Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kultakutri sanoi:
Ja nyt parhaillaan se on treffeillä jonkun toisen tytön kanssa ja mä istun täällä kotona pimeässä hakkaamasa tietsikkaa. :itku:

Nyt se mun kämppis tuli käymään kotona kääntymässä. Kysy multa miksi mä näytän näin masentuneelta ja lähti uudestaan ulos kun se tyttö soitti että tule kun on ikävä!!!!! Tekee mieli oikeasti kirkua ja itkeä... Miksi joku mies voi saada mut näin sekasin? VITUTTAA olla tälläinen miehen perään haikailija. :itku: :itku: :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua vituttaa, itkettää ja ottaa päähän.

Toivotaan kolmatta lasta. Ok, mikäs siinä. Menkat tulee, takuuvarmasti joka kerta. Kuten viimeksi, tosin hyvin niukkoina. Kaksi viikkoa ja vuoto alkoi taas, ja laantui.

Sitten alkoi oksettaa. Raskaustesti onkin plussaa. Ja taas alkoi vähän vuotaa.

Ottais nyt perkule selvää mitä tässä on tilanne. Eihän sitä voi plussasta iloita, kun on takuuvarma, että seuraavalla vessareissulla se papunen hulahtaa verenä pois.

Rumasanarumasanarumasana.

Eikä mitään muuta kykene ajattelemaan, ei niin mitään.

Hei... Eikös se voi olla niin että menkat voi tulla vaikka olisikin raskaana!!!

Äläs nyt vittuunnu/itke...
KÄy lääkärissä testaamassa. saatatkin olla raskaana :)

Kovasti voimia sulle ja onnea yritykseen!!!!

Hannebaali, vähän vittuunnun, mutta kestän kyllä. Ja erittäin raskaana olen, vielä. Testi plussaa ja etoo. Etoo, etoo, etoo. Puhun puskanorjaa kylpyhuoneen kaapelikalusteille. Lisäksi hiukoo koko ajan. Hävettäis, jos olisitte nähneet mitä vedin Mäkkärillä äsken kun lasten kanssa käytiin. :jahas:

Kysymys: kauanko vielä olen raskaana. Minäkö synkkä, okei no hiukan. Mutta tuosta iltapäiväisestä megavitutuksesta alan jo selvitä, nyt on sellaista mediumpotutusta tyyliin "miksei mulla mikään voi sujua yksinkertaisesti ja selkeästi"...

Mut hei, kiitos kauheasti tsempistä! Ihana kun sai purkaa ja tuli paljon parempi usko tähän hommaan. :)

Hyvä et on ruokahalua!!! Joskus olen kuullut sanottavan että jos on pahoinvointia ja se helpottaa syömällä niin antaa mennä vaan. Syöminen on pienempi paha kuin jatkuva byyttaaminen.

Rentoudu nyt vaan!! Stressillä ja huolehtimisella ei mikään paremmaksi muutu(päinvastoin... )
Laita nyt illalla parit kynttilät palamaan ja laita mies hieromaan sun jalkoja ja hartioita..
Olet hemmottelun tarpeessa.

Hannebaali, kiitti! Nyt on miestä passuutettu, saanut hieroa hartioita ja se kantaa mulle soffalle syömistä ja juomista, mitä sattuu sillä hetkellä mieli tekemään. Tai lähinnä mikä tuntuu sisällä pysyvän. Vuoto on loppu (toivottavasti pysyykin poissa) ja suurin potutusaihe on tieto, että tulevat viikot ovat pelkkää :urjo:

:curs: Ottaa niiiiiin paljon päähän kun TAAS meni jalkapöytä rikki :curs: :wall: kun olin lauantaina raiskauksenestoseminaarissa. Nyt ei sitten ole vähään aikaa mitään asiaa jalkatreenin(hyvästi räjähtävä voima) tai krav magan pariin.. Just kun meillä on tulossa tasokokeet km:ssa ja nyt jos koskaan olis tärkeetä päästä treeneihin.

Eikä asiaa auta yhtään se että perjantaina ja lauantaina pitäis olla kuvauskunnossa, eikä musta ole tällä jalalla ja kyynärsauvojen kanssa siihen hommaan. Eikä tässä olis aikaa tuhlattavaksi tällaseen kun pitäis saada lihasvoima kondikseen fyysisiä testejä varten. Onneks voin kuitenkin tehdä rinta, olkapää, selkä ja hauis -treenit normaalisti, ettei pää hajoa ihan totaalisesti. :rolleyes: Mut jalat kaipais eniten rääkkiä :curs:

Vittu!!! Mulla alkaa mennä usko, motivaatio ja hermo!! Tämä kesän yli kapseloituneena ollut laardi vapautuu pikkuhiljaa elimistöön (lue: perseeseen, vatsaan ja reisiin). Millä *itulla tän saa pois?? Dynamiitilla? Ruokavalio tökkii ja pahasti, treeni ei kulje ja vielä tulossa flunssa.. Ruoka ei maistu, joten miten ihmeessä tämä vaan pysyy? :wall: Miksi, oi miksi?? :itku:
AAAARRRGHHHH!!!

T: Jokinorsu :wall:

Vituttaa. Kaloreiden nostaminen ei voinut onnistua terveellisesti ja tavoittellisesti. Nyt painoa on viisi kiloa enemmän, ja vaikka se näkyykin tuloksissa, ottaisin mieluummin sen kapeamman vyötärön... :itku:

Syömisistä ja treeneistä ei tuu tällä hetkellä mitään kun tuntuu että hyvä suhde on hajoamaisillaan. Ei paljon tee mieli syödä kun kaikki mitä ollaan kahden vuoden aikana rakennettu on hajoamassa. :itku:
Onneksi sentäs kunnon juoksulenkki auttaa selvittämään ajatuksia ja lieventämään tuskaa....

* Eilisiltainen hiustenvärjäys meni metsään :curs:^100 ja huomenna on töistä pikkujoulut. Pelastaisikohan kampaaja tämän fiaskon... :wall:
* Täällä sitä taas istuttu viidestä asti koneella. Nukkumatti ei heittäny tarpeeksi unihiekkaa ja luovutin neljän jälkeen alkaneesta pyöriskelystä. ~4h yöuni ei oo riittävä...

Jo toinen syysflunssa tänä syksynä. Edellinen kesti kuukauden ja nyt toivon, pidän peukut pystyssä ja toivon taas, että tämä flunssan poikanen pysyisi poikasena!! Inhottaa tällaset treeniin tulevat tauot.

Ja toinen vitutuksen kohde on oma saamattomuuteni :wall: Opinnäytetyötä pitäis tehdä nytkin, mutta kun olen niin helvekon laiska ja saamaton, että en millään saa itteeni noiden opinnäyteyö kirjojen pariin!!

Ja jälleen täällä threadilla....Tällä kertaa ottaa aivan suunnattomasti päähän nää vitun javascriptien vääntäminen :curs: Prkl....n Flash.
Tää on mulla yhtä :wall:
Ei vaan pysty käsittää tätä logiikkaa..vaikka turhaan mä puran täällä mun osaamattomuuttani :jahas: No, vituttaa se silti :curs:

Eilen leikattiin kaks viisuria ja nyt oon ihan kipeenä. Kuumetta lähemmäs 38, suu ei aukea kuin pikkulusikan verran, noita halvatun kuoppia tuolla suussa kolottaa, veri valuu ja tikit pistelee poskea inhasti. Kipulääkettä saa ottaa kahdeksan tunnin välein ja kuusi tuntia lääkkeen ottamisesta jomottaa jo pahasti. Vittuuuuuu!!!

Eilen baarissa, tänään :urjo:. Nuff said.

Tai avaudutaanpas nyt oikein kunnolla täälläkin, kun tuli jo ircissä tilitettyä parillekin ihmiselle: Että sitä pitää ihmisen olla TYHMÄ! Vaikka varsin hyvin tietää, että ei sitä alkoholia voi tällainen pieni nainen määräänsä enempää lipittää, ja että illan hauskuus ei ole verrannollinen juodun alkoholin määrään kuin korkeintaan käänteisesti, niin minkä helv*tin takia sitä pitää silti välillä ryystää ns. kaksin käsin? Juu, tiedetään, "työtapaturmia" saattaa välillä sattua ja niitä sattuu kaikille (no melkein kaikille ainakin), mutta kahdet tämän sortin överit tämän syksyn aikana on minulle ehdottomasti liikaa. Joten olkoon päätös ja lupaus nyt julkinen: runsaampi kaataminen loppuu meikäläiseltä NYT! Absolutistiksi en aio ryhtyä, mutta tästä eteenpäin alkoholinkäyttöni rajoittuu viiniin juhlavana ruokajuomana, satunnaisiin saunajuomiin ja muutamaan siideriin tms. iltaa istuessa.

Ei tässä nyt mitään dramaattista siis ole tapahtunut, mutta harmittaa vaan kympillä - vähempikin olisi tottavie riittänyt, ja tämä päivä on mennyt täysin pelastusarmeijalle. Ja kokemuksesta tiedän, että alkuviikolla on ihan turha yrittääkään treenata kovaa, ei siitä mitään tule kuitenkaan.

Täältä tähän...

Gillyanne sanoi:
Eilen baarissa, tänään :urjo:. Nuff said.

Että sitä pitää ihmisen olla TYHMÄ!
...ja että illan hauskuus ei ole verrannollinen juodun alkoholin määrään kuin korkeintaan käänteisesti, niin minkä helv*tin takia sitä pitää silti välillä ryystää ns. kaksin käsin? Juu, tiedetään, "työtapaturmia" saattaa välillä sattua ja niitä sattuu kaikille (no melkein kaikille ainakin), mutta kahdet tämän sortin överit tämän syksyn aikana on minulle ehdottomasti liikaa.
...Ja kokemuksesta tiedän, että alkuviikolla on ihan turha yrittääkään treenata kovaa, ei siitä mitään tule kuitenkaan.

Täältä tähän...
Hyvä että muitakin v.tuttaa kyseinen asia. Tämä päivä on mennyt moraalisenkrapulan vallassa. Tämän ikäinen ihminen, eikä vielä ole oppinut mitään itsestään :wall: :wall:

cemoto sanoi:
Hyvä että muitakin v.tuttaa kyseinen asia. Tämä päivä on mennyt moraalisenkrapulan vallassa. Tämän ikäinen ihminen, eikä vielä ole oppinut mitään itsestään :wall: :wall:

Kohtalotoveri :kippis1:<--tuopissa siis tietenkin vettä tai mehua... Juu, kyllä taas kävi toteen vanha sanonta siitä, miten a)tyhmästä päästä kärsii koko muukin ruumis (todella sananmukaisesti KÄRSII tällä hetkellä) b)tyhmyydestä sakotetaan AINA ja joka kerta. Onhan se tietysti hyvä, että oppii edes kantapään kautta, mutta väkisinkin tulee mieleen, että olishan sitä tosiaan voinut jo tähän ikään mennessä ottaa opikseen monta kertaa... :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom