Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*nips* kattelee treenikuteita ja voi sitä järkytystä! Kamalia riemunkirjavia trikoopöksyjä yms yms yms. Ei sitä sillon ku mie reenasin tuommosia ollu :D bb:n paidat nyt näyttää entiseltään mutta tuo housujen metsästys tuottanee enemmän hankaluuksia...
Voi kuule, mä niiiiin ymmärrän! Itelläni ollu ihan sama juttu tässä äskettäin. Nyt muutaman viikon jälkeen olen alkanut toipua pahimmasta vitutuksesta ja oikeastaan melkein viihdyn tän terveemmän näköisen letin kanssa. :D Mutta oli se kyllä aluks vaikeeta...Kävin ekan kerran taas moneen vuoteen kampaajalla. Oli latvat niin huonossa kunnossa että lähti vähän reilu 10senttiä ;_____; Uusiutuvaa luonnonvaraahan tuo on, tiedetään, mutta silti vituttaa. JA KUKAAN EI TUNNU YMMÄRTÄVÄN TÄTÄ VITUTUSTA ! :(
Sori pakko diggaa. Mullon nimittäin pms-rage. Ei häävii tääkään.Jotenkin nyt vaan vituttaa kaikki ja olen repinyt useamman sormen kynsinauhat verille...koska ei ole pms-aika niin päällä taitaa olla ovulaatiorage o_O
Me (hormoni)hirviötSori pakko diggaa. Mullon nimittäin pms-rage. Ei häävii tääkään.