Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tänään mua on vituttanut kaikki!!! Tuntuu etten koskaan pääse eroon tuosta lopputyöstä *prkl*!!! Onneksi pääsin spinnitunnilla eroon suurimmasta vitutuksesta.

Ei helvetti, vituttaa kyllä ihan urakalla toi mun työpaikka. Vielä huominen, sitten loppuu onneksi työsopimus!!

Mutta joka tapauksessa, 2½ kk sitten katsoin työkkärin ilmoitusta et tarvittais ulkoiluttajaa vanhuksille, ja kun fysioterapiaa ois tarkoitus päästä opiskelemaan ni ajattelin et se ois hyvä työ mulle. Haastattelussa sitten pomo kysyi että pystyisinkö muutamana päivänä silloin tällöin olemaan semmoisessa kauppakassitoiminnassa, ja mä tietty lupasin. Käytännössä sitten siinä ulkoilussa oli jo joku vakinainen, ja mä oon sit ollu vaan tuuraamassa sitä sillon ku se on ollu omilla ryyppylomilla :curs: Muuten ollaan tehty tehdastöitä ja kauppakassia ihan olan takaa. Siinä työssä ku ei oo mitään mielenkiintoa, ei mitään haastetta, rahankaan takia ei voi tehdä ku työmarkkinatuella olen, työkaverit ovat jotain alkoholisoituneita pitkäaikaistyöttömiä, ja vielä ku niillä kaikilla on siellä joku ihme sota kaikkia vastaan (eli työilmapiiri ihan perseestä).

Eilen luuttusin lattioita tunnin ja istuin 5 tuntia tekemättä mitään. Tänään sitten jouduin siivoamaan yhden mummon kämppää. Ei siinä siivouksessa mitään, mutta kun mummo vittuili koko 1½ tunnin ajan. Ensimmäistä kertaa siinä siivoushommassa olin, joten tietysti jouduin kysymään et mitä pitää tehdä ja miten. Muun muassa, mummo sit sanoi sille mun työparille: "ei taida tuosta sun kaverista olla paljoa apua..". Sitten kun vähän tutkailin miten imurin letku kiinnittyy imuriin, niin mummo vaan et "etkö sä osaa edes imuria käyttää, ootko sä koskaan edes joutunu siivoamaan?". Pikkasen kyllä vitutti, eikä voinut edes mitään sanoa takaisin kun noi mummot ovat aika ahkerasti ennenkin pomolle soitellu ja valittanu pienistäkin virheistä. Pitää ajatella, et ne on vaan niitä elämälle katkeroituneita mummoja ja ne vaan purkaa sitä omaa vitutustaan..

Painokin on noussu tuon työn takia. Alkumatkasta pääsin purkamaan salille vitutustani, mutta sitten kun olkapäät liikaa ärtyivät, jouduin sieltäkin jäämään pois. Suklaata ja leivonnaisia on sen jälkeen mennyt ihan urakalla, kun on jotain lohtua pitänyt saada..

Nyt alkaa ottamaan paasta naa mun syomis touhut. Vituttaa kun kaksi viikkoa oon vetanyt kaikenlasita scheissea naamaan ja olo on kylla niin turvonnu. Onneks sentaan oon ees paassy treenaamaan. Ulkomailla taa ruoka on kylla aika paskaa, ainut huono puoli matkustelussa. Onneksi nyt oon taalla Ausseissa niin saa suhkot samanlaista ruokaa mita Suomessakin. Mutta toi peanut butter on niin hyvaa etta sita vois vetaa vaikka kuinka paljon suoraan purkista:kuola:

Jumalaton niskajumi!!! Pitäs päästä hierojalle HETI! On se kumma, ettei sinne voi ja osaa mennä ajoissa. Vasta sitten ku on jo huono olo ja ruokahalu mennyt ja veri ei kierrä päässä. Tiukka päivä vielä töissä edessä kun aamusta asti on saanut taukojumpata muutaman minuutin välein :D

Illalla pitäis jaksaa olla sosiaalisena kaverin tupareissa ja sen jälkeen jatkaa baariin..onks pakko jos ei taho?Kavereita on kyllä kiva nähdä, mutta ryyppääminen ei innosta. Yritä nyt sitä selittää kamuille jotka väittää että mulla ei oo elämää!Paljon mieluumin menisin :zzzz: ja heräisin aamulla virkeänä takareiska- ja habatreeniin!

Ihan v*n vammanen olo. Ehkä tämä nyt sittenkin on ylikuntoa, mutta kun en oo tehny olevinaan mitään, niin ei luulisi olevan. Ärsyttävää. Nukuin hyvin, olen syönyt hyvin, olen treenannut sopivasti ja lenkkeillytkin. Mikä mättää?

Yöllä alkoi nilkkaa särkeä ja aamulla oli ulkosyrjä pikkasen turvoksissa. Tänään olisi ollut jalkatreeni, mutta taidanpa jättää väliin.:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Nyt ei oo kivaa, ranteessa joku hermo puristuksissa ja tulehtunut:itku: , viikon saikkua! Voi P.......!
Nyt ei auta muu kuin treenata hullun raivolla jalkoja:curs:

:wall: Ihan peestä. Ei jaksa olla töissä, meillä on vaihtunut ohjelma töihin ja se ei toimi, eikä sitä osaa kukaan käyttää, eikä siihen saa koulutusta, siinä ei voi muuttaa tekemiään juttuja ilman, että käy miljoona eri reittiä kokeilemassa... prkl :wall:

Näin sitä sitten taas saatiin parisuhde asiassa niinsanotusti kuonoon..
Toinen nainen ja tuli ja otti..mahtavinta oli katella touhua (nuolemista ja kähmimistä) monta tuntia ihan naaman edessä..Noh, tästä oppi taas jotain..mutta koskaan niistä ei kuitenkaan opi tarpeeksi..=)

Vituttaa kun masentaa!!! En saa mitään aikaiseksi eikä kukaan voi auttaa. Tai täältä punttimimmeiltä olen saanut apua mutta muuten. Tahdon paeta auringon lämpöön ja unohtaa kaiken paskan.. eli mun elämän.

Vituttaa kun masentaa!!! En saa mitään aikaiseksi eikä kukaan voi auttaa. Tai täältä punttimimmeiltä olen saanut apua mutta muuten. Tahdon paeta auringon lämpöön ja unohtaa kaiken paskan.. eli mun elämän.

Kuin myös!!Hermo lomalle aurinkoon!!:rock:

Joidenkin ihmisten ilkeys/pahansuopuus ottaa päähän, ja selän takana puhuminen. Yleensä en asiasta välitä, mutta tuntuu kurjalta jos on seurassa, jossa samat pari tyyppiä aina haukkuvat toisia ihmisiä, ja levittävät juoruja tilanteista, joissa eivät itse ole olleet paikalla (itse olin yhtä tällaista todistamassa) ja sitten kuuntelen tarinaa joka on aivan erilainen kuin alkuperäiset tapahtumat. Ja jos erehdyt avaamaan suusi asioiden alkuperäisestä tilasta niin joutuu itse seuraavan juorun kohteeksi. (Varmaan kyllä muutenkin.)

Ottaa päähän aina kuunnella jonkun mollaamista. Mikä pointti tossa juoruilussa on? Kertokaa nyt kun en tajua. Kun mulle tulee ainakin vaan huono olo, kun joudun kuuntelemaan. Mielestäni kaikista ihmisistä ei tarvitse tykätä, mutta kaikkien kanssa täytyy tulla toimeen, ja miten ihmeessä niitten sosiaalisten suhteiden toimivuus paranee, jos saa paskanpuhujan/valittajan leiman otsaan? Vai olenko vaan taas kerran väärältä planeetalta kotoisin ja elän mielikuvitusmaailmassa jossa kaikki on hyvin?

Sehän se aina paskamaista on että aina puhutaan ja jutut muuttuu.Asioita paisutellaan ja ehkä muuttuu jo varmaksi todella nopeasti.Varsinkin jos tietää asioiden oikean laadun on todella vaikea kuunnella toisten mollaamista ja juoruilua, ja useasti saa kärsiä jos alkaa juttua korjailemaan.
Myöskin juorujen kohteena on todella paskamaista olla.Jos omassa elämässä on tapahtunut jotain, mikä itseä satuttaa.Kun tapahtuu jotain mikä järkyttää omaa maailmaa, on todella inhottavaa kuulla asiasta liioiteltuja juoruja ja spekulointia.Aivan niinkuin ne ihmiset olisivat olleet elämässä sitä tapahtunutta asiaa kärpäsenä katossa tai minun tilallani.(tai jonkun toisen tilalla)
Onneksi niistä asioista oppii itse sen, että yrittää toimia toisin...

Kalani varastettiin (tai no "varastettiin" ainakin).

Kävin kaupassa ja laitoin sitten näköjään huolimattomasti savusiikan tarakalle. Melkein kämppäni kohdalla vaalea ja pitkähiuksinen mieshenkilö huristaa pyörällä takaa ohitse- tarakallaan savusiikapaketti! Kun katson omaa tarakkaani, oma kalani oli kadonnut. Sinne meni päälle 7 euroa. Tyyppi oli jo kerennyt kadota näköpiiristäni kun pysähdyin katsomaan tarakkaa ja olin jo kämppäni kohdalla, joten täysien kassien kanssa en viitsinyt lähteä hänen peräänsäkään. :rolleyes:

(Oikeesti vähän vituttaa, mutta kyllähän tämä naurattaa. Tekisi vaan mieli tietää, oliko kala pudonnut sen tyypin näköpiirissä, vai oliko hän löytänyt sen maasta "hylättynä".)

Meillä on koulussa ihan samanlainen tapaus..siis seläntakana p****a puhuvia ja juoruilevia löytyy muutama. Ärsyttävää ja lapsellista käytöstä! :curs:
Jos joskus istuu esim. ruokailussa näiden tiettyjen tyyppien pöytään, ei sitä ole mukava kuunnella, kun mollataan toisia. Kun lähtee pöydästä, (usein nopeasti, ettei tarvitse kuunnella sitä) tulee aina sellanen olo, että mitähän ne minusta tällä kertaa jäivät juoruilemaan.:(
Mutta onneksi on ihania, muiden tunteet huomioon ottavia ihmisiäkin:) Täytyy vaan ajatella niin, että näillä mustamaalaajilla on huono itsetunto tai he ovat kateellisia muille.

Eiköhän se juippi löytänyt sen hyljättynä, tai saisi ainakin olla pokkaa ajella vierestä ohi fisu tarakalla.:)

Jatkaisin tähän kysymyksellä: Kuinka moni kehtaa poimia ruokaa maasta mukaansa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom