Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tänäänkin harmittaa se et kun yrittää ihan tosissaa saada ittensä hyvään kuosiin ja saada kropan timmiks...siinä sit treenien ohella tulee hengailtua pakkiksella ja täyteltyä polar personal traineriin treenit ja kalorilaskuriin safkat, jotta tietäis ite et missä mennään ja motivaatio säilyis...nit sit siitä saa kotona (=mieheltä) vaan negatiivista palautetta, murjotusta jne.

Ok..kertyyhän välillä tiskit altaaseen ym. mut asioita vois myös aatella positiivisemmalta kannalta :(

Ps. väsyneet mimmit: onhan vitamiinit kunnossa? Syysväsymys kyllä usein kiusaa vaikka kaikki oliskin kohdallaan. Koittakaa jaksaa... (been there...done that)

Vain yksi sana: KIINTEYTYMINEN. Vittuuuaaaaaarrrrrggghhhhhh :curs: :curs: :curs:

Veit jalat suustani...

Ja muuta: olis kiva, kun graduohjaaja olisi vähän samalla aaltopituudella. Tympii keskustella ihmisen kanssa, joka yrittää ujuttaa MUN työhöni omia ajatuksiaan, jotka liittyy aiheeseen noin kymmenen mutkan kautta, ja sittenkin heikosti. Onneksi toinen ohjaaja on paremmin asiasta perillä...

Minua taas v*tuttaa, että faktat liittyen tuohon edellä mainittuun inhokkeeseen eivät millään mene joittenkin ihmisten päähän. Muutenkin kaikki mutu-tuntumalla heitetyt mielipiteet ja "faktat" ärsyttää, varsinkin jos asiasta on ns. oikeaakin tietoa saatavilla ja vielä esillä.

edit: sanasta kiinteytyminen->"kiinteä" tulee mieleen lähinnä meidän koira. Se on sellainen tasaisen paksu meetwurstipötkö.

Kuumetta tällä hetkellä 38,8 ja olin odottanut huomista kuin kuuta nousevaa, että pääsen salille kun eilen ollut lepopäivä. Tänään aamulla ehdin jo polkea pyörää tunnin verran kun ajattelin tän olon johtuvan jostain muusta ja ihmettelin vaan ku syke niin korkea. No selvis se syykin päivän mittaan.:wall:

Herrrrrmo menee!

Koulu jossa käydään opiskelemassa...öööh...ei mitään. Ihan turhaa paskaa,kun raahautuu sinne ja joka toinen päivä tunnit peruttu,tai muuten vaan jotain turhaa. Näyttökokeet lähestyy,ja tuntuu päivä päivältä enemmän sille ettei tosta opiskelusta tuossa koulussa ole ollut juuri mitään hyötyä sitä silmällä pitäen.
PasKaaaaaa.:wall:

Piti olla ihan eläimellinen treeniviikko mutta flunssa kaatoi sängyn pohjalle :itku:

Lisäksi veljeni on tullut hulluksi, se ei tee muuta kuin juoksee joogatunneilla ja lukee tohtori Tolosen sivuja ja tulee tänne meuhkaamaan kaiken maailman pseudotieteellisistä terveysväittämistä. Ja minä tietenkin olen ahdasmielinen systeemin aivopesemä typerys jos hörähdän sen 'mutku mun luontaistuotekauppias sanoi niin' -tyylisille argumenteille :rolleyes:

Topokatti on kohtalotoveri. Mullakin oli tarkotus treenata kovaa tää viikko ja hirvee motivaatiokin olis ollut, kun sitten viikon päästä tulee taas viikon tauko reissun takia. Mutta ei, tää kuume vaan jatkuu! Tulee aina hyviin väleihin nää sairastumiset, kun kaikkia muitakin suunnitelmia olis nyt ollut.:wall:

Mulla on nyt tänään kaikin puolin niin paska päivä, et vois kysyä mikä mua ei vituta. No eniten vituttaa tehdä duunia, kun yläpuolella tehdään remonttia. Hiontapölyä ja vettä tuli niskaan, mikä lisäksi tarvittaisiin kuulosuojaimet. Unettomuuskierrekin vaivaa.

Tää on muuten loistava thread!

Koulu jossa käydään opiskelemassa...öööh...ei mitään. Ihan turhaa paskaa,kun raahautuu sinne ja joka toinen päivä tunnit peruttu,tai muuten vaan jotain turhaa. Näyttökokeet lähestyy,ja tuntuu päivä päivältä enemmän sille ettei tosta opiskelusta tuossa koulussa ole ollut juuri mitään hyötyä sitä silmällä pitäen.
PasKaaaaaa.:wall:

Äläpä huoli, kaikissa kouluissa sama homma. :D

Kun menee työelämään, joutuu joka tapauksessa opettelemaan työpaikan systeemit ihan nollasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Jos kesän tuloa voi ennustaa kaiken maailman kiurujen ja peippojen avulla, niin talven saapumisen tietää varmaksi, kun minä alan luoda nahkaani. Kädet on kuin hiekkapaperia, päänahka pöllyää ja naama kuoriutuu kätevästi pieninä paloina. Eikä puhettakaan, että tästä operaatiosta (joka ei suinkaan ole ainutkertainen, vaan alkaa hetkeksi rauhoituttuaan uudelleen alusta aina maaliskuuhun saakka) selviäisi ilman sietämätöntä kutinaa, jonka takia herään joskus yölläkin siihen, että oon kynsinyt vaikkapa polvitaipeeni verille. Rasvoista ei ole mitään apua, vaan jatkuva lotraus pikemminkin innostaa ihoa irtoamaan vielä vähän lisää. Voihan elämän karut kävyt, etten sanoisi.

Tuli sitten eilen lähdettyä pitkästä aikaa pikkulauantaita juhlimaan..nyt olo on kuin ruumiilla ja luultavasti vielä huomennakin..krapula ei onneksi vaivaa vaan kauhea väsymys!Noh, ainakin aerobiset tuli hoidettua - sen verran tuli tanssittua että jalkoja pakottaa!Mutta nyt Blonette vaikenee --> :zzzz:

Kuulostaa tutulta toi ihon kuivuminen. Tosin mulla naama ei todellakaan kuoriudu pieninä paloina, vaan lähtee komeina laattoina erityisesti nenän ympärystöstä ja muualta sitten hilseilee kivasti. Ja kun mikään rasva ei auta...
Käsien iho halkeilee ja jalat raavittu verille. Kesää odotellessa!

Täl vkol ei yhtään vapaapvää. Huooh... Onneks ens vkoloppu on täysin vapaa perjantaist lähtien <3

edit: aijoo ja eilen huomasin et mun käsivarsiin on tullu selluliittia. siis mitä vittua, ikinä ennen ole ollu. NICEEE...

Mä taas huomasin tänään olevani läski. :D Onpa ihanaa! Taitaa olla se aika kuusta, kun tekis mieli potkia seinät hajalle ja olo tuntuu läskiltä, vaikka treeniä on. Aargh..:curs:

Serpent: kokeile vaihtaa hammastahnaa? Erään epävirallisen tiedon mukaan niitä aiheuttaisi hammastahnassa oleva sodiumlaurylsulfaatti..ja sit voi kokeilla kurlata suolavadellä, se tuntuu auttavan melkein kaikkeen (vaikken itse olekaan kokeillut:D ). Kokeneemmat kertoneet..

Ja mua v******aa ihan sikana, kun kaikki tehtävät kaatuu niskaan samaan aikaan, ja ne kaikki pitää tehdä, koska jos lykkää, niin stressi sen kun kasvaa, ja sitä hankalampi on tarttua mihinkään:itku: Aina sama: Jos muistais ja ehtis ni ei jaksa, jos jaksais ja muistais ni ei ehdi, jos ehtis ja jaksais ni ei muista.. Ja soppa on valmis tarjoiltavaksi. Jos mä nyt tänä iltana vaikka treenaan ihan huoleti ja unohdan muut hommat, kun siitäkin tulee ahistus jos tulee liian monen päivän tauko, vaikka kuinka ois kaikkee muuta fyysistä tehnytkin. Voi kun vois nukahtaa nyt ja herätä jouluaattona ja joku ois eläny ahkerasti sun puolesta ja kaikki ois ajan tasalla.. Tai kun ees viikonloppuna ei satais lisää lunta, heitän pian lapiot ja kolat mettään ja kaivan vaan räpylöillä sellasia tunneleita ympäri pihaa niin kun myyrät ja hiiret, tai edes autolle asti.. Tai kun ees sais nukuttua niin ettei nostele puntteja ja väännä kättä ja kiiruhda joka paikkaan unissaan.. Huoh. sainpas purettua:D

Niin joo, ja läski olo. Tai siis oikeesti on tullu pari kiloo, en ees uskalla vaa'alle. Englannissa on paska ruoka. Ne ei oikeesti edes tiedä mitä rahka on!

Kuulostaa tutulta toi ihon kuivuminen. Tosin mulla naama ei todellakaan kuoriudu pieninä paloina, vaan lähtee komeina laattoina erityisesti nenän ympärystöstä ja muualta sitten hilseilee kivasti. Ja kun mikään rasva ei auta...

Mulla hilseili aika lailla toi nenän ja otsan lähimaasto, ja ongelma ratkesi kuorinnalla ja kunnon lorauksella tooosi kosteuttavaa rasvaa. Kuivan ihon naamioita kantsii myös kokeilla hilseileville alueille, kuorinnan jälkeen tietty.

Mä taas huomasin tänään olevani läski. :D Onpa ihanaa! Taitaa olla se aika kuusta, kun tekis mieli potkia seinät hajalle ja olo tuntuu läskiltä, vaikka treeniä on. Aargh..:curs:

Miten sattuikin, että täällä käydään läpi kaikki meikäläisen kriisinaiheet. Ihon kuivumisen suhteen on hermot menny jo aikapäiviä sitten, palkkarin aiheuttamat finnit alkaa olla jo arkipäivää, mutta tämä läskifiilis iski eilen myös meikäläiseen. On ollut vähän jokinorsuolo viime aikoina, ja lopultakin sain siipan suusta ulos, että "on sulle ehkä ihan vähän tullut tohon navalle..." Arrgh! Kyllä se on uskottava, kun tolta siipalta ei tuon suuntaista kommenttia saa normaalisti repimälläkään (vähintään kerran viikossa tiedustelen, ettei vaan ole kertynyt) Ja mä kun oon luulut kerääväni painoa hallitusti lihaksen muodossa... Pitänee kohta alkaa karsia vähän enimpiä pois, näkeepähän samalla, onko sinne alle tullut mitään. Toppahousut on ainakin napakoituneet...

Suositut

Back
Ylös Bottom