Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Nyt pistelee vihaks. Töissä alko heti paskaa sataan ku vein palkan korjaukset pomolle. Tapana kun hällä on maksaa aina liian vähän niin joutuu aina valittaan. No hän sai kuitenki päähänsä että se on minun vika kun on tullu ylitöitä joita ei ole maksettu. Ei ymmärrä. Todella lapsellista toimintaa.. taas.
Tämä siis toistuu joka kuukausi, että palkoista puuttuu satoja euroja. Mutta asialle ei voi tehdä muuta kuin valittaa aina kun palkka tulee. Ja tapella omat rahat takas... perseestä..:curs:

Opintotukikuukausia on jäljellä 19. Argh. Menee tiukille, ihan sen takia ku kävin vuoden AMK:ssa kattoo ennen yota. Olen kyllä opiskellut suht hyvää tahtia, mut vähän pelottaa, et kerkiänkö. Sitten ei oo mitään hätää, jos harjoittelusta tulee kunnon palkka, edes siltä 3 pakolliselta kuukaudelta(harjoittelu on 5 kk). Ensi kesänä on pakko saada töitä, kun ei oo enää varaa nostaa tukia kesäksi ja opiskella.

Vatsatauti meni, karsea flunssa tuli. Saikkua taas loppuvko. Ei olis treenaaminen kiinnostanutkaan. Vtuprkle :curs:

Juu, saikkua täälläkin. "Innolla" odotan, josko ens viikolla pääsis kolmen viikon tauon jälkeen salille. Saa varmaan lähteä aika nollasta liikkeelle.

Olo on kyllä niin kaamee, että ihan sama -KUNHAN NYT JOSKUS PARANISI!!:curs: :curs:

Hermot menee tän vehkeen kanssa:curs: !! Siis koneen.. nettiongelmia pukkaa urakalla!! Tai yhteys ei oikein skulaa. Varmaan taas kohta katkee ennen kuin saan tän viesti lähetettyy.. On ostettu uutta modeemia ja virustorjuntaohjelma poistettu ja ajettu uudelleen koneelle pariin kertaan, IP-osoite uusittu ja modeemin kaapelijohto uusittu ja puhelinlaskusta onkin sitten tulossa TOSI ISO!! Puhelinmaksut tukipuhelimeen maksoi vaan vaivaiset 2,95 egee / min!!:eek: Melko kallista!! mut elämä on.... Nyt on sitten maanantaina puheliaika johonkin tukipalveluun ja heppu tulee lankoja pitkin korjaamaan mun koneen...ei ymmärrä...:(

Palkka ei tietenkää tullu viikonlopuks. Enpä sitä kyl odottanukaa, ku sopparis lukee et "seittemänteen päivään mennessä." Vitusta tällänen. Noh velat kasvaa, tekee niin mieli vähän ulos viihteelle ku on kerranki vapaa perjantai-ilta.

Hyi hemmetti mikä kapula. EI tällaisia, ei näin. :rock:
En yleensä ota, nyt otin ja senhän siitä saa, kaamea päänsärky ja :urjo:
Kauan sitä ymmärsikin olla parin kolmen ottaja mutta nyt humpsahti, huh.:wall: :wall:

Tänään vituttaa se, että meinasin pökertyä salille kolmen 20:n toiston kyykkysarjan jälkeen. Palkkariakaan ei ollut salilla mukana ja hyvä että selvisin kämpille asti pyörtymättä jonnekkin matkan varrelle. Luultavasti johtuu eilisen päivän syömisistä, ilmeisesti 1600kcal on sitten dietilläkin liian vähän jos meinaa samalla treenata kunnolla :jahas:

vituttaa tai ennemminkin ärsyttää eräs hyvä kaverini. hehkutin hänelle innoissani siitä, kuinka olin houkutellut hieman ylipainoisen, liikuntaa harrastamattoman siskoni elämänmuutos-kurssille, jossa on tarkoitus liikkua ja laihtua.

kaverini totesi tähän että "kuules noora, toi sun kuntoiluinnostus on nyt menny pikkasen liian pitkälle, etkö sinä voi ymmärtää että ehkä jotkut ihmiset vaan haluaa olla pulleita!". mua alko ottaan niin päähän! en ole fanaattinen, ajattelin vain rakkaan siskoni parasta ja vittu minun verorahoistahan niiden ylipainoisten verisuoni- ja sydänsairauksien hoito maksetaan! ja ylipainoiselle tupakoivalle astmaatikkosiskolleni niitäkin sairauksia olisi varmasti tullut! ja kukahan nekin olisi maksanut... jos joku kertakaikkiaan väkisin haluaa olla pullea, älköön tehkö sitä yhteiskunnan kustannuksella!!! olenko yksin mielipiteeni kanssa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
vituttaa tai ennemminkin ärsyttää eräs hyvä kaverini. hehkutin hänelle innoissani siitä, kuinka olin houkutellut hieman ylipainoisen, liikuntaa harrastamattoman siskoni elämänmuutos-kurssille, jossa on tarkoitus liikkua ja laihtua.

kaverini totesi tähän että "kuules noora, toi sun kuntoiluinnostus on nyt menny pikkasen liian pitkälle, etkö sinä voi ymmärtää että ehkä jotkut ihmiset vaan haluaa olla pulleita!". mua alko ottaan niin päähän! en ole fanaattinen, ajattelin vain rakkaan siskoni parasta ja vittu minun verorahoistahan niiden ylipainoisten verisuoni- ja sydänsairauksien hoito maksetaan! ja ylipainoiselle tupakoivalle astmaatikkosiskolleni niitäkin sairauksia olisi varmasti tullut! ja kukahan nekin olisi maksanut... jos joku kertakaikkiaan väkisin haluaa olla pullea, älköön tehkö sitä yhteiskunnan kustannuksella!!! olenko yksin mielipiteeni kanssa?

Tuskin sun siskokaan olis mukaan lähtenyt, jos HALUAISI olla pullea! Eiköhän olis silloin sanonut, että ei oo mua varten tms..

Pakko todeta, että harva HALUAA olla pullea. Ne jotka niin väittävät ovat vaan lopettaneet yritykset pyrkiä terveellisiin elämäntapoihin. Syinä kiire, laiskuus, itsekurin puute tai jo niin paljon ylipainoa, että syödään vaan lisää suruun kun tavoite on aina vain kauempana..Sitä on usein kuullut lauseen: "mä olen oppinut hyväksymään itseni tämän kokoisena" (ylipainoisena siis...). Niin, ja sitten vielä katsellaan lehdestä hyväkroppaisten (vaikkapa fitness-) naisten kuvia halveksuvasti ja päivitellään suureen ääneen että "onpas ihan anorektisen näköinen, näyttää pahalta, ihan liian laiha" ja otetaan lisää wieneriä... :curs:

Sen kummemmin erittelemättä, vituttaa oikein urakalla. Entinen miesystävä siis. Vaikka se ei sinällään ole tehnyt mitään sellaista pahaa, mistä minulla olisi oikeus vetää herneet nenään, niin silti se on ollut ajattelematon.

Olkapäässä/vasemmassa lavassa on jokin tulehdus mikä aiheuttaa erittäin suurta kipua.Lääkärille ei saa aikoja.Pää ei käänny ja kuumemittari näytti lämpöä.
Pomo ei vastaa puhelimeen et voisin lähteä käymään edes sairaanhoitajalla..
Äijä joutu lähteä yhtäkkiä töihin helsinkiin ja on siellä koko viikon.
Nyt ottaa päähän ja lujaa..

Opintotukikuukausia on jäljellä 19. Argh. Menee tiukille, ihan sen takia ku kävin vuoden AMK:ssa kattoo ennen yota. Olen kyllä opiskellut suht hyvää tahtia, mut vähän pelottaa, et kerkiänkö. Sitten ei oo mitään hätää, jos harjoittelusta tulee kunnon palkka, edes siltä 3 pakolliselta kuukaudelta(harjoittelu on 5 kk). Ensi kesänä on pakko saada töitä, kun ei oo enää varaa nostaa tukia kesäksi ja opiskella.

Mulla on opintotukikuukausia jäljellä 7. Opiskelut aloitin tosin vasta vuosi sitten, mutta kävin sitten törsäämässä toisaalla parin vuoden optut. Normiaikainen valmistuminen olisi jouluna 2008. 8 kurssia, työharjoittelu ja opinnäytetyö on enää onneksi jäljellä, kun viime vuoden painoin niska limassa lähes kaikki muut kurssit mitä koko v*n tutkintoon tarvitaan, mutta silti ahdistaa, koska joudun tenttimään kaikista hankalimmat kurssit (4 kpl) nyt syksyllä jotta voin mennä keväällä harjoitteluun. Kiva olisi tietty jos saisi palkallisen harjoittelun, mutta tuskinpa saan. Saa nyt nähdä saanko mitään paikkaa, kun ei tällä luonteella hirveesti noissa työhaastatteluissa loisteta :P (epäsosiaalinen hissukkamissukka vs. ubersosiaaliset verbaalinerot)
(nimim. ikuinen pessimisti)

No ei oikeesti edes vituta. Huomenna on eka päivä koulua ja ylihuomenna vika tällä viikolla. Ensi viikolla sitten taas tiistaina ja keskiviikkona voi raahautua koulun penkille.

Olkapäässä/vasemmassa lavassa on jokin tulehdus mikä aiheuttaa erittäin suurta kipua.Lääkärille ei saa aikoja.Pää ei käänny ja kuumemittari näytti lämpöä.
Pomo ei vastaa puhelimeen et voisin lähteä käymään edes sairaanhoitajalla..
Äijä joutu lähteä yhtäkkiä töihin helsinkiin ja on siellä koko viikon.
Nyt ottaa päähän ja lujaa..

Nyt toi perkules on levinnyt alaselkään asti ja vasenpaan käteen..Onneksi sain huomiseksi lääkärin.Eniten ärsyttää se, ettei oikein uskalla tehä mitään ettei pahene entisestään.Nyt kun olis kerrankin aikaa treenata kunnolla kun toinen puolisko on hesassa, niin ei...Kroppa ei anna lupaa..:wall:

Vituttaa ja väsyttää. Eka aamu koulua tänään. Olisi alkanut 3 kirjan tentillä, mutta enpä mennyt. Nyt on klo 12.30 asti vapaata ja tulin kotia paukuttaan tätä konetta, päättötyön esitarkastus lähenee. Huh, huh! Stressi pukkaa ja paniikki iskee. Päättötyö on viimesin murhe, mutta mitäs mä teen, kun koulu loppuu?! Huhhuh...

Se, että mä oon nii helvetin herkkä.. Nytkii tarvii kaiken aikaa pidätellä ettei kyyneleet valuis valtoimenaan pitkin mun poskia. Kivaa, kun pitäis olla ilonen asiakaspalvelija avokonttorissa. Varsinaisesti ei edes ole syytä pillittää, mutta tuntuu niin pahalta oma rakkaimpansa puolesta, kun on asioita mitä mä en pysty parantamaan... Ja tahtoisin niin auttaa.:(

Mä en kestä enää tätä kipua ja jomotusta..Tätä työpäivää olis vielä reilut kolme tuntia jäljellä..Jomotus on nyt levennyt sormiin asti..
Toivottavasti se lääkäri osaa huomenna sanoa heti et mikä meikläistä vaivaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom