Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kyllä vituttaa! Sen lisäksi, et oon ihan peeaa, eikä rahaa ole tulossa aikoihin, on mun rakkaani töitten takia enää sunnuntaisin kotona. Jouduin nukkumaan viime yön yksin ja oli niiiin kylmä. Kaipaisin vähän hellyyttä ja lämpöä. Miten mä selviän sunnuntaihin saakka??? :itku: :itku: :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MeiSheng sanoi:
Joinpa tänä aamuna kaakaota, ja laitoin siihen maitoa.. ja ku mul on laktoosi-intoleranssi, niin helvetin kipee maha sit koko päivän.. on se niin tyhmää, kun tietää, ettei sitä maitoo oikein kestä juoda (mut pakkohan kaakao-kupilliseen on saada maitoa)!!! sitä sattuu..:wall: :wall:

Kokeile rasvatonta ja laktoositonta maitojuomaa. Mun herkkua, nam.

Kovat pakkaset aiheuttaa sen, että on koko ajan hirrrvittävän kylmä, väsyttää, tekisi mieli vaan olla lämpimän peiton alla. Nyt patterit täysillä, villapaita päällä ja parin tunnin päästä täytyy astua tuonne kylmyyteen :(

NYT KYLLÄ AVAUDUN, KU VITUTTAA NIIN PERKELEESTI !!!!!!!!!!!!:wall: :wall:

Eilen menin tekee jalkatreenia salille! Sain tehtyä prässiä ja suorinjaloin maastavetoa, kunnes oli pohkeiden vuoro.. Laitoin pohjekoneeseen ensin 25kg, että saan ensin niillä hyvän tuntuman. Tein sillä yhden sarjan ja nousin sitten siitä pois pikku tauon ajaksi. Sitten lähdin tekee uudestan, NIIN EN KERENNYT EDES ISTUA SIIHEN, niin KOKO LAITE RÄMÄHTI MUN JALAN PÄÄLLE, siinä oli jotain reilu 45kg, kun se konekkin painaa!

Ensin en tajunnut mitään, kun menin shokkiin, mut sitten se kipu alkoi tuntua valtavalle!!! Onneksi salilla oli muita ja varsinkin on kulta oli siellä JA ÄITI :haart:
Muut pojat sitten soitti ambulanssin ja hakivat lunta pussiin ja pikaista ensiapua.. Sitten ambulanssissa olin ihan shokissa, tärisin vaan, enkä muista paljon mitään siitä. Minut laitettiin tippaan ja sain suoraan suoneen valtavat kipulääkkeet, ja sen jälkeen on aika hämärää. Sain sitten toisen kerran kipulääketta ja henkeä alkoi ahdistamaan sitten.. ei siis pystynyt kunnolla hengittää, niin sit laitettiin happiviikset.. (poikaystäväni kertoi tuon tarinan, ku en ite muista mitään ja hän oli ambulanssissa matkassa). Sitten oltiin Kajaaniin keskussairaalassa reilun tunnin ajomatkan jälkeen. Siellä jotuin sit odottelee, että pääsen röntgenkuviin noin pari tuntia! Shokki alkoi lievittyä ja kipu ehkä aavistuksen laskea!

Vihdoin pääsin röntgenkuviin ja odoteltiin tuloksia !! EI OLLUT MITÄÄN.. SIIS MIETTIKÄÄ MITEN KESTÄVÄ MUN JALKAPÖYTÄ ON, EI EDES HIUSMURTUMAA. MUTTA osaatte varmaan kuvitella miten armoton ja jumalaton mustelma siihen tulee. Koko jalka varmaan menee mustaksi. Ja onhan se vieläkin turvoksissa. EN pysty kunnolla vielä kävelee, mut eiköhän tämä tästä.. Pohjekoneessa ei ollut kunnolla varmistusta päällä, siksi se kaikki römähti koneineen mun päälle.. PÄÄSI SIINÄ MUUTAMA KIROSANA ENNEN KUIN PYÖRRYIN :D

Mutta tällaista eilen.. nyt on yön yli nukuttu ja olo alkaa olla parempi. Särkylääkkeitä vaan pitää napsia naamaan. Toivottavasti pääsen pian salille..

Kyllä nyt vituttaa!! Eilen tuli syötyä sit järjetön kulhollinen vaniljajätskiä, vaahtokarkkeja ja kinuskikastiketta. Ja arvaatte varmaan et ahneella on paska loppu. :jahas: Maha turpos sit niin järjettömästi ja se kipu oli ihan sietämätön. Vessareissuhan siitä tuli. Noh, hyvä juttu tässä on se, ettei varmastikaan tee vähään aikaan mieli jäätelöä, sen verran huono kokemus toi eilinen oli. :D Noh, nyt voin jatkaa taas diettiä, luultavasti toi järjetön makean himo ískikin just sen takia, kun oon dieetillä ollut, enkä makeeta oo saanut syödä sit pitkääään aikaan.

Argh! Diettaamisyritysteni seurauksena vaaka näytti tänään isompaa lukemaa kuin aikaisemmin. Eikö sen pitäisi mennä toisinpäin?:wall:

En voi edes uskotella itselleni, että kesän jälkeen ilmestyneet 3-4 lisäkiloa olisivat tiukemmasta treenistä pullahtaneita lihaksia, kun housujen koko on jo yli yhtä numeroa suurempi. Ismo Alangon osuvin sanoin: vittu kun vituttaa!

Ottaa päähän, kun just kun sain ruokailun sujumaan niinkuin halusin niin stressi vei ruokahalun mennessään. Syöminen tuntuu taas vaikeelta ja näläntunnetta on vaan aamuisin. Pitäisi kai laittaa kello soimaan, että tulisi syötyä 3-4 tunnin välein.

Surettaa. :itku:

Serkkuni, myös läheinen lapsuudenystävä sai toissapäivänä vauvan. Syntyi etuajassa (en edes tarkalleen tiedä kuinka paljon), painoi kuitenkin 2440g. Aluksi kaikki piti olla kunnossa, mutta sain illalla tekstiviestin äidiltäni, että vauvalla kyllä sydän lyö, muttei reagoi mihinkään ärsykkeisiin. Tätä jatkuu nyt siis toista vuorokautta. Mitähän tästä nyt osaisi ajatella, toivoako parasta vai pelätä pahinta? Vai sopivassa suhteessa molempia.

MerZi sanoi:
Surettaa. :itku:

Serkkuni, myös läheinen lapsuudenystävä sai toissapäivänä vauvan. Syntyi etuajassa (en edes tarkalleen tiedä kuinka paljon), painoi kuitenkin 2440g. Aluksi kaikki piti olla kunnossa, mutta sain illalla tekstiviestin äidiltäni, että vauvalla kyllä sydän lyö, muttei reagoi mihinkään ärsykkeisiin. Tätä jatkuu nyt siis toista vuorokautta. Mitähän tästä nyt osaisi ajatella, toivoako parasta vai pelätä pahinta? Vai sopivassa suhteessa molempia.

Voi ei! :itku: hirveenä sulle voimia MerZi ja sukulaistytölles! Täytyy sanoa, että pitäähän sitä osata varautua pahimpaan, mutta kuitenkin kannattaa toivoakin! Elämä on tällaiseksi muotoutunu, valitettavasti, että viattomat ihmiset ne yleensä kärsii! Ja kun miettii, että se pikkuisen pieni vauva on niin viaton, niin sillähän on oikeus elää!!! TOIVOTAAN PARASTA!!!

IHAN MIELETTÖMÄSTI VOIMIA!!! (hengessä mukana):haart: :haart:

Mua vituttaa se, että minkä takia sellaset ihmiset, jotka ei osaa ottaa kunnolla verinäytettä tekee sitä työkseen..? :itku: Muutenkin hirvee piikkikammo ja sitten vielä pistellään ihan päin vittua. Ei kiva. :rolleyes:

Vituttaa kun mulla on niin vitun tylsää!!!!:wall:

:curs:

Vituttaa kun mun kädet/sormet on talviaikaan kokoajan ihan jäässä, ei ole hierojan työssä mikään maailman paras ominaisuus:(. Aina ennen hierontaa täytyy käsiä lämmittää kuuman veden alla, hankalaa ja aikaa vievää..

Eipä ollut taas mikään maailmaakaatava vituttamisen aihe, mut silti tosi inhottava "vaiva".. Tämän lisäksi ketuttaa kun tajusin ettei minulla ole aikaa pienelle koiratulokkaalle vielä ainakaan muutamaan kuukauteen, rottweiler-pennun hankintaa kun olen pitkään jo suunnitellut.:( No, onpahan pienelle karvakasalle enemmän aikaa sitten myöhemmin..:haart:

No voi hitto! Aamulla heräsin kun äiti soitti eikä multa lähteny ääntä ku nimeksi! Eilen oliki kurkussa kummallinen tunne ja tänää selvisi miksi :curs:
Just oon kaikille sanonu kuinka mä en juuri ikinä ole flunssassa ja nyt toista kertaa meinaa pukata päälle muutaman kuukauden sisään. Hittolainen. Viltti niskaan, kuumaa juomaa ja lepoa. En sairastu enempää prkl!

Harmi vaa ku just yhen kaverin kans sovittii et se tulis tänää kyläileen illalla :itku: Ei pysty ku joutusin viittomaan sille :D

Sinttu sanoi:
Eipä ollut taas mikään maailmaakaatava vituttamisen aihe ---
No täältä näitä tulee lisää.. Niin pieniä, ehkä "turhia", mutta niin ärsyttäviä elämää haittaavia asioita. :curs: :D Mun mielestä saa ja pitää avautua sillon kun siltä tuntuu!

Miks pitää olla tämmöset hiton epämuodostuneet kantapäät. Kantapäässä toi luu törröttää jotenkin liian pitkällä, joten se aina hankautuu rakoille, molemmissa jaloissa sama juttu. Äkkiä menee nautinto pitkistä kävelylenkeistä kevätauringon paisteessa, kun hiertyy rakot jalkoihin ja luonnollisesti koskee niin prkleesti. Kengilläkin käyttöikä noin 20 kertaa kun noi mutanttiluut puhkoo kenkien vyllit ja vuoraukset. No, onpahan ainakin todellinen syy ostaa uusia lenkkareita jatkuvasti. Onhan noihin kaikkia pehmukkeita ja pohjallisia kokeiltu, joiden pitäis korjata jalan asentoa, estää hankaumat tms, mut eipä oo hyödyttäneet mitään.
MeiSheng sanoi:
Voi ei! hirveenä sulle voimia MerZi ja sukulaistytölles! Täytyy sanoa, että pitäähän sitä osata varautua pahimpaan, mutta kuitenkin kannattaa toivoakin! Elämä on tällaiseksi muotoutunu, valitettavasti, että viattomat ihmiset ne yleensä kärsii! Ja kun miettii, että se pikkuisen pieni vauva on niin viaton, niin sillähän on oikeus elää!!! TOIVOTAAN PARASTA!!!
Kiitos lohdutuksen sanoista. :haart: Lauantaina kävin katsomassa serkkutyttöä, pikkuisesta näin kuvia. Ennusteet eivät ole kovin hyvät, oikeastaan mitään edistystä ei ole tapahtunut vieläkään. Neurologi on sanonut, että JOS vauva selviää eloon, luultavasti elää kolmesta neljään vuotta vaikeasti monivammaisena. Ahdistaa kun kaikki on vielä niin auki, ei varmaa tietoa mistään - syyt, mikä tuon aiheutti, mistä ylipäätään johtuu. Keskushermosto (kai) ei ole kehittynyt/on vioittunut ja siitä tämä kaikki? Tutkimukset on kuitenkin niin alkuvaiheessa ettei mitään varmaa osaa kukaan sanoa, lähinnä taitavat keskittyä nyt siihen, että saisivat pikkuisen tilan vakaaksi.
Sinttu sanoi:
Tämän lisäksi ketuttaa kun tajusin ettei minulla ole aikaa pienelle koiratulokkaalle vielä ainakaan muutamaan kuukauteen...
Sama, olisi niin paljon rakkautta annettavana omalle pikku karvapallolle... :haart: Toisaalta mietin myös sitä, kun haluaisin tarjota koiralle elinympäristöksi enemmän kuin pienehkön kaupunkikämpän, mutta sit jos koira olis niin en kyllä sitä parempien olojen/suurempien tilojen puitteissa raaskisi jättää vanhempien luokse tai muuallekaan olemaan ja alkaa "viikonloppuäidiksi". En... Ehkäpä asiat järjestyisi sillä lailla, että jossain vaiheessa (tietysti toivottavasti mahdollisimman pian!) olisi sellainen tilanne, että voisi oman pupen ottaa. Koko ajan tulee ilmoituksia seurattua ja oikein harmittaa, kun olisi hyviä pentuja tarjolla eikä voi ottaa. :itku:

Semmosta tällä kertaa. Rasittavaa mainosta mukaillen: "hyvä ruoka, parempi mieli" -> SYÖMÄÄN! :hyper:

MerZi sanoi:
Miks pitää olla tämmöset hiton epämuodostuneet kantapäät. Kantapäässä toi luu törröttää jotenkin liian pitkällä, joten se aina hankautuu rakoille, molemmissa jaloissa sama juttu. Äkkiä menee nautinto pitkistä kävelylenkeistä kevätauringon paisteessa, kun hiertyy rakot jalkoihin ja luonnollisesti koskee niin prkleesti.

Mulla on ollut nyt puolen vuoden ajan "kestorakot" kantapäissä. Käyn lenkillä 5-6 kertaa viikossa ja lisäksi "lenkkeilen" myös työmatkat. Mulla ei kyllä taida olla samanlaiset kantapäät, kun sulla, mutta rakot kuitenkin. Johtunee kengistä tuo. Pitäisi ostaa taas Asicsen lenkkarit, niin olis jaloillakin parempi olla. Haaveilen siitä, että mun kunto kestäis kunnon juoksulenkit kesään mennessä ja sit olis jo tosi hyvä syy ostaa hyvät(!) lenkkarit.;)

Ja ikävää kyllä tuo sun serkun lapsen kohtalo. :( Kauheaa, jos tuollainen sattuisi itselleenkin joskus. Ensin kasvattelet lasta masussa ja odotat innolla, että se syntyisi. Ja sitten kun syntyy, niin saat melkein heti perään tietää, ettei lapsi välttämättä elä kovin pitkään. Tai jos elää, niin vammaisena. :( Raskasta varmasti sille sun serkulle ja hänen miehelleen. Mut voimia myös sinulle! :haart:

Itselläni ei tältä päivältä mtn valittamista ollutkaan..

Univaikeudet! VÄsytti jo kymmenen aikaan aivan törkeesti, mutta menin sitten 23aikaan nukkumaan. Uni tuli joskus yhden jälkeen..
...kunnes heräsin taas 4.50 ja valvoin jonnekin puoli seitsemän tienoille. Söin vähän ja menin takas nukkumaan, sain sentään unta ja nukuin kymmeneen. Tämän seurauksena lintsasin koulusta TAAS (eli hyvästi se kurssi sitten), ja nyt väsyttää ihan törkeenä. Joku ihme.. MIKS EI VOI SAADA UNTA? Todella, todella vittumaista. Mieluummin näkisin vaikka painajaisia koko yön, kun valvoisin.

nyt vituttaa ihan ankarasti olen taas sairastunut flunssaan:wall:
just enne joulua olin kipeenä ja treenistä pidin taukoa kunnolla ja nyt kun pääsin taas vuhtiin niin eikös ole nokkatukossa ja mieli maassa:itku: ...

MerZi sanoi:
Miks pitää olla tämmöset hiton epämuodostuneet kantapäät. Kantapäässä toi luu törröttää jotenkin liian pitkällä, joten se aina hankautuu rakoille, molemmissa jaloissa sama juttu. Äkkiä menee nautinto pitkistä kävelylenkeistä kevätauringon paisteessa, kun hiertyy rakot jalkoihin ja luonnollisesti koskee niin prkleesti.
Mulla on ihan samanlaiset. Siinä missä luun pitäis mennä siististi linjassa nilkan kanssa, jököttääkin semmonen harjanne. Kaikki uudet kengät repii kantapäät kerta toisensa jälkeen auki, ja se silpominen loppuu vasta kun jalka on kaivanu itelleen sopivan kolon sinne kenkään. Tuon takia en pysty ollenkaan käyttämään kenkiä, joissa kantapään taakse jäävä osa on niin huonosti pehmustettu, ettei mun mutanttijalkani pystykään ruopimaan sitä kuopalle. Ihanaa käyttää aina rikkinäisiä jalkineita, muttei oikein muutakaan voi. Kunnolliset urheiluteippaukset kantapäissä auttaa ehkä vähän, jos tarkotuksena ei oo patikoida pitkään, mutta mitään täysin toimivaa temppua en oo jalkojeni säästämiseksi keksinyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom