Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua on jo pidempään vituttanut sali, jossa käymme. Muutimme vuodenvaihteessa uuteen paikkakuntaan ja lähellä on vain yksi sali. Ja täytyy sanoa, että kyllä on taso surkea. Ja hinnassa entiseen ei ole eroa kuin 7€/ kk. Niin, kuulostaa isolta erotukselta, mutta entisessä salissa tällä hinnalla sai omaohjaajan käyttöönsä halutessaan, enemmän laitteita ja nimenomaan ehjiä laitteita, aerobiset laitteet (juoksumatot, crossarit, soutulaitteet, pyörät yms. yms.) cardio-salilla, mahdollisuuden käyttää mitä tahansa lukematonta jumppamahdollisuutta/ spinning/ vesijumppia, mahdollisuuden uima-altaan käyttöön.... Salilla jossa nyt käymme laitteet on ikivanhoja ja rempallaan eli mielikuvitusta saa käyttää, että saa tehtyä treenin rikkomatta itseään (laitteet on todella huonossa kunnossa), aerobisesta treenistä saa haaveilla näiden vanhojen Tunturi-pyörien keskellä, crossari on joku postimyyntiversio, soutulaite sellainen water-malli ja mitään aerobista laitetta et voi mitenkään säätää, koska ne on menneet rikki varmaan jo 10 vuotta sitten.

Eilen sitten käytiin tutustumassa "jäsenyys-saliin" ja taas saataisiin sillä 7€:lla/ kk niin paljon kaikkea, lisäksi tietty sellaisen 20 km:n matkan salille, mutta kyllä me siihen varmaan päädytään. Tärkeintä on kuitenkin saada kunnon treeni aikaiseksi ja lihasta kroppaan ja etenkin pitää paikat ehjinä.

Kaikenlaisia kuntosaliyrittäjiä sitä maailmaan mahtuu - harmittaa tollaset huijarit - ihan oikeesti.

No, se siitä vitutuksesta - vielä tämän kuukauden aikana voimme tyytyväisinä mennä pyytämään pantit takaisin avainkortista ja liittyä kunnon kuntosalin jäseneksi.

Mua nyt ei varsinaisesti ****** vaan ottaa pollaan tää hitonmoinen hammassärky :itku:

Copacabana sanoi:
Mua nyt ei varsinaisesti ****** vaan ottaa pollaan tää hitonmoinen hammassärky :itku:
Äkkii hampulääkäriin, loppuu särky, loppuu vitutus!:D

Työpaikka-ahdistus :wall:

En saa nukuttua, kun ahdistaa/vituttaa... Kirjoitinpa siis työpaikkahakemuksia tähän aikaan yöstä.

Voi vitun vitun vittu. Olin NÄIN lähellä maailman parasta työpaikkaa, tarkoitus oli että ne haastattelisivat vielä kaksi parasta, joista minä olisin ollut toinen. Muuttivat suunnitelmia ja ottivat suoraan sen, jolla oli arkistointikokemusta. Ei voi vituttaa enempää..... äkkiäkös mä nyt saatana olisin jonkun arkistoinnin opetellut... Pitää vissiin harjoitella kotona arkistointia että ylipäätään voi saada jonkun paikan kun aina valitaan se jolla on jokin vitun kokemus... :wall: :wall:

Nyt tekis mieli tehdä jotain missä saa todella purkaa tän vitutuksen! Tuntuu että voisin heitellä tiiliskiviä päin jokaista vastaantulijaa :evil: :evil: :evil:

Arvatkaapa mitä? Pakko laittaa. Hömpää EI vituta mikään ja päivä näin pitkällä, aamuaerobinenkin takana ja heräsin naapurin remonttiin. IIK.

Että annoinkin äityliinin provosoida tänä aamuna aimo hepuliin; piti saada ns. pikkuveli (sellainen jääkaappipakastimen kokoinen) lähtemään kouluun - mitä se mulle alkoi huutaa!!?? - joten kerta kaikkiaan kiehahtaneena sulkeuduin vessaan mököttämään. Harmi vain, että kun on tätä voimaa, niin ovenpieli halkesi ja rappaukset rapisi kun paiskasin oven kiinni. Vituttaahan sellainen ketä tahansa.

Nyt pitäisi jostain saada minimaalinen määrä tasoitetta (ja ehkä maaliakin) ja paikata se, muuten siitä saa kuulla koko loppuikänsä! Ja 40-luvulla muka arkenentiin kestävämpiä taloja kun nykyisin!?

Että on tämäkin, piti olla sosiaalista yhdessäoloa (ja osin rahansäästöäkin) kun vietän jonkin aikaa porukoilla, mutta nyt sitten tämäkin vielä.

Kääk mikä päivä salilla.
- Kainalokarvat ajamatta
- Kaikki hyvät treenivaatteet pyykissä, päällä siis lököt polvipituiset housut, pushup-rintsikat :jahas: ja narutoppi (joo ja rintavarustus näytti kyllä hieman epäilyttävältä...) + purkkirusketuksen jäljiltä muutamia selkeitä läikkiä jaloissa (stupid girls inc.).
- Helvetisti porukkaa salilla

vituttaa kökkiä töissä, kun ei ole enää mitään kunnon töitä tai motivaatiota niitä tehdä. 2kk:tta pistä vielä jaksaa olla jos ei uutta duunia aikaisemmin löydy.
ja masennus meinaa iskeä tietysti kaiken tämän päälle:itku: helvetin helvetti:wall:

Hiukset vituttaa ihan armottomasti!:curs: Mulla on hiukan luonnonkiharat eli aina kun ne kasvaa yli 7 cm mittaiseksi niin kihartuminen alkaa, eikä tietenkään voi kihartua nätisti vaan töröttää joka suuntaan.:itku: Kai se on taas leikattava lyhyeks.:rolleyes:

Oli aika lähellä etten kuristanu lopputyön ohjaajaa tänään! Sillä on ollu 2 viikkoa aikaa lukea vaivaiset 20 sivua tekstiä ja se oli "unohtanu"!!!! Tällä menolla se vielä ryssii valmistumispäivänki, jos ei arvosana tuu ajoissa rekisteriin!

tenttejä, tenttejä... TEntteJÄ, tEnttEjÄ, TENTTEJÄ. Tenttejä.

:itku:

Mua väsyttää ja stressaa, emmää jaksa... :(

Tenttien lisäksi stressaa kesätyöt, tai siis niiden puute. On se niin v*tun KIVAA olla opiskelija kun paahdat koulussa kouluvuoden ja sitten kaikki "lomat" hikoilet töissä (paskahommissa ruokapalkalla) mutta silti ei jää rahaa tarpeeksi edes ruokaan, saati säästöön että sais jotain isompaa (tarpeellista) ostettua. Odotan valmistumistani - että pääsen kunnon töihin, ekalle lomalle ja saisin siitä vielä rahaakin!!! :hyper: Tosin sitä saan odottaa aivan h*lvetin kauan...

EDIT: Aloin muuten miettimään millaista olisi jos pääsisin palkalliselle lomalle: mulle tuli huono omatunto!!! :D Ihan outoa olis jos a) pääsisin lomalle ja b) joku vielä maksaisi siitä että rentoudun ja teen lomapuuhia. Huh...

Vituttaa ankarasti sellaiset bi-naiset, jotka antavat ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa.:wall:
Hitto, kun ensi kerralla osais plokata feikit veke jo eka imutuksen jälkeen. :evil:
On se perkele :evil: ettei aikuinen ihminen tiedä mitä se tahtoo. Vituttaa tuollaiset.:down: Täytyykin pitää huoli ettei seuraavaa kertaa tuu.
Mikähän siinä on, et pääkaupunkiseudun bi-naiset ovat paljon vapautuneempia ja avoimempia kuin mansettaret?
Kohdistan tän vitutuksen mansen bi-naisille. Hyi teitä:curs: , kun kiusaatte herkässä mielentilassa olevaa.

Poikaystävä tuli viime yönä juhlimasta kotiin, herätti mut ja halusi jutella. Sen kaverit oli kertoneet sille baarissa että meidän molempien kaveri X on kertoillut useammallekin tyypille harrastaneensa mun kanssa seksiä. Tämä väite ei pidä paikkaansa vaikka X varmasti sitä kovasti omassa mielessään haluaisikin :curs: Selittele sitä nyt vihaiselle poikaystävälle keskellä yötä, itse olen tänään töissä joten jäi nuo yöunet hiukka vähiin ja olo on nyt ihan kamala :( Laitoin heti aamusta tekstiviestin X:lle ja kysyin että pitääkö tämä paikkaansa että hän olisi tätä juttua levitellyt, eipä yllättäen ole vastausta kuulunut! Poikaystävä aikoo soittaa tänään X:lle ja selvittää asian, saa nähdä mitä selityksiä X keksii. Suututtaa meitä molempia aika paljon tämä juttu, onneksi poikaystävä uskoo minua. Silti mua vituttaa niin paljon!!! Miks ihmiset on noin kusipäitä?! Vituttaa istua täällä töissä, haluaisin vaan kotiin :itku:

Sweet mint sanoi:
Poikaystävä tuli viime yönä juhlimasta kotiin, herätti mut ja halusi jutella. Sen kaverit oli kertoneet sille baarissa että meidän molempien kaveri X on kertoillut useammallekin tyypille harrastaneensa mun kanssa seksiä. Tämä väite ei pidä paikkaansa vaikka X varmasti sitä kovasti omassa mielessään haluaisikin :curs: Selittele sitä nyt vihaiselle poikaystävälle keskellä yötä, itse olen tänään töissä joten jäi nuo yöunet hiukka vähiin ja olo on nyt ihan kamala :( Laitoin heti aamusta tekstiviestin X:lle ja kysyin että pitääkö tämä paikkaansa että hän olisi tätä juttua levitellyt, eipä yllättäen ole vastausta kuulunut! Poikaystävä aikoo soittaa tänään X:lle ja selvittää asian, saa nähdä mitä selityksiä X keksii. Suututtaa meitä molempia aika paljon tämä juttu, onneksi poikaystävä uskoo minua. Silti mua vituttaa niin paljon!!! Miks ihmiset on noin kusipäitä?! Vituttaa istua täällä töissä, haluaisin vaan kotiin :itku:

Voi ei! Oikeesti kuullostaa ihan niin kuin tuo herra X olisi teini-ikäinen poijan nulikka! Ei kai aikuisella miehellä tule mieleen ihan vain huvikseen levittää tuollaista juttua. En jymmärrä. Miten tuollainen ihminen voi olla teidän kaveri? :eek: Toivottavasti asia selviää mahdollisimman pian!

No sain äsken vastauksen X:ltä. Ei kuulema ole sanonut mitään tollasta, ihmettelee itse kuka noita juttuja levittelee, sanoi itse että eihän tuo pidä paikkaansa. Niin että ketäs tässä taas uskoisi? Miehen kaverit väittää että X itse kertoi tuon jutun heille ja nyt X sanoo mulle että ei ole sanonut noin. Eiks kuulosta kivalta sotkulta :curs: MUR.

Minä niin vihaan asua täällä pikkukaupungissa kun kaikki kuvittelee tietävänsä toistansa asiat niin hemmetin hyvin :wall:

Ja tosiaan nämä kaikki herrat ovat kolmekymppisiä (X + kaverit) sekä sinkkuja, joten mietin vaan ettei vaan ois jollain tehnyt mieli sekoittaa pakkaa ihan tahallaan kun meille miehen kanssa menee niin tosi hyvin parisuhteessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom