Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tähtityttö sanoi:
Univaikeudet!
Tyypilliseen tapaani tungen tänne taas off topicia, mut tekee mieli kommentoida tota, kun on itselläkin kokemusta. Lukioaikaan kärsin univaikeuksista, ns. väsytti kyllä, muttei nukuttanut - ts. uni ei tullut. Pitkiä ajanjaksoja valvoin pitkälle yöhön ja ehdin nukkua vain muutamia tunteja kunnes aina piti taas herätä. Aamulla olin tietysti kamalan väsynyt ja nuokuin koulussa. Mielestäni on todella inhottavaa olla koulussa tai töissä siinä tilassa, että on juuri ja juuri hereillä, eikähän siitä ole mitään hyötyäkään. Olen miettinyt syitä ja selityksiä tolle kausittaiselle unettomuudelle ja epäilen sen liittyvän stressiin tms. Samoja oireita on alkanut olla nyt viime viikon jälkeen, kun tässä on ollut kaikkea "päänvaivaa".

Ja anteeksi vielä :offtopic:

Edit: Inhottavaa, että sen jälkeen kun saan jollain keinolla unta, alkaa näkyä hirveitä painajaisia. Ei mitään mörkö-osastoa, vaan läheisiä ihmisiä ikävissä yhteyksissä. Uni on katkonaista kun säikyn ja herään siihen, sitten taas on vaikea saada unta jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
se että alaselkääni vihloo ja jomottaa ja käveleminen on hankalaa!!! Ja vittu treenitki jää väliin tänään sit!:wall:

Kyllä ärsyttää istua atk-tunneilla. Miten nää on aina näin kuivia nää tietokonejutut! Uskomatonta. Noh, onneksi voi sentäs surffailla pakkiksella. :jahas:
Lisäksi koskee alaselkään ja perseeseen ja jalkoihin kun tässä luokassa on tällaiset pehmeät, mukamas ergonomiset penkit.

Rannetta särkee, taitaa tulla puukosta.

Muutenkin sellainen vetämätön olo kun ei ole kunnolla nukkunut eikä ruokakaan maita ja kengännauha katkesi ja kaikki ihmiset näyttävät olevan jokseenkin perseestä niin kuin nyt vaikkapa sivukirjaston harppu viikolla, jumalauta akalla otsaa tuijotella mitä selailen netistä ja vielä aukoa päätään "kirjastossa syömisestä" VOI että joillakuilla ei ole omaa elämää ollenkaan.

Tietääkö kukaan mitä maksaisi pieni mökki pohjoisnavalla? Tahtoo erakoksi, tahtoo lopettaa treenaamisen eiku siis kaiken!!!!

Mä en nukkunu viimeyönä tuntiakaan:itku: Edellisenä yönä 3 tuntia, sitä edellisenä 4 ja kolme yötä sitten taas 3. Alkaa olla kohtalaisen uupunut olo kun mikään ei auta :curs:

edit. täällähän on muutkin kärsiny samoista asioista. EI ihme. Mikä meillä mimmeillä on? Ainakin liikaa stressiä ja niiiiiiiin vähän vapaa aikaa. Koko elämä tuntuu välillä yhdeltä suurelta suorittamiselta:(

Nukuin ihan liian vähän, ja senkin huonosti, selkä on kipeä eikä tahdo pysyä suorana millään vaan lysätää omituiseen kasaan aina kun keskittyminen vähänkin herpaantuu, vaaka väittää viikossa tulleen puolitoista kiloa lisää vaikka olen olevinani dieetillä ja oikeaa olkavartta särkee venyttelystä huolimatta. ja mies on tulossa viikonlopuksi, eikä yhtään kiinnostaisi olla söpö ja seksikäs... *valivalivali*:wall:

a) en voi mennä salille kun vasta maanataina selkäni takia, jos sillonkaan

b)lähdin aamulla kouluun siinä luulossa että siellä on suht lämmin-->reiteni
tyyliin syväjäätyivät liian ohuissa housuissa

c)olin jo aamulla tosi vitustunut ja äkänen ja kaikki vitutti

d)matkalla kouluun kengänauha aukesi joka on ehkä maailman ärsyttävin asia!
(inhoan kun kengännauha aukee ja vitutus nousee...:curs: :lol2: )

e) mulla oli kokeet

f)ne meni vituilleen, en lukenu niihin

g) meil oli melkeen kahden tunnin hyppäri

h) yks älykääpiö sai paremman numeron esitelmästään kun oli kopioinu kaiken netistä ja työ oli aivan järkyttävän näköinen

i)jäädyin kotiintulomatkalla

j) koira oli kussu lattialle kun tulin himaan

k)mutsi toi joku 8 levyy suklaata himaan, suklaakarkkipussin ja 5 minttusuklaapatukkaa.

l)söin puolikkaan suklaalevyn ja 2 suklaapatukkaa(LÄÄÄSKI!):evil:

m)lähettiin ostaa viinaa, kerrostalon alakerras tajusin et unohdin rahat kotiin

n)kiipesin ylös ja hain ne

Päivän pelastus: Ostettiin hyvää juomista ja kaveri tulee meille illal, huh:piis:

Argh:curs: mua vituttaa noi pakkaset taas...ottaa henkeen! Kävelin tänään töistä kotiin aika ripeästi (iso ylämäki), ja nyt vähän sattuu tuonne henkeen...toivottavasti en tule kipeeksi.:(

Tytteli sanoi:
Argh:curs: mua vituttaa noi pakkaset taas...ottaa henkeen! Kävelin tänään töistä kotiin aika ripeästi (iso ylämäki), ja nyt vähän sattuu tuonne henkeen...toivottavasti en tule kipeeksi.:(

Joo, ja pakkaset kanssa!:curs:

Inhoan talvea!!!:wall:

Tytteli sanoi:
Argh :prkl: mua vituttaa noi pakkaset taas...ottaa henkeen!
Meah sanoi:
Inhoan talvea!!!:wall:
Sinttu sanoi:
Pliis kevät, tule jo..:itku:
Hei likat, älkääs nyt! Tarpeeksi vaan vaatetta päälle, niin pysyy pakkanen loitolla :) Kun ei tuota vuodenaikojen etenemistä pysty nopeuttamaan (tai no, ehkä jotain kasvihuoneilmiötä edistämällä, jolloin saadaan kunnon talven tilalle vesi- ja räntäsateet... :jahas: ), niin parempi koittaa vaan ottaa ilo irti vallitsevasta hetkestä. On meinaan ollut tosi huippua vetää aamulenkit nyt parina viime päivänä tämännäköisissä maisemissa:

Liitteet

• Kuva088_2.jpg
    Kuva088_2.jpg
    186,9 KB · Katsottu: 247
Pakkasessa aamulenkkiä tehdessä harmittaa naaman jäätyminen. Muuten se meneekin. Muut ruumiinosat voikin suojata kohtuu hyvin,mutta millä naaman????

ZannaZ sanoi:
Pakkasessa aamulenkkiä tehdessä harmittaa naaman jäätyminen. Muuten se meneekin. Muut ruumiinosat voikin suojata kohtuu hyvin,mutta millä naaman????
Kommandopipolla..? :D Ei mut samaa oon miettinyt, niin kivaa kun se oliskin käydä kunnolla ulkoilemassa, niin kasvot jäätyy. :(

MerZi sanoi:
ZannaZ sanoi:
Kommandopipolla..? :D Ei mut samaa oon miettinyt, niin kivaa kun se oliskin käydä kunnolla ulkoilemassa, niin kasvot jäätyy. :(
Correctomundo! Mulla on varustuksena parina viime päivänä ollut:

- mummomallin alushousut + urheilutoppi
- kerrasto
- vaellussukat (villaa) + säärystimet
- villahousut
- 2 fleeceä
- takki ja kuorihousut
- talvilenkkarit
- kypärämyssy
- pipo + lapaset + rukkaset
- kaulaliina ympärille varuiks

Eikä muuten oo ollu kylmä, kerrospukeutuminen roxor! :rock:

Liitteet

• Kuva090_2.jpg
    Kuva090_2.jpg
    173,5 KB · Katsottu: 239
Emmah sanoi:
Hei likat, älkääs nyt! Tarpeeksi vaan vaatetta päälle, niin pysyy pakkanen loitolla :) Kun ei tuota vuodenaikojen etenemistä pysty nopeuttamaan (tai no, ehkä jotain kasvihuoneilmiötä edistämällä, jolloin saadaan kunnon talven tilalle vesi- ja räntäsateet... :jahas: ), niin parempi koittaa vaan ottaa ilo irti vallitsevasta hetkestä. On meinaan ollut tosi huippua vetää aamulenkit nyt parina viime päivänä tämännäköisissä maisemissa:

Aivan! Ja jos aurinko paistaa, niin mä en millään voi jäädä sisälle vaan on pakko päästä ulos. Ihan sama vaikka on 30 astetta pakkasta, niin mä en luovuta. :whip: Jostain syystä sillon, kun oli se 30 pakkasta, niin ei muita lenkkeilijöitä kyllä näkynyt.. :D
Mut kasvot on kyllä pieni ongelma ollut mullakin. Ihmeen paljon on auttanut hupun käyttäminen. Kaulaliinan nostamien korviinkin on hyvä. Ja kommandopipo on loistava (jos ei kaupungilla lenkkeile). ;)

Ja mimmit hei, nauttikaa nyt tuosta auringonpaisteesta! :) Kohta tulee kevät ja pahimmillaan tulee vettä helvetisti ja on kauheita loskakelejä. Mulla ainakin on hyvä mieli, kun tuo aurinko jaksaa paistaa. :hyper: Ei sinne ulos jäädy, jos vaan osaa pukeutua. Ei sinne pihalle aina tarvitse maha paljaana mennä. ;)

Edit: Emmah tuossa antoikin hyvät ohjeet pukeutumisen suhteen! :thumbs:

Sinällään kyllä tykkään talvesta, maisemat on kauniit! Mutta kun pakkasta on yli 20 niin sitten se nautittavuus kyllä kärsii...lenkillä kun käy niin muistuttaa lähinnä sitä Mischelin-ukkoa:D ja liikkuessa ei tule kylmä, mutta seisoskeleppa päiväkodin pihalla lasten kanssa niin johan jäätyy...toissapäivänä olin melkein 2 tuntia ulkovahtina ja siinä ei paljon kerrospukeutuminenkaan tahdo riittää...:(

Emmah, olen täysin samaa mieltä :rock: Oon ihmetellytkin näitä valituksia täällä. (tosin tämä on oikea paikka niille ja minunhan ei ole pakko lukea niitä ;) )

Minäkin olen molempina päivinä (la-su) lähtenyt lenkkeilemään tuohon upeaan auringonpaisteeseen, vaikka pakkasmittari on näyttänyt yli -20 c. Onhan siellä kylmä, mutta voi vitsi miten mahtava olo tulee, kun on käynyt kunnon happihyppelyllä! Kasvot tosiaan hieman jäätyy, mutta ei se mitään, kyllä suomineidon tulee pieni pakkanen kestää :D Kuuma suihku auttaa sitten asiaan.

Harmittaa niin pirusti, kun en osaa kirjoittaa. :itku: Tekstin luominen tuntuu aina yhtä tuskaiselta ja tuntuu, että valmiit kirjoitelmat on kaikkea muuta kuin sujuvia, oivallisia ja mielenkiintoista luettavaa.

Jahas. Se on sit taas elämäntilanne se, etten tiedä missä oon 3kk päästä! Mikäli en ehdi valmistua enkä saa jostain syystä töitä ni rahaa ei tipu muualta ku sossusta, jos sieltäkään. Helmee tää elämä. Voi kilinvittu taas :curs:

Tosi mukavaa elää joka stnan päivä epävarmuudessa huomisesta. On tää nuoruus niiiin onnellista aikaa...

Eipä voi kun toivoo taas että asiat järjestyy. Mitään ei tosin taas voi oikein etukäteen suunnitella.

Ja vielä toinen vitutus on se, et pakkasen vuoks auto ei lähe käyntiin ja tarvisin sitä nyt just erityisesti. Pitää vissii ajella taksilla stna!

Angelica-82 sanoi:
Jahas. Se on sit taas elämäntilanne se, etten tiedä missä oon 3kk päästä! Mikäli en ehdi valmistua enkä saa jostain syystä töitä ni rahaa ei tipu muualta ku sossusta, jos sieltäkään. Helmee tää elämä. Voi kilinvittu taas :curs:

Tosi mukavaa elää joka stnan päivä epävarmuudessa huomisesta. On tää nuoruus niiiin onnellista aikaa...

Eipä voi kun toivoo taas että asiat järjestyy. Mitään ei tosin taas voi oikein etukäteen suunnitella.

Ja vielä toinen vitutus on se, et pakkasen vuoks auto ei lähe käyntiin ja tarvisin sitä nyt just erityisesti. Pitää vissii ajella taksilla stna!
Hei, ei olla niin negatiivisia. Sulla kuitenkin on diplomityöpaikka ja hyvät mahdollisuudet työllistyä suoraan sen jälkeen kunhan itse vaan oot aktiivinen ja haet, haet, haet! Jos haluat vertailupohjaa, niin mulla on tili miinuksella, dippatyöpaikka edelleen epävarma, opintotuesta jää 100e kuukauden muihin menoihin ja nuo kisat kivasti edessä - Visaakaan ei viittis höylätä kun ei ole mitään varmuutta pystyykö laskua maksamaan. Enpä oo näin PA ollut sitten ekan opiskeluvuoden.. puuh. Olis edes joku lisäravinnesponsori niin ei tarviis huolehtia mistä ens viikon välipalaproteiinit hommataan. Ei auta masentua - onneks Mastercardin ja Stockmannin kortin laskuja voi maksaa osissa! :D

Tsemppiä työnhakuun, aloita se ajoissa! Nyt kun tiedät että oot 3kk päästä vapailla työmarkkinoilla niin ihan hyvin voit nyt alkaa jo katselemaan paikkoja. Aherrat sen dippasi valmiiksi ja varmana pääset töihin. Jos ei muuten, niin änkeät laitokselle johonkin väliaikaishommaan. Aina siellä yhdelle simpsakalle tutkijatytölle on tilaa. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom