Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tuttua täälläkin tuo toisen niskan katselu. Onneks on aika ajoittaista, muuten mulla menis kyllä totaalisesti hermot... Vielä oon saanut ukon ihan hyvin koneen äärestä liikkeelle. Mut osaan kyllä kuvitella, millaista olis, jos tietokone olis ainut juttu mikä toista kiinnostaa. En varmaan jaksaisi kauaa sellaista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, vähän samoilla linjoilla täälläkin. Ostettiin (ukko osti) viime syksynä XBoxin, oli vinkunu/haaveillu jo kauan aikaisemmin pleikkarista ja olin vastustanu koko ajan siinä pelossa että mulle ei sitten riitä aikaa enää... Voi kuinka oikeaan pelko osui, kun ukko sen XBoxin sai sitten väsytysvoittona ostaa... Joka kerpeleen päivä ensimmäiset kolmisenkuukautta ei iltaisin tehty muuta kuin palattu, telkkaristakaan näkynyt kuin ColinMcRaen rallipeli. Sitten kun se peli oli kaluttu loppuun, vaihtui se Fast'nFuriosiin; 'samma sak'. Loppuun oli sekin pelattava. Nyt on menossa True Crime.
Tana mä kohta kusen tuohon pirun laatikkoon. Mikähän piuha olis hyvä käydä kanittamassa että saisin vähän aikaa itsellenikin ?! :( Mulla on pitkä pinna, mutta se alkaa olla venytetty äärimmilleen. Kohta tuo XBoxi koittaa opetella lentämään mikäli ei sanomiset ala mennä perille, että minäkin oon olemassa...
Noh, pieni onni on, että salille pääsee aina "pakoon"... :jahas:

Mäkin lähden yleensä menemään, kun en jaksa valittaa... Joskus ukko tajuaa, mistä on kyse, joskus ei...

Nyt kyllä kyrsii sellanen asia, että olin lähdössä duuniin.. ja luulin pääseväni autolla. Noh yllättäen mutsi ilmottaa, että pitää lähteä fillarilla veivaan, no eikai siinä sit muu auttanu ku pistää vipinää kinttuihin.. ettei kovin myöhästy. Ei siinä muuten mtn, mutta meinas tulla pikkusen hiki kauheata vauhtia polkiessa.. ja sit likomärkänä duunin..ainoa hyvä, että tuli aamuaerobiset tehtyä .. muuten ei kovin kiva :curs:

Vieläkin vituttaa kun toissa päivänä illalla jääkiekko-ottelun jälkeen kökin bussipysäkillä odottelemassa bussia niin joku yrjöttävä vanha kuppanen äijä tuli ehdottelemaan ja oli ku takiainen, ei lähtenyt vaikka huusin kurkku suorana kaikenlaisia hävyttömyyksiä kännisistä keski-ikäisistä irstaista pieruista jotka ahdistelee "teinejä" ... YÄK

Mikä hel..tti siinä on, jos syö protskupatukkaa tms niin joku kinuu "saanks mä maistaa"... Kuinka moni menee kinumaan toiselta, et saa maistaa suklaapatukkaa, kun toinen sitä syö??? Ei tajua...

Mua v..taa tänään se, kun elämääni ja tulevaisuuttani yrittäessäni rakentaa saan kuulla, ettei suunnitelmani mene yksiin poikaystäväni kanssa, jonka suunnitelmista en tämän päiväistä aikasemmin ollut tiennytkään. Hä, ajatuksen lukijakikon minun tulisi olla ja loppujen lopuksi se oli HÄN joka "joutuu aina olemaan se objekti". Välimatkaa meillä on 3000 km(!!) ; on ollut jo vuosikausia eikä siihen ole ollut kuin tottuminen, mutta kuin tyhjästä ko henkilö "veti herneet nenäänsä" kuullessaan suunnitelmani, joiden tarkoitus oli yksinkertaisesti hoitaa asiani kuntoon, sillä ne eivät vastanneet hänen suunnitelmiaan, joista hän ei tietenkään (niin, miksipä suotta) minulle kertonut mitään!

Miten oppisin lukemaan toisen ajatuksia - se kai tässä nyt päällimmäisenä on mielessä??
P.S. Kyse oli hänen luokseen menemisestä ja aikaisemmin aiotun päivämäärän siirtymistä kahdella viikolla. Minulle on käsittämätöntä, että yht'äkkiä kyse on parista viikosta kun tavallisesti tapaamistemme välissä saattaa olla useitakin kuukausia!?

No nyt vituttaa se kun tulin kesätöihin tällaseen minikaupunkiin jonka kaikki salit on kiinni koko kesän (paitsi heinäkuussa yks on auki klo 8-12, mutta kun työt on klo 7-15.30). En siis pääse millään salille ennen kuin lokakuun puolella. What the fuck to do?

Siis miten ihmeessä pystyn pitään lihaksia ees jonkinlaisessa kuosissa? Aerobista harrastan joka päivä mutta lihaspuoli ontuu pahasti.

Lisäksi täällä on mulla asiat muutenki tosi sekasin nyt :( Tarkemmin selittämättä!

Vituttaa ko töistä tulin ja huomasin,että nieleminen sattuu jonku verran.katoin taskulampulla kurkkuun ja perkeles,mullahan on nielurisat turvonnu aika nätisti.Puolivuotta sitten on ollu pusutausi ja siinä oli oireina nielurisojen turvotus ja kuume..eli se nyt sitten varmaan uusiutuu tai jotain jälkitautia sitten.pitää mennä huomena käymään sairaalassa!

Tää on tällästä naisen vinkumista, joten laitan tän tänne mimmien vitutus threadiin. Eli, mikä hitto siinä on, että joka kerta, kun saa suurella vaivalla pestyä ikkunat oikein kirkaaksi, niin eikös joku viaton (?!?!) pikkulintu jo lennä lasiin ja paskanna hätäpaskat... ja eikun kaikki ikkunat auki, ja uudestaan pesemään.
Hankkikaa silmälasit senkin sokeat pikkulinnut!!!

Normaalisti linnut on kyllä ihan kivoja, ja kyllä mä ymmärrän, ettei sitä kirkasta lasia kovassa vauhdissa varmaan huomaa... :nolo:

vilma-liina sanoi:
Tää on tällästä naisen vinkumista, joten laitan tän tänne mimmien vitutus threadiin. Eli, mikä hitto siinä on, että joka kerta, kun saa suurella vaivalla pestyä ikkunat oikein kirkaaksi, niin eikös joku viaton (?!?!) pikkulintu jo lennä lasiin ja paskanna hätäpaskat... ja eikun kaikki ikkunat auki, ja uudestaan pesemään.
Hankkikaa silmälasit senkin sokeat pikkulinnut!!!

Normaalisti linnut on kyllä ihan kivoja, ja kyllä mä ymmärrän, ettei sitä kirkasta lasia kovassa vauhdissa varmaan huomaa... :nolo:

Ihmettelin itse tota samaa. Kävi nimittäin jokunen viikko ikkunan pesun jälkeen täysin samat. Aattelin, että kiusallaanko ne linnut tota tekee... :curs:

Menkat alkoivat about puolitoista viikkoa etuajassa (miten se on pillerien käyttäjällä ylipäätään mahdollista?), tai ainakin kyseessä on vähän hemmetin runsas välivuoto. Hormonihäiriötähän tähän just nyt kaivattiinkin... :curs: :wall:

Gillyanne sanoi:
Menkat alkoivat about puolitoista viikkoa etuajassa (miten se on pillerien käyttäjällä ylipäätään mahdollista?),
:

Jep, mahdollista on näköjään, kohtalotoveri... Itselläkin tuli viimeksi aika tarkkaan viikon etuajassa ja sitten pillereiden tauon aikaan ei tullut ollenkaan vuotoa... Metka juttu sillai, kun pillereitä syödessä on aina tulleet ajallaan ja muulloin sitten on vaihtelua ollut.

Vituttaa se, että miehet (tai no, mies) ei ymmärrä omaa parastaan ja on oikeestaan muutenkin täysiä tolloja. Ja kipeenä kun on, ei tätä vitutusta pääse edes tuhoomaan/hyödyntämään salille tahi lenkille. :wall:

Vituttaa, että joutuu kuuntelemaan fudista joka päivä klo. 19-23. Vithu. Ei se VOI olla niin kiinnostavaa. Eikä mitään muuta voi tietenkään tehdä sillä aikaa. Puoliajalla saatan saada pusun. Kiitti. :wall:

Kuulin tänään, että elämääni oli ruodittu aika rankalla kädellä. Eräs hyvänä pidetty ystäväni oli kuuluttanut kaikelle kansalle, kuinka tylsää MUN elämä on; työtä, salia ja opiskelua! Töitä teen hänen mukaan aivan liikaa, mutta en saa tekemästäni työstä kunnon korvausta (osaltaan pitää kyllä paikkansa), vapaa-aikani vietän kuulemma salilla, mutta hänen mielestään salilla viettämäni aika ei ole verrannollinen ulkomuotooni, opiskelut työn ohessa ovatkin sitten ihan yhtä tyhjän kanssa.

ARGS..En mä jaksa olla edes vihainen. Olen katsellut tämän samaisen ystäväni elämää koko tuttavuutemme ajan sormien läpi, koska en halua sen haittaavan ystävyyttä; tää neitonen kun elää kaikin mahdollisin keinon sosiaaliavustusten varassa ja kehtaa vielä leuhkia sillä! Yrittää kuitenkin opiskella, mutta opiskelun tahti tuskin päätä huimaa, suorittahan hän lukionkin niin nopsaa kuin viidessä vuodessa ja paperitkin olivat huimaa a-luokkaa! Itse suoritin kyseisen opinahjon kahdessa vuodessa. Liekö pieni kiukutuksen hitunen jäänyt siitäkin.

Tilanteesta tekee ärsyttävän se, että tää ihminen kääntää takkiaan tilanteen mukaan. Nyt kun seuraavan kerran tavataan, niin sitä ollaan sitten niin ylintä ystävystä, mutta tällä kertaa mä oikein odotan, että pääsen kuittaamaan salakavalasti vaivihkaan ennalta varoittamatta... miten tylsää elämäni on. :hyper: Tuskin maltan odottaa.

Marica sanoi:
Jep, mahdollista on näköjään, kohtalotoveri... Itselläkin tuli viimeksi aika tarkkaan viikon etuajassa ja sitten pillereiden tauon aikaan ei tullut ollenkaan vuotoa... Metka juttu sillai, kun pillereitä syödessä on aina tulleet ajallaan ja muulloin sitten on vaihtelua ollut.

Just nyt vituttaa se, että olin kirjoittanut pitkät litaniat vastaukseksi tähän postiin. ja sitten painoin jossain mielenhäiriössä haku-nappia *grrr*... Ja se, että lounaspuuhiin ryhtyessäni avasin 1.7. päivätyn Ehrmann-purkin ja se oli perkele HOMEESSA! :curs:

No joo, ja sitten vähän :offtopic::ia... Eli kävitkö, Marica, lääkärin juttusilla tämän asian suhteen? Itse olen menossa YTHS:lle torstaina (olisin tosin mennyt muutenkin, pillerirespaa uusimaan). Ajattelin ottaa lekurin kanssa puheeksi myös Nuvaringin, kun sitä on tälläkin palstalla paljolti kehuttu. Mietityttää myös tuo ehkäisyteho, kun menkat tulevat ns. väärään aikaan... tosin YTHS:n täti oli sitä mieltä, ettei siitä tarvitse olla huolissaan, kun kysessä ei ole pillerin unohdus/lääkekuuri/oksentelu tai vatsatauti tai muu imeytymistä haittaava tekijä tms.

:offtopic:

Ja niitten pillerien kanssa on muutenkin ihmejuttu, kun mäkään en ole vielä koskaan onnistunut raskaaksi tulemaan, vaikka unohtelen pillereitä aika tasaseen joka kuukausi 1-3. Hii. Life on the edge. :david: Ehkä mun elimistölle vaan riittää vähempikin hormoni. (Tosin jos en unohda yhtään pilleriä, menkkakivut on vähäisemmät - eli jotain ne ainakin vaikuttaa.) Tai sit mä olen hedelmätön kuin pystyynkuollut mänty.

Eilen ketutti ihan suunnattomasti, tänään edelleenkin paljon, oma moka, mutta kuitenkin... eli ostin poitsua varten polkupyörään lastenistuimen paikallisesta Prismasta hintaan 59.90€. En (tavoistani poiketen) tehnyt mitään hintavertailuja, kun kyseisessä liikkeessä on useimmiten hinnat kohdallaan. Nooh, kävin sitten eilen ostamassa myös pienen pienen pyöräilykypärän, joka löytyi puolestaan Citymarketista. Ja silmiin osui täsmälleen samanlainen lastenistuin, jonka olin ostanut edellisenä päivänä Prismasta, ja normaalihintaisena istuin maksoi siellä 29.90€! Jumalautsi, olisin saanut kaksi istuinta sieltä samalla rahalla. Laitoin kyllä himppasen palautetta Prisman puolelle... tuntuu olevan katteet heillä kohdallaan.
- Pikkuisen enemmän perhemarket? :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom