Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kamalinta on että raukka oli vain 1 v 2kk....muuten elämän iloa täynnä...ei tiennyt raukka silloin aamulla tervehtiessä että oma ihminen on viemässä viimeiselle matkalle...mutta kun lonkat eivät kantaneet...:itku: Helvetti että tuntuu pahalta herätä aamusin ilman sitä!!

Kamalinta on että raukka oli vain 1 v 2kk....muuten elämän iloa täynnä...ei tiennyt raukka silloin aamulla tervehtiessä että oma ihminen on viemässä viimeiselle matkalle...mutta kun lonkat eivät kantaneet...:itku: Helvetti että tuntuu pahalta herätä aamusin ilman sitä!!

Siskon koira olisi täyttänyt kaksi päivää kuolemansa jälkeen 2vuotta. Siskolla ei ollut mitään aavistusta, kun aamulla töihin lähti, että koira kuolisi hänen käsivarsilleen, kun hän palaisi töistä... Nämä on niin surullisia asioita:itku: :itku: :itku: Jaksamisia ja voimia!

Viime viikko meni lomaillessa ja söin koko viikon miten sattuu: pitsaa, karkkia, jätskiä yms..:eek:
Viikon aikana kävin salilla ja uimassa kerran.
Nyt olo on turvonnut, ei tee mieli oikeaa ruokaa, ei jaksa lähtee lenkille/salille.
Tuntuu, että kadotin viikon aikana kaiken, mitä olin saavuttanut tähän mennessä salilla.:curs: Motivaatio täysi nolla.:itku:

mansikka, tuskin ne lihakset ainakaan on minnekään viikossa kadonneet :) Viikko lepoa ja mässäilyä itseasiassa tekee vain hyvää, kokeile vaikka :) Saattaapa vaikka nousta ennätysraudat tangossa!

:curs: Mitä mä teen? Jonkun mielestä mua voi v*****aa hyvinkin pieni asia, MUTTA tällä hetkellä se ei mun pienessä päässä ole mikään pieni.. Mä en oo ikinä kärsiny minkäänlaisista näppyläongelmista, mutta pari kuukautta sitten tommoset pienet (ei finnit) paholaiset valtasi mun otsan. No ei siinä mitään, päättelin sen johtuvan lisääntyneestä proteiinin nauttimisesta ja hyväksyin ne osana mua. Aattelin vielä sillon, että protskujauhoista saatava hyöty on suurempi kun nää mun muutamat otsanäppylät...
Kunnes varmaan muutama viikko sitte ihan puskan takaa mun yläselkään on muuttanut tommonen näppyläarmeija. Niitä ei paljaalla silmällä peilin kautta edes näy, mutta kädellä tuntuu. Mun ennen niin sileä iho on muuttunu näppylähanskaksi! Ne tuntuu ihan joltain hikinäppylöiltä, mutta miten niistä pääsee eroon? Suihkuun mennään aina heti treenin jälkeen. Mistä nää yhtäkkiä tuli?!

Kärsiikö kukaan muu tämmösestä? Onko ainut keino päästä niistä eroon unohtaa noi proteiinijauhot? Johtuuko tämä edes siitä? Merkeissä eroja? Murrosikä on kuitenkin ollu 10 vuotta sitte eikä sillonkaan mua kiusannu tämmöset jutut.:wall:

:curs: Mitä mä teen? Jonkun mielestä mua voi v*****aa hyvinkin pieni asia, MUTTA tällä hetkellä se ei mun pienessä päässä ole mikään pieni.. Mä en oo ikinä kärsiny minkäänlaisista näppyläongelmista, mutta pari kuukautta sitten tommoset pienet (ei finnit) paholaiset valtasi mun otsan. No ei siinä mitään, päättelin sen johtuvan lisääntyneestä proteiinin nauttimisesta ja hyväksyin ne osana mua. Aattelin vielä sillon, että protskujauhoista saatava hyöty on suurempi kun nää mun muutamat otsanäppylät...
Kunnes varmaan muutama viikko sitte ihan puskan takaa mun yläselkään on muuttanut tommonen näppyläarmeija. Niitä ei paljaalla silmällä peilin kautta edes näy, mutta kädellä tuntuu. Mun ennen niin sileä iho on muuttunu näppylähanskaksi! Ne tuntuu ihan joltain hikinäppylöiltä, mutta miten niistä pääsee eroon? Suihkuun mennään aina heti treenin jälkeen. Mistä nää yhtäkkiä tuli?!

Kärsiikö kukaan muu tämmösestä? Onko ainut keino päästä niistä eroon unohtaa noi proteiinijauhot? Johtuuko tämä edes siitä? Merkeissä eroja? Murrosikä on kuitenkin ollu 10 vuotta sitte eikä sillonkaan mua kiusannu tämmöset jutut.:wall:

Mulle ainakin on tullut lieviä iho-ongelmia sen jälkeen kun oon proteiinia alkanu enemmän syömään. Eipä tolle paljon mtn voi, lääkekuuriakin on vedetty jos jonkinlaista. Apu niistä on ollut väliaikainen.

Tää on toistaiseksi ainoa huono juttu tässä elämäntavassa, tosin äärimmäisen ärsyttävä sellainen! Tahdon persikkaihon! :itku:

Kidutin itseäni äsken katsomalla Haltin ja Peak Performancen kuvastoja. Miksi kaikki nätti ja ihana pitää olla niin kallista? Miksi? Oi miksi? :itku:

Missukka, olet aivan oikeassa, ei ne lihakset kadonneet, motivaatiossa vaan ongelmia ja turvotusta.:(
Motivaation sain onneksi tänään takaisin!:)
Tämän illan juoksulenkin jälkeen mahtava fiilis, vois lähtee vaikka heti uudella lenkille :hyper: , joten eiköhän treenit ala taas maistumaan.:thumbs:

Ihmisten pitäisi joskus tylsältä paskanjauhannaltaan keskittyä vaan omaan elämäänsä...tai ehkä vika onkin siinä että ne keskittyy jo liikaa itseensä:urjo: elämän puute luultavasti. Nähkää maailmaa, hankkikaa kokemuksia, oppikkaa näkemään asoita eri kulmista...kasvakaa.

Annieta lainaten: "Mä tiedän mitä oon, mitä haluun ja jonon viimeinen oo".......jotain sinne päin kuitenkin.

No niin, tulipahan taas purkauduttua saatana.
Hyvät viikonloput kaikille.:arvi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Viime viikko meni lomaillessa ja söin koko viikon miten sattuu: pitsaa, karkkia, jätskiä yms..:eek:
Viikon aikana kävin salilla ja uimassa kerran.
Nyt olo on turvonnut, ei tee mieli oikeaa ruokaa, ei jaksa lähtee lenkille/salille.
Tuntuu, että kadotin viikon aikana kaiken, mitä olin saavuttanut tähän mennessä salilla.:curs: Motivaatio täysi nolla.:itku:

muaki vituttaa ihan suunnattomasti, ku mä vaan tykkään syömisestä!!! Melkee joka viikko päätän, että NYT alan kattoo mitä pistelen poskee...no yks tai kaks päivää siinä hienosti onnistunki:(
täytys miettiä että syökö elääkseen vai elää syödäkseen... tuo toka vaihtoehto toimii mun kohdalla hyvin.
Että jos sulla mansikka mässäilyä oli vaan viikko niin:worship:

Annieta lainaten: "Mä tiedän mitä oon, mitä haluun ja jonon viimeinen oo".......jotain sinne päin kuitenkin.

Multa harvoin irtoaa mitään viisasta ajatusta. Tai no ei tuokaan multa irronnut, vaan tuo on suoraan Nollaseiskan biisistä "Jonon viimeinen". Mutta nuo sanat, voiko enempää mikään olla tässä maailmassa totta? Kun tietää nuo kolme juttua, niin on elämä aika hyvässä kuosissa. Tietää mitä on, tietää mitä tuntee ja tietää mitä tahtoo, niin ei todellakaan ole jonon viimeinen. Kun nuo pohtii itselleen selväksi, niin on helvetin helppoa elää. Kun tietää mitä tahtoo, niin sen kun vaan kulkee kohti päämääriään. Ei ole turhia kriisejä elämässään, kun tietää kerran jo, mitä on ja miksi on tulossa. Elämä on juuri sellainen millaiseksi sen itse tekee. :thumbs:

masentaa ja ahistaa tällä heekellä ja paljon...kaikkeen sitä ittensä pistää. Nyt täytyy ryhdistyä:itku:

Töissä kuumeessa..meikäläisellä tuo 37,2 on jo järkyttävä kuume, mutta pomon mielestä kuumetta on vasta 38>..Eli kuumeessa sitten painetaan 9 tuntia päivässä..Viime viikolla oli sama ruljanssi..Ihanaa, uskotte varmaan..

V*tuttaa taas kaikki :jahas:

Töissäolo vituttaa, motivaatio kateissa ja hommaa ois taas enemmän kuin tarpeeks...
...mutta ensi viikolla alkaa loma ja sekin vituttaa :eek:. Lähinnä se, miten kaikki työ- ja kouluhommat jää rästiin, eikä pääse treenaamaan...
...vaikka oikeestaan treenauskin vituttaa.

Ja kaiken päälle vituttaa se, että nyt mulla on vuosien huopaamisen jälkeen ajokortti, mutta mä en uskalla ajaa, kun mä oon niin huono :itku:

Multa harvoin irtoaa mitään viisasta ajatusta. Tai no ei tuokaan multa irronnut, vaan tuo on suoraan Nollaseiskan biisistä "Jonon viimeinen". Mutta nuo sanat, voiko enempää mikään olla tässä maailmassa totta? Kun tietää nuo kolme juttua, niin on elämä aika hyvässä kuosissa. Tietää mitä on, tietää mitä tuntee ja tietää mitä tahtoo, niin ei todellakaan ole jonon viimeinen. Kun nuo pohtii itselleen selväksi, niin on helvetin helppoa elää. Kun tietää mitä tahtoo, niin sen kun vaan kulkee kohti päämääriään. Ei ole turhia kriisejä elämässään, kun tietää kerran jo, mitä on ja miksi on tulossa. Elämä on juuri sellainen millaiseksi sen itse tekee. :thumbs:

Thanks Annie!!!:haart:

:curs: Hylsy Tentistä.:wall:
Sain odottaa tuloksia helvetin kauan, omasta mielestä osasin sen tentin niin että läpi menee keskitasoa. Koepaperia ei ole palautettu vieläkään:jahas:

...mutta ensi viikolla alkaa loma ja sekin vituttaa :eek:. Lähinnä se, miten kaikki työ- ja kouluhommat jää rästiin, eikä pääse treenaamaan...

???nyt ei vanha tajua. Loman kun voi käyttää vaikka siihen että treenaa 3x päivässä ja loppuajan syö ja istuu saunassa ja sitten venyttelee lampaan taljalla ja vanha 007 pyörii videolta, mukissa rommikaakao tai ihan tylsää teetä. Jos ei pääse 'kotisalille' niin sitten muokkaa treeninsä salinsa mukaan, vaikka se sitten olisi nippu paksuja kuminauhoja ja vastus niistä. Jos et tee vuorotyötä/opintoja niin syksyn lomalla on mainio tilaisuus päästä ulos valoisaan aikaan.

Minä olen kohmeessa kun lumiukko. On aika iso työhuone, ollut ennen minua pitkään varastona kun on niin kylmä eikä muille kelpaa :D . Normaalisti passeli tällaselle jääkarhulle mutta nyt tuli hieronnasta ja p-a-l-e-l-e-n. Ei voinut tyhmä kerrasta oppia, että fleese tai joku villapaita tarvitaan käsittelyn päälle.
Tuokaa joku mulle peitto!

Suositut

Back
Ylös Bottom