Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Aamun treenit oli surkeimmat kahteen kuukauteen:curs: Eivät yksinkertaisesti kulkeneet. Yksi syy oli se että aamupalan syönnistä oli aikaa vajaa puolituntia kun aloin kyykätä niskassa 90 kiloa rautaa:urjo: toinen syy oli se että palautuminen on ollut tällä viikolla heikkoa tenttirysän ym. takia. Noh, loppupeleissä tein 10 sarjaa joiden välissä piti tasoitella ja nieleskellä aika tovi. reenit ne oli kumminkin...

No ensi kerralla parempi sessio:whip:

Se myös vituttaa että huomenna on taas lääketieteen tentti johon en ole vielä aloittanutkaan lukea:D Eikä se edes vaivaa mua yhtään:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen oli viikon lempipäivä eli penkkipäivä joka meni aivan penkin alle. PÖH!!! Skitsottaa vieläkin, ja elämäni ensimmäisen kerran olen koonnut kaikki tekosyyt, jotka muka sotkivat treenin eilen. En jaksa listata niitä, mutta ensi viikolla aion kyllä hifistellä viimeisen päälle että penkki kulkisi odotusten mukaan. No, muutama viikko menikin jo vähän liian hyvin...:rolleyes: Ja jouluna syön ainakin sata kiloa kaikkea ja sitten jaksaa taas, entistä vahvempana! ;)

Kanarialla ollaan ukon kanssa, ja taalla tulee taivaan taydelta vetta! Ei kiva ollenkaan. No, positiivisuutta peliin, kylla se aurinko viela sielta viela kurkistaa:thumbs:

Ei olla kullan kanssa ehditty näkemään viime päivinä kovinkaan paljoa kiireiden vuoksi. Toivottavasti huomisen jälkeen helpottaa ja pääsee pitkästä aikaa kiireettömästi toisen viekkuun. :haart:

Eilen nappasin viimeisen antibiootin korvatulehdukseen ja tänään kävin lääkärillä. Ei ole parantunut vaan uutta kuuria kehiin. :curs:

Tulin kotiin jo joululomaksi mut taidan lähtee takasin ja viettää jouluni yksin. Jos oon naru kaulassa omassa kämpässä ni oon sitä vielä enemmän täällä. :curs: Miks näin vaikeita ja hankalia ihmisiä edes syntyy? Ei pysty ymmärtää...

Angelica-82 sanoi:
Tulin kotiin jo joululomaksi mut taidan lähtee takasin ja viettää jouluni yksin. Jos oon naru kaulassa omassa kämpässä ni oon sitä vielä enemmän täällä. :curs: Miks näin vaikeita ja hankalia ihmisiä edes syntyy? Ei pysty ymmärtää...
No jos se sua yhtään lohduttaa niin melkein kaikilla on vaikeita ja hankalia ihmisiä perhe täynnään. Ei mtn uutta. Syö vähän suklaata niin tuut paremmalle mielelle. :)

Cassyput sanoi:
No jos se sua yhtään lohduttaa niin melkein kaikilla on vaikeita ja hankalia ihmisiä perhe täynnään. Ei mtn uutta. Syö vähän suklaata niin tuut paremmalle mielelle. :)

No mut tässä tapauksessa se hankala ihminen olen minä ite eikä se valitettavasti suklaata syömällä mihinkään muutu. Muuten olisin jo suorastaan enkeli :rolleyes:

Vituttaa ees mitään tänne postata mut tekis mieli repiä koko stnan talo maantasalle :curs:

Työmatkalla vituttaa/ärsyttää mopopojat jotka tietenki ohittavat mut,pyöräilijän...mutta laahaavat jalkoja maassa ku pelkäävät kaatuvansa..Pyöräillessä toinen juttu..eikö ihmiset tiedä että suomessa on oikeanpuoleinen liikenne!!?Viuttu mitä pujottelua välillä.
Päivässä on liian vähän tunteja...ei ehi tekemään kaikkea mitä pitäis:wall:

Ihan surettaa, kun loistava loma on loppu ja piti palata takaisin tänne kolkkoon Pohjolaan. :itku:

Missä on joulumieli, kun ajatukset ovat vielä maailman toisella puolella huojuvissa palmuissa :(

Miten voi olla niin vaikee sopeutua tähän maailmaan ettei elämisestä tule hevon vittua!!! :wall: :wall: :wall:
Ainoa mitä toivoo on et sais olla vaan ihan normaali :( Eihän tässä kehtaa enää itseään mikskään punttimimmiks sanoa kun pelkkä käveleminenkin ottaa jo voimille. Voi hevon vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oma saamattomuus vituttaa. Olen syönyt kuin sika, en ollenkaan miten olin suunnitellut. Enkä ole liikkunut. Onnistuin rikkomaan kummatkin kantapäät, jotka ovat nyt tulehtuneet ja polvi lähti pois paikaltaan ja on kipea. :wall: :curs:

Re:

Erään laitoksen tapa hoitaa asioita, kun tieto ei kulje tasolta toiselle, vaan jää matkalla jonnekin tai "unohtuu" :curs:

Ihmeellinen olo. Päässä myllertää eikä oikein saa ajatuksista kiinni. Töissä keljuttaa monikin asia, ne jutut tulee kotiinkin mukaan ja on kiukku olo. Ruoka ei maistu = treenit ei oikein kulje. Perse tuntuu leviävän leviämistään, miks sitä läskiä ei muualle tartu. :curs: Tekisi mieli tehdä muutoksia näihin kuvioihin mutta kun en ole varma, en uskalla. Liian moni asia on nyt yhtä aikaa ihan liian sekaisin! Parisuhdekin mietityttää, kaikki... :(

Ihmetyttää ja pelottaa sekin, minkä takia multa lähtee hiuksia ihan hurjana! Ei voi olla pelkkä stressi, sillä letti on ohentunut varmaan kolmanneksella. Tuleva kevät jännittää ja stressaa. Hurjan paljon opiskelua ja töitäkin pitäisi kai tehdä elääkseen... Toisaalta pitäisi keskittyä yhteen asiaan kerrallaan ja tehdä se kunnolla, siis mun pitäisi vaan opiskella. Mut millä hitolla sitten katan nämä suuret kuluni, en millään... Pitäisi kai opetella tinkimään elintasosta tai jostain.

Sarjassamme turhanpäiväistä valittamista ehkä, tää ahdistuskin tuntuu niin turhalta!

Jouluna söin ja lepäilin ja aattelin et mikäs siinä et paino nousee, kyllä se siitä palautuu pian... mut VITUT SE MITÄÄN PALAUDU saatana, oon ylipainoinen sarjaani joten dieetti on taas edessä, ja oon sentäs tässä jo kolme päivää (hihhih) syönyt tollasta 1500 kaloria päivässä. Kertokaa joku mulle että onko se tosiaan niin että ku treenaa rankasti ja on dieetillä ja sit siitä lepsuilee roimasti niin se mitä tulee, jämähtää helpommin kroppaan? Ärsyttää. Mihin mun vatsalihaksetkin katos? Ai, onhan ne siellä jossain... Siis voiko ihminen lihoa kolmessa, neljässä päivässä 3-4 kiloa vai oisko tossa kuitenkin nestettä... oisko? Silti vituttaa.

Äh, MerZi, otan osaa - kuulostaa stressiahistukselta, koeta ottaa aikaa asioille joista nautit ja syyä hyvin. Hiukset lähtee usein ku stressaa. Ihan hyvin tollasesta voi olla vittuuntunut. Täällä saa olla!

venla sanoi:
Mihin mun vatsalihaksetkin katos? Ai, onhan ne siellä jossain... Siis voiko ihminen lihoa kolmessa, neljässä päivässä 3-4 kiloa vai oisko tossa kuitenkin nestettä... oisko? Silti vituttaa.

Vituttaahan se turpoaminen mut aika sairaasti oot saanu mässätä yli kulutuksen jos toi 3-4kg olis rasvaa ;) Nestettä se on vaikkei heti poistuiskaan! Et mitenkää oo voinu noin paljon oikeasti lihoa! Mulla ainaki mahassa näkyy kaikki pöhötykset ekana (jos ei naamaa lasketa...).

Ja jos yhtään lohduttaa, ni täs joulun aikaan on varmaan aika monikin paisunut väliaikasesti... Siks en ite viittikään puntaria nyt harrastaa :D

Angelica-82 sanoi:
Vituttaahan se turpoaminen mut aika sairaasti oot saanu mässätä yli kulutuksen jos toi 3-4kg olis rasvaa ;) Nestettä se on vaikkei heti poistuiskaan! Et mitenkää oo voinu noin paljon oikeasti lihoa! Mulla ainaki mahassa näkyy kaikki pöhötykset ekana (jos ei naamaa lasketa...).

Ja jos yhtään lohduttaa, ni täs joulun aikaan on varmaan aika monikin paisunut väliaikasesti... Siks en ite viittikään puntaria nyt harrastaa :D

Kiitti, helpotti. Ja säkö hakkaat päätäs seinään? Totesit tuolla ettei elämisestä tule hevon vittua. No, jos se yhtään lohduttaa niin ei tule täälläkään. Masennus päällä ihan diagnosoituna. Lääkitys ei sovi. Vaikuttaa luonnollisesti aika paljon treeniin. Ylikunnon vaara on ilmeinen. Ja koko ajan vituttaa ja jumittaa ja johonkin sattuu ja mitään ei saa tehtyä, opiskella pitäs mutta ku ei. Perkele, kyllä on paskaa. Niin paskaa että sille vois jo melkein nauraa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom