Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
venla sanoi:
Kiitti, helpotti. Ja säkö hakkaat päätäs seinään? Totesit tuolla ettei elämisestä tule hevon vittua.

Juuh, pari yötä tuli taas valvottua läpeensä. "Vähän" haittaa normaalia elämistä...menee voimat hereillä pysymiseen.

venla sanoi:
Masennus päällä ihan diagnosoituna.

Kuin myös...Toivottavasti ei kauan. Kummallakaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Poikaystävä vituttaa rankasti. Rakastan, mutta toi henkinen väkivalta mitä se harjottaa on niin paskamaista. Saan kuulla nykyään koko ajan miten olen ruma ja miten mussa ei ole enää mitään seksikästä koska treenaan ja miten mulla on maailman rumin vatsa ja maailman inhottavin selkä ja blaablaa. Ei voi ku itkee ja koittaa miettiä, että löydän jotain paljon parempaa vielä, joka rakastaa mua tälläsenä.

Vituttaa kans tää vuorokausrytmit. Mul ihan päin persettä menny lomalla. Nyt vast nukkumaan ja herätys päivällä. Jee..

Samaten vituttaa tää ainainen ahdistus, joka tosin varmaan johtuu tosta paskasta suhteesta.

kunnon avautuminen, sori.

tintula sanoi:
Poikaystävä vituttaa rankasti. Rakastan, mutta toi henkinen väkivalta mitä se harjottaa on niin paskamaista. Saan kuulla nykyään koko ajan miten olen ruma ja miten mussa ei ole enää mitään seksikästä koska treenaan ja miten mulla on maailman rumin vatsa ja maailman inhottavin selkä ja blaablaa. Ei voi ku itkee ja koittaa miettiä, että löydän jotain paljon parempaa vielä, joka rakastaa mua tälläsenä.
Jos mietit löytäväsi jonkun paremman, niin eikö olisi jo aika laittaa ukko kävelemään? Ei tarvitse niellä tuollaista paskaa. Oletteko yhdessä siksi, ettet osaa olla yksin?

Pink Spider sanoi:
Jos mietit löytäväsi jonkun paremman, niin eikö olisi jo aika laittaa ukko kävelemään? Ei tarvitse niellä tuollaista paskaa. Oletteko yhdessä siksi, ettet osaa olla yksin?

No tavallaan erossa jo, tavarat pitäs vaihtaa takasi vaan. On vaan monesti erottu ja palattu yhteen, ku sit yhtäkkiä ollukki kivempaa. Se on vaan hankala irtaantua, ku tottunu ja pelkään vähän olla yksin. Pakko kai se on, koska toi vaan hajottaa mut eikä mitään järkeä muutenkaan. Ees yks fiksu päätös :)

tintula sanoi:
No tavallaan erossa jo, tavarat pitäs vaihtaa takasi vaan. On vaan monesti erottu ja palattu yhteen, ku sit yhtäkkiä ollukki kivempaa. Se on vaan hankala irtaantua, ku tottunu ja pelkään vähän olla yksin. Pakko kai se on, koska toi vaan hajottaa mut eikä mitään järkeä muutenkaan. Ees yks fiksu päätös :)
Nyt olet varmaan viisastunut niin paljon ettet enää palaa tuohon suhteeseen. Tuollainen roikkuminen yksin jäämisen pelossa ei johda mihinkään hyvään.

tintula sanoi:
Taidan tietää tunteen. Kurjaa. Se, että ei ns. kelpaa ihmiselle jota itse suunnilleen jumaloi. :( Jotain on tehtävä.

Ex-avopuoliso, jonka kanssa joudun olosuhteiden pakosta saman katon alla vielä jonkin aikaa asumaan. Ja vituttaa rankasti :curs:.

tintula sanoi:

Olen kokenut osittain samaa.. Henkistä väkivaltaa, mutta hieman eri tavoin..
Mä luulin, ettei tää mies voi koskaan parantaa tapojaan, eikä opi mua arvostamaan tahi rakastamaan. Toisin kuitenkin kävi. Nyt hän jumaloi minua. :haart: :D Ja hän tahtoisi lapsen kanssani. :eek: On muutenkin vähän liiankin ihana.
Mutta ongelma onkin sitten se, etten siltikään osaa olla täysin tyytyväinen tähän. Mikä ihme mua vaivaa. Monen unelmamies pikkusormen ympärillä, eikä mulle meinaa kelvata. :jahas:

Voimia sinulle! :)

Eleonoora sanoi:
Olen kokenut osittain samaa.. Henkistä väkivaltaa, mutta hieman eri tavoin..
Mä luulin, ettei tää mies voi koskaan parantaa tapojaan, eikä opi mua arvostamaan tahi rakastamaan. Toisin kuitenkin kävi. Nyt hän jumaloi minua. :haart: :D Ja hän tahtoisi lapsen kanssani. :eek: On muutenkin vähän liiankin ihana.
Mutta ongelma onkin sitten se, etten siltikään osaa olla täysin tyytyväinen tähän. Mikä ihme mua vaivaa. Monen unelmamies pikkusormen ympärillä, eikä mulle meinaa kelvata. :jahas:

Ehkä kyse onkin siitä, että et ihan usko, että on todella parantanut tapansa?! Niin usein sanotaan, ettei ihmiset muutu, että kun niin sit tapahtuu niin on vaikea uskoa, että se on todella on totta!

Rumasti sanottuna siis se vituttaa, kun ei oo oikein nälkä ja ruoka ei maita! Vaikka haluttais syödä ihan kunnolla :curs: äääh, tää on niin turhauttavaa, ku tuntuu ettei salilla käymisestä oo sit mitään hyötyä, ku ei saa ängettyä tarpeeksi sapuskaa naamaan..:(
Ja mua ei hirveesti haittaa, vaikka sitä ylimääräistä tulee vähän sen ohessa, että lihastakin tulee. ÄÄÄH, nyt ottaa päähän--:wall: :wall: :wall:

Pitäisköhän tähän perään todeta, että vituttaa kun on jatkuvasti nälkä ;) Nälkä siis kyllä on (dieetti), mutta ei sentäs vituta :D Ainakaan vielä..

Helga sanoi:
Pitäisköhän tähän perään todeta, että vituttaa kun on jatkuvasti nälkä ;) Nälkä siis kyllä on (dieetti), mutta ei sentäs vituta :D Ainakaan vielä..

No, itseasiassa mulla saattais sitte tällä hetkellä onnistua dieetti aika hyvin! :hyper:

Vituttaa suunnattomasti, kun mies on toisella puolen maailmaa, ollut jo ihan liian kauan. Sais tulla jo kotia sieltä.

Niin ja huomenna alkaa koulu prkl!

Mya sanoi:
Vituttaa suunnattomasti, kun mies on toisella puolen maailmaa, ollut jo ihan liian kauan. Sais tulla jo kotia sieltä.
Joo, muakin vituttaa ku joutuu olemaan toisella puolella Eurooppaa ku mies on kotona! :itku:

Onneksi pian paasee kotiin... :haart:

Olinpa mä ääliö kun kuvittelin, että oltais vietetty pääsiäistä yhdessä, kun on pitkät vapaat. Toki miehen piti varata Rukalta mökki pääsiäiseks, että pääsee kavereiden kanssa laskettelemaan. Eihän sille tietenkään riitä melkein kuukauden pituinen matka Thaimaahan täyttämään alkuvuoden a-luokan reissujen kiintiötä. No, ehditään me varmaan parina viikonloppuna nähdä ennen pääsiäistä.

Fiksumpi olis varmaan jo kauan sitten tajunnut, että me vietetään aikaa yhdessä silloin kun miehellä ei satu olemaan parempaa tekemistä :wall:

Argg!!! Mua ottaa päähän tää threadi! :down: Minkä ihmeen takia tossa otsikossakin pitää esiintyä kirosana? Kuulostaa (tässä tapauksessa näyttää) kamalalta kun naisetkin käyttävät tätä naisia halveksivaa sanaa / kutsuvat paholaista paikalle ym. :wall: Eiköhän me mimmit täällä olla sen verran aikuisia, että osataan puhua / kirjottaa siististi ?

Joskus vaan vituttaa ja sillon siihen ei muut aikuisemmat sanat auta. Kyllä ukot on joskus vaikeita, rasittavuus maximus toi äijäke toisinaan.

Ainaiset ylitöihinjäämiskinaamiset sucks!

Siis lähes 5kk sairasloman jäljiltä olen ollut nyt kaksi viikkoa töissä ja prkl sama hlvtin show vaan jatkuu, just tasan siitä mihin sillon lopetin :curs: Kuka %&##$¤ suunnittelee leikkauslistat aina niin, että jatkuvasti on hommat levällään klo 15.30 kun kotio pitäis päästä??? Ja kun ei ole kuin yksi päivystystiimi, niin eihän ne voi jakaantua kolmeen saliin ja laskemaan porukkaa pois, hankala näytellä joukkokohtausta kolmen hengen voimin jos on enempi kuin yksi esiintymisareena :evil: Ja noihin mahdottomiin leikkauslistoihin kun sitten ynnätään 45 minsaa myöhässä tulevat potilaat ja yli puoli tuntia myöhässä oleva arvon herra ortopedi, niin :curs: ! Ois ihan kiva päästä hakemaan likat hoidostakin ajoissa...pitää nyt niillekin kostaa tämä aikuisten asia :down: Sehän se oiskin hauskaa jos vois vaan klo 15.30 lyödä hengityskoneet kiinni ja laittaa anestesiapöydän lukkoon ja vaihtaa siviilit päälle, juu hei, jatketaan huomenissa :rock:

Joinpa tänä aamuna kaakaota, ja laitoin siihen maitoa.. ja ku mul on laktoosi-intoleranssi, niin helvetin kipee maha sit koko päivän.. on se niin tyhmää, kun tietää, ettei sitä maitoo oikein kestä juoda (mut pakkohan kaakao-kupilliseen on saada maitoa)!!! sitä sattuu..:wall: :wall:

Ensimmäistä kertaa saan tähän threadiin kirjoittaa ihan todella v%ttuuntuneena. Syynä tähän on pikkuveljeni ex-tyttökaveri :curs: * 10 000.

...että ihmiset voivat olla ilkeitä ja itsekkäitä tässä maailmassa. Toivon todellakin ettei tämä kyseinen mimmi kävele minua vastaan pimeällä kujalla :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom