Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Gillyanne sanoi:
Menkat alkoivat about puolitoista viikkoa etuajassa (miten se on pillerien käyttäjällä ylipäätään mahdollista?), tai ainakin kyseessä on vähän hemmetin runsas välivuoto. Hormonihäiriötähän tähän just nyt kaivattiinkin...

Itse itseäni quotaten, huomenna olen nyt sitten menossa gynekologille, syystä siitä että vuoto jatkuu EDELLEEN :itku: YTHS:n päivystävä lääkäri oli kyllä ennen juhannusta sitä mieltä, että kyseessä on todnäk vain joku satunnainen hormonihäiriö tms., mutta kyllähän tämä nyt alkaa pikkuhiljaa huolestuttaa... Puhumattakaan sitten siitä, että meikäläisellä on muutenkin taipumusta alhaiseen hemoglobiiniin, niin yletön vuotaminen ja veren menettäminen = ei hyvä :(

Whinewhinewhine :itku: :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työnantaja vituttaa. Saatanan rikas ämmä vierittää omia mokiansa muiden ( eli mun ) niskoille! Sitten kun yritän selittää, että eihän tää asia ihan näin mennyt, sitä ei oteta kuuleviin korviinsa. Tai sitten se bitch on oikeasti niin tyhmä, ettei vaan tajua.

Gillyanne sanoi:
Menkat alkoivat about puolitoista viikkoa etuajassa (miten se on pillerien käyttäjällä ylipäätään mahdollista?), tai ainakin kyseessä on vähän hemmetin runsas välivuoto. Hormonihäiriötähän tähän just nyt kaivattiinkin... :curs: :wall:
Mulla jäi aikoinaan menkat kolmeksi kuukaudeksi pois ja alkoivat uudelleen vasta kun vaihdoin pillerimerkkiä. Hormonit siis häröili. Näköjään kaikki on mahdollista.

okei, pakko rutista nyt jonnekki ku ei viitsi koko ajan miehel valittaa, sorry sisters!!

ma teloin viime viikol nilkkani nii pahasti et se piti laittaa kipsiin, ei siis oo murtunu mut vastusteluista huolimatta laakari paatti sen kipsata. :curs:

no oltiin kavereiden kaa suunniteltu pari kuukaut et mennaa juhannuksen sellaiseen paraatiin belgiassa (perrier cityparade jos joku tietaa) ja olihan se sit hienoo sit kaikil ku tammonen vammanen on siel pilaan kaikkien ilon..paatin siis kuitenkin lahtee..no oli se ihan hauskaa loppujen lopuks.
no ens torstain taal belgias alkaa sit sellanen iso nelipaivainen festari (www.rockwerchter.be)mihin meil on ollu liput jo melkein puol vuotta ja tosi kovasti halusin sinne menna mut en tia onko siin mitaan jarkee lahtee sinne nyt.. vituttaa niiiii paljo, ei paase salil, ei paase rannal, ei paase duunii, kaikki on nii vitun hankalaa!! mul ei oo ikina ollu mitaan kipsii tms ja nyt sit just ku on kesa ja pitas koko ajan olla menos!!! vittu et v-i-t-u-t-t-a-a!!!!!!!! :wall:

Tiedän tunteen, kipsit ei todellakaan oo kivoja kesällä, jos milloinkaan. Mulla oli käsi kesällä -99 kuutisen viikkoa kipsissä ja meinasin hulluksi tulla. Silloin oli vielä kesän kovimmat helteet. Äiti oli ihan hysteerinen, kun rymysin sen kipsin kanssa siellä sun täällä. Meinas, ettei mun sormista sillä menolla enää koskaan tuu kunnollisia...

Lähdin sit viimeisellä viikolla kipsini kanssa Unkariin turnaukseenkin, jossa sit ennen ekaa peliä vaihdettiin sellanen kevyempi lasta, jonka sai sit ottaa pois, kun meni suihkuun ym... Tuntui ihan siltä, et nyt koittaa vapaus!

Koitahan jaksaa!

Originally Posted by Gillyanne
Menkat alkoivat about puolitoista viikkoa etuajassa (miten se on pillerien käyttäjällä ylipäätään mahdollista?), tai ainakin kyseessä on vähän hemmetin runsas välivuoto. Hormonihäiriötähän tähän just nyt kaivattiinkin...

Originally Posted by Xedra
Mulla jäi aikoinaan menkat kolmeksi kuukaudeksi pois ja alkoivat uudelleen vasta kun vaihdoin pillerimerkkiä. Hormonit siis häröili. Näköjään kaikki on mahdollista.

Mulla oli kanssa puoli vuotta kuukautiset veks, kun oli hiukan stressiä. Siitä on jo aikaa, eikä ollut tekemistä pillereiden kanssa, mutta tosiaan - kroppa pystyy ihmeellisiin suorituksiin kertoakseen väsymyksestä, stressistä, ylikunnosta tms. :eek: Ja kroppaa kannattaa kuunnella...

Nyt tuli saliharjoituksiin pakollinen tauko; räkätautia, kuumetta ja mikäli entiset merkit paikkansa pitää, tämä tästä vielä kääntyy keuhkoputkentulehdukseksi, mikä tietääkin sitten vähintään parin viikon taukoa kaikesta kivasta. :(
Olo on aika surkee, hirmusesti tekis mieli kammeta salille, mutta ei pysty, eikä mitään järkeä olisi lähteäkään. Antaa kropan levätä, enkä mä kyl mitään jaksais siellä tehdäkään. Duskaa.

No sviddu! Sainpas kauniin ihanan matosen koneelleni :curs:
Jos mimmit vähäänkään välittää koneestaan ni klik klik

Ongelma on se etten saa poistettua tuota pirulaista... Virustorjunnat tai spywaren-poistajat eivät ole löytäneet mitään :(

KETUTTAA JA ANKARASTI!!!

Kohta pääsee töistä pois, vihdoin ja taas kahdeksan tunnin päästä takaisin koko yöksi... :wall:

FLUNSSA prkl :curs: Luulin jo selvinneeni pienellä kurkun karheudella, mutta eikös se hyväkäs puhjennut viime yön aikana oikein kunnon räkätaudiksi :( Nenä (ja itse asiassa koko pää) on tukossa, yskittää ja aivastuttaa ja sellainen epämääräisen särkyinen olo... Ja kun tukkoisen nenän takia yöunet häiriintyvät, niin väsyttää entistäkin enemmän, ja flunssan heikentämän ruokahalun viimeisetkin rippeet pötkivät juoksujalkaa pakosalle. Voihan :itku: ja :wall:

Viimeksi muokattu:
Yksinaisyys

Joo vituttaa valilla taa yksinaisyys.
Kuukauden paivat asunu uudessa kaupungissa, eika yhtaan kaveria oo via tarttunu matkaan.
Aika hiljasta on istua yksin kotona joka ilta ja kattella telkaa. :itku:
Mistahan niita kavereita loytais?

lilo sanoi:
Joo vituttaa valilla taa yksinaisyys.
Kuukauden paivat asunu uudessa kaupungissa, eika yhtaan kaveria oo via tarttunu matkaan.
Aika hiljasta on istua yksin kotona joka ilta ja kattella telkaa. :itku:
Mistahan niita kavereita loytais?

Mikä kaupunki? Punttimimmejä on joka puolella!

Itse asustelen Espoossa, mutta vaikutan pääasiassa Helsingissä.

Edit: Niin sie ootki Kanadassa.... ootko kokeillu punttisalilla tutustumista?
Meitsi on löytänyt monta hyvää tyyppiä naisten pukkarista. Siellä voi rauhassa höpöttää (salilla treenatessa ei). Aika monen kanssa on tullut hengattua sitten jo salin ulkopuolellakin...

Tämä nyt ei ole mikään megavitutuksen aihe, mutta laitetaanpa kuitenkin...

Värjäsin eilen hiukseni taas kerran. No tästä moni jo arvaakin, mitä seuraavaksi tulee. Eli lopputulos oli koko lailla eri, kuin mitä oli tarkoitus. Ei eii, tukkani ei suinkaan ole nyt vihreä tms. eli homma ei mennyt mitenkään täydellisesti näppiin, mutta tulos oli vain - hm - "jossain määrin" tummempi ja eri sävyinen, kuin mitä väripaketti antoi odottaa... Tarkoitua oli siis jatkaa samalla suht räiskyvänpunaisella linjalla, jollaisena osa mimmeistä on meikäläisen nähnytkin, mutta lopputulos olikin lähinnä tyyliin tumma mahonki, sellainen viinipunaisen/melkeinpä violetin sävyinen :hyper: Nooh, so not, mennään nyt tällä goottifledalla seuraavat kuukausi-pari ja katsellaan sitten taas uutta väritystä... :D

Hmm, pitäisköhän ostaa mustaa huulipunaa ja ryhtyä kuuntelemaan 69eyesiä ja Charonia...? :rock:

Mulle kävi mitä ironisin ja tragikoomisin tapahtuma ikinä. Mä kävelin eilen yliopistolta kotiin kaikessa rauhassa ja juttelin puhelimessa. Lopetin puhelun ja olin laittamassa puhelintani (nokian 7250i) takaisin laukkuun, kun se -kiitos kohmeisten sormieni, rakennekynsieni ja huulirasvan jota oli vielä sormissa- putosi sillalle jota kävelin. Kaikkia fysiikan lakeja uhmaten puhelin teki kaksi pomppua asfaltilla ja tippui sillan alla menneelle moottoritielle. Samalla sekunnilla ajoi auto puhelimen yli. :wall: seuraavalla sekunnilla toinenauto.. ja sitten seuraava. Siinä kaverin kanssa ihmeteltiin suu auki ja katsottiin monen metrin pudotusta. Siellä se puhelin oli. Ja siellä ne autot ajoivat sen yli. Perkele. Ei siinä oikein tiennyt itkeäkö vai nauraako...
Menin sitten hyvässä välissä hakemaan puhelimen tieltä pois ja pelastin sim-kortin. Puhelin on silti auttamatta paskana.
Soitin sitten vakuutusyhtiöön ja ne nauroi mulle päin naamaa. YLLÄTYS!
Noh, onni onnettomuudessa. saan uudemman puhelimen vaan satasella ja vakuutus korvaa loput. :rock: viddu ei tämmöistä käy!!! :curs:

Nyt o pinna niin kireellä tän flunssan ansiosta et oksat pois. Tätä flunssaa ei ois mulla nyt jos kaikki tautiset ihmiset tajuis pysyä pois julkisilta paikoilta :curs: :curs: Lääkärikeskukset ymmärrän , mut se et hypätään kaikki virastot ja kaupat läpi ja pärskitään siellä niin et räkä lentää ympäri osastoja... Eilen yks :david: äijä yski ja pärski ihan huolella marketin hevi osastolla, teki mieli sanoa että laita se lapanen siihen naaman eteen tai painu h*****iin räkimästä täältä.. ja ei ollu ainut paikka jossa oli tautisia liikkeellä.. PRKL :wall: ei pääse salille.

Ottaa päähän, kun ei ole oman henkistä tyttöä treenikaverina. Jää sarjat niin kesken :( Olisi mukavaa motivaationkin kannalta. Kukaan tuttu mimmi ei edes tykkää puhua punttailusta. Pöh.

Nostanpa ylös tämä tredin, kun on vähän naisellisempia vitutuksen aiheita, niin en viitsi tuonne yleiselle puolelle laittaa... Olen tainnut onnistua kehittämään jostain virtsatietulehduksen tms. Nimittäin alaselkää jomottelee ja kuumottaa ihan samaan tyyliin kun viimeksi, kun mulla sellainen oli. Ja käyttämäni Nuvaringin käyttöohjeissa mainitaan mahdollisina sivareina mm. virtsatie- yms. tulehdukset ja selkäsärky... Voi PERKELE :curs:

Ei kai tässä auta muu kuin painella heti huomisaamuna YTHS:n päivystykseen... ensin töissä aamuyöhön asti, sitten ylös seitsemän-kahdeksan maissa, jeejee... :wall:

Gillyanne sanoi:
Nostanpa ylös tämä tredin, kun on vähän naisellisempia vitutuksen aiheita, niin en viitsi tuonne yleiselle puolelle laittaa... Olen tainnut onnistua kehittämään jostain virtsatietulehduksen tms. Nimittäin alaselkää jomottelee ja kuumottaa ihan samaan tyyliin kun viimeksi, kun mulla sellainen oli. Ja käyttämäni Nuvaringin käyttöohjeissa mainitaan mahdollisina sivareina mm. virtsatie- yms. tulehdukset ja selkäsärky... Voi PERKELE :curs:

Ei kai tässä auta muu kuin painella heti huomisaamuna YTHS:n päivystykseen... ensin töissä aamuyöhön asti, sitten ylös seitsemän-kahdeksan maissa, jeejee... :wall:
Toivotan pikaista paranemista... Oliko YTHS:ästä apua? Saitko sairaslomaa töistä? ;)

Tentti meni päin peetä. STANA! Tästä lähin aloitan lukemisen ajoissa ja käyn luennoilla ja teen harkkatyöt ja...

TAHTOO SUKLAATA!
Sama lupaus tuttu minullekin opiskeluajoilta. Kumma miten se vaan aina kuitenkin tuppasi unohtumaan jo hyvissä ajoin ennen seuraavaa tenttiä... :rolleyes: Tsemppiä! Suklaa helpottaa, ihan tosi, eikö sillä ihan tieteellisestikin ole todettu olevan psyykkeeseen positiivisesti vaikuttavia ominaisuuksia?

Itseäni vituttaa varmaan tämä syksy/ talvi ja se pian täysillä alkava PIMEYS! Ja v-un anoreksiapeikkokin kyräilee tänään tavallista enemmän tuolla olan takana. :curs: Ja VITTU lekalla päähän sitä ja ruokaa nassuun! :whip:

Nikoliina sanoi:
Toivotan pikaista paranemista... Oliko YTHS:ästä apua? Saitko sairaslomaa töistä? ;)

Kiitoksia, eiköhän tämä tästä taas pikkuhiljaa. Ainakaan mistään vakavammasta tyyliin munuaistulehdus tms. ei ole kyse, se selvisi jo tänään. Saas nähdä, joudutaanko tässä silti lääkekuurille. Noh, ei muuta kuin särkylääkettä ja runsaasti nestettä sitä odotellessa - ja treenata aion kyllä sen. mitä suinkin pystyn ja jaksan...!:whip:

Saikkua en viitsinyt edes pyytää, siis työnkuvani on sellainen (yybersiisti ja fyysisesti kevyt sisätyö :D), että pystyn hyvin työtehtävistä suoriutumaan.

Tsemppiä sullekin, ei muuta kuin kunnon kickboxing-meiningillä anoreksiamörön kimppuun (niinkuin se mimmi siinä nicorettemainoksessa) :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom