Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Gillyanne sanoi:
Kiitoksia, eiköhän tämä tästä taas pikkuhiljaa. Ainakaan mistään vakavammasta tyyliin munuaistulehdus tms. ei ole kyse, se selvisi jo tänään. Saas nähdä, joudutaanko tässä silti lääkekuurille. Noh, ei muuta kuin särkylääkettä ja runsaasti nestettä sitä odotellessa - ja treenata aion kyllä sen. mitä suinkin pystyn ja jaksan...!:whip:

Ja karpaloita jossain muodossa kannattaa vedellä,ne helpottaa/ehkäisee virtsatientulehdusta.Ja kaipa ne muutenkin on terveellisiä :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:curs: Juuh nyt iski pahemman puoleinen vitutus.... :curs:

Juttelin tuossa erään työttömän miespuoleisen tuttuni kanssa..Aikansa narisi kun ei ole työtä eikä rahaa, saa kuulemma vain vuokran maksettua tässä kuussa ja kaikki muu jää rästiin.

Pian paljastui että rahaa kyllä olisi jos ei kävisi baarissa tuhoamassa niitä joka viikonloppu, jos ei omia rahoja niin sitten lainattuja.
Duuniakaan kun ei kuulemma saa ( kumma homma jos ei kukaan tule kotoa hakemaan duuniin.. :curs: ) . Kerroin hänelle eräästä työmahdollisuudesta jonka hän tyrmäsi heti alkuunsa, ei kuulemma liksa riitä hänelle, kyseessä olis ollut ihan rehellistä tavallista työtä josta saa huomattavasti enemmän kuitenkin kuin sossusta/kelalta.

kaipa se on niin hel**tin mukavaa juoda kotona lainattuja rahoja ja narista omaa kurjuuttaan. :curs: :curs:

MENI VÄHÄN HERMOT!!!

Hassua sikäli että samainen tyyppi jaksaa valittaa myös pakolaisista, kuinka ne tuhlaa yhteiskunnan rahoja ja ovat vain sosiaalipummeja joille ei duunit kelpaa...heh-heh..eiköhän tyypillä ole välähtänyt että kuka se pummi loppupeleissä taitaakin olla.. :curs: :wall:

vituttaa

Tänään vituttaa erityisesti sähkömiehen lasku kun ylitti puolella arvion, mikä saatiin sähkömiehen ekalla käynnillä. Voi vittu! :curs:

30-kympin kriisi?

Perkeles, taitaa lopultakin iskeä kolmenkympin kriisi päälle. Olen nolosti ihastunut yhteen työpaikan mieheen, jolla on tietysti lapset ja mukava vaimo. Itselläkin on mukava avomies. En ole tehnyt mitään, kunhan vaan ala-aste tyyliin unelmoin päivät pitkät siitä kaverista. Olen joskus ennenkin ihastunut samaan tyyliin, mutta nyt tämä ei mennä millään ohi ja alkaa jo kiristää hermoja pahemman kerran. Millä ihmeellä saisin taas pään järjestykseen...tässä ei ole taas mitään järkeä.

Löysin HIRRRVEÄN tuhatjalkaisen lattialta! Onneksi se oli vainaa, mutta silti.
Sillä oli jalkoja ainakin kaksikymmentä, jopa persiissä ja pitkät tuntosarvet.
MIKSI niiden pitää tunkea kerrostaloasuntoihin??????!!!!!

Ja tuo tuskin auttaa tähän nukkumattomuuteen, joka on taas alkanut.

Eilinen pitkälle yöhön venähtänyt Ruotsin työmatka sai minut siirtämään herätyskelloa aamusella normaalista kello kuudesta puoli yhdeksään. Mutta mitä kävikään... seitsemän aikaan miehen herätyskello soi. Laittoi sen torkkuasentoon. Kello soi uudestaan 5 minuutin päästä, mies laittoi sen torkkuasentoon, kello soi taas uudestaan 5 minuutin päästä - ja taas torkkuasentoon. Tätä jatkuin TUNNIN ajan ja lopulta mies laittoi oman puolen lampunkin päälle kun ei saanut itseään kammettua ylös sängystä - vielä puoleen tuntiin!

Minä kihisin tässä vaiheessa raivosta - en ollut nukkunut sekunttiakaan seitsemän jälkeen ja 1,5 h oli mennyt täysin "hukkaan" kun kello herätti aina uudelleen juuri kun olin nukahtamassa ja lopulta ne valot. Voi Perkele!

Nyt väsyttää ja pää on kipeä. Lisäksi kauhea morkkis kun olisin voinut mennä aamulla sittenkin salille - jäi treenit väliin ja pyörin tuon ajan turhaan sängyssä...

Ainoa lohtu on illalla oleva Rammstainin konsertti mutta toisaalta tiedän jo nyt, että uni maittaisi ennen kun bändi alottaa... pirullinen tilanne - lempi bändi ja meitsiltä on veto poissa!

Ironbutt, ihmetellä täytyy, et miten sä kestit tota? Mä olisin jo kahden torkkuherätyksen jälkeen pyöräyttänyt miehen sängystä alas tai raivonnut niin, että taatusti olis noussut. Kuulostaa mun korvaan muutenkin tosi oudolta... Meillä ei kyllä kumpikaan painele torkkua, jos toinen saa jäädä nukkumaan, kyl se on silloin vaan noustava ylös!

Oma vitutuksen aihe oli tänään saman kerroksen mummeli, joka puristeli mattoja. Se tuuletusparveke on ihan meidän makuuhuoneen ikkunan vieressä ja matot kolisi rautoihin n.puolen tunnin ajan. Normaalisti en olis niin myöhään enää nukkunut (8.45-9.15), mutta kun tarvii kouluun vasta 12 ja oon ollut töissä ja on kertynyt univelkaa. Tänä aamuna piti nukkua ne pois!!!

Mä oon niin kärsivällinen... en viitsi kiukutella ja karjua ihmisille kun en halua pahoittaa näiden mieltä ja kun en heti keksi "hellää" tai rakentavaa tapaa tuoda mielipidettäni esille niin sitten olen hiljaa... kas näin se avio-onni säilyy (mut mie sain päänsäryn...).

Tiedän, tiedän: itsekseen jupiseminen on myrkkyä päänupille. Pitäisi varmaan mennä ilmaisutaidon kurssille tahi karjua säännöllisesti metsässä omia tuntoja pihalle. Voisi helpottaa. Lähdetäänkö yhdessä halailemaan puita?

Ihan vetämätön olo jo useamman päivän ajan. Voisin nukkua vaikka vuorokaudet putkeensa.. onkin tullut nukuttua tuhottoman pitkiä yöunia ja sitten olenkin koko valveillaoloajan ihan pihalla, saatan nukkua parin tunnin päiväunetkin lisäksi :eek: Laiskottaa, en saa mitään aikaiseksi ja koulutyötkin kertyy kasoiksi pöydälle hyvää tahtia...

:zzzz:

Vituttaa, kun treeni meni perseelleen päänsäryn takia. Kauhee hartiajumitus, yritä siinä tehdä pystypunnerrusta kun ei osaa päättää sattuuko enemmän olkapäihin vai ohimoihin. Vetämätön olo, kroppa kerää läskiä näköjään vararavinnoksi, ja enemmän hommia kuin tarttis yhden ihmisen kalenteriin mahduttaa. Siinähän noita onkin jo.

Muuten kyllä menee loistavasti :D

Vituttaa ja kympillä tuo yleisen puolen kissavihaketju. Siellä en viitsinyt hirveästi riehua, mutta mieli tekisi kyllä paiskoa tavaroita :curs:

PERKELE!

VITUTTAA NIIN SUUNNATTOMASTI tämä e-pillereiden uudelleen aloittamisen yhteydessä ilmenevä ainainen pahoinvointi ja tuhoton turvotus!!!! Liityn kohta johonki sohvalla makaavien jokinorsujen kerhoon... Kiva ku ei voi liikkua ja pahoinvointi helpottaa kun syö... Ahistaa, masentaa ja vituttaa. :( :curs:
En oo voinu kohta kahteen viikkoon tehä kuin yhden hyvän ja kunnolisen kovan treenin... Himo liikkumaan on kova, mutta puglua vaan pukkaa koko ajan... Jos ja kun tää paska olo loppuu, niin tämä tyttö pistää kyllä tuulemaan! :curs:

Gillyanne: Luin kans kyseistä ketjua, enkä viitsinyt alkaa väittelee..Se on just niin että useimmille ihmisille kissoja puolustava puheenvuoro on kuin punainen vaate härälle.. :( No, jätä ne jutut omaan arvoonsa ja silitä sun kisuja munkin puolesta :haart:

Ja sit avautuminen: Ottaa niin päähän kun ihmiset ei tajua mitä kuvaaminen vaatii!!! Ne sanoo et: "Tuu vaan sen kameran kanssa kun näytös alkaa ja anna palaa. Eihän se nyt muuta vaadi" EIKÄ KUKAAN kertonu mulle että kyseisessä tanssiesityksessä käytetään stroboa, millainen valotilanne lavalla tulee olemaan tai mistä päin niitä mammoja siihen lavalle alkaa valua...!!! Sit kun oot yksin miehittämässä kahta kameraa, niin :curs: :wall: Säädä sit vauhdista aukot, WB:t, BB:t ym. paikalleen...Ja kaiken kruunas tää vellova yleisö joka tallo mun kameraan menevän äänipiuhan paskaksi!!! :itku: Nyt on enää kameramikin soundi ja arvatkaa onko siinä työtä synkata ne musat cd:ltä kuvaan....

No onneks pääsin eilen hakkaamaan säkkiä ja yhtä elävää järkälemaalitaulua :evil: Meillä on hyvä sopimus kehässä yhen treenikaverin kans et vaan mä saan lyödä ja se väistelee jos ehtii :D No se on lähinnä turvallisuussyitä "pienen" kokoeron takia, se kun kerran tempasis mua, niin mä oisin teholla :jahas:

Mua yleensä harvemmin oikeasti joku V**uttaa, mutta tänään meinasi itku päästä kun aamulla avasin verhot ja näin ilman ulkona. En kestä tätä Suomen talvea!

Sunnuntaiksi -23 C apua!

Smart on luultavasti aika tiiviisti sisätiloissa viikonloppuna, unelmoimassa näistä maisemista...

Viimeksi muokattu:
Tiger Girl :)

Pakko taasen avautua tähän ketjuun, mutta kävin äsken treenaamassa ja pitkästä aikaa oli oikeasti HUONO treeni :( Rauta oli raskasta, ei huvittanut ja keskittyminen jossain ihan muualla kuin piti... olisiko sitten johtunut vähän epäsäännölisistä nukkumisista ja syömisistä viime aikoina, ylikuntoa ei ainakaan pitäisi olla kun vasta taukoviikon pidin. Noh, onneksi kohta on vkl ja miimmimiitti, jospa se tästä taas iloksi muuttuisi ...

Smart sanoi:
Smart on luultavasti aika tiiviisti sisätiloissa viikonloppuna, unelmoimassa näistä maisemista...
:hyper: Tuonneko sä oikein oot muuttamassa?!? :evil: <- kateudesta vihreä -hymiö

Kissanvihasta vihastunut

Enpä ole tänne aikoihin kirjoitellut (kun ei ole ollut mitään asiaa, treenit menee niin älyttömän hyvin, joopajoo), mutta kissanvihaketju yleisellä puolella sai minutkin raivoihin...

Vaan Iivili oli kyllä kissanvihaketjussa ihan :haart:
Kissarakkaat miehet on niin ihania.

Vituttaa mun selkä, tai mitkä lie syvät selkälihakset. Muuten selkää saa hieroa ja painella kovaa ilman että tuntuu missään, siis "pinnalla" olevat selkälihakset on kunnossa, mutta sisään hengittäessä ja juustoa höylätessä (!) tuntuu kipua sisällä selässa, kuten myös hyppiessä, mikä estää paceissä käynnit. Mikä lie revähtymä?! :(

Ja vituttaa duunikaverin kommentit salilla "ei naiset noin kovilla painoilla saa tehdä" ja poikaystävän "ei miehet halua että naiset on mitään bodareita". Ja tämä siis jo ainoastaan KUUKAUDEN kestäneen aktiivisen punttailun jälkeen! :curs:

Ja vituttaa/ärsyttää se että ei malttaisi pysyä salilta pois vaikka tiedän että lepoa tarvitaan, etenkin kun kroppa ei ole tottunut punttirääkkiin. Eilen olin ihan hyperinä koko illan kun en mennyt salille, poikaystäväkin sai jäkäti-jäkäti-kuurin niskaansa... :rolleyes: Mutta tänään sitten...

MIEShuolia

Ihan nolottaa vaivata teitä mun nurinoilla mutta ei noi miehet ymmärrä! (Muita naisia ei oo lähimaillakaan.) Mulla on ihana työ jossa mä viihdyn ja tienaankin ihan siedettävästi. Treenit menee hyvin sekä salin puolella että tuolla tatamilla. Viime päivät oon ollu niin vittuuntunut että mä pelkään kohta että räjähdän! Mä oon auttamattomasti ihastunu mun kämppikseen, joka vielä selvyyden vuoksi on siis MIES. Siis sellanen treenattu namuperse :kuola: ja joka suhteessa täysin mun unelmamies. No, hän tahtoo VAIN olla "kavereita" ja kämppiksiä. Hän on itse myöntänyt että me sovittaisiin täydellisesti toisillemme, mutta hän ei uskalla riskeerata meidän ystävyyttä seurustelun takia joka ei ehkä toimisi! Ja nyt parhaillaan se on treffeillä jonkun toisen tytön kanssa ja mä istun täällä kotona pimeässä hakkaamasa tietsikkaa. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom