Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
venla sanoi:
Äh, tuttu tunne. Saakeli. Ja nyt vielä pitäis syödä terveellisesti ja siihen menee rahaa ja vuokra on seittemän päivää myöhässä ja vittu kun oon tulossa kipeeksi jä väsyttää ja kisat tulee ja painoja pitää vetää. Ei vaan jaksa, kohta ei jaksa ees riehua.

Mullakin tuossa odottelee pari laskua mut mistäs ne maksais..? Koko ajan vaan kertyy rästejä ku ei pysty edellisiä maksaan, kiva kierre. Töihinkin pitäis lähteä mut ei vittuakaan kiinnosta ku ei siitä mitään hyötyä ole... Pitäiskö sitä vielä ettiä kolmaskin duuni ku ei näytä 2 palkkaa riittävän...

Tosiaankaan, ei jaksa edes riehua... Vituttaa vaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-pipsa- sanoi:
Tosiaankaan, ei jaksa edes riehua... Vituttaa vaan.

Hip hei -pipsa-, läpyt! Se oiskin niin siistiä jos kyse olisi sellaisesta kanavoitavasta ärtymyksestä, mutta kun väsyttää liikaa, ei jaksa tapella. Aaargh, sitten vielä ihan hullut PMS-oireet jotka aiheuttaa kolmen päivän todella järkyttävän depiksen. Ärtyneisyyden kestäisi helpommin kuin tällaisen suunnattoman angstin. (Ja tietenkin vielä kisojen kynnyksellä painoa nostamassa, saatana. Onko tästä aiheesta threadia, voisin käydä avautumassa...)

Rasitusvamma ottaa kiukuttaa tosissaan! Miksi ihmeessä mulle piti tulla tuo piriformis syndrooma - oon kuitenkin niin tunnollisesti venytellyt aina! Nyt se sitten vaan pahenee ja mun koko omaisuus hupenee fysiorterapiaan. :itku:

April sanoi:
Rasitusvamma ottaa kiukuttaa tosissaan! Miksi ihmeessä mulle piti tulla tuo piriformis syndrooma - oon kuitenkin niin tunnollisesti venytellyt aina! Nyt se sitten vaan pahenee ja mun koko omaisuus hupenee fysiorterapiaan. :itku:

Jos sua April yhtään lohduttaa, niin ei hyvin mene mullakaan: toisen puolen piriformis-vaiva (?) on pahentunut enkä oo saanut vieläkään itseäni raahattua edes lääkäriin asiaa valittamaan... :wall:

Noooh, ehkä harkitaan lääkäriajan varaamista sitten kun toivun tällä hetkellä sairastamastani vatsataudista ja pääsen vessaa pidemmälle. :curs:

Minzku sanoi:
Jos sua April yhtään lohduttaa, niin ei hyvin mene mullakaan: toisen puolen piriformis-vaiva (?) on pahentunut enkä oo saanut vieläkään itseäni raahattua edes lääkäriin asiaa valittamaan... :wall:

Kohtalotoveri! :)

Mä oon nyt kerran käynyt fysioterapiassa. Pakaraa hoidettiin siellä ultraäänellä, sellasella häijyllä sähköllä ja sitten vielä hieronnalla... Mulla ois vielä 3 kertaa käymättä, mutta nyt jo epäili se fysioterapeutti, ettei ne kerrat riitä. Mulla on tää vaiva ollut jo 3 kk, joten jumissa oli pakaran lisäksi myös vasemman puolen reisilihas, lonkankoukistaja ja alaselän lihakset. Niin paljon vaivaa niin pienestä lihaksesta! :curs:

Eniten mua ottaa päästä, kun ei voi juurikaan jalkoja treenata, tai ainakin ne tehokkaimmat liikkeet niinkuin kyykyt ja askelkyykyt sattuu ihan hemmetisti.

Kannattaa kyllä hoidattaa se piriformis pois ennen kuin se aiheuttaa pahempia vaivoja! Ja tsemppiä vatsataudinkin hoitoon. :)

venla sanoi:
Hip hei -pipsa-, läpyt! Se oiskin niin siistiä jos kyse olisi sellaisesta kanavoitavasta ärtymyksestä, mutta kun väsyttää liikaa, ei jaksa tapella. Aaargh, sitten vielä ihan hullut PMS-oireet jotka aiheuttaa kolmen päivän todella järkyttävän depiksen. Ärtyneisyyden kestäisi helpommin kuin tällaisen suunnattoman angstin. (Ja tietenkin vielä kisojen kynnyksellä painoa nostamassa, saatana. Onko tästä aiheesta threadia, voisin käydä avautumassa...)

Miltähän tuntuis jos joskus olis edes yhden päivän onnellinen ja hyväntuulinen? Mulla on ollu tällanen päivä varmaan joskus vuonna 2004... Sillon ku oli niin lämmin huhti- ja tuokokuu. Mulla ei sentään mitään kisoja ole tulossa eikä sitä aikaa kuusta, mutta silti on ilmapallomainen olo. Ja meinasin kokeilla aloittaa dieetin, mutta ku ei oikeen tiedä miten sen alottais ku ei oikeen tuota terveellistä ruokaakaan voi ostaa ku ei oo rahaa... Paljon olis kyllä sydämmellä mutta ei oikeen tiedä kenelle tai minne avautuis...

Mutta, ehkä se joskus tästä helpottaa. Rämmitään vaan venla eteenpäin niin ehkä sitä joskus pääsee perille! :whip:

Vituttaa kun hermot on ÄÄRETTÖMÄN pinnassa ja kireällä vaikka haluaisin olla hyvällä tuulella. Ja kamala meteli :curs: Ois kiva olla iloinen kun ei ole syytä olla vittuuntunut. Jotenkin pimeätä :D Silti vaan hermostuttaa h0h0:D

Vittu että vituttaa.

1. Miehet :wall: Tai no, yksikössä siis.

2. On se perkele joku kirous, ettei meikäläinen saa varmasti nauttia vapaasta edes silloin kun siihen olisi mahdollisuus. Samaa kaavaa joulu, uusi vuosi, nyt tämä pääsiäinen... Mä en jaksa. Tuntuu että pitkään kerääntynyt stressi, univelat, kaikki pamahtaa nyt päälle kahta kauheempina. Tunnen itteni niin hyytyneeksi että itkettää.

Nyt kyllä tankkaan koko pääsiäisen seudun tukevasti suklaamunilla (pakko kai se on suklaa-sellaiseen tyytyä kun ei muutakaan tarjolla ole :D).

Voi perkele että nukuin viime yön huonosti. Naapurissa oli jotkut ryyppäjäiset ja hirvee lärpätys kuului aamuyöhän. Koputin välillä seinään, nämä idioootit vaan koputtaa takasin ja jatkaa samaan malliin. Eikä kyseessä ollut edes mitkään teinien ryyppäjäiset, vaan ihan aikuinen (vanha) ihminen tuossa asuu.
Että ihmisten pitää olla tyhmiä!! :curs:

Nyt sitten väsyttää, vituttaa ja särkee päätä.

Sataa vettä! :curs: Olin suunnitellut tälle päivälle aamulenkkiä, mutta eihän siitä tuossa ilmassa tule mitään. (En ole vielä niin pitkällä, ettei ilmat vaikuttaisi lenkkeihini...) Toivottavasti nyt edes jossain vaiheessa tänään selkenee, ettei jää aerobiset väliin kokonaan.

Jäkäjäkäjäkä. Joka paikka rutisee. Selkäranka, polvet, nilkat, sormet, kyynärpäät. Forkut ja pohkeet on ihan juntturassa. Sormet ei taivu. En voi istua kun koskee perseeseen. Selkä ihan mutkalla ja rutussa. Jos joku keksii mikä mussa on vikana niin kertokoon jotain paranteluvinkkejä... Rasittavaa.
Ainiin, ja kurkku on ihan sairaan kipee. Meni kipeeksi kun örisin treeneissä. Vitun omituisia ongelmia.
Vaihdan lajia kuviokelluntaan tai johonkin vastaavaan...

Ismo Alangolla on tähän loistava biisi :rock:

MÄ oon miettinyt, että onko tää jatkuva yleisvitutus suomalaisten geneettinen piirre. Aina on jotain perseellään - jos ei ole, niin kehitetään jotakin. Mä en osaa olla, jos mulla ei ole jotain stressattavaa mielen päällä. Että vähintäänkin vituttaa aina se, että aina vituttaa jokin :rolleyes:

Voin muuten kertoa, että tohon perusvitutukseen auttaa asennemuutos. Ja se hyväntuulinen olo heräämisestä silmien kiinni painamiseen tuntuu aika hemmetin hyvältä. :) Pulla on opettanut mua siinä... kaksi hyvää mottoa: 1) Älä murehdi asioista, joihin et itse pysty vaikuttamaan. 2) Asioilla on tapana järjestyä.

Kumma kyllä, molemmat ovat toimineet! On huomattavasti helpompi elää positiivisella yleismielialalla kuin jatkuvasti tappi otsassa... suosittelen kokeilemaan. Niidenkin, joita mun hyväntuulisuus jaksaa ärsyttää. :)

-pipsa-: Pakko kysyä tästä:
-pipsa- sanoi:
Ja meinasin kokeilla aloittaa dieetin, mutta ku ei oikeen tiedä miten sen alottais ku ei oikeen tuota terveellistä ruokaakaan voi ostaa ku ei oo rahaa...
Mitä sä syöt oikein dieetillä, jos dieettiruoka susta on kallista? Halvemmaksihan se dieetti nyt tulee kuin ns. normaaliruokavalio!

edit: Ettei menis ihan off-topiciksi niin sanotaan nyt vaikka että tänään vituttaa se, kun siitepölyaika on alkanut, allergialääkkeet sisältää pseudoefedriiniä ja apteekin täti sanoi ettei niitä voi ottaa ennen kisoja ettei käry käy jos testataan. Prkl... pitää sitten hakea uudet lääkkeet.

Faidra sanoi:
Ettei menis ihan off-topiciksi niin sanotaan nyt vaikka että tänään vituttaa se, kun siitepölyaika on alkanut, allergialääkkeet sisältää pseudoefedriiniä ja apteekin täti sanoi ettei niitä voi ottaa ennen kisoja ettei käry käy jos testataan. Prkl... pitää sitten hakea uudet lääkkeet.

Pseudoefedriini on mun käsittääkseni poistettu kiellettyjen aineiden (piristeiden) listalta. Että ihan huoletta voit noita pseudoefedriiniä sisältäviä allergialääkkeitä syödä :). Ihan 100% varma en asiasta ole, mutta näin asian olen ymmärtänyt ja vilkaisin äsken http://www.antidoping.fi-sivustoa, ja sielläkin sanottiin näin:

"WADAn seurantaohjelma vuonna 2006

Havaitakseen joidenkin sallittujen aineiden liiallista käyttöä urheilussa tai joidenkin vain kilpailujen yhteydessä kiellettyjen aineiden mahdollista asiatonta liikakäyttöä harjoittelun yhteydessä WADA tarkkailee dopingnäytteistä vuonna 2006 seuraavia aineita:

1. Piristeet (S6.):

a) Kilpailujen yhteydessä otetuista näytteistä seuraavia sallittuja piristeitä (positiivinen testitulos ei johda rangaistuksiin):

bupropioni, fenyyliefriini (metaoksedriini), fenyylipropanoliamiini (norefedriini), kofeiini, pipradroli, pseudoefedriini ja synefriini..."

Eli tuskin allergialääkkeestä saatu pseudoefedriinin määrä ylittää tuota asiattoman liikakäytön määrää. Mutta älä sitten mua syytä, jos tuleekin ongelmia (toivottavasti ei) :) .

Faidra sanoi:
Voin muuten kertoa, että tohon perusvitutukseen auttaa asennemuutos. Ja se hyväntuulinen olo heräämisestä silmien kiinni painamiseen tuntuu aika hemmetin hyvältä. :) Pulla on opettanut mua siinä... kaksi hyvää mottoa: 1) Älä murehdi asioista, joihin et itse pysty vaikuttamaan. 2) Asioilla on tapana järjestyä.

Kumma kyllä, molemmat ovat toimineet! On huomattavasti helpompi elää positiivisella yleismielialalla kuin jatkuvasti tappi otsassa... suosittelen kokeilemaan. Niidenkin, joita mun hyväntuulisuus jaksaa ärsyttää. :)

Mä oon kans ihan tietoisesti yrittänyt muuttaa omaa asennettani positiiviseksi. 5 vuotta sitten kukaan ei ois koskaan kuvaillut mua iloiseksi ja nyt monet saa musta iloisen ensivaikutelman. Ja kyllä, elämä tuntuu paljon helpommalta! Ja samat motot on käytössä mullakin :)

Ettei ihan off-topicia tulis rustattua niin tänään harmittaa se, että pari hyvää kaveria on käymässä ja mua väsyttää ihan hulluna, kun oon herännyt tänään jo puol 6... :(

Miehet. :itku: Eräskin on sanonut minulle asioita joita ei oikeasti tarkoita ja vain siksi kun ei halua että minuun sattuu. SIIS KUKA S**TANAN PÄSSI KUVITTELEE ETTÄ VALEHTELEMALLA JA TYHJILLÄ SANOILLA VOI TEHDÄ TOISEN ONNELLISEKSI JA TYYTYVÄISEKSI?!??! :curs: Jos herra olisi heti alkuunsa puhunut suunsa puhtaaksi ja kertonut minullekin mikä on homman nimi niin olisi sattunut h*lvetisti vähemmän!!! :curs:

Oksettaa kun edes ajattelen asiaa.

Nyt menen kiroamaan, noitumaan ja taikomaan (pääsiäisen kunniaksi alan käyttäytymään kuin ehta noita-akka... :D ) koko miessukupolven alimpaan helvettiin. Pysyköön siellä, yhtäkään heistä ei näköjään ole minulle tarkoitettu. PTHUI!!! :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom