Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, ja tänään sitten vituttaa. Maanantaista lähtien kuumetta ja köhää. Ei pääse kotoa mihinkään. Syön nami-nami vanukkaita ja irkkareita sekä pussikeittoja (tooosi terveellistä). Ei huvita syödä, juoda tai katsoa edes telkkaria. :(

Onneksi kuume on alkanut laskea. Ehkä huomenna jaksaisi jo käväistä töissä. Ei muuten, mutta minusta tulee hyvää vauhtia mökkihöperö.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäyräkoira sanoi:
Joo, ja tänään sitten vituttaa. Maanantaista lähtien kuumetta ja köhää. Ei pääse kotoa mihinkään. Syön nami-nami vanukkaita ja irkkareita sekä pussikeittoja (tooosi terveellistä). Ei huvita syödä, juoda tai katsoa edes telkkaria. :(

SAma vika täällä..kipeänä kohta viikon eikä pääse mihinkään.Paitsi tänään oli pakko käydä ostamassa pikkujoulu kampetta ja sitten taas rupesi vituttamaan kun ei mikään vaate näyttänyt miltään mun päällä.:curs: Olenkin täällä valitellut kun olen niin laihtunut ja lihakset rupsahtanu..ja tänään se taas tuli todistettua konkreettisesti.:wall: Vittu mä oon rupsahtanu!!!

Pitkä vitutus!!

Tässä kesä jälkeen tuo treenaaminen meni vaikeaksi ja lääkäri käyntien jälkeen alkaa syykin selviämään. Keuhkojen vajaa toiminta ja nyt sit jatkoon sydäntä tutkimaan että siitäkö johtuu, mut eiköhän tässä taas jotain keksi mutta puntit taitaa jäädä ja just sain uuden ohjelman mut tätä kuumettakin kestäny yli kuukauden ni tarttis taas alkaa soputumaan. Kiroillu jo sanavaraston melkein tyhjäksi hitsin hitsi. Onneksi löyty uudet kengät halvalla - 10 ekee, normaali 69.90.:wall: :wall: :wall:

Hitto mässytin koko viikonlopun :wall: Just semmonen fiilis et ainakin kymmenen kiloo lihonu kahdessa päivässä...no joo, tiedän tiedän...mut silti karsee olo :urjo: Noh, lauantaina oli tosi hyvä treeni tosin, alkaa operoitu käpäläkin ottamaan treenistä täyden vastuunsa :)

En enää ikinä päästä unirytmiä yhtä sekaisin kuin se nyt on. Aivan järkyttävää. Treenit jääneet välistä, sillä 2h yöuneilla ei paljon juhlita. Viime yönä nukuin jopa 8h, mutta eipä se paljon mieltä lämmitä, kun heräilee jatkuvasti. Vielä pitäisi pysyä sen verran hereillä, että saa pedin tehtyä (siivosin tänään) ja käytyä suihkussa. Sänky kutsuu :zzzz: .

burdock sanoi:
En enää ikinä päästä unirytmiä yhtä sekaisin kuin se nyt on.

No vähän sama ongelma täälläki. On jo pitkää menny et uni tulee vasta klo 2-4 yöllä ja sit onki pakko nukkua pitkään päivällä et pystyy oleen sen verran virkeä et saa aivotyötä tehtyä. Ja silti vois päiväunet ottaa ku koko ajan nukuttaa niin mielettömästi. Parhaimmillaan/pahimmillaan nukun helposti 14h vuorokaudessa ja se ei ole enää vähän eikä normaalia. Ihan pönttö sekasin. Oon yrittäny aamusin herätä aiemmin mut en vain pääse ylös ku en tajua tästä maailmasta mitää kun kello soi. Äskenki illalla väsytti niin paljon et pakko mennä puoleks tunniks lepään, mut torkutin tunnin ja taas ihan pihalla ku nukuin niin syvään. Ei toivoakaa et taaskaan sais unta ajois joten melkonen kierre on.

Muutenhan täl ei ole väliä ku ei ole työaikoja mut nyppii ku oon pääosin hereillä vain pimeän aikaan. Ja kieltämättä tuntuu et onkohan jokin vialla ku mikään uni ei riitä vaan voisin melkein koko ajan. Paitsi siis en varmasti nukahda illalla välillä 21-24 :curs:

Ku ois vähän pirteempi ni sais treeniinki enemmän virtaa :whip: Typerän näköstäki mennä salille tyynyn kuva poskessa... Kai tää on vaan elämään tylsistymistä tai jotain...

Angelica-82 sanoi:
No vähän sama ongelma täälläki.

Ja vähän sama ongelma täälläkin. Enkä mä aamuisin välttämättä edes herää herätyskellon soittoon. :jahas: Jos mies on vielä nukkumas kans, niin se sit potkii mut ylös sängystä, kun en itse aina oikein tajua. :D
Mun pienet nukahtamisvaikeudet taitaa johtua siitä, että on liikaa asioita, mitä ajatella. Ei pitäisi kyllä olla stressiä tai mtn, mut elämässä vaan tapahtuu tällä hetkellä niin paljon, et se kai saa mut miettimään. Sama homma on ollut mulla pari kertaa aiemminkin. Joskus ala-asteella mä aina mietin, että millainen seuraavasti päivästä tulee, enkä sit saanut ajatuksiltani unta. Yläasteella puolestaan ajattelin poikia tai sit ne pojat muuten vaan valvotti.. :D
Eli ei siis mtn vakavaa, mutta vaikea on nukahtaa. Joskus saa pyöriä pari kolmekin tuntia sängyssä, eikä uni tule. Mut kai mun ajatukset on ajattelun arvoisia, joten kai sitä vähemmälläkin unella välillä pärjää. :)

Vituttaa kun olen jo muka kolme kertaa vaihtanut osoitteeni nettipankissa, mutta se osoite ei siltikään vaihdu! Ärsyttävää!

Hammasta särkee ja yö meni sitämyöten katkonaisesti:curs: Oma moka tosin, kun en ole ajoissa hoidattanut, sehän tässä vituttaakin. Täytyy vaan tunnustaa, että hammaslääkäriä pelkään ku ruttoa, enkä pääse siitä helvetti yli, vaikka yleensä oon niin rohkea ja reipas.

Mua ei vituta, mutta olo on surullinen. Olin viime viikolla ensimmäisessä ultrassa rv 12+4 ja sielä sikiö todettiin kuolleeksi. Mitään oireita viitaten keskenmenoon ei ollut, joten en osannut tällaista aavistaa.
Kävin läpi lääkkeellisen kohduntyhjennyksen ja nyt toivon vain, että se onnistui etten joudu vielä kaavintaankin.

Nyt sitä huomaa kuinka tervetullut se pikkuinen olisi ollut meidän perheeseen. Täytyy vaan suunnata katse tulevaisuuteen ja toiova, että ensi kerralla on parempi onni matkassa.

She Devil sanoi:
Mua ei vituta, mutta olo on surullinen. Olin viime viikolla ensimmäisessä ultrassa rv 12+4 ja sielä sikiö todettiin kuolleeksi.

Ensinnäkin voimia hirveästi sulle! Elämässä sattuu ja tapahtuu välillä näitä surullisuuksia, ne on vain ajan kanssa käytävä läpi, jotta voi jatkaa eteenpäin. Koita oikeasti jaksella, ISO HALI!

Lämmin kiitos teille kaikille :haart:

Tällä hetkellä ei juurikaan mikään kiinnosta ja lähinnä odottelen tulevaa jälkitarkastusta josta toivon saavani hyviä uutisia tyhjenemisen suhteen.
Eikä tässä paljoa uskalla urheilla, paitsi ulkoilla, kun jälkivuotoa koko ajan tulee enemmän tai vähemmän. No ehkä kaiken jälkeen alkaa taas treenit maistua ja saa ajatuksia muualle :rolleyes:

Sekin kyllä ottaa päähän kun tuntuu, että olen ihan rapakunnossa ja lihasten tilalle on tullu vaan löysää. Nyt tarttis jonkun vähä potkimaan persuuksille, että sais raahattua luunsa salia kohti.

Jaksamisia She Devilille.. tulipa surullinen olo tuon luettuani :( Nyt tuntuu nämä omat murheet aika pieneltä tuon rinnalla.

Ottaa päähän ensin tuo ylikunnon parantelusta johtunut melkein neljän viikon lepo... no, sitten pääsin takas treenaamaan, ja parin viikon päästä taas kipeänä. Tällä kertaa diagnoosi oli sitten keuhkoputken tulehdus. :wall: Onneksi täällä on hyviä lääkäreitä (sitten ku sellaselle vihdoin pääsee) ja luulis tuon antibioottipiikin auttavan suht nopeasti. Mut täytyy sanoa, että eipä ole ollu kovin vahva aloitus kisadieetille! Hankala oikein löytää tästä asiasta edes yhtä positiivista asiaa... mut en ole vielä heittämässä hanskoja tiskiin. :)

Nyt keittää!!!!!!!! Oon nukkunu joka päivä yhteensä vähintään sellaset 12h ja pahemmaks menee. Eilen menin nukkuun siinä 12 mais yöllä ja heräsin joskus 12.30 päivällä. No kolmelta olin niin väsynyt et pariks tunniks nukkuun ja uudet päikkärit jo seittemältä ja juuri tossa heräilin. Ei oo tarvinu päiväkausiin ees aatella että tekis mitään sen vitun dippatyön eteen (tai ylipäänsä minkään eteen) kun ei jaksa edes valvoa. Tälle päivälle unisaldoa siis jo melkein 16h :rolleyes: Eihän täs pääse ees ulos kävelylle ettei nukahda sinnekin pystyyn. Ruokahalu nolla, leipä+protskudrinkit on päivän menu ollu jo aika kauan. Ei auta et laittas aamulla herätyskellon soimaan ku en herää siihen...en edes tajua et mikä se ääni on...

Toisaalta aivan sama, elämä on ollu niin pitkää jo niin kuolettavan tylsää ja masentavaa että sama vaikka ei heräis ollenkaan :(

Angelica-82 sanoi:
Toisaalta aivan sama, elämä on ollu niin pitkää jo niin kuolettavan tylsää ja masentavaa että sama vaikka ei heräis ollenkaan :(
Voi älä sano noin, Angelica-82! Tiedän että tämä kuulostaa kornilta, mutta kyllä se elämä voittaa! Ei munkaan syksy (tai itse asiassa edelliset pari-kolme-neljä vuotta) ole kovinkaan helppoja olleet, mutta ehkäpä tässä ollaan hieman parempaa kohti menossa! Eli tsemppiä sulle, ja kyllä toi väsymys mun korvissa kuulostaa siltä että jokin masennus sulla tosiaan on. Voisitko harkita avun hakemista?

No ei taida elämä voittaa ku on ollut tätä samaa jo varmaan 10 vuotta :( Päivä siellä täällä parempaa ei paljon helpota... Lapsena sentään vielä luuli että elämässä olis jotain järkeä mut päivä päivältä tajuaa kaiken turhuuden aina vaan paremmin :rolleyes: En voi sanoa olleeni onnellinen vuosiin...

Positiivinen juttu on että lihakset saa ainakin ihan perkeleesti lepoa :evil: Vois käydä taas salilla niitä rankasemassa niin voi sit taas "palautua" loppuillan.

Angelica-82 sanoi:
No ei taida elämä voittaa ku on ollut tätä samaa jo varmaan 10 vuotta :( Päivä siellä täällä parempaa ei paljon helpota... Lapsena sentään vielä luuli että elämässä olis jotain järkeä mut päivä päivältä tajuaa kaiken turhuuden aina vaan paremmin :rolleyes: En voi sanoa olleeni onnellinen vuosiin...

Positiivinen juttu on että lihakset saa ainakin ihan perkeleesti lepoa :evil: Vois käydä taas salilla niitä rankasemassa niin voi sit taas "palautua" loppuillan.
Ootko Angelica taas Tampereella? Annas nyt sen dippatyön vaikka levätä siellä koneen uumenissa joulun yli ja tehdään joululomalla jotain kivaa tyttöporukalla. Mennään vaikka pienellä mimmiporukalla alennusmyynteihin, käydään kahvilla ja vaikka treenaamassa. Ei saa masennella ku elämässä on niin paljon hyvää. :)

Faidra sanoi:
Ootko Angelica taas Tampereella? Annas nyt sen dippatyön vaikka levätä siellä koneen uumenissa joulun yli ja tehdään joululomalla jotain kivaa tyttöporukalla. Mennään vaikka pienellä mimmiporukalla alennusmyynteihin, käydään kahvilla ja vaikka treenaamassa. Ei saa masennella ku elämässä on niin paljon hyvää. :)

Porvoossa mätänen vielä :D Tosin joululoman vietän kyl lähempänä Tamperetta.
Joo, ei tolle dipalle nyt mitää järkevää pysty tekemään. Firmasta ohjaaja vaan laitteli tos postia taas et joko se kirjallisuusosa on valmis ja et voitas mennä yhessä ennen joulua proffan kans palaveeraamaan ihan "poliittisista syistä". Nyt mietiskelen hyviä selityksiä, miks en oo menossa proffan jutulle just nyt :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom