Oikein harvinaisen huono aamu kun vitutuksen aiheista saa kyhättyä ihan kokonaisen listan:
-Piti tuossa käydä tentti tekemässä mutta jostain mystisestä syystä en löytänyt sitä pahuksen tenttitilaisuutta. Ei, en ole hukannut aivojani, enkä edes kalenteriani, mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä etukäteen ilmoitetussa luentosalissa etukäteen ilmoitettuna ajankohtana olin vain minä eikä ketään muita... Onhan tänään varmasti perjantai ja kahdeksas päivä vai nukuinko minä puolitoista vuorokautta putkeen?!? Miksi kukaan kavereista ei vastaa puhelimeen?!? Mistä kaikki muut tiesivät mennä paikkaan x ennalta sovitun paikan sijaan, jos viimeisellä luennolla ei asiasta mainittu eikä sähköpostillakaan asiasta informoitu?!? Nyt sitten on jo kaksi tenttiä tältä vuodelta rästissä joten sen kunniaksi: :kippis1:
-Todellakin: niitä tenttejä on jo kaksi rästissä eikä nyt ole vasta kuin syyskuu... :jahas:
-Toisaalta vaan ihan hyvä että en löytänyt tietäni sinne tenttiin, sillä voin todella pahoin enkä olisi varmaan kyennyt istumaan salissa kovinkaan kauaa. :urjo: Kerrassaan ehania nämä naistenpäivät, koskee ja kuvottaa niin paljon että ei tiedä miten päin kiemurtelisi.
-Tänään piti tehdä jalkatreeni mutta eihän sinne salillekaan nyt kykene kun on niin heikko olo. Olis pitänyt käydä eilen mutta kun luin siihen tenttiin.
-Sataa vettä. Tämä ei yleensä vituta mutta antaa nyt sitten senkin ärsyttää kerta vauhtiin on päästy...
-Viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä: kainalo on matkoilla. :itku: Nyt just kun sitä olis tarvittu.
Taidanpas siivota loppupäivän. Pyyhkiä pölyjä ja kuurata vessaa. Saan sitten viikonlopun puuhailla jotain muuta kun nyt samaan syssyyn hoidan kaiken ikävän alta pois. :evil:
Argh.