Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
MerZi sanoi:
Harmittaa kun en päässyt kisoja katsomaan. :( Niin monta kiinnostavaa, tuttua ja tuntematonta lauteilla tänään. Enkä nyt voi keskittyä muuhun kuin odottamaan tuloksia ja :kuvia:!

Joo sama täällä! Ihan hulluna tosin odotan niitä kuvia ja myös tuloksiakin! Jospa pakkislaistet rykittävät siellä :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1.5 vkon salitauko ollu ja eiku jatkuu. ;< Eka pääsiäine ja oli punttis kiinni eikä varaa muualle, sit risteily, sit darra ja sit iski flunssa. Nyt ei suju. Eikä saa ruokaakaa alas.

Iskee totaalinen väsy, kai niitä vapaapäiviäkin pitää joskus pitää. Eipä oo kauheesti tullu levättyä eikä liikuttua ku ei oo ollu varaa ostaa sitä salikorttia eikä oo ollu kauheesti intoa lähteä lenkillekään. Kamalasta työtahdista johtuen, todennäköisesti, oikea polvi on turvoksissa ja kipeytynyt... Muutenkin alkaa oleen henkinen väsymys aika ylitsepääsemätön... Ei enää edes vituta, surettaa...

:itku:

tintula sanoi:
1.5 vkon salitauko ollu ja eiku jatkuu. ;< Eka pääsiäine ja oli punttis kiinni eikä varaa muualle, sit risteily, sit darra ja sit iski flunssa. Nyt ei suju. Eikä saa ruokaakaa alas.

Kohta on mullakin ollut yhtä pitkä tauko kaikesta liikkumisesta. :( Pieni flunssa on ollut pääsiäisestä lähtien, eikä suostu millään lähtemään pois. Olo ei ole kovinkaan huono ollut oikeastaan missään vaiheessa, mutta kun kipeänä ei treenata, niin kipeänä ei sitten kans treenata. Kaikkein eniten vituttaa kuitenkin se, että kurkku on on ollu sen verran kipeä, että syöminen ei tunnu kovinkaan kivalle..
Mutta jospa ensi viikolla pääsisi taas treenien pariin. :thumbs:

Tukka tarttui ylätaljaan! AUAUAUAUA! Leikkaan siilin perhana... pitkä tukka on vaarallinen pelkällä ponnarilla...

No voi perseen perse! Taas tää iänikuinen aihe mut nyppii niin hitosti taas. Kaveri haluaa laihduttaa (on vähän ylipainoa) ja oon monta kertaa yrittäny neuvoa sitä ja luvannu tehdä ruokavalioo jne mut turhaa hommaa, koska tytteli ryyppää n. 3 kertaa viikossa ja vähintään sen 10 annosta, usein vielä drinkkejä. Sanoin et eka askel on vähentää juominen minimiin, mut se ei kuulemma onnistu: "viinasta en voi luopuu". :itku: Pysyköön sit läskinä saatana!!!!!!!!!!!!!

Samainen tyyppi myös valittaa et sillei ole koskaa varaa ostaa vaatteita tai esim. hiustenhoitotuotteita (ite täs tilasin läjän...). Mihinkähän ne sen rahat menee :rolleyes:

Priorisointikysymys. Vituttaa tommoset ihmiset! Muuten kyllä tykkään siitä ihmisestä mut ei jaksa noita valituksia läskistä tai rahanpuutteesta, ku niille voi tehdä jotain :curs:

Angelica-82 sanoi:
No voi perseen perse! Taas tää iänikuinen aihe mut nyppii niin hitosti taas. Kaveri haluaa laihduttaa (on vähän ylipainoa) ja oon monta kertaa yrittäny neuvoa sitä ja luvannu tehdä ruokavalioo jne mut turhaa hommaa, koska tytteli ryyppää n. 3 kertaa viikossa ja vähintään sen 10 annosta, usein vielä drinkkejä. Sanoin et eka askel on vähentää juominen minimiin, mut se ei kuulemma onnistu: "viinasta en voi luopuu". :itku: Pysyköön sit läskinä saatana!!!!!!!!!!!!!

Varmaan rasittavaa kuunnella sit tollasta jos sille ei kerta apu kelpaa. Ja on tosiaan valintakysymys et pitääkö sen olut/sidukka/drinkkivararenkaan vai jättääkö sen sit vähemmäl. Alkoholihan on kaikkein turhinta energiaa mitä voi saada. En mä nyt tässä ala moralisoimaan et sitä ei sais pisaraakaan juoda, mut kannattais välttää jos tosiaan haluais laihtua.

Ahistaa ja ärsyttää. Aivan tajuttoman paljon. Ja on parista läheisestä iso huoli. Se ei vituta mutta se on surullista. Pää räjähtää, sisällä kytee. Itsekuri on kateissa. Turvottaa. En nuku kunnolla ja syön miten sattuu ja pitäisi tehdä koulujuttuja ja kroppa reistailee. Pakko ottaa itteensä niskasta kiinni mutta vituttaa vaan niin paljon ettei jaksa. Eikä ois pitänyt juopotella sunnuntaina, se teki taas pahaa jälkeä vaikka vaan yhen illan otin. Nenä on tukossa ja silmiä kutittelee. Ja helvetti kun pitää kestää kaikkia tyhmiä ihmisiäkin vielä. Ku ei ne tajua. Ja istua kotona sisällä koneen äärellä kun ulkona paistaa aurinko. :curs: Ja sekin vituttaa että valitan pikkuasioista vaikka ois varmaan tärkeempää ja suurempaakin tekemistä tässä elämässä. Pakko päästä avautumaan. No. Voinee olettaa että tämän threadin puitteissa valitus on sallittua. Itsekuri mulle takas tänne heti nyt tai hakkaan kaikki!

Angelica-82 sanoi:

Samainen tyyppi myös valittaa et sillei ole koskaa varaa ostaa vaatteita tai esim. hiustenhoitotuotteita (ite täs tilasin läjän...). Mihinkähän ne sen rahat menee :rolleyes:

Priorisointikysymys. Vituttaa tommoset ihmiset! Muuten kyllä tykkään siitä ihmisestä mut ei jaksa noita valituksia läskistä tai rahanpuutteesta, ku niille voi tehdä jotain :curs:

Joo-o, mulla kans samantapainen tilanne, tosin kaverin ongelma ei niinkään oo alkoholi vaan se, että syö aivan liian vähän ja aivan väärää ruokaa ja kun sille yrittää kertoa mitä, koska ja kuinka paljon pitäis syödä, vastaukseksi tulee vaan "joo kyllä mä tiiän". Miksi sitten kysyt multa apua, jos itse tiedät paremmin??!!? Hänen ei loppujen lopuksi tarvitsisi pudottaa kuin muutama kilo mutta omasta mielestään on hirmuinen läski ja itsetunto niin pohjamudissa aina välillä, että ei voi aina käsittääkään...ja siltikään ei ole valmis tekemään mitään konkreettista minkään asian eteen, kai se on sit helpompi valittaa ja kieriskellä itsesäälissä. Miten voi saada ihmisen käsittämään, että on hyvä just sellaisena kuin on tai vaihtoehtoisesti ottamaan itseään niskasta kiinni, jos ei voi hyväksyä itseään nykyisessä olomuodossaan..? Surettaa pikemminkin kuin vituttaa tuollainen, kyseessä on kuitenkin mulle melkoisen rakas ihminen, jonka soisi näkevän itsensä samoin silmin kuin minä ja muut läheiset näemme..

Voi ei... :itku: Eilen oli hauskaa käydä tanssimassa (selvinpäin), mut miks hitossa pitää tulla näin paha olo kun vähänkin menee normaalit rytmit sekaisin. Mua oksettaa, huimaa, hikoiluttaa... Ihan kun pahimmassa krapulassa! Olen tässä odotellut olon tasoittumista et pääsis lähtemään salille, tiedän et tässä olossa treeni ei kulje.

No, olenpahan vastaisuudessa viisaampi. Ketuttaa sisällä nököttää huonovointisena näin kauniilla säällä.

Vapun jäljiltä on käsittämätön väsynyt olo. Hyvä kun jaksan tätäkään tekstiä näpyttää. Järkevämpää olisi nukkua kotona kuin työpaikalla. Kun vain jaksaisi lähteä laahustamaan kotiinpäin niin sen tekisin.

Mahakipu, joka iski kun pääsin salin ovesta sisälle. :wall: Tuli sit höpö höpö treenit. :D eihän mulla edes oo koskaan maha kipee... paitsi nyt. :(

Citymarket oli kehannu korottaa ehrmannin 59 senttiin :curs:

topokatti sanoi:
Tentit. Pitäisi nytkin olla nenä kiinni kirjassa mutta tulin tähän koneelle 'kääntymään' (2,5h).

(reputan, reputan, reputan, reputan)

Sama täällä. Ei vaan nappaa PRKL. Vaihdan sukunimekseni Reppuli. V---u.

Hain perjantaina uudet silmälasit. Tai siis linssit, sankojen vaihtamiseen ei rahani riittäneet. Monen kuukauden säästämisen jälkeen sain kasaan 414euroa, mikä on itsessään yli kuukauden tuloni. Olin käynyt viime kesäkuussa viimeksi silmälääkärillä, eikä uskottu että näköni olisi siitä huonontunut. Nyt olen kolme päivää käyttänyt uusia linssejä, ja joudun luovuttamaan. En näe näillä kädenmittaa pidemmälle. Ja minun tuurillani en voi saada uusia linssejä samaan hintaan, vaan taas on edessä puolen vuoden ja ylikin kituuttaminen, jotta saan seuraavan summan kasaan. Itkettää ja vituttaa.:itku: :wall: Ja koska mulla on vahvuudet pitkälti yli kymmenen molemmissa silmissä, en voi olla ilmankaan laseja tai piilareita, joita en voi tähän aikaan vuodesta käyttää siitepölyallergian takia. Eli nyt kärvistellään sisällä päänsärkyisenä nenä kiinni kirjassa ja yritetään valkata telkkarista vain suomenkielisiä ohjelmia, tekstejä en nimittäin näe lukea ellei ripset hivo ruutua, ja silloin kuvan särinä laukaisee migreenin. Ulos ei voi mennä, sillä en näe lähestyvää autoa ennen kuin se on ehdottomasti vaararajan sisäpuolella. Ja huomisaamuna on viisaudenhampaan poisto. Täytyy painua sieltä suoraan silmäasemalle ja kysyä mitä näille voitaisiin tehdä. Ja yrittää olla jäämättä auton alle sieltä hähdettäessä. Jipii, sokea kuin lepakko ja puoli naamaa puudutettuna ja turvoksissa. Pitänee maalata harjanvarsi valkoiseksi, jotta ihmiset osaavat varoa sokeaa. Autokolari tosin olisi täydellinen päätös tälle viikonlopulle.:itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku:

Ei vituta, mutta surettaa kauheasti..

Jouduttiin tänään piknik-porukan kanssa todistamaan kahden ihmisen pahoinpitelyä. :(

Sanaharkkaan väliin menneet kaksi nuorta miestä saivat molemmat kaljapullosta päähän. Toinen pääsi yhden iskun jälkeen pakenemaan, mutta toinen mies sai vielä uuden iskun maassa maatessaan.

Tekijän pakenemisen jälkeen menin kädet täristen katsomaan maahan makaamaan jääneen kaverin kuntoa. Yritin olla näyttämättä järkytystäni ja rauhoitella miestä. Päässä oli monen sentin viilto, toinen isku olti tullut silmäkulmaan. Joka paikka veressä ja sirpaleissa.

Jotenkin ollut tosi huono fiilis tapahtuman jälkeen. En tuntenut ketään tapahtumassa osallisena olleita eikä mitään pahempaa onneksi sattunut (molemmat kävelivät itse ambulanssiin). Mieli on maassa, ihan kun kädet tärisis vieläkin. Tiedän, etten tilanteessa olisi pystynyt toisin toimimaan, vaikka vieressä olinkin. Väliin ei olisi voinut mennä vaarantamatta omaa turvallisuuttaan. Kuinka tällasta voi tapahtua? Nyrkkitappelun vielä jotenkin ymmärrän, mut pullolla päähän... Sekin jannu näytti ihan normaalilta, aurinkoista päivää viettämään tulleelta tyypiltä.

Sairasta. :(

Ei varsinaisesti vituta mut ahdistaa kun näin kesän tullen työpaikalla lämpötila on jo 29 astetta ja varmaan pahenee vielä. Ei oikein sovi kuitenkaa minihameessa ja topissa täällä heilua :( Tuskanhiki päällä ja vettä kuluu.
Luulis tän alan firmassa olevan tämmöset asiat (ilmastointi/jäähdytys) kunnossa :evil:

Jatkoa tuolle eiliselle vuodatukselleni. Kävin tänään silmäasemalla heti hampaanpoiston jälkeen, ja silmäni mitattiin uudelleen. Viime kesäkuusta romahdus on ollut huikea, nyt arvot -13 vasemmassa ja -19 oikeassa silmässä. Täytyy kohta varmaan punttailukin lopettaa, kun ei enää näe mittarien ja painojen numeroita.:itku: :itku: :itku:

Viisaudenhampaan poisto sentään meni ongelmitta, ja jälkikipukin pysyy buranalla hallittavissa.:rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom