Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tänään oli tullut irc-galleriaan mieltä ylentäviä kommentteja. Ei edes vituta, tuli oikeesti paha mieli. Miksiköhän ihmiset arvostelee ja haukkuu ihmisiä, joita ei edes tunne. Tämä tyttö oli kirjoittanut, että: "Lihaksia, mutta ei tissejä senkään vertaa, niinhän se aina menee." Ok. Ehkä siinä kuvassa ei paljon tissit erotu, kun hauiksia pullistelen, mutta mulla on D-kuppi(aito sellainen). Mahtaa olla melkoinen puusilmäinen palko nenässään oleva. Sitten toiseen kuvaan kirjoittanut, että "herää hyvä ihminen." En kyllä itse ikinä kirjoittaisi hänelle takaisin, että mitä laihaläski rumilus, mene salille. mieli kyllä teki. Sen sijaan yritin vastata nätisti. Eka kerta kun poistin kommentteja. En halua noita nähdä enää ikinä.

Höh :( Ne sun kuvat upeita! Kateellisena oon niitä katellut :kuola: Ei sille mitään voi, että tommosista kommenteista tulee paha mieli, pitäis vaan nousta niiden yläpuolelle, eihän sellaisia FIKSU ihminen laita.

Höh :( Ne sun kuvat upeita! Kateellisena oon niitä katellut :kuola: Ei sille mitään voi, että tommosista kommenteista tulee paha mieli, pitäis vaan nousta niiden yläpuolelle, eihän sellaisia FIKSU ihminen laita.

Heh. :) Sinne vaan Timon kuvattavaksi, studiovalot tekee ihmeitä.(terveisin talvea varten traania keräävä virtahepo :D ) Joo. Onneksi on itsetunto sen verran kohillaan, että ei mennyt päivä pilalle tuollaisista kommenteista. Mut jonnekin oli pakko kirjoittaa kun ei ollut kuuntelevaa korvaa lähellä. Kiitos Helga kovasti, mieli parani heti. :) Ja uskoisin, että itse olet kuitenkin paljon enemmän :kuola: kuin mä.

Ei nyt ihan niin kovasti.. mut tuli vetästyä hyvät arget treeniä varte.:rolleyes: Kun oli tuolla kamppailulajien puolella juttua, mikä llaji sopis pienelle naiselle parhaiten itsepuolustukseksi, ni palaute oli ekat sivut(enempää en kehannu lukea) et ei ne koulutettuinakaan pärjää keskiverto_mies_kaduntallaajalle. :eek: ONKO näin? Nousi jälleen se typerä into päästä "sparraamaan" jonkun randomin kanssa joka tekee sen aloitteen.. :evil: Kokeilemaan et onko musta todellakin siihen mitä luulen. Eipä ole tullut sellaisia vastaan..Tiedän, ei fiksua, sehän tässä ketuttaa.:D

Hieman nuorempana oli jätkiäkin kaveriporukassa ja niiden kanssa väännettiin välillä hieman kovenevinkin ottein, ihan vaan siitä adrenaliinin ja kehonhallinnan opettelunriemusta. Nyt ei ole samoja mahdollisuuksia.

(..) et ei ne koulutettuinakaan pärjää keskiverto_mies_kaduntallaajalle. :eek: ONKO näin? Nousi jälleen se typerä into päästä "sparraamaan" jonkun randomin kanssa joka tekee sen aloitteen.. :evil: Kokeilemaan et onko musta todellakin siihen mitä luulen. Eipä ole tullut sellaisia vastaan..

Minäkin 'fantasion' tuosta usein, yleensä jos kävelen yksin kotiin pimeällä. Kotiin asti päästyäni kihisen raivosta ja hypin seinille valmiina tappamaan :rolleyes:

Joku koko ikänsä kamppailulajeja harrastanut tutuntutuntuttu (tai joku, tämä on taas tätä tosi luotettavan kuuloista spekua) sanoi että se ei ole ollenkaan paha asia funtsia niitä juttuja koska tositilanteen tullen ei ehkä hyydy niin pahasti (ja saa ehkä juostua karkuun, mikä sen parempi puolustus). Tiedä sitten, ei ole onneksi tullut sellaista tilannetta vastaan.

Se taas ei ole mitenkään tavatonta että joskus matolla käynyt tyttö saa väännettyä samanpainoisen, korkeintaan kesämökillä kännissä painineen vässykän solmuun.. ainakin pari kertaa. Se on kaunista :haart:

Flunssa senkun jatkuu ja tuntuu, ettei särkylääkkeetkään paranna oloa yhtään. Turun kisareissu jää väliin ja sepäs vasta :curs: :itku:

Flunssa senkun jatkuu ja tuntuu, ettei särkylääkkeetkään paranna oloa yhtään. Turun kisareissu jää väliin ja sepäs vasta :curs: :itku:

Todella ikävä kuulla!:( Olisi ollut kiva taas nähdäkin sua. Pikaista paranemista ja ehkä koet vielä tänään jonkun ihmeparantumisen ja pääsetkin mukaan :thumbs: !

Itsellä sama juttu sillä erotuksella, että olo ehkä hieman parempi ja kun samalla paikkakunnalla ollaan (ja kun en usko tartuttavani ihmisiä kun yskää ei ole enkä aivastelekaan kummemmin), niin kisoihin olen menossa. Kyllähän tämä lepäily kyllä päätä hajottaa, siitä ei pääse mihinkään. :wall:

Edelleen flunssassa. Ihan peestä. Kuume ei nouse, mutta nenä on tukossa ja yskittää koko ajan. Korvakin tuntuu tulevan kipeäksi. Pitäs lähteä Vuokattiin viikonlopuksi opiskeluporukan kanssa opiskelemaan ja urheilemaan, jee jee. Kiinnostus nolla ja kunto nolla. Kauanko tää vitun flunssa voi kestää?!

Poltin sormeni. Ai hemmetti, miten tekee kipeää. :( Onneksi ei käynyt kuitenkaan niin pahasti,että tarviis sairaalassa lähteä käymään. Mut tuntuu kyllä tällä hetkellä tosi ahdistavalle ja aralle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ylläri ettei jätkä soita. Lupas soitella myöhemmin, mut eipä oo kuulunu. Venailen nyt 12 ja soitan sit ite. Huono päivä ollu muutenki. Pankissaki oli tosi tyly virkailija.

Vituttaa, kun joutuu koko ajan töissä venymään ja tekemään muiden hommia. Omat hommat on kesäloman jälkeen vaan pinoutuneet ja ottaa aivoon :curs: Palkkais saatana lisää ihmisiä!

Flunssa :curs: Kaikenlaista kivaa olis tällekin viikonlopulle ollut suunnitelmissa mutta ei pysty muuta kun makoilemaan :itku: Ja aika ei kulu millään kun ei pysty tekemään mitään.

En nyt tiedä vituttaako, vaan vähitellen jo naurattaa :lol2: . Nimittäin _kaikki_ 3 kaveria, jotka piti nähdä nyt viikonloppuna eri aikoihin joutui perumaan. Olen ilmeisesti tosi tapaamisen arvoinen kaveri :lol2: :hyper: . Onneksi ei ole kovin usein käynyt näin, mutta.... mun pitäis varmaan olla mielenkiintoisempi tyyppi :D

Vituttaa, kun joutuu koko ajan töissä venymään ja tekemään muiden hommia. Omat hommat on kesäloman jälkeen vaan pinoutuneet ja ottaa aivoon :curs: Palkkais saatana lisää ihmisiä!

Anna mulle sun hommia! Minä täällä vittuunnun tekemisen puutteeseen. On se kiva että rahaa tulee istumalla ja netissä surffaamalla mutta voi saatana että osaa olla tylsää!!! :curs:

Tekis mieli vaihtaa työpaikkaa, tai peräti koko alaa, mut kai tätä on hetki kestettävä et sitä työkokemusta (niin siis mitä TYÖkokemusta...) saa. Harvemmin sitä johtajan pallille suoraan koulusta hypätään :hyper:
Hyvä puoli tässä on se, että tiedän ainakin mitä työtä EN halua tehdä koko elämääni (enkä yhtään pidempään kuin on pakko): tuotekehitys! Uskomatonta vätystelyä ja odottelua. Tarvis vähän actioniiiii!!!

Ja niinku vähän aikaa sitten jo kirjotin niin saakelin raivostuttavaa kuunnella noita paria juorutätiä. Mukavia kyllä muuten mutta menee hermot siihen lässytykseen :curs:

Illalla thainyrkkeilytreeneihin mätkimään!!!

Mikä helvatta se on, että kärsä vuotaa jatkuvasti???? Vasta oli kunnon flunssa päällä, sitten reilu viikko terveenä ja taas nenä vuotaa! Nyt ei kyllä ole laisinkaan kipeä olo, voisikohan tämä toispuoleinen nenän vuotaminen johtua perjantaina poistetusta viisaudenhampaasta? Lekuri kun sanoi, että poskiontelon pohja näkyy hyvin hampaan ottamisen jälkeen ja kovaa niistämistä ja nenän kautta puhaltelua tulee välttää muutaman päivän. Hitto, salille menen kyllä illalla, vaikka kärsä solmussa, jos ei muu auta!!!:curs:

Hyvä puoli tässä on se, että tiedän ainakin mitä työtä EN halua tehdä koko elämääni (enkä yhtään pidempään kuin on pakko): tuotekehitys! Uskomatonta vätystelyä ja odottelua. Tarvis vähän actioniiiii!!!

Siirry ipr osastolle :D . Tuotekehityksen ja markkioinnin näkymätön ja välttämätön back-up, tehoa aina voisi nostaa.

Työ tai enempikin vastuunjako nostaa paineita päässä. Siirretään vastuita kunnes kukaan ei ole vastuussa, ja minä onneton koitan tehdä kunnolla. prkl. Pitäisi täsmentää toimenkuvaa, jos se on mitä pyydetään niin palkka laahaa - paljon. Tekisin mielummin sitä mitä osaan ja mistä on jo sovittu.

Lauantaina se jo alko. Räkää valuu edelleen niin paljon, että sais olla melkein tamppoonit nenässä. Mistä sitä oikein riittää??? :eek: Lämpö nousee ja laskee ja yskä käy jo päähänkin. Ja mistään urheiluun liittyvästä ei kannata edes haavellakaan, kun heti pamahtaa kuumemittariin lämmöt päälle. Saikkua vielä pari päivää ja jos ei lentsu hellitä, niin vielä lisää tulee. Ja salille pääsee vasta joskus... Aargh... Ei jaksa makoilla!! :wall:

Flunssaflunssaflunssaflunssaflunssaflunssa.. alkaa olla jo arkipäivää mulle. Saatana kun ei mitään normaalia voi tehdä, pitää vaan maata paikallaan. Pohkeeseenkin alkoi sattua, ties mikä veritulppa siellä nyt sitten on liikkumattomuuden seurauksena.
Ei auta vitamiinit, ei auta ruoka, ei auta lepo eikä lääkkeet. Mihin vittuun mun vastustuskyky on kadonnut?

Mulla on varmaan AIDS.:curs:

Edit: Huomenna KUUDETTA VIIKKOA!! Pääsisköhän jo guinnesiin?

Tähtityttö, myötätuntoa sinne. :haart: Itseähän olin yli puoli vuotta yhtäjaksoisessa sairastelukierteessä pari vuotta sitten, kun ylikunto pamahti päälle niin siinä samassa sitten vastustuskykykin katosi kuin tuhka tuuleen. Aina kun luuli parantuneensa, että voi taas alkaa treenaamaan ja muutenkin elämään normaalisti niin uutta putkeen. flunssaa; kuumetta, nuhaa, yskää, kurkkukipua, kaikki mahdolliset hengitystietulehdukset...

Parane pian! :love:

Mua vitsittää tuo p*skana oleva polvi! Kaikki hommat kärsii kun on taas alkanut kipuilu ja reistailu. Pitäisi kai mennä lääkäriin...

Täytyisi saada itsestään irti paljon enemmän mitä tällä hetkellä. Yritys on kova, mutta mitään en saa valmiiksi. Lähinnä kouluhommat tökkii... Onnekseni olin tehokas viime viikolla ja tein "varastoon", kun nyt tämä homma taas etenee hieman nihkeämmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom