Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Käyn Lontoossa pari kertaa vuodessa ja koska olen tyyppiä alakarppaaja, on ateriointi tällaista:

Aamiainen: Kunnon englantilainen, munaa, pekonia, makkaroita, herkkusieniä, voita. Toastin ja tomaattipavut jätän syömättä.

Lounas: Salaatti jossain, usein italialaisessa, kahvilassa tai kunnon pubissa, ilman ranskalaisia - kanaa tai tonnikalaa.

Iltapäiväkahvit: Starbucksissa, cappuccino ja vähän prosenttisuklaata

Illallinen: Mitä tahansa hyvää kalaa tai lihaa vihanneksilla, ilman pastaa, riisiä tai perunaa. Jälkiruoaksi juustoa, ilman keksejä.

Juomat: Yksi Guinness pitää saada, 1/2 pint, poikien kanssa, muuten viiniä.:kippis1:

Ihan v****mainen särky toisessa olkapäässä!!!! :wall: Oon tänään vetänyt 1600mg ibuprofeiinia vain todetakseni ettei se auta yhtään. Mittään pahhaa en oo tehnyt ansaitakseni tän!!! :itku:

Tää tauti ei ota lähtiäkseen:curs:. Nyt viikon ollut kuumetta ja maha sekaisin. Eilen karkasin jo salillekin kun oli ihan normaalin tuntuinen olo, mutta tänään oli sitten taas kuume noussut. Oon yrittänyt ottaa rauhalliseti, mutta vihaan tätä neljän seinän sisällä istumista! Ihmeen sitkee tauti tuntuu olevan. Perjantaina pitäs lähtee matkalle ja tätä menoa jää Havrixitkin ottamatta kun tota tervehtymistä ollaan nyt senkin takia odotettu.

Kamalinta on se kun haluaisin niin kamalasti salille ja motivaatio olisi huipussaan, mutta kun ei vaan pääse! Tulee vielä sitten ton matkankin takia taukoo, eli yhteensä kolme viikkoa ilman punttia. Harmittaa ihan hirveästi. Mikä tuska voi tostakin tulla... Tarttis vissiin hommata vähän muutakin elämää;)... No ei, kai sitäkin on, mutta kun nyt ei voi tehdä oikein mitään muutakaan kuin istua netissä ja katsoa telkkua. Luotan että te ymmärrätte:haart: .

Nyt on kyllä ihan pakko kirjottaa tänne, kun tosiaan ottaa päähän!!!!! :curs:
Jo toka magneettikuvaus, tällä kertaa varjoaineen kanssa, ja mitään ei (ainakaan sen tulkinnan mukana mitä tosta lausunnosta irti saan) löytynyt...
Ranne kipee, salilla ei voi käydä, ja mikään ei näytä olevan vialla.. eikä oo vaivannut tällä kertaa kun kesäkuun puolesta välistä asti...

Ranne kipee, salilla ei voi käydä, ja mikään ei näytä olevan vialla.. eikä oo vaivannut tällä kertaa kun kesäkuun puolesta välistä asti...

En nyt lukenu koko kaikkee läpi, enkä tiedä oletko aikasemmin oireistasi kertonut. Jos on turvotusta ranteessa voi tuommoinen kipu olla ns ganglio, paranee itsestään tai sittenvoi lääkäri punkteerata sen (postaa nesteet) ja odotella viikko ja varovasti aloittaa taas treeni.. Ihan BTW, juttu tähän vitutus-ketjuun.. Toivottavasrti paranee..

Tililleni 200e vähemmän palkkaa kuin mitä pitäs tulla :curs: :curs: :curs: ... jos teen töitä niin siitä sitten pitää maksaakin!!! Muuten se on joko harrastus tai hyväntekeväisyyttä ja tämän hetken hommat ei ole kumpaakaan joten MUN RAHAT MULLE!!! :RÄYHÄS: Lähden vääntämään!

Siis tää gradu ei tuu IKINÄ valmiiksi. Tökkii niin hemmetisti samojen asioiden pyörittely viikosta toiseen. Pisteenä iin päälle on vielä toinen ohjaaja, joka on ihan kuutamolla koko työstä. Yritää vaan ympätä sekaan omia mielipiteitään, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Onneksi toinen on jo "vähän" enemmän asiantuntija. Jouluun mennessä oli tarkoitus saada valmiiksi, ja siitä pidän edelleen kiinni, mutta jotenkin tuntuu, että ykskään päivä ei erotu edellisestä...

palkka putoo puoleen, koska paikka vaihtuu ja vuorot vähenee koska liike kauppakeskuksessa.. vittu. pakko hommaa jtn lisätöitä tai vaihtaa työpaikkaa. harmittaa vaan, kun viihdyn tuolla sairaan hyvin, nii en haluis lopettaa. ;(

Yksi parhaista ystävistä kymmenen vuoden ajalta petti mut tosi pahasti.. olo on niin kauhee ettei tiedä itkiskö vai oksentaisko.
Nyt pitäis vaan jotenkin löytää voimia antaa anteeksi.

On se kumma että just kun kaikki elämässä tuntuu sujuvan ihan hyvin niin sitten tulee paskaa niskaan.

Jos jotain positiivista pitää keksiä niin treeni sujui kun nosteli rautaa vitutuksen voimalla..

Yksi parhaista ystävistä kymmenen vuoden ajalta petti mut tosi pahasti.. olo on niin kauhee ettei tiedä itkiskö vai oksentaisko.
Nyt pitäis vaan jotenkin löytää voimia antaa anteeksi.

Voi ei, nyt voin väittää, että tiiän miltä susta tuntuu. Join the club :( tosin ei 10 vuoden ajalta. Anteeksintaminen on vaikeata. Mutta niin kauan, kuin ei pysty/halua antaa anteeksi, kuljetat sitä katkeruuden taakkaa mukanasi. Unohtaa ei pidä... Masentavinta on, kun tuntuu, ettei voi enää luottaa ikinä koskaan yhtään kehenkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Mä oon tulisesti ihastunu, mut en saa mitenkään ilmastua sitä tälle kohteelle :( Yritän vaa hymyillä nätist, mut en saa sanaa suusta. Mä en ikinä saa ketää..

Viikon loman jälkeen takasin töissä, ottaa päähän.
Kymmenen tuntia täällä joka päivä..
Kumpa voisin pian irtisanoa itseni..onneksi pian tulee muutto helsinkiin äijän perässä, joten toivottavasti tätä työtä on enää jäljellä enintään pari kuukautta..

Nyt alkaa olla jo vähän huoli ja aikalailla kiukustuttaa tuo mun selkä!
Ollut nyt jo semmosen viikon vähän kipeenä. Helpotti jo välissä mutta tänään oli tarkoitus tehdä ihan kevyttä treeniä, kun keyen viikon ajattelin pitää. Mutta eipä selkä sit oikein meinannu kestää edes kevyillä painoilla.
Suosiolla sit jätin tekemättä ja mietin että pitääkö pysyä koko loppuviikko pois salilta. Ärsyttää niin kun just on päässy vauhtiin niin pitää tulla tämmönen.
Ja toisena se kun kovasti odotan että paino nousisi ku oon niin kauheen hoikka, mutta ei oo noussu vaikka oon syöny ihan mahoton. En ymmärrä kun jotku sanoo, että paino nousee, kun syö +500kcal. Eipä vaan tunnu nousevan. Tuntuu, että ei minusta mitään tule ja oon vaan tämmönen luikku, eikä lihasta tule. Onneks pääsen kuitenki ens viikolla osteopaatille niin toivottavasti jotai apua olis. Ja toivottavasti pysyn nyt nii järkevänä ja annan selän levätä etten mene pilaa sitä salille. Miksi sitä pitääki olla niin malttamaton ja kokoajan tuntus että pitäs vaan päästä salille ja täysillä treenaa..

Mä oon tulisesti ihastunu, mut en saa mitenkään ilmastua sitä tälle kohteelle :( Yritän vaa hymyillä nätist, mut en saa sanaa suusta. Mä en ikinä saa ketää..
Voi voi !!
Ei oo helppoo sinulla, mut kuka on sanonut et tunteiden ilmaiseminen olis. Mut usko pois rehellisyys ja avoimuus toista kohtaan on hyvä alku :rolleyes:
Jos olet sanaton ihastuksesi nähdessäsi, etkö voisi lähettää tekstarii tai kuten itselleni on käynyt, että auton tuulilasiin on ilmestynyt kirje.
Tai mikäli tiedät ihastuksesi osoitteen niin vanhanaikainen rakkauskirje postiljoonin viemänä on ihan jees.
Tapoja on monia. Älä epäröi vaan toimi.
Totta on, et jos mitään ei uskalla ei mitään voi saadakkaan.

Puretaanpas taas vähän mieltä.. samaa asiaa tosin, mutta ku tuntuu et vois täl hetkel listiä jonkun!!! Tai itteni paremman puutteessa!!! Käsikirurgilla ranteen takia tänään, ja tulos oli, kun magneettikuvissa ei mitään vikaa näy, että noudatetaanpas nyt fyssarin ohjeita, vahvistetaan ranteita ja katellaan tossa maalis-huhtikuussa... no way!!! ei voi olla totta, että vaikka rannetta särkee kääntäessä sitä mihin tahansa suuntaan, niin sille ei voi tehä mitään!!!!!!!!!!!! En voi uskoa!! Taas soiteltu muutamat huippulääkärit läpi, jonoa on vaan niin pirusti.. kun jotain nyt oikeesti kiinnostais tehä jotain, vakuutuskin kun löytyy niin ei maksu oo ongelma!!!!!!!!!!!! Vaikka sillä tähystyksellä onkin mahollisia haittavaikutuksia ja aina leikkauksissa omat riskinsä, ni on se ****** kumma, ettei kukaan sitä voi tehä, sillä kun myös saatettais onnistua toi parantamaan!!!!!!!!!!!!!!!!! ARGH!!! Ei sanat riitä kuvaamaan tätä vitutuksen määrää enää:curs:

Yhdessä asuminen ei välttämättä ole helppoa, täytyy ottaa toisen viat huomioon ja välillä katella niitä sormien läpi, mutta alkaa lelluskan mitta olla täynnä..
Niin helppo asia kuin pyykkikoneen täyttö/tyhjäys voi joillekin naispuolisille ihmisille olla yllätävän vaikeaa. Olen nyt viikon odottanut että kämppikseni ottaisi pyykkinsä koneesta pois, mutta ei siellä ne olivat yhä edelleen tänä aamuna. Puolen vuoden aikana ko. nainen on imuroinut noin 3 kertaa, vienyt roskat ehkä viisi kertaa..ja joka ikinen kerta ne pyykit on koneessa vähintään viikon ennekuin se tyhjätään..
Viime viikolla heitin ilmaan ajatuksen että saatan muuttaa helsinkiin jo ennen kevättä, koska jos pääsen kouluun, koulu alkaa jo helmikuun alusta. Asia otettiinkin niin että minä muutankin nyt pois, ja uusi asukkikin on jo hommattu. Tämä asia vaan unohdettiin kertoa meikäläiselle..kuulin sen eilen ekaa kertaa, ja leuka meinasi pudota polviin, sitä oli seurata raivokohtaus ja sitä rataa. Onneksi mulla on tällä hetkellä kaksi kotia, joten jos lähtö tulee en jää kodittomaksi..Ongelma piilee vielä siinä että nimeäni ei ole missään paperissa, joten jos tuo uusi tyttö nyt aikoo tilalleni noin vain muuttaa, en voi asialle mitään..Keskustelimme asiasta eilen parilla sanalla. Kun kerroin etten tiedä vielä asiasta mitään koska, koska pääsykokeetkaan ei ole vielä ollut, mulle sanottiin että josko voisin viikonlopun jälkeen ilmoittaa muutanko vai en..viikonloppu piti olla hesassa laatuaikaa äijän kanssa, mutta nyt tässä joutuukin sitten stressaamaan minne laitan tavarani jos joudun äijän yksiöön muuttamaan..Tällä hetkellä tuntuu että kaikki seinät kaatuu päälle..tentit lähestyy, töiden takia en ole kerrennyt lukemaan sivuakaan, ja olisi kaksi viikkoa aikaa lukea kolme tentti kirjaa, ja vielä ymmärtää niistä jotain, ja sitten tämä..Olo on aika uskomaton..Kylläpäs avautuminen taas helpotti..

Nyt joutuu avautumaan tähän ketjuun. Mulla on takareisi saakelin kipeä ja vituttaa huolella. Takareiden ja peffan kiinnityskohdassa on selkeä kipupiste ja istuminenkin vasemmalla kankulla sattuu. Hemmetti jos nyt on päässyt joku repeämä syntymään just nyt kun pitäisi treenata vaparia ja muutenkin treenata ihan täysillä :wall: :itku: :( Tein aamulla kuitenkin aamuaerobisen, mutta könkkääminen kipeyttää ko. jalan polven... eli ojasta allikkoon... Perkele.

Mulla on tänään lepopäivä ja ajattelin sen käyttää tehokkaasti toiseen lempipuuhaani punttauksen ohella, nimittäin WoWin pelaamiseen..mutta mutta 60 päivää tullut täyteen eli täytyy käydä ostaas lisäaikaa (ja se ei onnistu tänään).. lievästi sanottuna vähän nakertaa :curs: eli taidanpa mennä takaisin nukkumaan..prkl..

Yritin tänään selittää, ettei se aerobicci ja 1½ kg punttien kanssa heiluminen ole paras tapa kasvattaa lihaksia, niin kauhea kinasteluhan siitä syntyi:(
No onneksi nyt sopu ja ainakin oppisin, että kenen kanssa kannattaa keskustella puntista ja kenen ei:)

Nyt ollu jo viikon ihan sairas väsymys päällä koko ajan, vaikka ois kauheesti tekemistä. Että tää v... ..ärsyttääääää!!!! Oon nukkunu paljon, syöny hyvin, treenannu, nukkunu päiväunet, mut ei, kun silmiä ja kroppaa painaa, oksettaa suorastaan. Kipeekään en oo. Saakeli. Ei jaksa ymmärtää. :curs: Eilen alko huimata vääntötreeneissä niin et silmissä sumeni, olkavarren lihaksessa sellaset hermosäryt et alko pelkästä kivusta oksettaa. :urjo: (se oli oma vika - yleensä kädenvääntöreenien välissä on viikko, on ne sen verran rankkoja. Nyt väänsin kahtena peräkkäisenä päivänä) Ainoastaan navasta alaspäin löytyy kivuttomia lihaksia.. pitäsköhän kyykätä vielä tänään ihan vaan vittuillakseen omalle kropalle. Että särje sitten perkele.. Kyljetkin niin kipeinä ettei paljon naurata, tai naureta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom