Ei helvetti, vituttaa kyllä ihan urakalla toi mun työpaikka. Vielä huominen, sitten loppuu onneksi työsopimus!!
Mutta joka tapauksessa, 2½ kk sitten katsoin työkkärin ilmoitusta et tarvittais ulkoiluttajaa vanhuksille, ja kun fysioterapiaa ois tarkoitus päästä opiskelemaan ni ajattelin et se ois hyvä työ mulle. Haastattelussa sitten pomo kysyi että pystyisinkö muutamana päivänä silloin tällöin olemaan semmoisessa kauppakassitoiminnassa, ja mä tietty lupasin. Käytännössä sitten siinä ulkoilussa oli jo joku vakinainen, ja mä oon sit ollu vaan tuuraamassa sitä sillon ku se on ollu omilla ryyppylomilla :curs: Muuten ollaan tehty tehdastöitä ja kauppakassia ihan olan takaa. Siinä työssä ku ei oo mitään mielenkiintoa, ei mitään haastetta, rahankaan takia ei voi tehdä ku työmarkkinatuella olen, työkaverit ovat jotain alkoholisoituneita pitkäaikaistyöttömiä, ja vielä ku niillä kaikilla on siellä joku ihme sota kaikkia vastaan (eli työilmapiiri ihan perseestä).
Eilen luuttusin lattioita tunnin ja istuin 5 tuntia tekemättä mitään. Tänään sitten jouduin siivoamaan yhden mummon kämppää. Ei siinä siivouksessa mitään, mutta kun mummo vittuili koko 1½ tunnin ajan. Ensimmäistä kertaa siinä siivoushommassa olin, joten tietysti jouduin kysymään et mitä pitää tehdä ja miten. Muun muassa, mummo sit sanoi sille mun työparille: "ei taida tuosta sun kaverista olla paljoa apua..". Sitten kun vähän tutkailin miten imurin letku kiinnittyy imuriin, niin mummo vaan et "etkö sä osaa edes imuria käyttää, ootko sä koskaan edes joutunu siivoamaan?". Pikkasen kyllä vitutti, eikä voinut edes mitään sanoa takaisin kun noi mummot ovat aika ahkerasti ennenkin pomolle soitellu ja valittanu pienistäkin virheistä. Pitää ajatella, et ne on vaan niitä elämälle katkeroituneita mummoja ja ne vaan purkaa sitä omaa vitutustaan..
Painokin on noussu tuon työn takia. Alkumatkasta pääsin purkamaan salille vitutustani, mutta sitten kun olkapäät liikaa ärtyivät, jouduin sieltäkin jäämään pois. Suklaata ja leivonnaisia on sen jälkeen mennyt ihan urakalla, kun on jotain lohtua pitänyt saada..