Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Flunssa tulossa. Voi ***ka. Luulin, että vältin syysflunssan, mutta en kai sitten... Nukuin kolme tuntia ja lämpö vähän koholla. Onneksi nokka ei kuitenkaan vuoda.

Flunssa tulossa. Voi ***ka. Luulin, että vältin syysflunssan, mutta en kai sitten... Nukuin kolme tuntia ja lämpö vähän koholla. Onneksi nokka ei kuitenkaan vuoda.

Sama vika, toissapäivänä kerkesin jo iloita että olen säästynyt tältä taudilta, mutta eilen luennolla lako tuntuun pahalta ja nyt on kurkku sitten ihan tökissä..Ärsyttää!

Jippii, olin ekan kerran salilla kahteen kuukauteen flunssan jälkeen. Tuloksia ei enää ole, mm kyykky: Ennen flunssaa 80kilolla 10 sarjoja, nyt olin AIVAN lopussa kaheden 40kilon sarjan jälkeen.

Hassua, miten hitaasti sitä tulokset nousee, mutta sitten kun on pieni tauko, saa alottaa ihan alusta, eli alaspäin tulee kyllä nopeesti.:curs:

Ei se mitään, jos pysyis terveenä ja pääsis nyt normaaliin salirytmiin kiinni.

Hassua, miten hitaasti sitä tulokset nousee, mutta sitten kun on pieni tauko, saa alottaa ihan alusta, eli alaspäin tulee kyllä nopeesti.:curs:

Äläpä muuta sano! Jos usein sairastelee niin ei siinä hirveesti pääse kehittymään. Mulla kesti sairastelun jälkeen n. kuukausi ennen ku pääsin entiselleni. Tosin se koskee muita liikkeitä kuin punnerruksia...niissä voimat palaa jostain syystä vielä hitaammin (mun kohdalla). Penkkipunnerrus on oikein murheenkryyni, mutta ei se luovuttamalla parane.

Aivan tajuton makeanhimo! Big Brotherissa söivät minttukrokanttisuklaata ja mullahan sattu olemaan semmonen kaapissa... Syödähän se piti! Yleensä mulle ei tuu tämmösiä, mutta nyt on jostain syystä ollu koko viikon. Pitäisköhän huomenna syödä niin paljon mässyä, ettei pystyis enää tunkemaan yhtään alas? Jos sitte helpottais... :curs:

:curs: Mä haluun Expoon!!!! Vituttaa ettei mulla oo yhtään kaveria, jonka kanssa vois mennä. Jos asuis Lahdessa vois mennä yksinkin, mutta ei ni ei!!!!!!!!!!!! Kyllähän salilta kundeja sinne lähtee, mutta mee nyt sitte itteäs niitten kyytiin änkeemään... Naapurikaupungissa oon, muuta taitaa tääkin välimatka osottautua ylitsepääsemättömäksi.

V*ituttaa oma mölliys! Lupaan kohteliaasti mennä kavereiden bileisiin aina, kun kutsutaan, jos ei nyt muuta menoa ole tiedossa. Kutsun hetkellä toivon, että ehkä musta oikeasti on kiva lähteä, kun bilepäivä koittaa. Kuitenkin, kun kyseinen päivä on, niin mua ei yleensä koskaan huvita ja haluan jäädä kotiin.:david:

Bileet ei vaan maistu, koska en halua juoda ja ikävä kyllä kavereideni bileissä pääpointti on yleensä se aloittelu ja sen jälkeen baarittelu. Lisäksi tarjoilu on aina sitä perus sipsi ja karkki -luokkaa tai vastaavasti jotain kermakakkua, niin ikävää aina olla se tylsä tyyppi, joka ei syö eikä juo. Kaikkein parhaimpien ystävieni luo yleensä menen, vaikka meininki olisikin lähteä baariin, koska ne ymmärtää, jos haluan lähteä kotiin nukkumaan jo ennen yhtätoista:D

Muulloin on siis helpompi jäädä kotiin. Tämä vaihtoehto ei muuten olisikaan pöllömpi, mutta ärsyttää joutua viime tipassa jälleen perumaan emännälle oma tulo. Lisäksi en kehtaa sanoa suoraan, että "en vaan viitsi tulla", vaan aina täytyy kehitellä jotain tekosyitä. Pelkään, että nämä opiskelukaverit luulevat, että en heidän seurastaan ihmeemmin pidä, vaikka kyse on vaan siitä, että biletys ei maistu. Olisi toki mukava nähdä näitä ihmisiä vapaa-ajallakin, kun vaan tehtäisiin jotain muuta.

Onneksi onkin myös sellaisia ystäviä, joiden kanssa voidaan kehittää muutakin tekemistä, kuin perus-bileet... (ensi lauantaita odotellessa:rolleyes: )

Mä missaan expon, koska en osaa tehdä näin suuria päätöksiä 3 viikon varoajalla. :david: Olin siis aiemmin "päättänyt", etten lähde ja sitten tulikin tuossa 3 viikkoa sitten mahdollisuus lähteä, niin eihän sitä nyt noin vaan. En minä. Tää on just tyypillistä minua. En osa päättää mitään. Se se vasta vituttaakin. Minä vaan mietin ja pähkäilen, eikä kenelläkään ole kivaa. Noh, tuo nyt ei tuohon expoon liity, ihmissuhdeasioita taasen. Muutan nunnaluostariin :D

Ihmiset, jotka haluaa huvikseen aiheuttaa toiselle pahan mielen, vaikkapa valheilla:

Eilen eräs kaveripiirin jätkä alkoi selittää mulle et "et sit lyö mua kun kerron...et tuu tykkäämään...en millään haluais kertoa mut mun on pakko..." jne. No, sitten se selitti kuinka paljon tykkää (kaverina toki) mun jätkäkaverista ja et tekee pahaa kertoa että se mun jätkäkaveri on käynyt sinä iltana nussimassa erästä kaveripiirin tyttöä. Noh, mun pinna paloi ja lähin sit selvitteleen asiaa. JOS kavereiden yms sanoihin on uskominen niin tää mun jätkä ja se muija ei ole ollut ees samassa paikassa koko iltana!

Myöhemmin se jätkä sit selitteli kaikille et "tää on väärinkäsitys" yms paskaa.

Mikä vittu on motivaationa tollaseen paskan puhumiseen?! Enhän voi 100% varmasti tietää mikä koko totuus on mut silti vituttaa et pitää valhdella tollasia kun varmaan tietää kuinka se loukkaa. Jäi aika paskat fiilikset!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tänään vituttaa kaikki! Ensikskää en päässy lahteen vaikka olin niin suunnitellu. Sitte jouduin kuuntelee koko viikonlopun vanhempien parisuhdekriisiä, ja luulenpa että ne eroaa. Sitte tänää olisin halunnu vaan tehä jotain muuta ja saada ajatukset pois kaikesta ikävästä, ja oli tarkotus nähä yhen jätkän kans kenen kans tässä on muka jotain säätöä, ja vittu eiköhän seki kussu, sillä vaan oli niin kauhia darra ettei nyt onnistunu. huhhuh! Muutenki alko vaikuttaa vähän sille taas että siinä oli vaan taas yks jolle riitti se että sai multa kerran. That's it in my fucking life. Ja eiköhä oo vielä tähän aikaan su-illasta huomisaamun läksytki tekemättä. Ja eiköhän mun ihottumaki oo taas menossa pahempaan suuntaan. Voi että tää elämä on niin IHANAA! :wall:

En tiedä vituttaako, mut hippusen ainakin ahdistaa, kun ei meinaa päivissä tunnit riittää. Eilen pakersin yömyöhälle koulujuttuja ja aamulla oli kuudelta herätys, jotta ehtisin käydä salille ennen kuin lähden kouluun. Noh, nukuin pommiin eli se siitä salitreenistä sit. :jahas: Tänään koulua puoli kuuteen, kuudelta töihin, kymmeneltä pois ja puoli yhdentoista jälkeen kotona. Toisaalta mä tykkään siitä, että on kiire, mut toisaalta taas ahdistaa tieto siitä, että kaikki voi räjähtää käsille koska vaan. Yxkin projekti tähän vielä lisää ja joudun kyllä ottamaan aikalisän. Onneksi on syysloma tulossa, eikä ole sille viikolle töitäkään, joten ehtii edes silloin ottaa vähän rennommin. :)

Oma tyhmyys ketuttaa.

Olen nyt ollu 3 viikkoa urheilematta leikkauksen takia ja pinna on tosi kireellä. Raudan puute pahenee päivä päivältä ja näen jo untakin punttiksesta. Laitoin perjantaina liian vähän vaatteita päälle kun lähdin kävelylenkille, ja tänä aamuna herätessä mulla olikin kusitulehdus (oireita oli kyllä jo eilen) niin eikös perkele sekin ollu sit avomiehen vika. :wall: (Miks ei voi hallita ittiään vaan raivoo muille?) Se on rassukka itekki kipee ja sit viel eukko purkaa aggressioitaan mitkä johtuu ihan omasta tyhmyydestä. (Miks ei pue tarpeeks vaatteita kun menee ulos?) Anyway, kauhee morkkis. Vittu et ihminen voi olla tyhmä.

Lapsen koulusta tuli jokin aika sitten lappu että luokassa on täi havainto. No nyt sitten tyttö kyhnytti päätänsä eilen ja kun kammalla kävin päänahkaa läpi niin täitä siellä oli, voi vittu!!!!!! Saman tien apteekkiin ja koko porukalle täi shamppoot päähän vaikka muiden päät puhtaita toistaiseksi olikin (maksoi useamman kympin), kaikki mahdollinen pesukoneeseen, peitot, tyynyt, vaatteet ym. ym. Koko tämä päivä menee pyykkikoneen vieressä, ne mitä ei voi pestä täytyy pistää varaston eristykseen epämääräiseksi ajaksi jne, eikä siltikään tiedä päästäänkö näin vähällä. Tiedän perheitä joisa täi rumba on jatkunut jopa kuukausia. Kyllä kyrpii!!!!! Tytöllä on vielä tosi pitkät ja paksut hiukset, joten täiden häätö on kohtuu vaivalloista verrattuna jos kysessä olisi poika ja siili tukka...

Lapsen koulusta tuli jokin aika sitten lappu että luokassa on täi havainto. No nyt sitten tyttö kyhnytti päätänsä eilen ja kun kammalla kävin päänahkaa läpi niin täitä siellä oli, voi vittu!!!!!! Saman tien apteekkiin ja koko porukalle täi shamppoot päähän vaikka muiden päät puhtaita toistaiseksi olikin (maksoi useamman kympin), kaikki mahdollinen pesukoneeseen, peitot, tyynyt, vaatteet ym. ym. Koko tämä päivä menee pyykkikoneen vieressä, ne mitä ei voi pestä täytyy pistää varaston eristykseen epämääräiseksi ajaksi jne, eikä siltikään tiedä päästäänkö näin vähällä. Tiedän perheitä joisa täi rumba on jatkunut jopa kuukausia. Kyllä kyrpii!!!!! Tytöllä on vielä tosi pitkät ja paksut hiukset, joten täiden häätö on kohtuu vaivalloista verrattuna jos kysessä olisi poika ja siili tukka...

Otan osaa. Todella!

Meil on ny muutama kk oltu isossa päiväkodissa ja pelko on pepussa itellä koko ajan...

Noh. Tänne saa onneks valittaa vapaasti vaikka pienemmistäkin asioista. Olin aamummalla hetken pihalla ku toi "pentu"koira söi tvn kaukosäätimen käyttökelvottomaksi.Eipä sitä paljon tarvitakaan. Äsken se sitten pureskeli mun puhelimen näytön&kuoret sellaiseen kuntoon että uusiksi menee, ei nykypuhelimilla mitään tee jos näyttö ei toimi. No ei siinä mitään, sellastahan ne tekee(jos et keksi niille kunnon puuhaa ja pidä tavaroita järkevissä paikoissa), mutta kun mun seläntakana!! Siis mä koneella ja koira puolentoista metrin päässä sängyllä jyrsii sitä puhelinta ja mä kuuntelen: narisee...se puree luuta. Mut eihän meillä ole nyt sellasia luita.?! Ei sentään syöny niitä teräviä paloja, ei tarvi lääkäriin viedä. Noh, se on omaa tyhmyyttä taas. Oikeastaan tämä naurattaa. On sitä oikeitakin ongelmia. Mut ei mulla kyllä ois nyt varaa satasen-kahden remonttiin ja tota puhelinta silti tarvitsee.

Mä voisin kanssa valittaa jälleen kerran tosta ajan käytöstä!Ärsyttää kun aikaaa ei jää mihinkään.Työ, koulu ja treeni..Vuorokaudessa pitäs olla kuus lisätuntia et aika riittäs kaikkeen.Sitten tää pahuksen flunssa, joka vaan pahenee.Pian olis pakko päästä treenaamaan ettei mielentervey järky:wall:
Mutta ei uskalla..nyt tosin on sitten vähän enemmän aikaa koululle..Mä kaipaan lomaa!!:evil:

Vituttaa kun tällä hetkellä mun elämässä ei ole mitään muuta mukavaa kuin työ... Kaikki muu menee päin vittua, äkkiä se muuttuu:( .. Ei jaksa enää kauaa.

Hienoa hienoa... unohdin sitten eilen mennä hammaslääkäriin :eek: Tosi hyvä juttu, nythän mulla onkii just varaa maksella jotai ylimääräsiä maksuja. Voi itku :itku:

Edit: :wall:

Suositut

Back
Ylös Bottom