Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ketuttaa niin armottomasti. Olin tähystysleikkuaksessa (vatsasta leikattiin kysta) kaksi viikkoa sitten ja lääkäri lupasi että olen viikon päästä leikkauksesta jo samassa kunnossa kuin ennen leikkausta..mutta arvatkaas olenko..no en todellakaan. Äsken kävin pienellä pyörälenkillä ja tuntu, että mä en selviä siitä niin raskasta oli.
SItten kun vielä olen luonteeltani sellainen ettei kärsivällisyyttä ole liiemmin annettu niin tämä hidas toipuminen on todella kituuttamista. Ja kun päähän on iskeytynyt ajatus siitä, etttä jos ei liiku niin lihon ja arvaatte varmaan millaiselta peilikuva näyttää omasta mielestä...ei ollenkan hyvältä:curs:
no ei auta pitää vaan jaksaa odottaa että kroppa paranee ja pääseee kunnolla reenaamaan:D

Kirjottelin tos vähän aikaa sitten, et mul on korvatulehdus. No, siitä kun paranin ja pääsin kiinni normaalielämään niin eiköhän yks idiootti työkaveri, joka kuvittelee olevansa korvaamaton, tuu töihin 38 asteen kuumeessa ja räkätaudissa. Nyt mulla on sit kurkku kipeenä ja nenä valuu!!! VITTU!!! :curs: :curs: :curs:

Flunssa. Hirvee kurkku kipu ja nenä valuu ja korvat on lukossa. Aivan perseestä. Nousis kuume niin menis ohi vaan ei. Toista viikkoa kipeenä jo, prkl.

Selkä on vihotellut jo melkein kuukauden ja olen venyttänyt ja venyttänyt lääkäriin menoa (ja siis sairaslomalle jäämistä), että saan omat kiireelliset työt tehtyä. Tänään alkais näyttää omat hommat hyvältä, mutta tietenkin lähin esimieheni sairastui ja sen kiirekiire työt tietenkin kaatuu mun päälle! Eli ehkä sitten ensi viikolla pääsen potemaan ja hoitamaan selkääni... :curs: Ei muuten mutta koneella istuminen selkeästi pahentaa tilannetta...

Enkä edes saanut hierojaa tälle viikolle kun kaikki ilta-ajat on varattu.. :(

Tosi tärkeä tapaaminen siirtyi jo toista kertaa, nyt torstaille, enkä voi nukkua tai muutenkaan tehdä mitään järkevää ennen kuin saan tietää, mitä mun loppuelämään kuuluu. Tapaamisessa ratkeaa ihan helvetin iso työrupeama (ja mun elämäni suurin unelma) ja jos sitä saan ruveta tekemään, mun täytyy järkätä koko syksy uusiksi. En halua odottaa enää sekuntiakaan epätietoisuudessa! :wall:

Kaiken lisäksi sain ystävältäni flunssan viikonloppuna, niistän ja kuumettakin on vähän, mutta illalla pakko mennä töihin. Tällasta tää free-lancen elämä on...

Loppuviikosta on viimeinen tilaisuus tenttiä kurssi jota olen yrittänyt jo kaksi kertaa, ja jonka reputtaa aina n. puolet osallistujista. Sen sijaan että istuisin nenä kiinni kirjassa, surkuttelen kaameaa kohtaloani jollain nettipalstalla.

Väsyttää. Olo on todella voimaton, tuntunut flunssaiselta jo viikon verran. En jaksaisi mitään mut pakko silti jaksaa koulua ja töitäkin. Tämäkin päivä meni koulussa "sisäisessä unessa", heräsin aina siinä vaiheessa kun piti alkaa tehdä jotain ryhmäjuttua enkä tiennyt mistään mitään - luonnollisesti kun en ollut kuunnellut. Ystäväpariskunta pyysi mukaan keilahallillekin (mistä normaalisti innostun heti) mutta en yksinkertaisesti jaksa, ei huvita.

Kaiken muun hyvän lisäksi stressaan kun lauantaina on tärkeä esiintyminen johon EI voi tulla kipeäksi tai sitten ollaan lirissä.

Viimeisenä mutta ei todellakaan vähäisimpänä tämä ikävä joka on kasvanut ihan uskomattomiin mittasuhteisiin. Tässä tilassa (väsyyneenä ja kökkö-oloisena) tuntuu että jaksan ainoastaan itkeä ja maata sohvalla. Vähän oon onneton... :nolo:

Kyllä nyt täytyy alkaa ryhdistäytymään...

Edit: Olen viimeisen päälle kyllästynyt tähän kämppään.. Mä haluan keskustasta pois ja äkkiä, en viihdy.

Täällä kanssa flunssassa. Kurkku pirun kipeä ja olo tosi voimaton..

Sama :( . Itse vieläpä hehkutin sitä, että vaikka kaikki muut sairastaa, mä olen terve kuin pukki. Pitää ajatella vaan positiivisesti että enhän mä olekaan pitänyt kevyttä viikkoa taaskaan aikoihin. Tosin treenaus melkein ylikunnon rajoilla on varmaankin nyt sairastumisen seuraus, jos vastustuskyky heikentyi treenaamalla liian pitkään "kovaa" :wall:. Kurkkukipu ja outo, kuumeinen olo alkoi nimittäin heti eilisen kovan treenin jälkeen. Kaiken lisäksi tämä on tapahtunut ennenkin. Milloin mä oikein opin? :rolleyes:

Nuha ja yövuorot. Loistava yhdistelmä pilaamaan treenit. Yleensä olen jotenkin jaksanut yövuoroputkessa treenata, tänään vaan tuntui, että ei...

Laitoin kellon soimaan ajoissa, että ehtisin käymään salilla ennen kuin haen lapset hoidosta. Mutta ei jei, heräsin ja totesin, että ei kykene ei jaksa ei saa aikaan ja siirsin kelloa pari tuntia eteenpäin. Heräsin ja oli jo aika hakea lapset. Se siitä.

En kyllä olis jaksanutkaan. Flunssasta alan parantua sentään, pikkuhiljaa. Perjantaina olen viimeksi salille päässyt, se oli ainut kerta viime viikolla. Ajattelin kokeilla jaksanko flunssan suhteen, ja olin ihan sippi, tuntui tosiaan, että paree kun ei rehki liikaa.

Tänään vika yö, huomenna päivällä en pääse nukkumaan kun pienemmät lapset kotona hoitajan koulutuspäivän takia. Jippii. Eli huomenillalla turha kuvitella salille menevänsä yli 24 tunnin valvomisen päälle...

Torstaina?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Hieman vitsittää... Tänään sain puhelun, että työpaikkaan, jossa olin kesällä ja muuten käynyt sijaistamassa viime talvesta asti, aletaan hakemaan lokakuun alusta työntekijää vuoden loppuun asti. Pomo soitti ja kyseli, että mikä mun tilanne on... Ja mulla just syyskuun lopussa alkaisi johtamisen/hallinnon harjottelu (8vkoa). Joulukuussa saan paperit ulos. Voi pirulainen... Minä olen jo suunnitellut kaikenlaista, että jos sen paikan saan niin teen sitten vaikka kahta työtä kerralla. Ei auta! Ens viikolla saan tietää, että pitääkö paikka laittaa yleiseen hakuun vai voiko pomo ottaa kenet haluaa. Toivottavasti ylempi johto ottaa tuon kakkosvaihtoehdon:hyper: . Olisi jo ensi viikko.

Kotona nyt oikein kunnolla flunssan kourissa. Kurkku alkanut helpottaa mutta nokka vuotaa oikein kunnolla. Väsynyt ja voimaton olo. Yö meni vain sängyssä kieriskellessä, ei saanut yksinkertaisesti nukuttua kun oli niin kamala olo.. Siispä takaisin petiin..

Minä taas spämmään...
- miehet. Tai ei miehissä oikeastaan mitään vikaa, mutta oma pää vähän tuntuu sekoilevan.
- aikuisopiskelijat. Lörpöttelevät tietäväisinä kaikkia itsestäänselvyyksiä ja asiaankuulumattomuuksia -> missukka ei kuuntele tunnilla -> missukka missaa tärkeät asiat.
- tunnit atk-luokassa. Tarvitseeko perustella. Täällä sitä on tullut vain surffailtua.

Äh. Mä olen syönyt jotain epäsopivaa ja mun vatsa oikuttelee taas muutaman kuukauden saumattoman yhteistyön jälkeen. Ärsyttää, treenitkin meni ihan höpöksi, kun on niin hankala ja huono olo. :(

Äh. Oon ollut kohta jo kaksi viikkoa kipeänä, eikä loppua näy :( Ehdinhän mä jo ruhtinaalliset 4 viikkoa treenata terveenä ennen tätä paskaa... Ja kun ei mulla ole "mikään"!! Tänään aloitin kuitenkin antibiootit, vaikka tuskin niistä on muuta ku haittaa, jos tää kerran on taas joku perkeleen virus :curs: Reseptillä saatu yskänlääkekään ei tunnu auttavan -- olin yöllä hereillä varmaan tunnin ja yskin keuhkoni pihalle... Ja hikoilin ihan hulluna.

Jotenkin en silti osaa olla kovin vittuuntunut, kun jännitän jo ihan sairaasti Turun kisoja :hyper: Miten ihmeessä sitä malttaa odottaa????!?!?!

Toi jatkuva pieni sairastaminen on kyl niin hanurista että. Just ku pääsee tauolta treenaamaan (=alottaa painoissa melkein nollasta...) ni samantien taas kurkku tms kipeenä ja pidettävä vähän taukoa. Tooooosi mieltäylentävää hinkata viikkokaupalla jollain pienillä vinyylipainoilla kun ei missään vaiheessa pääse takasin entiseen kuntoon. Saati että pääsis eteenpäin. Itellä kärsii eniten kaikki punnerrusliikkeet joissa oon muutenkin ihan törkeen surkee. Viime sairastelun (3-4vko) jälkeen penkkipunnerruksessa pelkkä tankokin tuntui jo raskaalta :eek: Koita siinä pitää tsemppi päällä...

Joo, tulen komppaamaan tänne vitutusthreadiin Miia-Mariaa, Fionaa ja Angelicaa.. tulee kyllä tää tauti jo niin vitutuskäyrän yläpuolelle ettei mitään rajaa :itku: ei kai tää voi kestää lopputtomiin???? pakko jossain vaiheessa parantua..

ei kai tää voi kestää lopputtomiin???? pakko jossain vaiheessa parantua..

Ja miten ihmeessä voi olla mahdollista, että ruumiinlämpö menee ihan siksakkia ylösalas?!?! Ensin on 38,5 astetta kuumetta, sitten muutaman päivän kuluttua vaivaiset 34,4 astetta :eek: :wall: :wall: Tosi tervettä...

Tänään oli tullut irc-galleriaan mieltä ylentäviä kommentteja. Ei edes vituta, tuli oikeesti paha mieli. Miksiköhän ihmiset arvostelee ja haukkuu ihmisiä, joita ei edes tunne. Tämä tyttö oli kirjoittanut, että: "Lihaksia, mutta ei tissejä senkään vertaa, niinhän se aina menee." Ok. Ehkä siinä kuvassa ei paljon tissit erotu, kun hauiksia pullistelen, mutta mulla on D-kuppi(aito sellainen). Mahtaa olla melkoinen puusilmäinen palko nenässään oleva. Sitten toiseen kuvaan kirjoittanut, että "herää hyvä ihminen." En kyllä itse ikinä kirjoittaisi hänelle takaisin, että mitä laihaläski rumilus, mene salille. mieli kyllä teki. Sen sijaan yritin vastata nätisti. Eka kerta kun poistin kommentteja. En halua noita nähdä enää ikinä.

Suositut

Back
Ylös Bottom