Ihan paska ilma,vettä sataa taivaan täydeltä :( Yllättäen näin juuri viikonloppuna kun ihmisillä ois kerrankin aikaa touhuta ulkona:curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äkkii hampulääkäriin, loppuu särky, loppuu vitutus!:DCopacabana sanoi:Mua nyt ei varsinaisesti ****** vaan ottaa pollaan tää hitonmoinen hammassärky :itku:
Sweet mint sanoi:Poikaystävä tuli viime yönä juhlimasta kotiin, herätti mut ja halusi jutella. Sen kaverit oli kertoneet sille baarissa että meidän molempien kaveri X on kertoillut useammallekin tyypille harrastaneensa mun kanssa seksiä. Tämä väite ei pidä paikkaansa vaikka X varmasti sitä kovasti omassa mielessään haluaisikin :curs: Selittele sitä nyt vihaiselle poikaystävälle keskellä yötä, itse olen tänään töissä joten jäi nuo yöunet hiukka vähiin ja olo on nyt ihan kamala :( Laitoin heti aamusta tekstiviestin X:lle ja kysyin että pitääkö tämä paikkaansa että hän olisi tätä juttua levitellyt, eipä yllättäen ole vastausta kuulunut! Poikaystävä aikoo soittaa tänään X:lle ja selvittää asian, saa nähdä mitä selityksiä X keksii. Suututtaa meitä molempia aika paljon tämä juttu, onneksi poikaystävä uskoo minua. Silti mua vituttaa niin paljon!!! Miks ihmiset on noin kusipäitä?! Vituttaa istua täällä töissä, haluaisin vaan kotiin :itku: