Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Voi halvattu, piti kasilta olla töissä ja heräsin 8.36 kun soittivat, että oonko tulossa. Kun olin iskenyt varpaani kynnykseen ja sulatellut pyöränlukon niin olihan ne vaihteet jäässä ja jouduin sotkemaan kolmosella nää tän kylän ainoat mäet, jotka tietty ovat duunimatkan varrella.
Sitten vielä tyhmä ex soitti ja sanoi hakevansa tyhmän mikronsa tänään, en olis puuroa syönykkään ni!
Suunnitelma: Ostan saletisti kengät lepyttääkseni itseni, ei perjantaina sovi kiukutella, eihän:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melly sanoi:
Suunnitelma: Ostan saletisti kengät lepyttääkseni itseni, ei perjantaina sovi kiukutella, eihän:D

..ja ehkä myös taivaallisen ihanat alusvaatteet ja hajuvettä, se helpottaa varmasti ;)

Melly sanoi:
Toi on ehdottoman hyvä keino, käytössä täälläkin.. ;)

4kk jatkunut yskä, saattaisi olla ihan hyvä idea mennä ensi viikolla lääkäriin :D. Koko viikon ollut oikein ällöttävä olo, tuntunut siltä että tulee yrjö, maha sekaisin ja muutenkin huono olo. Ensin luulin, että olin saanut kavereiltani vatsapöpön, mutta ei, jotain paljon hirvittävää... selvisi, että mä oon allerginen joulutortuille :itku: . Ei tipu torttuja tänä jouluna burdockille :itku: .

burdock sanoi:
selvisi, että mä oon allerginen joulutortuille :itku: . Ei tipu torttuja tänä jouluna burdockille :itku: .

Otan osaa, kamala kohtalo! :) Oon ihan hulluna joulutorttuihin, tällä viikolla menny tähän mennessä neljä ja tänään lisää, ku on taas pikkujoulut... Ne on vaan niiiin hyviä (ja niiiin rasvasia) :kuola:

burdock sanoi:
Ensin luulin, että olin saanut kavereiltani vatsapöpön, mutta ei, jotain paljon hirvittävää... selvisi, että mä oon allerginen joulutortuille :itku: . Ei tipu torttuja tänä jouluna burdockille :itku: .

aPua!!!! miten voit olla allerginen joulutortuille (luumuhillo?):eek:
kamalaa, voi sua:(..

mua ärsyttää täl hetkel kaikki. ja mikään ei oikeen innosta, treeni ei kulje kun pitäis tehä uus ohjelmakin...

merri sanoi:
aPua!!!! miten voit olla allerginen joulutortuille (luumuhillo?):eek:
kamalaa, voi sua:(..

Niissä on vehnää :(. Mulla on sama juttu esimerkiksi vaalean pastan kanssa, eli masu tulee kipiäksi ja heti menee läpi. Ei kivaa. Siinä mielessä jännä, että vielä viime jouluna sai ihan rauhassa syödä niitä torttuja, mutta ei enää.

..mutta tortuistahan voi helposti askarrella myös gluteenittomia

burdock sanoi:
...koko viikon ollut oikein ällöttävä olo, tuntunut siltä että tulee yrjö, maha sekaisin ja muutenkin huono olo...

Minen ymmärrä. Viimeisin joulutorttu syötiin torstai-iltana, mutta vieläkin jatkuu huono olo. Aamupäivällä oli vielä hyvä olo, mutta taas tässä tunnin aikana olo on mennyt aika railakkaasti alaspäin. Pitäisi saada aikaiseksi käydä varaamassa se lääkäriaikakin. Tämä olon jatkuva sahaaminen ylös ja alaspäin alkaa aika pelottavasti muistuttamaan viime vuotta. Pääsääntöisesti olo oli kohtalainen ja treenit jäivät välistä, kun loppupäivästä tuli aina huono olo. Ei kestä :curs: .

Voi *tun polvi kun on taas helvetin kipeä. Kai se on lekuriin mentävä tuonkin takia kun alkaa vähitellen tuntua ettei mikään auta, itse epäilen et kierukassa on jotain vikaa. Jes. Ketuttaa muutenkin, hammassärky ollu kaks päivää ja sekin pitäis käydä korjauttamassa. Mikä mukavinta, saa taas tällä viikolla mennä terveystarkastukseen kuuntelemaan ne perinteiset "sinulla on kyllä paino noussut taas viime vuodesta sen ja sen verran, kannattaisi varmaan alkaa vähän tarkkailemaan noita syömisiä ja jos menisit vaikka jonnekin kuntojumppaan" ... Jes. Kerran yritin sille tätille kertoa harrastuksestani ja siitä, että sehän on vaan hyvä jos paino nousee mut rasvaprossa ei. Ja paskat, paljon se siitä kiinnostui saati sit muistaa kun seuraavan kerran menen. :curs:

Prkln prkl. Aivan hulluna kouluhommia, tentit siihen vielä päälle ja ei sitten ehtis yhtään mihinkään! Mutta joululahjat ostamatta, eikä ees mitään hajuakaan mitä tänä vuonna ostais! :wall: Oonko mä liian vanha tekeen ite joululahjani...olisimpa vielä viis ja saisin antaa jotain käpyhökötyksiä kaikille ja muut vaan et ompa se meidän tyttö taitava! Mutta ei. On ostettava opiskelijabudjetilla kokonaiselle kylälle tavaraa.Eli jos näätte jonku juoksemassa naama punasena 'Painu vtun siitä'-ilme päällä kantaen tuhatta pussia, niin se on minä jakamassa joulumieltä muillekin.

MerZi sanoi:
Mikä mukavinta, saa taas tällä viikolla mennä terveystarkastukseen kuuntelemaan ne perinteiset "sinulla on kyllä paino noussut taas viime vuodesta sen ja sen verran, kannattaisi varmaan alkaa vähän tarkkailemaan noita syömisiä ja jos menisit vaikka jonnekin kuntojumppaan" ... Jes. Kerran yritin sille tätille kertoa harrastuksestani ja siitä, että sehän on vaan hyvä jos paino nousee mut rasvaprossa ei. Ja paskat, paljon se siitä kiinnostui saati sit muistaa kun seuraavan kerran menen. :curs:

Kerrohan sit, et kuin meni. Kuulostaa nimittäin todella mielenkiintoiselta. Mukava terveystarkastaja sulla.. :jahas:

Eleonoora sanoi:
Kerrohan sit, et kuin meni. Kuulostaa nimittäin todella mielenkiintoiselta. Mukava terveystarkastaja sulla.. :jahas:
Jep, huomenna se on edessä... Voin kai sen sanoa, että menen siis lähinnä "naisten juttujen" kontrolliin ja se sit aina mittailee ja puntaroi samalla... :jahas: Ärsyttää kun se varmaan luulee et kun paino nousee vuosi vuodelta, se johtuu siitä että turpoan ehkäisyrenkaan monien sivareiden ja niiden yhteisvaikutuksien takia plus tietty mässäily.. :D No, toisaalta aivan sama, en jaksa enää sille oikoa enkä kertoa harrastuksestani. Jotenkin kun tuntuu olevan osastoa "siis mikä ihmeen fitness?!" Jes... :rolleyes:

MerZi sanoi:

Kävin sun profiilias tsekkaamassa ja kuvien perusteella vois kyllä luulla, ettei kellään ole mitään sanomista sun painosta. Tai sit noi kuvat vääristää todella pahasti. Sano sille tädille, et sulla on perkeleen hyvä olla just näin, kun nyt on ja sillä selvä. Luulis sen olevan pääasia, kun en usko sulla olevan mitään ylipaino-ongelmia. Keskittyis sekin vaan niihin, joilla _oikeasti_ on niitä paino-ongelmia, joihin pitää puuttua.

Niin sitä saa turpiinsa, kun yrittää olla ja kuvittelee olevansa parempi ku mikä on. Pitäs varmaan pysyä ihan vaan perusluuserina, lopettaa koulu, alkaa kokopäivä siivoojaksi (ei sillä että siivoojissa mitään vikaa olisi), rueta polttaa, lopettaa treenit jne paskaa, mutta hähää, enpä pysykkään vaan yritän parhaani vaikka meniski pää sekasin. Vittu.

Onpas ihmeellistä että MerZille ipitetään painosta. Itse olen pari senttiä lyhempi ja monia kiloja painavampi, mutta eipä ole terkkarit valittaneet. Eikä niillä nyt luulisi olevan valittamistakaan tuollaisten hoikkien ja ihan täysin normaalipainosten kohdalla (mulle nyt saatettas jo painoindeksinkin takia mainita, vaikka ruipelo olenkin ;)). Hmmjaah... Whatever..

Kummassakin takareidessä venähdys liian rankan venyttelyn takia! Hyvä minä, vaikka koskee niin eikun vaan pitää venyttää ja venyttää ja vielä vähän lisää.. Nyt tavallinen kävelykin koskee aika ikävästi, ja jos istuu vähän aikaa, niin takareidet menee niin pakettiin että jalkoja ei pysty suoristamaan polvesta! Kaiken lisäksi alaselkä kramppailee vähän väliä, siinä nyt onkin vanha vamma, mut silti rupee kyrsimään..

Höh kyllä nuo terkkarit tosiaan osaa:D Niillä ei ole silmää kropalle, vaan pelkille luvuille ja taulukoille!! Ja sit jos paino nousee niin huh huh. Tuolla tavalla ne leipoo niitä anorektikoita niistä jotka ottaa sen valituksen itseensä:(

Ja sitten ne normi ihmisen suosituskalorit, jotain 1800, ei kyllä riitä alkuunkaan punttaavalle ja lihasta kasvattavalle mimmille.

tämä oli offtopic, mä olen vaan puheliaalla päällä:)jokapaikkaan kommenttia...

Johan se sitten muhunkin iski - FLUNSSA :itku:

Äh, parempi myöhään kun ei milloinkaan, ei päde mun tän aamuiseen herätykseen ainakaan, kun kiireessä jotain yrittää säätää.

No kello soitti klo 9, no mun uudes puhelimes on herätys niin hiljanen että en siihen herää, läppään sen vaan kiinni ja jatkan unia, noh heräsin nyt sit noin klo 12!! --> vitutus kun heräsin myöhässä ku piti tähän aikaan olla jo salilla ---> kiireesti jääkaapille et ehtii sinne salille, no jääkaappi tyhjä, no onneks on prodejauhoja, otan purkin ananasta ja sekotan kaseiinia ja heraa, no mä en saa sitä shakerin kantta kiinni ja oon nostamas sitä matalemmalle pöydälle, jotta saan painaa kunnolla yläpuolelta, ni tiputankin sen lattialle! Kaikki pöperöt meni matolle, eli siinä mun aamupala sitten.. Ja sit pesin sen maton, jotta se ei kuivu siihen ja tuli hiton kuuma kylppäris ja avasin oven ni enkös mä sit heilauta sitä mattoo jotenkin niin et se roiskasee kaaaauheen vesilammikon tonne käytävän laminaatille... Ja vielä olis tälle päivälle hirvee kasa kouluhommia ja pitäis työpaikallakin ehtiä käymään, joten taitaa jäädä sali väliin koko päivältä :itku: Tulee jo kolmas välipäivä, koska kaks edellistä päivää oon kärsinyt migreenissä!! Mistä mua rankaistaan :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom