Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Voi tytöt. Mua niin itkettää. Mä en jaksais enää näitä kipuja ja tuskia. Oon niin puhki ja katki. Ja kaiken päälle säntäs vielä flunssan. Mun kurkku on ku piikkimatto. Miestäkään ei ole. ainoa onni on nyt ettei ole miestä, miten sitä vois edes mällejä niellä ku nieleminen sattuu. Ajattelin että hemmottelen itseäni jollakin hyvällä teellä. Lähdin kipittelemään kauppaan. Tietysti tuli vesisade ja kastuin. Pankkiautomaatti imas mun pankkikortin. Ilokseni ajattelin asentaa seinälle pari tollasta siistiä bodysysteemiä. Ensin nikkaroin puoli tuntia ja ne meni kierroon. sitten kun sain ne suoraan, ni eiköhän ne tippunut jo alas. Voi jumalauta tappakaa mut. Lisäksi käytin ihan hurjasti aikaa tyypin auttamiseen. Sitten kaiken vaivaännäön jälkeen se tekee mun homman täysin turhaksi. Ehkä tämä elämä tästä paranee. Onhan tässä kuolemaan asti aikaa.:thumbs:

Ehkä tämä elämä tästä paranee. Onhan tässä kuolemaan asti aikaa.:thumbs:
Voe Annukkainen. Sulla on ilmeisesti ollut "se" päivä, jolloin kaikki mikä voi mennä pieleen, todellakin menee pieleen.

Mutta ei hätää, häntä kohti kattoa ja ajatukset kohti Lahtea. Hommataan sinne sulle miljuunat rehvit kaikkien suonikkaiden kanssa, niin eiköhän se elo siitä sitten taas urkene. Mikäs se olikaan se yksi ihanainen juniorikisaaja viime vuodelta?
/me järjestää Annielle suonia

Mua vitutti, kun lähin pyöräilemään töihin niin ekan 20 metrin jälkeen oli jo aivan läpimärkä ja tuulipuku liimantunut kiinni ihoon. ARGH. Vettä valui joka paikasta ja kengätkin litisi. Coretex kunniaan!!! Seuraavasta tilistä jos rohkenis ostamaan kunnon puvun...

Alkoholismi.

Tuolla ihmissuhde-ketjussa jotain kirjottelinkin kaverista, joka on pyytäny multa laihdutusneuvoja ja joka aloitti mun kans spinningin. Pari kertaa se on sinne tunnille peräti päässyt. Eilen tuli vähän ennen tuntia viesti, et "istun ågassa (räkälä), taitaa olla liikaa alkoholia veressä". Näinpä.

Yleensä alkoholisteina pidetään vasta vähän vanhempia ihmisiä mutta kyllä sitä ongelmaa on parikymppisilläkin :( Ongelmaksi sitä ei vaan missään tapauksessa myönnetä (kuka alkoholisti myöntäis...). Mut jos mitään ei pysty tekemään ilman alkoholia ja kaikki rahat menee samantien viinaan niin ei se kyl enää ole normaalia. Vai olenko nipo :rolleyes: ? On tullut itekin kesällä juhlittua ihan liikaa mut joku aika sitten tuli täysi stoppi asian suhteen kun ei vaan enää jaksa eikä kiinnosta. Toisilla se vaan jatkuu kiihtyvään tahtiin. Pari työpaikkaakin tuo on jo menettäny joko menemällä töihin viinalta haisevana tai sit jättäny menemättä krapulan takia kokonaan. :(

Ei varmaan kannata olla enään tekemisissä ollenkaan. Oon yrittäny auttaa mut tulosta ei ole tullut pätkän vertaa. Ikävää vaan katsoa kun toinen pilaa elämänsä eikä sen porukatkaan välitä yhtään :(

Alkoholismi.

Tuolla ihmissuhde-ketjussa jotain kirjottelinkin kaverista, joka on pyytäny multa laihdutusneuvoja ja joka aloitti mun kans spinningin. Pari kertaa se on sinne tunnille peräti päässyt. Eilen tuli vähän ennen tuntia viesti, et "istun ågassa (räkälä), taitaa olla liikaa alkoholia veressä". Näinpä.

Yleensä alkoholisteina pidetään vasta vähän vanhempia ihmisiä mutta kyllä sitä ongelmaa on parikymppisilläkin :( Ongelmaksi sitä ei vaan missään tapauksessa myönnetä (kuka alkoholisti myöntäis...). Mut jos mitään ei pysty tekemään ilman alkoholia ja kaikki rahat menee samantien viinaan niin ei se kyl enää ole normaalia. Vai olenko nipo :rolleyes: ? On tullut itekin kesällä juhlittua ihan liikaa mut joku aika sitten tuli täysi stoppi asian suhteen kun ei vaan enää jaksa eikä kiinnosta. Toisilla se vaan jatkuu kiihtyvään tahtiin. Pari työpaikkaakin tuo on jo menettäny joko menemällä töihin viinalta haisevana tai sit jättäny menemättä krapulan takia kokonaan. :(

Ei varmaan kannata olla enään tekemisissä ollenkaan. Oon yrittäny auttaa mut tulosta ei ole tullut pätkän vertaa. Ikävää vaan katsoa kun toinen pilaa elämänsä eikä sen porukatkaan välitä yhtään :(

Toivotaan että tämä henkilö itse herää jossain vaiheessa huomaamaan että nyt tarttis tehdä jotain.Pahinta holistejen kanssa on juurikin se etteivät he itse suostu asiaa myöntämään.
Itse olen elänyt alkoholistin kanssa, ja tavallaan elän edelleen.Se on jaksoittain hyvinkin vaikeaa, mutta sen kanssa oppii myös elämään.Onneksi nykyään ongelma ei ole niin suuri kuin joskus.Työt tehdään ym.
Alkoholismi on valitettavasti nykyään ongelma myös nuorille ja varsinkin naisille.Sitä on todella kamala katsoa vierestä.Varsinkin niitä jotka yrittävät tosissaan lopettaa mutta ensimmäisen vastoinkäymisen kohdalla retkahtavat.

Ihan kaikki tällä hetkellä!:wall: Ei vois enää paljon huonommin mennä. Ehkä tää vuosi ei oo ollu mua varten.

Voi itku. Ei nyt vituta, mut oma idioottimuus hieman harmittaa..

Puhuin äsken ihan typeriä puhelimessa.. hain yhteen paikkaan töihin ja sitten sieltä soitetaan, ja sitten vain menin sanomaan jotain typerää. :itku:

En ollut varmasti lainkaan vakuuttava, ja sitten mies vaan totesi, no et soitellaan nyt sit vielä.

Juu ihan varmasti soittelee. En yleensä pahemmin masennu mistään mutta nyt itkettää. Miks se puhelu ei voinu mennä hyvin?

"Ystävä" teki oharit. Ei siin mitää. Tulee vaa sellane olo et kiva ku ei seurakaa enää kelpaa. Sama "ystävä" ollu muutenki täys idiootti. Huomasin et käyttää pahasti hyväks. Mun seura kelpaa sillon, ku ei ole muutakaa. Ja heti ku tulee muuta tekemistä, ni mun seura unohtuu.

jos mitään ei pysty tekemään ilman alkoholia ja kaikki rahat menee samantien viinaan niin ei se kyl enää ole normaalia. Vai olenko nipo :rolleyes: ? On tullut itekin kesällä juhlittua ihan liikaa mut joku aika sitten tuli täysi stoppi asian suhteen kun ei vaan enää jaksa eikä kiinnosta. Toisilla se vaan jatkuu kiihtyvään tahtiin. Pari työpaikkaakin tuo on jo menettäny joko menemällä töihin viinalta haisevana tai sit jättäny menemättä krapulan takia kokonaan.

Et ole nipo, et tosiaankaan. Aika pahaltahan tuo jo kuulostaa :(

Voimia sulle, koita olla menettämättä yöuniasi toisen asioista stressaamalla!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Iho alkanut taas kalveta kun syksy etenee ja päätin kokeilla jälleen noita itseruskettavaa sisältäviä kosteusvoiteita. Erehdyin laittamaan kaulalle --> ihottumaa. Toisella kerralla viisastuin enkä laittanut kaulalle. Nyt oli sit ihottumaa olkapäiden ja rinnan alueella sekä taipeissa oikein kunnolla. Iho ihan punainen ja siinä pieniä rakkulan näköisiä näppylöitä. Ei sit vissiin tarvi tän tytön enää itseruskettaviin koskea :itku: En tiä miten iho on niin herkistyny ettei se enää kestä v-u mitään :( Voi prkl. Koskaa ennen ei oo mitää vastaavaa tullu...

^ Huh kuulostaa pahalle. :0 Minkä merkkine itseruskettava kyseessä?

Dove. Ei luulis noiden niin vahvoja olevan mut näin kävi :( Taipeet näyttää vieläki siltä ku olis psoriasis. Jee. Uskomatonta että noin voimakas reaktio tuli... Tietäs vaan et mistä ainesosasta se johtuu et osais välttää. Taitaa olla just se itseruskettava aine eli ei käy sit mitkään purkkirusketukset enää. Ihanaa olla sairaan kalpea :(

Jossain rusketusketjussa tuosta ihottuma-asiasta oli joskus puhetta, mullakin on ollut samaa "vikaa" että etenkin taipeisiin tulee pieniä kutisevia näppyjä. En minäkään luullut niin herkkäihoinen olevani... Mutta toisinpa oli. Tuonkaan takia ei hirveästi innosta noiden rasvojen kanssa lutrata. :offtopic:

Voi elämä kun tekee mieli karkkia! Mä en ole mitään muuta syönytkään melkein viimiseen viikkoon, mutta silti mielessä kummittelee koko ajan kaikki ihanat salmiakki ja lakritsi ja hedelmä ja suklaamakeiset.. Luulisi että nameihinkin kyllästyisi pitemmän päälle jos ahtaa niitä pussillisen oikeastaan joka päivä ainakin viikon ajan, mutta ei! Tekee vaan koko ajan mieli enemmän ja enemmän.. Ei mua kilot huolestuta, tähän varteen pari lisäkiloa tekisi vain hyvää, mutta ne muut terveyshaitat.. Vatsa tuntuu olevan koko ajan sekaisin ja olo muutenkin väsynyt ja turvonnut..Äh, millä tän himon saa lähtemään, tää on ihan hullua!!:curs:

Lämpöä n.joka toinen päivä jo reilun viikon ajan:( . Korkeimmillaan vain 37.2, mutta olo tuntuu kuumeiselta.
Ei mitään muita oireita, et osais yhdistää lämpöilyn johonkin: flunssa, ylikunnon kehittyminen jne..
En kuitenkaan uskalla treenata niin paljon/kovaa kuin haluaisin, ettei olo pahene:itku: .

Luulisi että nameihinkin kyllästyisi pitemmän päälle jos ahtaa niitä pussillisen oikeastaan joka päivä ainakin viikon ajan, mutta ei! Tekee vaan koko ajan mieli enemmän ja enemmän..

Se tosiaan ruokkii itseään tuollainen kierre. Mitä enemmän vedät sen enemmän tekee mieli koko ajan. Ei siinä auta muu kuin laittaa tiukka STOP vähäksi aikaa, niin kyllä se himotus hälvenee itsestään, takaan sen!

Olin kalpea ja laitoin parisen päivää sitten itseruskettavaa, nyt olen sitten läikikäs. Noh, ihan samahan tuo on, kun ei minua kukaan kattele. Toisekseen taas ei ole motivaatiota yhtään mihinkään muuhun kuin treenaamiseen (onneksi sentään siihen). Ei oo kivaa, ei. Kauheeta miten negatiivinen mä olen nykyään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom