Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on kuulemma mieheen laksatiivinen vaikutus. Alkaa siis hirveä piereskely kun minä ilmestyn maisemiin. Ja sehän ei niitä pidättele :curs: Vissiin mun tyttömäisyys saa sen testotasot nousuun, tosimiehellähän kuuluu aina olla vähän paskaa housussa? :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fecske sanoi:
Mulla on kuulemma mieheen laksatiivinen vaikutus. Alkaa siis hirveä piereskely kun minä ilmestyn maisemiin. Ja sehän ei niitä pidättele :curs: Vissiin mun tyttömäisyys saa sen testotasot nousuun, tosimiehellähän kuuluu aina olla vähän paskaa housussa? :wall:
"Joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa." ;)

Faidra sanoi:
-pipsa-: Pakko kysyä tästä:

Mitä sä syöt oikein dieetillä, jos dieettiruoka susta on kallista? Halvemmaksihan se dieetti nyt tulee kuin ns. normaaliruokavalio!

Noh sanotaanko sitten ettei mulla oo varaa ostaa sitä "normaaliakaan" ruokaa... Eikä muhun oikeen mikään positiivinen ajattelukaan tehoa ku illalla ku meen nukkumaan, tiedän että aamulla ei jaksa herätä/nousta ja päätä särkee, se vituttaa jo valmiiks. Tiedän että pitää mennä töihin, mikä ei kiinnosta sitten hevon vittuakaan. Ja saahan siitä työnteosta rahaa, tai no en tiiä. Vaikka duunissa oon sen 6 päivää viikossa tuntuu että siitä ei jää mitään käteen, viime viikolla ei ollu ollenkaan vapaata, tällä viikolla eilinen. Tänään vituttaa se että selkä on ihan helvetin jumissa, mikä taas johtuu siitä ku en oo päässyt salille, mikä johtuu siitä ku ei oo ollu varaa ostaa uutta kuukausikorttia sinne. Nyt on koko kroppa jumissa melkeen pohkeisiin asti enkä taida mihinkään lääkäriin voi lähteä ku pitäis ensin ajaa se 50 kilsaa eikä oo mitään takeita että saan edes saikkua ja jos en saa saikkua enkä ketään tekemään tämän iltaista vuoroa niin se on vähän paska nakki. Joten meen töihin, otan mieheltä lihasrelaksanttia ja kärvistelen. Paskaaks sillä on väliä... Ja kaikista eniten vituttaa se että mulla on neljä iltavuoroa peräkkäin... Vielä olis paljon avauduttavaa mut enpä viitti... MÄ EN VAAN ENÄÄ JAKSAIS!!!!:itku:

-pipsa- sanoi:
... Vielä olis paljon avauduttavaa mut enpä viitti... MÄ EN VAAN ENÄÄ JAKSAIS!!!!

Huh, sun elämä kuulostaa olevan aika umpikujassa. :( Mun kaverilla on vähän samantyylinen tilanne ja se on kans aika kyrsiintynyt elämäänsä... Pitää vaan miettiä että pystyykö jatkamaan samalla kaavalla enää kovin kauaa vai pitääkö yrittää muuttaa sitä elämäänsä johonkin mielekkäämpään suuntaan esim. alanvaihdon/paikkakunnanvaihdoksen/asennetarkistuksen tms. kautta. Helppoahan se suosta ylös pääseminen ei ole mutta mä olen vähän sitä mieltä että mikään ei ole mahdotonta. :) Voimia Pipsa!

lewe sanoi:
Huh, sun elämä kuulostaa olevan aika umpikujassa. :( Mun kaverilla on vähän samantyylinen tilanne ja se on kans aika kyrsiintynyt elämäänsä... Pitää vaan miettiä että pystyykö jatkamaan samalla kaavalla enää kovin kauaa vai pitääkö yrittää muuttaa sitä elämäänsä johonkin mielekkäämpään suuntaan esim. alanvaihdon/paikkakunnanvaihdoksen/asennetarkistuksen tms. kautta. Helppoahan se suosta ylös pääseminen ei ole mutta mä olen vähän sitä mieltä että mikään ei ole mahdotonta. :) Voimia Pipsa!

Kesäkuussa saan tietää pääseekö kouluun, ehkä sillon helpottais tää tilanne. Jos nyt edes pääsen. Kaikki on vaan jos jos jos jos... Olispa edes kun. Ja kaiken lisäks oon peruspessimisti eikä sekään tee asiaa kovin helpoksi. Ja kun ei tiedä kelle puhuis asioista niin täytyy avautua tänne. Mutta täytyy nyt kattoo mitä tulevaisuus tuo tullesaan... :) Kiitos kovasti lewe! :)

-pipsa- sanoi:
Noh sanotaanko sitten... MÄ EN VAAN ENÄÄ JAKSAIS!!!!:itku:
Voi että! Tuli semmonen olo että tekis mieli kaapata -pipsa- syliin ja halia kunnon punttimimmihalilla
huggy.gif
ihan ruttuun, että tulis parempi mieli. Onko kaikki asiat sellaisia, mihin sinä tai kukaan muu ei voi mitenkään vaikuttaa? Ts. pakko vaan olla ja kärvistellä, vai oisko jotain mitä sinä tai muut vois tehdä auttaakseen asioita?

Mun rakas pikkuauto päätti sanoa työsopparin irti maanantaina, kun palailtiin pääsiäisreissulta :itku: Päästiin 470 kilometrin matkasta hurjat 80 km ja siihen jäi. Nyt auto on jossain Iisalmen pikku korjaamolla ja nään sitä varmaan vasta joskus 3 viikon päästä. Eniten vituttaa kun "team Ahman" miehet teki viasta väärän diagnoosin, eli todellisuudessa oltais päästy sillä varmasti perille asti. Nyt hirveä ruljanssi, kuka auton hakee jne jne...Onneksi sentään oli kasko, joka korvaa matkankeskeytymiskulut yms.

Mutta muuten oli kyllä oikein ihana pääsiäinen hyvässä seurassa :love:

Nimim. Onko normaalia olla näin kiintynyt autoonsa :rolleyes:

-pipsa- sanoi:
Ja kun ei tiedä kelle puhuis asioista niin täytyy avautua tänne.
No mutta pipsa, eiks tää keskustelu ole juuri sitä varten? Voi avautua tänne, jos ei muualle voi / viitsi. :) Tsemppiä sulle, joskus elämä vaan on yhtä mättöä. Mut sit se saattaa muuttua yhtäkkiä ihan muuksi, ja ihmettelet miten niin kävi ja miten kivaa onkaan.

Siihen asti avaudut tänne, kun tämähän on virallinen vitutuksenpurkamis-viestiketju. Sit kun tilanne kääntyy, niin vaihdat sujuvasti viestiketjua tuonne missä kerrotaan mikä päivässä on ihanaa. Sekin sulla tulee vielä! :thumbs:

Mua vituttaa tämä malttamattomuus oman kropan kehittymistä odotellessa. tuntuu että sitä on vaan lihottu eikä mitään muuta muutosta ole kropasa tapahtunut sen jälkeen kun olen ruokavaliota muuttanu. Aattelen että teen varmasti jotain väärin kun ei lihakset yhtään oo kiristyneet tai vastaava...no täytyy vaan koittaa ajattelemaan positiivisesti ja yrittää aamuisin kehua itseään niin ehkäpä itsekritiikki/inho poistuu ajan myötä.

akki sanoi:
Mun rakas pikkuauto päätti sanoa työsopparin irti maanantaina, kun palailtiin pääsiäisreissulta :itku: Päästiin 470 kilometrin matkasta hurjat 80 km ja siihen jäi. Nyt auto on jossain Iisalmen pikku korjaamolla ja nään sitä varmaan vasta joskus 3 viikon päästä. Eniten vituttaa kun "team Ahman" miehet teki viasta väärän diagnoosin, eli todellisuudessa oltais päästy sillä varmasti perille asti. Nyt hirveä ruljanssi, kuka auton hakee jne jne...Onneksi sentään oli kasko, joka korvaa matkankeskeytymiskulut yms.

Voi ei! Millä ihmeellä te pääsitte kotia? Taksilla? :lol2: Olitte mun mielessä maanantaina, kun mietinkin että koska se punainen pikkuauto huristaa tästä ohi. Oisin tullut motarin varteen huiskuttamaan :lol2:

akki sanoi:
Nimim. Onko normaalia olla näin kiintynyt autoonsa :rolleyes:

On normaalia ;)

fitnesspimu sanoi:
Voi ei! Millä ihmeellä te pääsitte kotia? Taksilla?

No taksilla tietty :david: Ei vaan onneksi ei oltu sen kauempana, niin porukat pystyi tuomaan meille siskon auton tilalle. Oli kyllä onni onnettomuudessa, että ei ollu 30 astetta pakkasta, ois saattanu muuten vähän vilu yllättää...
Mut ei ollu :itku: kaukana kun Ka seisoi tienvarressa konepelti pystyssä, eikä kukaan tienny mikä sitä vaivaa...Noh, ehkä tää vielä tästä iloksi muuttuu ;)

Anopin 50-vuotispäivät, eikä mitään päällepantavaa, hartiat läpijumissa, treeni ei kulje, ensikokeilu lean stackia pari päivää sitten, ja :urjo: siitä lähtien, vaihdoin hopeiset renkaan korviini vanhojen kultaisten nappien tilalle ja nyt rähmivät ja kutisevat ja pisteenä iin päälle pistelin yleisvitutukseen pääsiäisenä saamani 200g fatzerinsinisen, ja nyt en tiedä kumpi pn kamalampaa, henkinen morkkis vai fyysinen paha olo...:itku: Eli tällaista tälläkertaa. Onneksi ilmojen lämmettyä iho ei ole enää niin kuiva kuin ennen. Eli jokaisessa pilvessä on tälläkin kertaa ainakin katinkultareuna...:rock:

Ahdistaa ja vituttaa kun on paljon tenttejä tulossa ja niistä tulee aina hirvee stressi ja sitten en saa siltä ahdistukseltani luettua ja tentit menee uusintaan. Lisäksi sain flunssan -> työvuoro jäi väliin -> ei tule rahaa, ei pääse treenaamaan, on läski olo, mikään ei huvita ja rahat on ihan loppu joten ei pääse edes ostamaan karkkia jota vois vetää tähän ankeeseen oloon :wall:

Kiitos Estel ja Feidra! :)

Tänään on itseasiassa ollut vähän parempi päivä. Kaikki on melkeen johtunut siitä että rahat on ollu vähissä jo jonkun aikaan. Helmikuussa pankki päätti ottaa 2 lainan lyhennystä, jäi pari kymppiä josta sitten olis pitänyt vuokra ja laskut + tietty ruoka. Sit ku laskuja jäi rästiin, tuli muistutuksia ja siitä tulee sellanen kiva kierre... Miehen kans meni vähän kurjasti ku se oli jostain syystä pahalla tuulella, työasiat stressas ja sil leikattiin polvi... Mä en tahdo saada nukuttua, tai uni tulee ku tulee ja aamusin oon tajuttoman väsynyt... Ehkä tää tästä ku kevät tulee ja aurinko alkaa paistamaan :) Pitää vaan sinnitellä siihen asti ja yrittää olla hyvällä mielellä!

Kyllä tämän flunssan kanssa alkaa jo hermot mennä. Ei oo pitkään aikaan voinut mennä salille. Tästä kun selviää, niin sitten ei tarvikaan kuin odotella koivun siitepölykautta. Sitten sitä taas saa pitää paketillista nessuja mukana.

Kukaan tuttu ei viitsi lähteä mun kanssa huomenna katsomaan kisoja Kultsille.:curs: Eli enpä taida lähteä yksinkään, tylsäähän se on.:itku:

Iski just taas harmi eilisestä työpäivästä, menin tekemään alkeellisen mokan. Sain vuoronvaihdossa edellisen vuoron hoitajalta pyynnön tehdä yhden jutun. Tiesin, että sitä ennen täytyy koneelta tarkastaa yhdet tutkimustulokset. Menin ja oletin, että se on tehty. Mun vuoron loppuessa kun annoin raporttia, seuraava hoitaja hämmästeli, että MIKSI sä oot noin tehnyt, kun olis pitänyt odottaa ne tutkimukset. Ja sissus saamari, ne ei tosiaan olleet tulleet, mä vaan oletin niin ja tormakkana toimin enkä tarkastanut. Hävettää niin s*tanasti. :curs: :wall: Kukaan ei ole vaarassa, virhe oli vaaraton mutta harmillinen, se vaan, että tiesin miten olisi pitänyt toimia ja sit typeränä tein pieleen. Oikein sopivaa toimintaa kun ihminen on koeajalla töissä.

Korvia ihan kuumottaa, kun tiedän miten purpattavat töissä. Mun moka ja mun nimellä siellä on koneelle asiat nyt merkitty, ja mun vastuuvuorolla tapahtunut. Että haahaahaa.

Nyt sieppaa.. Ulkona mitä hienoin ilma ja minä tietenki töissä 7-19. Ja ainoa lauantaipäivän ilo että aika kuluu on telkkari. Ja justiinsa senki piti mennä poksahtamaan.. :curs:

Onneksi on vielä pakkotoisto, kuhan tää netti ei vaan simahtais..:rolleyes:

Harmittaa kun en päässyt kisoja katsomaan. :( Niin monta kiinnostavaa, tuttua ja tuntematonta lauteilla tänään. Enkä nyt voi keskittyä muuhun kuin odottamaan tuloksia ja :kuvia:!

Suositut

Back
Ylös Bottom