Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pieni aamuärsytys. Päätin ostaa uusia treenivaatteita kunhan nostan penkistä 50 kiloa, koska vanhat rytkyt ovat 10 vuotta vanhoja :D treenitopitki liian isoja kun kaikki lihakset karannu yläkropasta ja varmaan nuo on vähä virahtaneetkin. Noh, 52,5 nous ja eikun kattelee treenikuteita ja voi sitä järkytystä! Kamalia riemunkirjavia trikoopöksyjä yms yms yms. Ei sitä sillon ku mie reenasin tuommosia ollu :D bb:n paidat nyt näyttää entiseltään mutta tuo housujen metsästys tuottanee enemmän hankaluuksia...
 
Mä kävin tänään TopSportissa pyörimässä ja siel oli ihan perusmustia releitä. Ja yks kiva UnderArmourin huppari joka jäi kaivelemaan... taidan mennä hakemaan sen sit kuitenkin... :D
 
Johan tässä kerkes muutaman viikon olemaankin ilman tikkejä. Eilen tuli pari lisää biopsian takia selkään. Ja 170e hammaslääkärireissu (yhteensä menny nyt 320e vaan tällä viikolla). Ja viel pitäs mennä tänään ortopedille hakemaan lisää sairaslomaa. Siihenkin taitaa mennä toinen satku. Heihei säästöt saatana.....
 
Vituttaa ja turhauttaa tämä saatanan ikuinen sairastelu, kun jos sitä ei olisi, mulla olisi jo aika helvetin timmi kroppa ja vieläpä vähällä vaivalla :(:mad::eek: kun siis mietin millainen se oli ennen kuin sairastelu syksyllä alkoi ja millainen se olisi nyt ilman toistuvia viikkojen :puntti: taukoja...
 
*nips* kattelee treenikuteita ja voi sitä järkytystä! Kamalia riemunkirjavia trikoopöksyjä yms yms yms. Ei sitä sillon ku mie reenasin tuommosia ollu :D bb:n paidat nyt näyttää entiseltään mutta tuo housujen metsästys tuottanee enemmän hankaluuksia...

Sama vika rahikaisella. Mä oon taas muutamanvuoden tauon jälkeen saanut innon päälle, ja uusinut kamoja. Hanskoista ei löytynyt riittävän pieniä kuin ihqudaa pinkeillä tereillä tjsp olevia. Iuh. No, halvalla sain, kestetään niinkauan kunnes löytyy paremmat tai noi menee rikki. Paitoja olis vaikka minkä riemunkirjavaa tai neonväristä valittavissa, mä mikään kävelevä huutomerkki tahdo olla. Yks kiva harmaa (eh?) paita löyty, kivantuntunen materiaali ja riittävän pitkä ettei ylätaljaa kiskoessa napa vilku. Pitänee käydä kangaskaupassa ja viritellä saumuri ja ompelukone pänniin.. :rolleyes:
 
Kuukuppi ei aukea! Ja falskaa siksi :mad:
Maha on taas viikossa plösähtänyt inhasti kun en ole päässyt ollenkaan salille - jälleen flunssan takia :confused:
 
Ei niitä järkeviä treenivaatteita löytyny joten tilasin halvimmat mahdolliset trikoot. Muahhahah :D pahoittelut jo etukäteen samalla salilla treenaaville miehille, näkevät varmaan painajaisia noista ja hyvällä tuurilla pääsen Salikomediaa-ketjuunkin: "höhöhöhö, joku keski-ikäinen täti oli tunkenu raejuustoperseensä trikoisiiks siis eixse tajuu et ne on nuoria kauniita naisia varten eikä mtn mummoja :yrkkö:"
 
Saisinpa.olla.joskus.mielellään.lähitulevaisuudessa.24.tuntia.yksin :confused:

E. Ja eilen huomasin ekaa kertaa itselläni silmäryppyjä. Ei siis vain ilmejuonteita, vaan oikeita silmäryppyjä!
 
Viimeksi muokattu:
Kävin ekan kerran taas moneen vuoteen kampaajalla. Oli latvat niin huonossa kunnossa että lähti vähän reilu 10senttiä ;_____; Uusiutuvaa luonnonvaraahan tuo on, tiedetään, mutta silti vituttaa. JA KUKAAN EI TUNNU YMMÄRTÄVÄN TÄTÄ VITUTUSTA ! :(
 
Kävin ekan kerran taas moneen vuoteen kampaajalla. Oli latvat niin huonossa kunnossa että lähti vähän reilu 10senttiä ;_____; Uusiutuvaa luonnonvaraahan tuo on, tiedetään, mutta silti vituttaa. JA KUKAAN EI TUNNU YMMÄRTÄVÄN TÄTÄ VITUTUSTA ! :(
Voi kuule, mä niiiiin ymmärrän! Itelläni ollu ihan sama juttu tässä äskettäin. Nyt muutaman viikon jälkeen olen alkanut toipua pahimmasta vitutuksesta ja oikeastaan melkein viihdyn tän terveemmän näköisen letin kanssa. :D Mutta oli se kyllä aluks vaikeeta...
 
Minäkin olen koko ajan kipeenä. :( 1,5kk flunssasta, 2,5 viikkoa ekasta mahataudista, 1vko virtsatieinfektiosta ja nyt toinen mahatauti päällä. Pännii niin paljon kuin pientä eläintä voi pänniä. Ja mahataudit on ollu mulla viel aiemmin tosi harvinaisia. Onneks työterveyslääkäri oli samaa mieltä kuin mie, että joko paskaa mäihää, tai sit jotain vialla, ja otettii labratestejä. Maanantaina toivottavasti kaikki tulokset tulleet ja kuulee vähän, löytyikö mitään outoa.
 
Jotenkin nyt vaan vituttaa kaikki ja olen repinyt useamman sormen kynsinauhat verille...koska ei ole pms-aika niin päällä taitaa olla ovulaatiorage o_O
Sori pakko diggaa. Mullon nimittäin pms-rage. Ei häävii tääkään.
 
Ollut jo pari päivää kauhea kuumotus salille yli viikon tauon jälkeen. Mutta ei voi mitään, kurkkukipu vaan yltyy. Tätä kun on ollut se kolme viikkoa melkein, pitäisi varmaan yrittää päästä nieluviljelyyn.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom