempi. En tiä vaikka sil ois vaimo ja iso lauma lapsii.. Ja tuntuu et jos mä sille jonku kirjeen lähettäisin, se ei ottais sitä ees vakavast vaa pitäis mua vaa jonain teininä, joka ihastuu jokaisee vastaan tulevaa..
Eikä asiaa helpota se yhtää, että en oo ikinä varsinaisest seurustellu.. :jahas:

Mä nyt jatkan valittamista täst mun ongelmast..
Nii, elikkä: Mä en tiiä edes minkä ikänen tää henkilö on. Ite oon vast 18v. Jotenki tän tyypin ikää on niin vaikee arvioida, se vois olla mitä tahansa 25-35v. välillä, eli paljo mua vanhempi. En tiä vaikka sil ois vaimo ja iso lauma lapsii.. Ja tuntuu et jos mä sille jonku kirjeen lähettäisin, se ei ottais sitä ees vakavast vaa pitäis mua vaa jonain teininä, joka ihastuu jokaisee vastaan tulevaa..
Eikä asiaa helpota se yhtää, että en oo ikinä varsinaisest seurustellu.. :jahas:

Laitan nyt omat .2 tästä, kun hämärästi muistan, että olen saattanut itse joskus vatvoa ihan samoja juttuja:rolleyes: :D

Jos et kysy, et ikinä saa tietää. Ainakin omasta mielestäni on kamala vaan velloa asioissa, jotka voisi selvittää loppuviimeksi ihan helposti! Vie vaan yöunet ja kaikenlisäksi niitä asioita tapaa aina liioitellakin. Ajattele, että et ainakaan voi menettää mitään, jos otat yhteyttä häneen, mutta voit saada paljonkin. En tunne ketään, joka ei olisi vain otettu jos joku kiinnostuu, joten enpä usko, että joutuisit naurunalaiseksi tms. vaikka hän olisikin varattu. Ja jos ei ole, voi hyvinkin olla, että kiinnostus on molemminpuolista. Tietenkin jos haluat olla varma, voisitko kysyä vaikka joltakulta hänen ystävistään? Mun mielestä toi rakkauskirje-ajatus olisi muuten aika ihana, ainakin persoonallinen ja varmasti muistettava:)

Ja so what vaikket ole seukannut aiemmin, monet on tehny sitä vuosia eivätkä vieläkään hallitse hommaa;)

Äläkä mieti tuota ikäeroa, itse olen todennut, että elämäntilanne ja asenne se on mitkä vaikuttaa näissä jutuissa, ei iällä ole mitään tekemistä tykkäämisien kanssa. Nimimerkillä ikäeroa 10+ ja hyvin pyyhkii :love:

Ärsyttää ku nyt tuli sit huono olo kanaa syötyäni... Pari viikkoo sitte oli yks aamu mystinen aamupahoinvointi ja edellisenä iltana syöny kanaa riisillä...noh nyt sit maistoin taas,ni ei, tökkiii..........

:curs: Vittu kun vituttaaa :wall: :wall: ja itkettää :itku: :itku: mikä helkutti tässä nyt on ...onko mulla niin helkutin huono karma vai missä mättää??? Lokakuussa jouduin lopettamaan rakkaan koirani.. nyt pentu talossa 3kk ja aamulla jouduttin viemään eläinsairaalaan kun kakka ei tullu 2 päivään...kai suolitukos :( saaterin yläkerran apinat kun ne heittelee kaikenlaista kamaa alas parvekkeelta niin et pentu niitä sit syö :curs: kuka olisi vapaehtoinen järkäle joka kävis puristeleen niitä et ne uskois!!??? :curs: tässä nyt sit odotellaan et saako pennun hengis takas vai eikö :itku:

viel lisäys...vit...prkl...sätänä!!!

Maha vituttaa taas. Luulin että pahimmat viiltelyt ja kramppiolo ja ruokien sopimattomuus ois jo menny ohi kun syömisoikkuiluista päässy jonki verran yli... Eeeei, nyt taas tuntuu että joutuu ruveta munklaamaan... :(

Lokakuussa jouduin lopettamaan rakkaan koirani.. nyt pentu talossa 3kk ja aamulla jouduttin viemään eläinsairaalaan kun kakka ei tullu 2 päivään...kai suolitukos :(

Oon tosi pahoillani sun puolesta, Ebba! Mut hei, pennuilla on ihmeellinen toipumiskyky! Tiiän penikan, joka ajo autoa takaa ja jäi bussin töytäsemäksi. Kun se kannettiin pihaan ja itku silmässä kateltiin, onko elossakaan, se havahtu äkisti ja lähti jatkamaan takaa-ajoa... :rock:

Summasumarum...soitin sairaalaan,ottivat vielä yhdet ekstra röntgenet kun vieläkään ei mitään tullut ulos,sanoivat et pitää jäädä yön yli ja aamulla taas kuvataan ja sit kai operoidaan...hinta-arvio lähtee siitä 850e ylöspäin plus tämänpäivän tutkimukset :eek: noh,mähän alan jo tottumaan maksamaan eläinlääkäreille tuntuvia rahasummia...ei keretty edes pennulle ottaa viel vakuutusta kun ajateltiin ottaa joulukuulta ennen ku täyttää 4kk :( mut ei auta itku markkinoilla, pakkohan se "karvasutti" on leikata.. ei sitä mikään raha summa voi korvata :haart: varsinkaan kun yhdestä tosiaan joutunut jo luopumaan HUOH! ei kyl vieläkään voi uskoa todeksi et miten mulle taas näin kävi :(
Roona: Kiitos :) täytyy tosiaan toivoa et pentu sinnittelis ja toipuis.. tai tekis ihmeparantumisen ja "pieraisis" pihalle sen tukoksen :D

Ebba: Tiedän täsmälleen miltä toi tuntuu! Mun hulttiokissani joskus nuorempana oli syöny sellaselta kumikanalta (koiranlelu) kaulan.. 3 päivään ei tullu paskaa, sit se alko näyttää jo huonovointiselta - ja eiku suoraan leikkauspöydälle. Röntgenis oltiin todettu et kolmesta kohtaa suoli tukossa.. Oli muuten harvinaisen pitkät tunnit odottaa. Ei ne sit loppujenlopuks joutunu avaamaan suolta auki, oli vaan sormin puristellu tavaraa eteen päin:hyper: Ja komea arpi tuli vattaan. On siinä kuitenkin aina riskinsä kun suolta lähdetään avaamaan:( Toivotan onnea! Ja se on ihan totta et se rahanmeno siinä tilanteessa vähiten merkitsee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom