Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tiistaina huomasin hoitolasten yskivän ja pärskivän, ajattelin että voi ei. Pesin käsiäni, yritin olla muutenkin saamatta lapsen aivastusta suoraan kasvoilleni, mutta turhaan. Tänään kun heräsin nenä oli tukossa ja kurkku tuntuu oudolta. Juuri kun sain varpaani kuntoon (kynsi lähti irti) ja olin pari viikkoa pystynyt reenaan ihan normaalisti niin punttiksella kuin nyrkkeilyssä, niin nyt on sit räkä tauti tulossa. Yritän kuitenkin pistää virukselle vielä kampoihin ja kyllästää itseni valkosipulilla, mustaherukalla, c-vitamiinilla ja ottaa höyryhengitystä ym. plus pistää kunnolla vaatetta päälle kun lähden tänään töihin.

Laskua rikotusta lasista tulee lähemmäks 200e. Että kiitos vaan tekijälle :curs: Voi vitun vittu!!!!!!!!!!!! Ei olis tosiaan parempaa käyttöä tollekin rahalle. Voi jeesuksen jeesus. Ois ees pölliny koko auton samantien.

Ostin viime viikolla Maailman Ihanimman Laukun. Tänään aamulla huomasin, että siitä oli sisävuori revennyt. Yritin käydä vaihtamassa, mutta kaikki ko. laukut on sold out koko Helsingistä. Voin siis palauttaa sen tai vaihtaa, mutta uutta en tilalle saa. VITTU! :itku: Ei voi olla aina näin huono tuuri. Laukusta en kyllä luovu, eihän tuo repeämä nyt maata kaada eikä haittaa laukun käyttöä, mutta kyllä vituttaa. Kyseessä oli ihan suhteellisen hintava veska... :curs:

Kerroin innoissani eilen tutulle, että aion ruveta kunnon bulkille ja katsoa paljonko saan lihaa lisää. Ja vastaus oli, että ei kannata sitten odottaa mitään ihmeitä ja pitäis käydä jossain salilla teettämässä "ihan oikea" ohjelma. Ja sitten perään, että kyllä hänkin kävisi, mutta juuri oli saavuttanut sellaisen "saturaatiopisteen", että olisi pitänyt vaihtaa ohjelmaa joten nyt käy sitten vaan kerran viikossa salilla. Kun onhan sitä lihasta jo tosi paljon siellä läskin alla, että ei hänen tarvii enää kuin ylläpitää...

Tiedän kyllä, että luultavasti toi on vaan kateutta siitä, että joku aikoo uskaltaa ihan omaehtoisesti ottaa lisää massaa, mutta kyllä se silti vähän otti pattiin. Taidan mennä tonne kuvaosiolle selailemaan mitä meidän mimmit on saaneet aikaan ja todistelemaan itselleni, että kyllä minäkin pystyn. Kyllähän tosta toisaalta nousi myös sellainen asenne, että "minäpä näytän vielä".

No onhan se hyvä, että vitutukset tulee kaikki samalle päivälle...

Palkanlaskennasta ilmotettiin et mulla on liikaa poissaoloja. Kateissa on ainakin 45h. Hienoo. Ainoot poissaolot on sovittuja ja kerran kipeenä. Muut on kadonnu johonkin :( Täs ois niinku hiljattain tullu reilun viikon poissaolo...heh. Mielenkiintosta alkaa selvittää noita... Milläs vitulla todistan et oon täällä istunu jos leimaukset on vitullaan. Jee jee.

No, tullaan sit jatkossa töihin kuudeks ja lähetään illalla kuudelta. Kerätään tunteja talteen. Voi jeesus saatana.

Olin nielurisaleikkauksessa kolme viikkoa sitten. Viiteen päivään ei pystynyt syömään käytännössä yhtään mitään (jos joku mainitsee sanan 'jäätelö', saatan oksentaa). Siitä sitten pikku hiljaa aloin syömään pieniä annoksia kerralla. Edelleenkään ei tule syötyä tarpeeksi, koska ruoka tuntuu jäävän kurkkuun kiinni. Jos syön kokonaisen lautasellisen ruokaa, siinä kestää ainakin tunnin. :itku:

Paino on pudonnut ihan kiitettävästi, peilistä katselee todellinen ruikula. Alan olla kisakunnossa. Vain lihakset puuttuvat. Jee.

Paino on pudonnut ihan kiitettävästi, peilistä katselee todellinen ruikula. Alan olla kisakunnossa. Vain lihakset puuttuvat. Jee.

Ensin nauroin tälle ja sitten se kääntyi ikään kuin itkuun. Voi itku. No, ei sitä niin lyhyessä ajassa paljon kerkiä menettää. Älä huoli, kyllä sä ne läskit vielä takasin saat. ;) :lol2: Munkin pitää varmaan hankkia joku leikkaus, että voin elää pelkästä sadeilmasta...

Ensin nauroin tälle ja sitten se kääntyi ikään kuin itkuun. Voi itku. No, ei sitä niin lyhyessä ajassa paljon kerkiä menettää. Älä huoli, kyllä sä ne läskit vielä takasin saat. ;) :lol2: Munkin pitää varmaan hankkia joku leikkaus, että voin elää pelkästä sadeilmasta...

Taidat olla hiukan väsynyt sinäkin? Mä en nimittäin tajunnut tota viimistä lausetta laisinkaan! :lol2:

No juu, eiköhän tämä tästä. Tuntuu vaan että sekä läskit, nesteet että vähät lihakset on jättäneet mun kropan. Toki jos saisin valita niin ottaisin vain yhden jutun noista takaisin! Noh, the only way is up..

Edittiä: ...Mutta arvaahan sen mitä sieltä ensimmäiseksi tulee! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta vähän ihmetyttää ja ärsyttää joidenkin ihmisten suhtautuminen kuntosaliharrastukseen ja yleensäkin liikuntaan. Tänään kun tulin salilta niin naapuri tuli vastaan ja juteltiin siinä vähän aikaa. Satuin sitten mainitsemaan että olen tulossa kuntosalilta. Siihenpä hänen kommenttinsa oli että hänen ei tarvitse semmoista harrastaa, kun "lääkäri oli sanonut ettei tarvitse"! Olin vaan, että joo-o! :rolleyes: Liikuntaahan ei missään tapauksessa voi harrastaa omasta halustaan vaan tarvitaan lääkärinmääräys... Naapurini kaltaisille ihmisille taitaa liikunnanilo olla täysin vieras käsitys, samoin halu huolehtia omasta kehosta!

On se nyt vaan jumalauta...
Joskus tuntuu että olisi sitten miten päin tahansa tai kuinka yrittäisi porskutella eteenpäin, niin jollain on aina jotain hampaan kolossa. Onko se sitten vittu vaan, että omaa niin saatanan ärsyttävän pärstäkertoimen:hyper: !
Tuntuu koko ajan että sitä itsekkin alkaa kohta omaamaan supernartun piirteet kun ei vaan vois vähempää enää kiinnostaa. Alkaa vaan haistattelemaan kaikille. Jee....että sitten alentuu samalle tasolle:jahas:

elämä on....

Oikein harvinaisen huono aamu kun vitutuksen aiheista saa kyhättyä ihan kokonaisen listan:

-Piti tuossa käydä tentti tekemässä mutta jostain mystisestä syystä en löytänyt sitä pahuksen tenttitilaisuutta. Ei, en ole hukannut aivojani, enkä edes kalenteriani, mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä etukäteen ilmoitetussa luentosalissa etukäteen ilmoitettuna ajankohtana olin vain minä eikä ketään muita... Onhan tänään varmasti perjantai ja kahdeksas päivä vai nukuinko minä puolitoista vuorokautta putkeen?!? Miksi kukaan kavereista ei vastaa puhelimeen?!? Mistä kaikki muut tiesivät mennä paikkaan x ennalta sovitun paikan sijaan, jos viimeisellä luennolla ei asiasta mainittu eikä sähköpostillakaan asiasta informoitu?!? Nyt sitten on jo kaksi tenttiä tältä vuodelta rästissä joten sen kunniaksi: :kippis1:

-Todellakin: niitä tenttejä on jo kaksi rästissä eikä nyt ole vasta kuin syyskuu... :jahas:

-Toisaalta vaan ihan hyvä että en löytänyt tietäni sinne tenttiin, sillä voin todella pahoin enkä olisi varmaan kyennyt istumaan salissa kovinkaan kauaa. :urjo: Kerrassaan ehania nämä naistenpäivät, koskee ja kuvottaa niin paljon että ei tiedä miten päin kiemurtelisi.

-Tänään piti tehdä jalkatreeni mutta eihän sinne salillekaan nyt kykene kun on niin heikko olo. Olis pitänyt käydä eilen mutta kun luin siihen tenttiin. :david:

-Sataa vettä. Tämä ei yleensä vituta mutta antaa nyt sitten senkin ärsyttää kerta vauhtiin on päästy... :rolleyes:

-Viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä: kainalo on matkoilla. :itku: Nyt just kun sitä olis tarvittu.

Taidanpas siivota loppupäivän. Pyyhkiä pölyjä ja kuurata vessaa. Saan sitten viikonlopun puuhailla jotain muuta kun nyt samaan syssyyn hoidan kaiken ikävän alta pois. :evil:

Argh.

-Toisaalta vaan ihan hyvä että en löytänyt tietäni sinne tenttiin, sillä voin todella pahoin enkä olisi varmaan kyennyt istumaan salissa kovinkaan kauaa. :urjo: Kerrassaan ehania nämä naistenpäivät, koskee ja kuvottaa niin paljon että ei tiedä miten päin kiemurtelisi.

Yleensähän ne on ihan muuten vaan ihania, joskus löytyy joku syy, itsellä endometrioosi. Jos käytät hormoniehkäisyä niin kysypä mitä mieltä tohtori olisi jos koittaisit syödä pari laattaa peräkkäin. Toisille sopii, toisille ei. Oma kroppa on hiljalleen sopeutunut.

selkä ei levene. en tajua mitä teen vaan niin pirun väärin mut en saa tohon mitään leveyttä. muutenki maailman tylsin perjantai.

Ahdistaa..oon nyt joutunut oleen reilun viikon pois salilta flunssan takia ja pihallekkaan ei ole päässyt,kun tulee ja sataa. Päätä särkee kun joutuu vain hengailemaan sisällä ja tuntuu siltä että ei ole mitään järkevää tekemistä!:wall:

Voi jessuksen perse että voi olla pinna niin kireellä. Nukuin viikonloppuna jotain 14h per yö mutta väsymys sen kun jatkuu. Töissä pitäs kökkiä vielä 7h ja nyt jo tekis mieli alkaa kirkua :curs: Ärsyttää tällänen avokonttori missä porukka hölisee kaiken aikaa eikä kuule ees omia ajatuksiaan. Pitäs kai tulla töihin yöllä että sais olla yksin. Ihmisillä on vielä niin ärsyttäviä narisevia ääniä et miten ne jaksaa itekään sitä kuunnella :D Vituttaa. Naurettavaahan tää on mut kun ei vaan pysty rentoutuun ja sulkeen ääniä ulkopuolelle.

Eikä millään pahalla äitejä kohtaan, mutta vittumaista kuunnella koko työpäivä juttua mitä lapset on syöny ja oksentanu, paskonu tms ja bla bla bla. Oma lapsi on varmaan äidille rakas mutta ei mua kiinnosta jatkuvasti kuunnella!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Argh! Vittumainen olo. Jätkäkaveri heittikin tossa vloppuna vitsinä et "sä oot RASKAANA". Jee. :rolleyes:

Huoh, olipa taas turha posti, mut hyvä jos saa edes vähän purettua näppiksellä eikä kirkumalla :D

Ylityöt. Meillä on niin vähän työntekijöitä että nytkin joutuu tekemään pitkän päivän. Olisin kahelta päässyt pois, mutta pomo tuli kitiseen että ei ole ketään muutakaan joka vois tehä. Joten ilta seiskaan asti istutaan...:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom