Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Sweet mint sanoi:
Minä niin vihaan asua täällä pikkukaupungissa kun kaikki kuvittelee tietävänsä toistansa asiat niin hemmetin hyvin :wall:

Oi miten tuttua :D

Sweet mint sanoi:
Ja tosiaan nämä kaikki herrat ovat kolmekymppisiä (X + kaverit) sekä sinkkuja, joten mietin vaan ettei vaan ois jollain tehnyt mieli sekoittaa pakkaa ihan tahallaan kun meille miehen kanssa menee niin tosi hyvin parisuhteessa.

Tuo on kyllä todella lapsellista, mutta eikös miehet ole lapsellisia :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri kun muutama päivä sitten kehuin olleeni koko talven terveenä, heti alkoi flunssan merkkejä ilmetä. Nuha on ollut jo pidemmän aikaa ja nyt tuntuu poskionteloissa ja otsassa ihmeellistä painetta ja päässä outoa vihlomista, pitänee aamulla soittaa terveyskeskukseen jotta tutkisivat tilanteen.

Toivottavasti nyt en sairastuisi enemmälti, kun oli pääsiäiseksi jo suunnitelmia. :itku:

MerZi sanoi:
Juuri kun muutama päivä sitten kehuin olleeni koko talven terveenä, heti alkoi flunssan merkkejä ilmetä. Nuha on ollut jo pidemmän aikaa ja nyt tuntuu poskionteloissa ja otsassa ihmeellistä painetta ja päässä outoa vihlomista, pitänee aamulla soittaa terveyskeskukseen jotta tutkisivat tilanteen.

Toivottavasti nyt en sairastuisi enemmälti, kun oli pääsiäiseksi jo suunnitelmia. :itku:
Flunssaa pukkaa täälläkin...se on näitä päiväkotiduunin ihanuuksia...:(

Taas kerran lauantain herkuttelu venähti myös sunnuntain puolelle:curs: . Ärsyttää kun en saa pidettyä itteäni hallinnassa:wall: . Viikot menee tosi hyvin, itsekuria löytyy ja jaksan hyvin oottaa lauantaihin mut sunnutaina melkein aina samaa mussutusta kuin edellisenä päivänä:(

Tänään on ollut krapulapäivä. Se itsessään on jo rasittavaa, mutta nyt olen viimeiset kuusi tuntia potenut kamalaa vatsakipua. Missään asennossa ei pysty olemaan ja turha kuvitellakaan nukkuvansa. Sattuu! :itku: Tässä taitaa kostautua eilisen ja tämän päivän epäterveellisyyksillä herkuttelu. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että ei enää ikinä suklaata ja sipsejä! Alkoholikin saa olla pannassa jonkin aikaa. Miten kenelläkään voi olla näin herkkä vatsa??

Argh!

PERKELEEN kassa! siel oli isos kaupassa 3 kassaa auki ja kauheet jonot. Satuin tietty kassalle jossa tajusin vasta ihan viime metreillä olevan yks aivan tolkuttoman hidas :wanha: naismyyjä. En lähteny muuttaa jonoo. Well

Kassatäti ottaa käteensä tavaran, pyörittelee sitä tuhanteen eri suuntaan -piip- ja katsoo vielä uudestaan tavaran ja näyttöpäätteen. Uusi tavara ja sama härdelli. Sitten vielä -piip-pausten välillä katselee jonnekkin katon ja kaupannurkan välimaastoon. On vielä muutenkin tosi koomisen näkönen ilmestys. Eka kerran kun kyseisen kassatädin kohalle osuin oli äijän kans vaikeuksia olla nauramatta ja etsin jo piilokameraa....

"Poikkesin" siinä kaupas aamulenkin yheydessä ja koko jupakan ajan valuin norona hikeä (hyvät termogeenit!). :kippis1:

MUUTAMA asia:wall:

KAIKKI! Mutta kukaan ei tiedä eikä näe sitä... :itku:

rebanna sanoi:
Taas kerran lauantain herkuttelu venähti myös sunnuntain puolelle:curs: . Ärsyttää kun en saa pidettyä itteäni hallinnassa:wall: . Viikot menee tosi hyvin, itsekuria löytyy ja jaksan hyvin oottaa lauantaihin mut sunnutaina melkein aina samaa mussutusta kuin edellisenä päivänä:(
Mulla on ihan sama ongelma. Viikot pystyn yleensä olemaan ihan sievästi, mut jos lauantaina retkahdan herkuttelemaan, niin sama meininki jatkuu sunnuntainakin. Ihan kauheeta, kun joskus mopo lähtee käsistä useemmaksikin päiväksi. Kunnon herkutteluputken jälkeen on ihan karsee olo henkisesti ja fyysisesti :itku: :urjo:

Nyt kyllä harmittaa ja vituttaa ihan armottomasti.:wall: Pienemmällä tyttärella on aivotärähdys, kun putosi sohvan selkänojalta. Kaikki paikat ihan yrjössä, kun ökä lentää aikas kaaressa...

Ihan hippasen ottaa päähän, kun tänään tuli tulokset kolmesta tentistä, joista kaksi sitten reputin. :wall:

Torstaina edessä neljä luentokuulustelua ja aikaa lukea varsin vähän. Reputusten takia täytyy sitten varmaan maksaa tukia takaisin. Elämä on joskus niin ihanaa!!
Kaiken huipuksi opiskelukaveri tokaisi, että "älä välitä työoikeus kuuluu reputtaa ekalla kerralla, kaikki reputtaa sen". Siis KUULUU reputtaa... Onkohan systeemissä vikaa? :curs:

tortillaan kääritty riisi

Yök. Ruokalassa oiva lounassapuska: riisiä tortillassa, tosin nimenä oli tandoorikanaa tortillassa. Maistuu aika puisevalta. Löysin broileria kääryleestä noin 20 grammaa ja se on vähän, kun maksan annoksesta noin viisi euroa. Eikä varmaan tarvitse tämän palstan lukijoille kertoa, miksi tällainen annoskoostumus ottaa päähän.

Narayanin vitukseen kommentti: minua vituttaa muun muassa silloin, kun useita henkilöitä ilmoittautuu kirjatenttiin ja ilmoittaa tenttivänsä kaikenlaisia opuksia, joista pitää sitten tehdä kysymykset. Sitten vain osa ilmestyy paikalle ja osa kysymyksistä on tehty ihan turhaan. Palkkion saa vaan tarkastetuista papereista. Sekin vituttaa kun huomaa, ettei joku ole lukenut tentittävää kirjaa vaan sepustaa omasta päästään. Ajanhukkaa minulle lukea sellaista. Palkkio ei ole niin suuri, että kaikenmaailman jutusteluja ilokseen lukisi. Hyvät kirjatenttivastaukset toki lämmittää mieltä.

Tämä ei välttämättä liity mitenkään edelliseen. Varmaan kyse ihan erilaisista opinnoistakin. Yliopistossa vaan jotkut tuntuvat kokeilevan onneaan, pääsisivätkö läpi lukematta tai lukemalla tärppejä.

Go-Diva sanoi:
Narayanin vitukseen kommentti: minua vituttaa muun muassa silloin, kun useita henkilöitä ilmoittautuu kirjatenttiin ja ilmoittaa tenttivänsä kaikenlaisia opuksia, joista pitää sitten tehdä kysymykset. Sitten vain osa ilmestyy paikalle ja osa kysymyksistä on tehty ihan turhaan. Palkkion saa vaan tarkastetuista papereista. Sekin vituttaa kun huomaa, ettei joku ole lukenut tentittävää kirjaa vaan sepustaa omasta päästään. Ajanhukkaa minulle lukea sellaista. Palkkio ei ole niin suuri, että kaikenmaailman jutusteluja ilokseen lukisi. Hyvät kirjatenttivastaukset toki lämmittää mieltä.

Tämä ei välttämättä liity mitenkään edelliseen. Varmaan kyse ihan erilaisista opinnoistakin. Yliopistossa vaan jotkut tuntuvat kokeilevan onneaan, pääsisivätkö läpi lukematta tai lukemalla tärppejä.

Kyllä muakin ottaisi päähän tehdä turhaa työtä ja sitten lukea pino vastauksen yrityksiä. Mutta kun on tehnyt työtä ihan tosissaan yhtä tenttiä varten 8h/päivä neljän viikon ajan niin käy pikkusen riepomaan. No saan nauttia työoikeuden ihanasta maailmasta vielä toisetkin 4 viikkoa sitten joskus :rolleyes:

Ja jotta ei menisi ihan off topic osastoon niin tänään ottaa päähän mätkyt..

Harmittaa, kun ei saa tukea tälle harrastukselle/elämäntavalle sieltä mistä sitä nimenomaan (kai) pitäisi tulla, tai ainakin se lämmittäisi mieltä ja olisi tärkeää.

Enpä tiedä, on tämä vaan iso osa elämää ja tulee olemaan aina vain isompi, kun tavoitteet kovenevat ja konkretisoituvat. Joka tapauksessa mä haluan tehdä tätä, musta kun ei mitään "kerran viikossa harrastaja-aerobikkaajaa" taida enää saada. Olenko hirveän itsekäs, jos olen oma itseni, teen sitä mitä tykkään tehdä. Treenaan ja ruokailen omalla tyylilläni, elän tätä elämäntapaa 24/7. En ole sitä muilta vaatinut, mutta on kai liikaa odottaa ymmärrystä omaa elämäntapaa kohtaan.

Tämä LOSKA ja RÄNTÄ ärsyttävät.:curs: Sulaisi jo nuo märkälumet ja kuivuisivat tiet niin ei tarvitsisi taivaltaa tässä ravassa ja märkyydessä

Tänään tuli palkka ja meni jo yöllä klo 0100 kaikki, laskuihin... Millähän sitä ostais ruokaa... Enää ei jaksa oikeen välittääkään... Mitä sitten vaikka kuoliskin nälkään... Pakkodieetti...

-pipsa- sanoi:
Tänään tuli palkka ja meni jo yöllä klo 0100 kaikki, laskuihin... Millähän sitä ostais ruokaa... Enää ei jaksa oikeen välittääkään... Mitä sitten vaikka kuoliskin nälkään... Pakkodieetti...

Äh, tuttu tunne. Saakeli. Ja nyt vielä pitäis syödä terveellisesti ja siihen menee rahaa ja vuokra on seittemän päivää myöhässä ja vittu kun oon tulossa kipeeksi jä väsyttää ja kisat tulee ja painoja pitää vetää. Ei vaan jaksa, kohta ei jaksa ees riehua.

Narayan: ai työoikeus. minäkin olen kuullut, että oikiksessa olisi tuollainen tapa, että aina jonkun pitäisi reputtaa. Onhan se epäreilua.

ääh... sinne meni herkuton huhtikuu... sorruin eile ostaa makuunista karkkia *ärrrrR* nyt kyllä ottaa päähän... muutenki tuntuu ettei tää dieetti ala oikee ottaa ilmaa siipien alle... mitehän sitä sais taas sen tutun hyvän fiiliksen tähän hommaan... jotenki menny hukka-piiloon se sellane nytte... :( *sniff*

Go-Diva: juu, taitaa olla ihan vakiintunut käytäntö. Työoikeudessa reputti nyt vain kolmasosa mutta viime syksyn hallinto-oikeuden tentissä 84% :hyper:

Tää meni ihan :offtopic:kun mulla on ihan huippu päivä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom