Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Meikäläistä vituttaa se että tietokone meni nyt sitte niin jumiin ettei se ees käynnisty eli toisin sanoen se on kaatopaikka kamaa. Nyt ku opiskelen ni ei oo ees toivoa hankkia uutta konetta. VITTU :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kyllä ketuttaa.:curs: Mä olen näköjään herkistynyt jollekkin uudelle jutulle. Selkä, kyljet ja rintakehä ihan ihottumalla. Pesuaineet taas vaihtoon, pähkinät pois naposteluista ja solarium pannaan.:itku:

Olen kuumeessa! Ja juuri nyt kun kevät on parhaimmillaan. En pääse pyöräilemään enkä salille kuin aikaisintaan viikon päästä. Parempi ottaa varman päälle. PRKL silti!!! :curs:

Googleta Bahia netstore tai jotain semmosta:)

Vituttaa edelleen tämä saatanan allergia :curs: Joka helvetin päivä jotain uutta...Enää ei nenä vuoda niin paljoa, mutta eilen piti sitten yskiä koko ilta. Tänä aamuna kun heräsin, on toinen silmä niin kipeä ja punainen, että hyvä että pystyy silmää räpäyttämään tai liikuttamaan sitä. Lääkärireissu varmaan taas edessä.

Huomenna ois Nrj:n ulkoilmakonsertti, mut varmaan tukehdun sinne pihalle. Luistimet odottaa eteisessä, mut ei uskalla lähteä lenkille. Ekaa kertaa elämässäni toivon tosissani, että alkais satamaan vettä. Vittu, muutan ens keväänä pohjoisnavalle.

Valerie sanoi:
En jostain syystä löydä edes googlettamalla, onko se kaatunu koko firma??
No eikä ole kaatunut, ehkäpä he vaan jättivät mainoksen nyt Pakkikselta pois?

http://www.bahianetstore.com - jos nyt vaatekauppojen linkkejä tänne saa laittaa?

Tää perkeleen puolikuntosuus alkaa todellakin käydä hermoille. Ja tää tukkoisuus, ja ennen kaikkea turvotus. En tienny että tällanen nesteen kerääntyminen on edes fysiologisesti mahdollista. Nyt pitäis saada kroppa tasapainoon ja kunto takas kohenemaan päin ja vähän äkkiä, mutta olen koko ajan jumalattoman väsynyt ja muutenkin ylikunnon oireita ilmassa. En kestä itteeni, en tykkää olla tällanen. Pitäisi ryhdistäytyä ja alkaa taas treenata mutta pelottaa että jos sen teen niin käy vielä kalpatemmin (heh). Ja kun ei tätä jaksaisi selitellä vittu kaikille! Liian epäselvää itellekin tää huonovointisuus. Lisäks sain viikonlopuksi ylimäärästä duunia josta en saa rahaa mutta joka kuluttaa rankasti aikaa, siis koko viikonlopun. Kämppä on kuuma ja siivotonkin vielä, ja näemmä mulla on myös allergia. Oon niin väsynyt ja kyllästynyt että pää räjähtää. Lisäksi olin hammaslääkärissä, joka on ihan tarpeeksi kamalaa muutenkin saati sitten kun lekuri on tyly ja kömpelö:curs: . Lisäksi palaa käämi narsistisiin tai muuten vaan tyhmiin ihmisiin (siis myös muihin kuin itseeni). Nyyh. Päätäkin särkee ja iho paloi auringossa ja yön oon taas nukkunu huonosti. Onneks muuten menee hyvin.

1,5kk salitaukoa, rahat on loppu enkä vieläkään oo pystynyt ostaan uutta salikorttia. Ja olin taas vaihteeks kipeenä, mun mielestä kerran kahdessa vuodessa riittää... luistelemaankaan en oo päässyt ku pari kertaa ja ens viikolla on ihan turha mennä ku "kotipaikkakunnalla" on tiet niin paskassa kunnossa että luistelemisesta ei tuu sitten mitään. jospa sinne uimahallin salille eksyis muutaman kerran niin ei ehkä vituttais sitten niin paljon... ens viikolla pitäis juhlia synttäreitä, ajateltiin grillailla ja meinasin leipoakin jotain mut millähän rahalla sitä ostais kaiken?! perkele...

Nyt ei niinkään vituta vaan itkettää ja mieli on maassa:(
kävin tänään gynellä ja multa löyty kysta vasemmasta munasarjasta. SEn ei pitäisi olla vakavaa, mutta koko munasarja joudutaan leikkaamaan pois.Yhdelläkin pitäisi tulla toimeen, mutta tää niin syvältä.
Kolmen viikon kuluessa saan tietää milloin joudun lisätukimuksiin ja leikkaukseen.
Ensin meni työ ja nyt tämä mitäköhän vastoin käymisiä vielä tulee eteen.:curs:

Viivi81 sanoi:
Nyt ei niinkään vituta vaan itkettää ja mieli on maassa:(
kävin tänään gynellä ja multa löyty kysta vasemmasta munasarjasta.

Äläpä sure, minulla on koko setti poistouhan alla :D . Yleensä munasarjan sirapalekin riittää sen verran ettei korvaushoitoon jouduta ja vaavejakin useimmat saa.

Ja ketjun aiheeseen, ottaa pattiin, taas takapakkia hoitotasapainossa :curs:

En mä tiedä vituttaako mut ärsyttää melkeen parin kuukauden treenitauko ku ei oo rahaa. Sali jossa käyn, myytiin, hinnat kallistu ja nyt pitäis melkene "ettiä" uus sali ku en halua maksaa enempää tuonne salille koska laitteet on melko vanhoja ja tilat on aika pienet.

Ja olin kämmännyt vuorotoiveet ja nyt on iltavuoro kahdessa duunissa samana päivänä 50 kilsan päässä toisistaan...

Ärsyttää sekin ku oon kokoajan töissä enkä ehdi laittaa ruokaa enkä edes siivota, kämppä on rehellisesti ja aikuisten oikeesti ku pommin jäljiltä.

Jospa torstaina sitten ku on "vaan" iltavuoro... Sillon tietty joko soitetaan töistä josko tulisin aikasemmin tai keksin jotain "kehittävää ja muuta mielenkiintosta" tekemistä, kuten uuden Glorian selailun.

Ääni on ihan maassa.:curs: Toisen kerran jo tän vuoden puolella koittaa joku tauti iskee. Sitä edellisestä kerrasta olikin jo pari vuotta.:jahas:

-pipsa- sanoi:
Jospa torstaina sitten ku on "vaan" iltavuoro... Sillon tietty joko soitetaan töistä josko tulisin aikasemmin tai keksin jotain "kehittävää ja muuta mielenkiintosta" tekemistä, kuten uuden Glorian selailun.

Hyvästi iltavuoro, tervetuloa 12-00 torstain työvuoro... :D

Niinku Tabermanin Tommy sano, niin v*tu kun v*tuttaa.

Sain jonkun heinänuhakohtauksen sunnuntaina, jouduin ensiapuun kun naama turposi umpeen ja nyt sitten syödään kaikkia mielenkiintoisia lääkeaineita. Asia ok, eipä ollut eka kerta. Mikä sitten ottaa aivoon? Ei voi reenata aerobista jotain säälittävää lönkyttelyä (kävely juoksumatolla tjsp.) lukuunottamatta. Kielsi reenaamasta aerobista viikkoon. Onneksi ei tajunnut kieltää punttia, joten olen sitten pitänyt tässä kevytviikon.

Ottaa vaan niin aivoon kun ei pääse thainyrkkeilemään, juoksemaan, jumppaamaan, ei siis mitään. Olisi kauhea hinku mennä, mutta kun keuhkot ei anna myöten.

Toisaalta ei niin pahaa ettei hyvääkin: röökin poltto loppui seinään.

Viimeinen tentti huomenna, enää ei jaksaisi.. Noh, ainahan itsensä voi palkinta esim kengillä :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom