Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Hyyyyyi en ennään ikinä syö mittään makiaa! Jokohan täsä nyt vois taas vaihteeksi keskittyä olennaiseen, ku pääs kokemaan tämänkin pahan olon. :urjo:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
16 päivää treenaamatta vituttaa ja rankasti. Tai no kävin mä yhdet lajitreenit kokeilemassa. Nyt tiedän miksi pitää oppi keskittymään, siksi ettei tiputtele satakiloisia kiviä koipiensa päälle prkl.
 
kylläpäs on tullut taas mässättyä, juhannuksen jälkeen piti palata ruotuun, yks päivä meni hyvin ja tänään taas sitte maisteltiin vaikka ja mitä... :face:
 
Eilen iski totaalinen uupumus, liekkö kuumuus vaikuttanu. Tuntuu että kroppa ei toimi oikein vieläkään ja unta saa hakemalla hakea. Yliväsymys? Ärsyttää!!
 
Salini.... sen olen jo aikoja sitten hyväksyny että se on pieni ja vanhat laitteet omaava mutta se että A siellä piti reenata remontin keskellä pari viikkoa ja B että siellä on tällä hetkellä aivan JUMALATTOMAN kuuma, ei niin minkäänlaista ilmastointia, ei edes saakeli pöytätuuletinta missään kulmassa. Hohhoi. Ei pitäs valittaa kesästä mutta tulisipa se talvi jo :puntti:
 
Sain uuden saliohjelman hyvään alkuun ja olen intoa täynnä. Yläkroppaakin pystyy taas treenaamaan normaalisti, kun kiropraktikko sai avattua lukot. Mutta nyt sitten iski joku halvatun kesäflunssa. Kolmen päivän vapaatkin alkamassa ja kyllä muuten ketuttaa, jos joudun viettämään vapaapäivät flunssapotilaana.
 
Ku pitää olla niin lapanen ja aatella aina vaan muita ennen itseään. Kai sitä voiskin, niin henkisesti ku fyysisestikin, vähän paremmin kun sois jonkun hetken itelleenkin eikä aina tekis niin, että muilla on hyvä olla. :face:
 
mua vituttaa kun kaikki lehdet, iltalehdessäkin joka päivä joku näin laihdutat kesäkilot, näillä vinkeillä laihtuu ja tämä on lihonut ja tämä taas laihtunut.. raivostuttavaa, eikö niillä oo muita aiheita kun yrittää saada kaikki ihmiset kokeilee näitä ihmekonsteja laihdutukseen :face: eikö vois olla vinkkejä kuinka rakastaa itteään vaikka vähän pullukkana, piru vie. niih.
 
mua vituttaa kun kaikki lehdet, iltalehdessäkin joka päivä joku näin laihdutat kesäkilot, näillä vinkeillä laihtuu ja tämä on lihonut ja tämä taas laihtunut.. raivostuttavaa, eikö niillä oo muita aiheita kun yrittää saada kaikki ihmiset kokeilee näitä ihmekonsteja laihdutukseen :face: eikö vois olla vinkkejä kuinka rakastaa itteään vaikka vähän pullukkana, piru vie. niih.

Mä oon välillä ihan mielelläni dieetillä, jonka jälkeen on taas entistä kivempaa mässätä ja ryypätä :D

Pihatyöt = nokkosenpolttamat ja hyttysenpaukamat. Onneksi dieetti alkaa vasta huomenna...
 
Minua vituttaa ihmisten osaamattomuus selvittää vaikeat asiat puhumalla niistä. On vissiin helpompi vain olla hiljaa, jättää yhtäkkiä vastaamatta viesteihin ja puheluihin kuin kertoa, mikä on vialla.
 
Alakroppatreeniä ei voi tehä moneen kuukauteen pohjehermon vaurioitumisen takia. Kaikki paukut yläkroppaan ja alavartalo senkun jatkaa löllöytymistään..
 
Alkaa pikkuhiljaa käpy palamaan, ku kroppa ei ota normalisoituakseen. :jahas: Nyt kurkkukipu ja kaikki vähemmän ihanat vaivat meinaa iskeä päälle kuumeen kera. MEIKÄ EI ALA TÄTÄ OLOTILLAA! Ens viikolla reenataan vaikka pääkainalossa. :evil: Elokuu on näillä näkymin meikäläisellä vapaa kuukausi, jolloin tämänkin oikun ois parempi parannella ittensä kuntoon ennen syksyn reenirupeamaa.
Tännään häätyy mennä vielä viideksi tunniksi töihin leikkimään ilmapalloa ja koittaa olla pökräämättä. Sen jälkeen vällyjen välliin ja lepiä. Tiedossa siis aivan mahtava viikonloppu. :piis:
 
Heräsin aamula selälläni, mikä tarkoittaa armotonta jumia ja pääkipua. Mulla on sellainen niskan rakenne, että se osteopaatin mukaan jumiutuu, jos nukun selälläni ja juuri niin kävi taas :face: Mutta kyllä se tästä mobilisoituu, kunhan kiskoo 5dl kahvia kookosöljyllä ja salile polkasee :puntti:
 
PMS-oireet. Itsesäälin määrää on vaikea kuvailla sanoin. Negatiivisia ajatuksia pää täynnä. Vois viettää pari päivää sängyn pohjalla karkkipussin kera.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom